FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.09.2024 klo 22:52:12 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 22
 
Kirjoittaja Aihe: Pe 12.8. 18.30@Sonera. Stadin suurin ja kaunein, HJK - Espoon vastaava, FC Honka  (Luettu 23627 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jörg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln


Vastaus #225 : 12.08.2011 klo 14:00:14

Jää valitettavasti väliin tämä matsi :(
Capo

Poissa Poissa


Vastaus #226 : 12.08.2011 klo 14:03:01

Derbykiimaa!! Tuoppi Tuoppi Tuoppi

3-0
Basler

Poissa Poissa


Vastaus #227 : 12.08.2011 klo 14:13:25

ootko ihan varma? en oo nimittäin henk.koht. maksanut koskaan hifkendolle senttiäkään kun aina (silloin harvoin kun olen jaksanut mennä kendoa katsomaan) on käteen isketty ilmainen lippu/kausari. ja koska se on mulle ilmainen, se on ilmaislippu siinä missä veikkausliigassakin, vaikka se oliskin jonkun sponsorin piffaama.

Ehkä sinä juot sitten enemmän KOFFia kuin minä? Se on kuitenkin selkeästi kohdennettu kaljanjuonnin määrän tai jonkun muun perusteella, eikä tunnussanalla. Itse kun maksan joku 40 euroa kendomatsista silloin, kun siellä käyn niin minua vituttaisi suunnattomasti, jos jengi saisi niitä ilmaiseksi tunnussanalla. Sen sijaan kohdennettu meininki ei vituta, koska se on enemmän sellaista hyvä veli -järjestelmää, joka on sinänsä ihan ok. Väitän kuitenkin, että tuollaisissa sponsoridiileissä määrät ovat pienempiä. Pilkkahinnalla ei myydä yhdelle sponsorille 2000 lippua HIFK-kendossa.

En niinkään peräänkuuluttanut Klubihenkisyyttä FIM:ltä vaan enemmänkin heidän asiakkailtaan tai siis niiltä, jotka ilmaisen lipun luukulta käyvät hakemassa. Espoolaisiahan tuntuu peli Töölössä kiinnostavan jopa enemmän kuin vastaava Tapiolassa. Ja FIM:llehän ilmaispelin saaminen tähän muoviderbyyn on lottovoitto.

FIM:hän on muutenkin niin vastenmielinen putiikki, olivat osasyyllisinä silloin, kun Islanti meinasi mennä konkurssiin. Kuka edes haluaa olla tuollaisten puliveivareiden asiakkaana. Itse olen käynyt Klubin peleissä varmaan 30 vuotta, välillä harvemmin, välillä ollut kausikortti, mutta harvoin on aiemmin vituttanut yhtä paljon kuin tänään jo ennen peliä. Olen valmis muutaman kaverin kanssa vaikka ostamaan ton FIM:n sponsorisopimuksen ulos kunhan heidän mainoksistaan päästään paidassa eroon ja Klubi ei tee enää tuollaisia idioottimaisia yläkatsomon tunnussana -diilejä. On se nyt jumakauta kumma, ettei europeleihin myydä paitaan mainosta, mutta sitten jollekin pienelle paitasponsorille annetaan kaikki liput melkein ilmaiseksi. Jokainen vähän markkinointiin perehtynyt osaisi hankkia Klubille tuolla yläkatsomolla ja peliasulla paremmat rahat.

FIM maksaa lipuista. Eikö se ole ihan normaalia, että jos ostaa lipun, saat tehdä sillä kutakuinkin mitä tahdot?

Joo joo, mutta HJK niinkuin mikä tahansa yritys saa valita asiakkaansa. Jos brändille aiheutuu hallaa niin silloin voidaan kieltäytyä lippujen myymisestä.

Ei helvetti Ollis mitä oot mennyt tekemään.
Rantasipi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eurokiimassa


Vastaus #228 : 12.08.2011 klo 14:17:08

Fimhän myytiin islantilaisille ennen noita  selkkauksia ja on sen jälkeen taas palannut suomalaisomistukseen. Kahden eri omistajan tekemiä päätöksiä ei voi kyllä niputtaa. Vaikka samapa tuo minulle, mikä maine lafkalla on.
romario#1

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #229 : 12.08.2011 klo 14:17:47

Nyt sai taas itäkatsomoon lippuja
Vol 4

Poissa Poissa


Vastaus #230 : 12.08.2011 klo 14:33:50

Aika irvokasta kyllä, jos putoamista vastaan taistelevan Allsvenskan-jengin penkkiveikko on tänään jotenkin ratkaisevassa roolissa ennen yhtäkään joukkueharjoitusta uuden seuransa kanssa.
« Viimeksi muokattu: 12.08.2011 klo 14:36:23 kirjoittanut Vol 4 »
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #231 : 12.08.2011 klo 14:39:53

Aika erikoista että kolistajat itkevät putoamista vastaan taistelevan Allsvenskan-jengin penkkiveikon perään :(
Djimbo82

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Honka & Huuhkajat


Vastaus #232 : 12.08.2011 klo 14:46:20

Aika erikoista että kolistajat itkevät putoamista vastaan taistelevan Allsvenskan-jengin penkkiveikon perään :(

Toki Perovuo olisi Honkaan tervetullut koska vain. Kuitenkin olen samaa mieltä vol4:n kanssa, enkä usko Joelin olevan tässä kyseisessä ottelussa kovinkaan hyödyllinen Klubille. Syksyn myötä tietysti kova vahvistus.
nurtsi1

Poissa Poissa


Vastaus #233 : 12.08.2011 klo 14:48:52

Jaupau,kiima nousussa ja vielä pitäisi odottaa vajaa tunti että pääsee Stadiin päin. Tifolle myös Ylos
Dynamo#79

Poissa Poissa


Vastaus #234 : 12.08.2011 klo 15:08:18

Itäkatsomon pohjoispäästä on yksi sektio varattu Hongan kannattajille.

Monelta aukeaa lipunmyynti? Ja onko lippuja varattu tarpeeksi?

Siistiä olisi mukavissa matsihöyryissä jäädä lopulta ilman lippua.. Onneksi kalliolta näkee toisen maalin.
Turkey

Poissa Poissa


Vastaus #235 : 12.08.2011 klo 15:25:51

Kaudein hienoimpia hetkiä, kohta mennään Ylos
Jari Sporttila

Poissa Poissa


Vastaus #236 : 12.08.2011 klo 15:27:48

Kuitenkin olen samaa mieltä vol4:n kanssa, enkä usko Joelin olevan tässä kyseisessä ottelussa kovinkaan hyödyllinen Klubille.

Jos Perovuota vertaa muihin penkillä oleviin vaihtoehtoihin (Klubi04:n 17-vuotiaat rivijätkät), se saattaa olla yllättävänkin käyttökelpoinen.

Normaalitilanteessa jossa 8 avauksen pelaajaa ei olisi loukkaantuneena tai pelikiellossa, Perovuo ei todella olisi kovinkaan hyödyllinen, mutta nyt ollaan jossain määrin ns. kusessa käytettävissä olevien vaihtoehtojen suhteen.
helsinkicity

Poissa Poissa


Vastaus #237 : 12.08.2011 klo 15:30:51

onko tullut varmaa tietoa kokoonsanoista? En pääse esimerkiksi hjk:n sivuille itse katsomaan
laivakoira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Joken lompakko


Vastaus #238 : 12.08.2011 klo 15:33:51

Hongan aloitus

Uutinen
Klubi kaatuu tänään - tässä Hongan taisteleva aloituskokoonpano:
Maanoja, Heilala, Aalto, Äijälä, Puustinen, Vasara, Savage, Otaru, Heikkilä, Schüller, Simpanen

-Honka, FB
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #239 : 12.08.2011 klo 15:34:42

No perkele. Dunkku pelikiellossa taas kerran vai miksi ei aloita?
acdb

Poissa Poissa


Vastaus #240 : 12.08.2011 klo 15:34:47

onko tullut varmaa tietoa kokoonsanoista? En pääse esimerkiksi hjk:n sivuille itse katsomaan

Veikkausliigan sivuilla: Wallen, Kansikas, Lindström, Ojala, Sorsa, Mannström, Perovuo, Fowler, Zeneli, Pelvas, Sadik.
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #241 : 12.08.2011 klo 15:36:52

Veikkausliigan sivuilla: Wallen, Kansikas, Lindström, Ojala, Sorsa, Mannström, Perovuo, Fowler, Zeneli, Pelvas, Sadik.

Ja tuo siis joukkueen ilmoittama alustava kokoonpano, joka voi vielä muuttua. Mutta ainakin tuossa tuli seurankin puolesta vahvistus Perovuon siirrolle.
sauhunen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: juhlan robben


Vastaus #242 : 12.08.2011 klo 15:38:19

http://palloverkko.palloliitto.fi/Live/stats/Fixtures.aspx?fixtureID=8104&matchID=8174

Palloverkko ilmoittaa Klubin avaukseen vain 10 miestä, eli eiköhän se tuolta puuttuva pelaaja ole tosiaan Perovuo.

Kohta mennään! Ylos Tuoppi
Sheriffi8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/


Vastaus #243 : 12.08.2011 klo 15:38:26

Veikkausliigan sivuilla: Wallen, Kansikas, Lindström, Ojala, Sorsa, Mannström, Perovuo, Fowler, Zeneli, Pelvas, Sadik.
Jollan tavalla kyllä helvetin kovettava avaus. Okei, Ring ja Pukki puuttuu eli eihän se täydellinen ole mutta ainakin henkilökohtaiset suosikit Sorsa ja Mannström kumpikin kehissä kuten myös Zeneli. Ojala pelaa elämänsä pelin vielä lahjaksi ja Sadik tyrkkää yhen räkämaalin. Vaihdosta sitten Paskaa ja Kunkkua ratkomaan homma lopullisesti.

Aika jännä tosiaan että missään virallisessa lähteessä ei Perovuon sainaamisesta ole ollut sanaakaan mutta niin vain ukko on kokoonpanossa :D. Meinasivatkohan matsissa ilmoittaa edes sivuhuomautuksena että meillä on muuten uus peluri?
« Viimeksi muokattu: 12.08.2011 klo 15:42:24 kirjoittanut Sheriffi8 »
Vol 4

Poissa Poissa


Vastaus #244 : 12.08.2011 klo 15:41:03

No perkele. Dunkku pelikiellossa taas kerran vai miksi ei aloita?

Simpanen pelasi ihan hyvin viime ottelussa eikä "voittavaa kokoonpanoa vaihdeta". Tai sitten Bana vähän kurittaa nuorukaista tyhmän punaisen jälkeen.
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #245 : 12.08.2011 klo 15:42:24

Kiima on kova. Forza voisi siirtyä kyllä päädyn puolelle vaikka Mifk matsissa eräs janari Forzassa oli sitä kovasti vastaan. Saataisiin kyllä tosi paljon fiilistä lisää. Jos onnistuisi ensikaudeksi. Ja ne huudot "Forza pysyy Silverissä" älkää päädyssä yleistäkö. Mutta ettei tämä menisi ihan OT:ksi niin kyllä Honka varmasti herättää suurempia tunteita kuin esim. VPS, Mypa, Mifk yms. Jotkut :D ääristadilaiset itkevät, ettei tämä muka olisi derby. Miksi mifk pelissä huudettiin "fc honka haistakaa vittu" kun kerrottiin, että 12.8 on HJK-Honka? Lontoon sisällä on pitempiä välimatkoja kuin Töölö-Tapiola.
Sheriffi8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/


Vastaus #246 : 12.08.2011 klo 15:46:28

Lontoon sisällä on pitempiä välimatkoja kuin Töölö-Tapiola.
No nyt. Tällä logiikallahan saadaan varmaan Klubin ja JäPSinkin peli derbyksi.
Lihis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue


Vastaus #247 : 12.08.2011 klo 15:51:26

Monelta aukeaa lipunmyynti? Ja onko lippuja varattu tarpeeksi?

Siistiä olisi mukavissa matsihöyryissä jäädä lopulta ilman lippua.. Onneksi kalliolta näkee toisen maalin.

Käsittääkseni aukeaa klo 17:30. Korjatkaa jos olen väärässä.
V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #248 : 12.08.2011 klo 15:56:45

No nyt. Tällä logiikallahan saadaan varmaan Klubin ja JäPSinkin peli derbyksi.

Derby ei tarkoita kaupungin sisäistä ottelua eikä edes paikallisottelua. Tuo ottelu voisi siis hyvin olla derby, jos JäPS olisi Klubille erittyisen merkittävä vastus.

Ymmärrän hyvin, että kaikki HJK-kannattajat eivät vielä pidä Honkaa niin merkittävänä vastuksena, että pitäisivät otteluparin ottelua derbynä. Eihän näitä pelejä ole pelattu kuin viitisen vuotta.
« Viimeksi muokattu: 12.08.2011 klo 16:00:31 kirjoittanut V »
asiantuntija

Poissa Poissa


Vastaus #249 : 12.08.2011 klo 15:56:45

Muistutuksena vielä niille, jotka eivät paikan päälle pääse, niin ottelun näkee VeikkausTV:stä Ylos

 
Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 22
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa