FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
21.09.2024 klo 06:20:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 22
 
Kirjoittaja Aihe: Pe 12.8. 18.30@Sonera. Stadin suurin ja kaunein, HJK - Espoon vastaava, FC Honka  (Luettu 23620 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
grasso

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Markku


Vastaus #50 : 10.08.2011 klo 18:41:26

selkee vihapuhe
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #51 : 10.08.2011 klo 18:44:30

maailman paskinta roskaa on mieskuoro rasistinen älämölö.  he kutsuvat itseään klubin kannattajiksi.  Minuun he vaikuttaat siten, että haluaisin siirtyä norjalaiselle linjalle näitten kusipäitten suhteen.

Tein ilmoituksen Poliisille Alas
Sheriffi8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/


Vastaus #52 : 10.08.2011 klo 18:54:33

IFK-Mariehamn -ottelusta suivaantunut perheenisä? Vai onko tämä taas tätä "Suomessa ei osata edes kannustaa"- puhetta... :D
No mutta kun toista se on Munchenissa.
Conky

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 10.08.2011 klo 18:59:12

Tein ilmoituksen Poliisille Alas

Sama. Toivottavasti hakevat tuon idiootin vähintään ottelun ajaksi säilöön, jotta ottelua voi halukkaat seurata ilman pelkoa mahdollisesta joukkomurhasta. Nyt vaadin poliisilta toimintaa eikä enää pelkkiä sanoja Ylos 
#T#

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #54 : 10.08.2011 klo 19:09:36

Tein ilmoituksen Poliisille Alas

Oikein tehty tässä tapauksessa.
chivers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, FC Hollywood, Ilves, KPV


Vastaus #55 : 10.08.2011 klo 19:16:09


Tehkääpä ilmoitus. ;)

Mua vituttaa nämä klubikannattajien jorinat.  Pistinpä kevyesti takaisin.  Perseensiää musta ei tule enkä ole.  Se on ajanhaaskausta.  Parasta käyttää aikansa omassa seurassaan eikä mies- tai naispuolisen partnerin seurassa.

Mä olen vähän yli-ikäinen tänne forumille.  Säälin aikoinaan sitä Muurismarssia, koska siellä näytti olevan sellaisia bittinikkareita, jotka eivät tiedä oikeasta elämästä mitään.  Mä varmaankin kunnioitan oikeinkannattajien halveksimia tuulareita enemmän, koska siellä löytyy näkemystä seuran ja yleisemminkin jalkapallon historiasta.  Älykkyys on turhan harvinaista kannattajapiireissä.

Mä suorastaan rinnastan kotimaiset ultralelut Lontoon mellakoitsijoihin.  Same shit - different day.

Pistin muuten samantien lippuni myyntiin huuto.nettiin.  Jos joku on niin kusipää, että maksaa parista etelän lipusta satkun niin voipi pistää privaattia.

Muuten lunastan ne ja pyyhin niillä persettäni.  Tämä ei ole raha- vaan kunniakysymys.

On toki lapsellista reagoida alaikäisten hyypiöiden nettikirjoitteluun.  Siksipä totean, että mikään edellämainittu ei pidä paikkaansa ja olen 90 minuuttia ennen ottelun alkua 3 promillen humalassa huutamassa ylistysralleja Sumusalolle (joka voisi olla vaihdossa, kun pelataan oikeata joukkuetta vastaan). 

Vittuilumielessä heitin kommenttini.  Vituttaa erityisesti se, että eniten äänessäolevat Klubifanit kunnostautuvat maahanmuuttovastaisissa topikeissa.

Huutakaapa kuorossa Dawdalle, että sun banaanis jäivät Kokkolaan.  Karjukaa nyt, että muurinen on pälvikalju paska, kun hän ei ole 14-vuotiaan tasolla kiukutteluissaan.

Edelleen niftanille erityisiä vittuiluterveisiä.  Ja näitähän riittää. 

Jos joku AC Oulun, FC Lahden, tampere Unitedin tai vaikkapa OPSin kannattaja haluaa pari lippua eteläpäätyyn niin voin neuvotella kusipääalennuksesta!
chivers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, FC Hollywood, Ilves, KPV


Vastaus #56 : 10.08.2011 klo 19:18:22


Onko teillä, arvoisa lama-larsson, ikuinen Lama älynkäytön suhteen?

Vai oletteko lukiolainen, tekniikan alan ammattilainen vaiko kenties kaupallisella alalla?

hanurista olette hanuripartiota enemmän joka tapauksessa.

Toivottavasti mut bännätään.  En tosin voisi siitä vähempää kiinnostua, kun Dieter Bählenin kaltainen natsi on modena.  kaveri näyttelee hyvin ihmistä.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #57 : 10.08.2011 klo 19:32:51

Korkki nyt oikeasti jo kiinni :D Tuoppi
Konkola

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aluekeskus


Vastaus #58 : 10.08.2011 klo 19:41:00

Mitä vittua täällä tapahtuu :D :D
ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)


Vastaus #59 : 10.08.2011 klo 19:42:23

IFK-Mariehamn -ottelusta suivaantunut perheenisä? Vai onko tämä taas tätä "Suomessa ei osata edes kannustaa"- puhetta... :D
Jos niin on niin ei näiden puheiden perusteella ainakaan voi kovin paljon korkeammalle itseään arvostaa kuin joitain mahdollisia klubifanien ylilyöntejä ko. pelissä.
chivers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, FC Hollywood, Ilves, KPV


Vastaus #60 : 10.08.2011 klo 22:31:52

Korkki nyt oikeasti jo kiinni :D Tuoppi

Juu, olen kännissä.

Mut eikös tuo Bohlen olekin täysi idiootti.

Itsestä ei oo niin väliä juu.

Tällaselle 43-vuotiaalle nuo kannustusidioottihuudot ja muu ns. kulttuuri käyttääkseni teekkarijargonia "näyttäytyvät" idiotismina. 

Säälittää mutta siedettävähän tuo on.

Ei mulla parempiakaan ideoita ole.  Mielelläni karjun mukana mutta typeryyksien toistaminen söölittää.

Perseensiä olen, perhettä ei saatana ole eikä tule.
chivers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, FC Hollywood, Ilves, KPV


Vastaus #61 : 10.08.2011 klo 22:34:54

Tein ilmoituksen Poliisille Alas

Minä tein myös, koska ison alkukirjaimen käyttö tyyliin Palokunta, Hinttiparitio aka. Klubin Fanirykmentti, Suomalaiset Ryhmärasistit...

kuulkaas pojat, käykää tukiopetuksessa.  poliisi pienellä, se on yleis- eikä erisnimi.  Mua hävettää palstalle kirjoittavien ihmisten totaalinen peruskielitaidon puute.

polliisi pienellä

ja varsinkin.  Nyt mennään katsomaan Suomalaista... ei vaan suomalaista jalkapalloa.  perussuomea ei ole olemassakaan, se on vaan teidän perseissänne.
Zachariaz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ponnarit, HerTo


Vastaus #62 : 10.08.2011 klo 22:35:53

Klubi - kolistaja- ottelutopicit on viimeisen muutaman vuoden aikana kokenut melko rankkaa tason laskua, kun jokainen tietää jo etukäteen mitä toiset tulee kirjoittamaan, mutta nyt oli kyllä piristävää kamaa :D Ylos

Itse matsiinhan on ns. ihan vitullinen KIIMA päällä jo hiljalleen. Kauden korkein AM Liigassa, Juden vika peli, espoon alemmuskompleksista kärsivien housuunpaskojien perseraiskaaminen... Tsaijai. Loppuun vielä perinteiset veikkaukset: FT 4-0 Pukki *2, Pelvas, Ring - AM 9,457.

Niin joo ja tämä ei muuten vieläkään ole derby. HIFK:n nousua odotellessa (ja varmaan saan loppuelämäni jatkaa odottelua).
« Viimeksi muokattu: 10.08.2011 klo 22:43:54 kirjoittanut Zachariaz »
chivers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, FC Hollywood, Ilves, KPV


Vastaus #63 : 10.08.2011 klo 22:36:09

Mitä vittua täällä tapahtuu :D :D

Just sitä.

Mä kerjään turpaani.  Tosin olen krav magan harrastaja eli pysyn mieluummin erossa ali-ihmisistä.
SakariKaulaote

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Charlie Conway #96


Vastaus #64 : 10.08.2011 klo 22:38:04

Just sitä.

Mä kerjään turpaani.  Tosin olen krav magan harrastaja eli pysyn mieluummin erossa ali-ihmisistä.

omg you got me
Vol 4

Poissa Poissa


Vastaus #65 : 10.08.2011 klo 23:26:01

Pyyntö modeille: älkää bännätkö chiversiä.
S.K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi


Vastaus #66 : 10.08.2011 klo 23:27:25

Pyyntö modeille: älkää bännätkö chiversiä.
Meni jo.
Vol 4

Poissa Poissa


Vastaus #67 : 10.08.2011 klo 23:42:34

Pyyntö modeille: vapauttakaa chivers.
Konkola

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Aluekeskus


Vastaus #68 : 11.08.2011 klo 00:29:59

Pyyntö modeille: vapauttakaa chivers.
Ylos
Lihis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue


Vastaus #69 : 11.08.2011 klo 00:30:46

Pyyntö modeille: vapauttakaa chivers.

Sama. Osuvaa pohdintaa satiaisista.
kunq

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: :keskari:


Vastaus #70 : 11.08.2011 klo 00:50:51

Sama. Osuvaa pohdintaa satiaisista.

Onneksi on Hongan huikea (oikein)kannattajaryhmä! :D Ylos

Bana psyykkaa joukkueensa perjantaina voittamaan. Tosin yllätyksellisesti ainoastaan pallonhallinnan.

3-0
Ring
Zene
Aksu
bach

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, Arsenal, FC Honka/Akatemia, Astana


Vastaus #71 : 11.08.2011 klo 02:53:55

Niin joo ja tämä ei muuten vieläkään ole derby. HIFK:n nousua odotellessa (ja varmaan saan loppuelämäni jatkaa odottelua).

Urho-tv:ssä sanottiin perjantain lähetyksen tulevan HJK-Honka derbystä ja koska teeveessä niin sanotaan, niin se on myös epäilemättä totta.
Ja varmuuden vakuudeksi myös Veikkausliiga.com informoi:
"Kierroksen kenties odotetuin ottelu on pääkaupunkiseudun derby, kun kärkijoukkue HJK saa vieraakseen nousuvireessä olevan FC Hongan."
Joten se siitä!



Toivotaan yhteisesti klubin putoamista ykköseen mahdollisimman pian, jotta tuollainen päiväuni Klubilaisille ja Hifkiläisille toteutuu nopeammin.

« Viimeksi muokattu: 11.08.2011 klo 03:02:38 kirjoittanut bach »
Vol 4

Poissa Poissa


Vastaus #72 : 11.08.2011 klo 10:24:10

Mukava nähdä, että Helsingin deekut, työttömät ja vammaiset ehtivät eurolarpeiltaan gloryhuntata klubia myös liigassa. Ehkä muutama näkee vielä joskus elämänsä toisenkin "derbyn". Taitaa kuitenkin suurin syy ryntäykselle olla taas nimekäs vastustaja.

On kuitenkin turha odottaa katsomossa mitään kovaa vastakkainasettelua, sillä Espoosta on tunnetusti aivan liian pitkä ja ennenkaikkea masentava matka Helsinkiin. Hyi vittu. Tie Lehti- ja Kuusisaaren läpi vielä menettelee. Paikalla Pakarinen ja 30 kolistajaa. Harjunpää on Flow'ssa.
Basler

Poissa Poissa


Vastaus #73 : 11.08.2011 klo 10:42:35

Eikö pohjoispääty ole tällä kaudella ollut Klubijunnuille varattu? Eli sitä ei ilmeisesti edes tulla avaamaan yleiseen myyntiin?

Huutonaurua tollaiseen. Kyllähän vierasfanit ovat aina vieraspäädyssä. Mitä ne sellaiset Klubi-junnut on, joille pappa ei voi betaalaa lippua eteläkatsomoon.

Kyllä Honka-ottelua voidaan pitää derbynä. Jossain Lontoossa etäisyydet ovat paljon pidempiä ja se on muutenkin pelkkää kikkailua, ettei kaikkia lähiöitä ole aikanaan yhdistetty samaan kaupunkiin. Kyllähän tuo derby-käsite on muutenkin laajentunut, ettei se käsitä enää pelkkää samaa kaupunkia. El Clásicon toinen nimi on El derbi español, Bayern Münchenin ja Nürnbergin pelistä puhutaan derbynä, joku puhuu jopa Bayernin ja Stuttgartin kohtaamisesta derbynä eli kyllä tuo Klubi-Honka derby on. Olkoon sitten nimeltä pääkaupunkiseudun derby tai mikä tahansa niin ei tule semanttista saivartelua.
Vol 4

Poissa Poissa


Vastaus #74 : 11.08.2011 klo 10:48:24

Itse pelistäkin voisi sanoa muutaman sanan. Hongan peli tulee olemaan aivan järkyttävää skeidaa. Schüller ja Heikkilä pelasivat vielä eilen yhteensä 160 minuuttia junnuissa. Jos Savage vielä huitelee jossain Afrikassa, niin eihän kentällä tule olemaan ketään keskinkertaisuudesta poikkeavaa keltamustaa. Tammilehto ottaa ylilatautuneena ensimmäisen vartin aikana keltaisen, minkä jälkeen loppuottelu meneekin himmaillessa ja mahdollisesti jossain vaiheessa suihkussa. Ainoa toivo lepää Koiran ja Mäkijärven harteilla, joista jälkimmäinen saa todellakin yllättää tiistain junnumaaottelun huonon esityksen jälkeen ratkaistaakseen ottelun. Ja kyllä, klubillakin on ollut pelaajia maajoukkueiden mukana, mutta materiaali on vain niin paljon leveämpi Honkaan verrattuna, ettei tästä ottelusta kannata vierasvoittoa edes toivoa.

Näillä mennään:

          Puustinen
Äijälä    Vasara     Otaru
  Tammilehto Simpanen
Koskinen Heikkilä Heilala Aalto
           Maanoja
« Viimeksi muokattu: 11.08.2011 klo 11:18:45 kirjoittanut Vol 4 »

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 22
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa