FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.03.2024 klo 07:58:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 13
 
Kirjoittaja Aihe: Istanbul  (Luettu 121844 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Master100

Poissa Poissa


Vastaus #225 : 08.09.2017 klo 15:34:02

Kyllä sinne uskaltaa mennä, olin itsekin "yksinäisenä turistina" Fenerbahce-ManU - pelissä viime syksynä, kannattaa lukea viestiketjut ylempää jos et vielä lukenut. Käsittääkseni derbyihin ei edelleenkään päästetä vierasjoukkueen kannattajia, joten kunhan et pistä Galan paitaa/huivia niin sinne vaan.

Eri asia on miten Fener-Gala - peliin on mahdollista saada lippuja. Ensin tulevat myyntiin liput jäsenille, täytyy olla tarkkana milloin alkavat myydä muille.

Olin tosiaan Galatasaray-Besiktas pelissä ennen Passoligiä 2012 ja kyllä Fenerin pelin älämölö oli vielä astetta infernaalisempi kuin silloin. Fener-Gala (tai päinvastoin) pelejä en ole ollut näkemässä.

Kiitokset vastauksesta. :) Osaatko sanoa mikä on ultras/fanikatsomo Fenerin kotikentällä? Luin jostain ettei olisi perinteisesti päädyssä vaan sivustalla.
zanetti4

Poissa Poissa


Vastaus #226 : 08.09.2017 klo 20:08:28

Kiitokset vastauksesta. :) Osaatko sanoa mikä on ultras/fanikatsomo Fenerin kotikentällä? Luin jostain ettei olisi perinteisesti päädyssä vaan sivustalla.

En osaa tarkemmin sanoa missä on, itse olin päädyssä jossa meno oli ainaskin aika hurjaa. Taitaa olla niin että on lippu mihin katsomoon tahansa niin sillä stadikalla melua ja meininkiä riittää.
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #227 : 17.10.2017 klo 22:18:36

Tähtäimessä Fenerbache - Galatasaray derbymatsi maaliskuussa 2018. Miten tuonne uskaltaa suomalaisena mennä? Onko jotain katsomon osaa vältettävä? Olen tietoinen Turkin hulinoista mutta selviääkö elossa yksinäisenä turistina?

Jos joku on enemmän pelejä tuolla nähnyt, kummanko kotipelissä on derbyssä parempi tunnelma, Gala vai Fener?

Kaikenlainen apu/vinkit otetaan vastaan. Olen tietoinen Passolig-systeemistä ja sen aiheuttamasta yleisökadosta.

Sunnuntain derby Galan stadionilla on loppuunmyyty jo ennen yleistä myyntiä. Itse onnistuin onneksi saamaan yhden kaverin kautta lipun. Voi olla, että keväiseen derbyyn on yhtä hankala saada lippuja.
zeik

Poissa Poissa


Vastaus #228 : 25.12.2017 klo 17:59:55

14.3.2018 Besiktas-Bayern ja 18.3. Fenerbahce-Galatasaray. Onko mitään mahdollisuuksia saada kahta lippua kumpaankaan? Mitään Passoligejä ei ennestään löydy, enkä ole Turkissa aikaisemmin käynyt. Kuvittelisin vastauksen olevan ei, mutta kyseessä semmoinen dumbo, että pakko kartoittaa mahdollisuuksia.

Edit. Tai 25.2. pelattava Besiktas-Fenerbahce? Tai eihän noille derbyille ole vielä tarkkaa päivää tiedossa, mutta noina viikonloppuina.
« Viimeksi muokattu: 25.12.2017 klo 18:04:19 kirjoittanut zeik »
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #229 : 25.12.2017 klo 18:53:44

14.3.2018 Besiktas-Bayern ja 18.3. Fenerbahce-Galatasaray. Onko mitään mahdollisuuksia saada kahta lippua kumpaankaan? Mitään Passoligejä ei ennestään löydy, enkä ole Turkissa aikaisemmin käynyt. Kuvittelisin vastauksen olevan ei, mutta kyseessä semmoinen dumbo, että pakko kartoittaa mahdollisuuksia.

Edit. Tai 25.2. pelattava Besiktas-Fenerbahce? Tai eihän noille derbyille ole vielä tarkkaa päivää tiedossa, mutta noina viikonloppuina.

Suhteita melkeinpä tarvii. Besiktas vs Fenerbahce ehkä noista se "helpoin".
zeik

Poissa Poissa


Vastaus #230 : 08.02.2018 klo 08:48:21

Onko vinkkejä, että mistä seurata viime viestissäni mainittujen otteluiden lipunmyynnin alkamisajankohtaa? Besiktasin sivujen vanhoista uutisista en ainakaan löytänyt viimeisen neljän kuukauden ajalta yhtäkään konkreettista lippuinfoa sisältävää uutista. Korkeintaan tiedote ottelun loppuunmyynnistä.

Lisäksi, tuleeko nuo Besiktasin UCL-otteluiden liput normaalisti tuonne Passo-järjestelmään myyntiin?  Yrittänyttä ei laiteta.
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #231 : 08.02.2018 klo 09:39:38

Onko vinkkejä, että mistä seurata viime viestissäni mainittujen otteluiden lipunmyynnin alkamisajankohtaa? Besiktasin sivujen vanhoista uutisista en ainakaan löytänyt viimeisen neljän kuukauden ajalta yhtäkään konkreettista lippuinfoa sisältävää uutista. Korkeintaan tiedote ottelun loppuunmyynnistä.

Lisäksi, tuleeko nuo Besiktasin UCL-otteluiden liput normaalisti tuonne Passo-järjestelmään myyntiin?  Yrittänyttä ei laiteta.

Kyllä ne sinne Passon sivulle noin viikkoa ennen tulee myyntiin. Besiktas-Bayern -peliin voit ehkä saada ostettua kalliimpia lippuja, mutta FB-GS on äärimmäisen vaikea. Hanki molempien seurojen kortit ja ole koneella kun myynti alkaa. Pirullista tuossa on se, että ulkomaalaisena joutuu lataamaan kortille rahaa ennen lippujen ostoa ja sitten kun ei voi olla varma lippujen saamisesta. Toki sitä korttia voi käyttää sitten ainakin jossain paikoissa maksamiseen.

Ottelujen alkamisajat tulee TFF:n sivuille (www.tff.org). FB-GS pelataan 99,99% varmuudella sunnuntaina joskus 18-19 aikoihin.
« Viimeksi muokattu: 08.02.2018 klo 09:48:18 kirjoittanut Alty »
zeik

Poissa Poissa


Vastaus #232 : 08.02.2018 klo 10:01:25

Kyllä ne sinne Passon sivulle noin viikkoa ennen tulee myyntiin. Besiktas-Bayern -peliin voit ehkä saada ostettua kalliimpia lippuja, mutta FB-GS on äärimmäisen vaikea. Hanki molempien seurojen kortit ja ole koneella kun myynti alkaa. Pirullista tuossa on se, että ulkomaalaisena joutuu lataamaan kortille rahaa ennen lippujen ostoa ja sitten kun ei voi olla varma lippujen saamisesta. Toki sitä korttia voi käyttää sitten ainakin jossain paikoissa maksamiseen.

Ottelujen alkamisajat tulee TFF:n sivuille (www.tff.org). FB-GS pelataan 99,99% varmuudella sunnuntaina joskus 18-19 aikoihin.

Arvokasta tietoa, kiitos! Hankin jo aikaisemmin neutraalin Passolig-kortin, kun ajattelin sen riittävän kaikilta seuroilta lipun ostoon. Onko näin, vai tarvitseeko noihin isoihin otteluihin nimenomaan seurojen omat?
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #233 : 08.02.2018 klo 10:14:52

Ite hommasin pari vuotta sitten Galan passon ja sinne tosiaan ostaessa joutui lataamaan jollain pienellä summalla rahaa.

Sitten kun stadikan lipunmyynnistä noukin niin hetken päästä kostautuikin ettei niitä rahoja ollut siellä kortilla, ainoastaan liput. Periaatteesta vitutti, mutta en jaksanut alkaa vääntää huonosti englantia puhuvien kanssa asiasta.
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #234 : 08.02.2018 klo 10:21:17

Arvokasta tietoa, kiitos! Hankin jo aikaisemmin neutraalin Passolig-kortin, kun ajattelin sen riittävän kaikilta seuroilta lipun ostoon. Onko näin, vai tarvitseeko noihin isoihin otteluihin nimenomaan seurojen omat?

Useimmilla seuroilla on käytäntö, että liput tulee aiemmin myyntiin kyseisen seuran kortin haltijoille. En oikein jaksa uskoa, että noihin peleihin jää lippuja myyntiin neutraalin kortin haltijoille.
zeik

Poissa Poissa


Vastaus #235 : 08.02.2018 klo 10:28:44

Useimmilla seuroilla on käytäntö, että liput tulee aiemmin myyntiin kyseisen seuran kortin haltijoille. En oikein jaksa uskoa, että noihin peleihin jää lippuja myyntiin neutraalin kortin haltijoille.

Hyvä tietää. Kiitos avusta. Lentolippujen hinnat on näköjään esimerkiksi ensi viikolle samaa luokkaa kuin tuonne maaliskuulle, niin voinee niidenkin ostoa pantata sihen asti kunnes matsiliput on joko hankittu, tai jäänyt kokonaan saamatta.
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #236 : 08.02.2018 klo 11:52:53

Hyvä tietää. Kiitos avusta. Lentolippujen hinnat on näköjään esimerkiksi ensi viikolle samaa luokkaa kuin tuonne maaliskuulle, niin voinee niidenkin ostoa pantata sihen asti kunnes matsiliput on joko hankittu, tai jäänyt kokonaan saamatta.

Ei mitään. Onnea lippujen hankintaan. Haasteellisia nuo molemmat tosiaan on. Kannattaa muuten vähän perehtyä Passon sivustoon ennen lippujen varaamista. Ei nimittäin ole ihan helppoa käyttää.
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #237 : 21.02.2018 klo 09:25:53

Kyllä ne sinne Passon sivulle noin viikkoa ennen tulee myyntiin. Besiktas-Bayern -peliin voit ehkä saada ostettua kalliimpia lippuja, mutta FB-GS on äärimmäisen vaikea. Hanki molempien seurojen kortit ja ole koneella kun myynti alkaa. Pirullista tuossa on se, että ulkomaalaisena joutuu lataamaan kortille rahaa ennen lippujen ostoa ja sitten kun ei voi olla varma lippujen saamisesta. Toki sitä korttia voi käyttää sitten ainakin jossain paikoissa maksamiseen.

Ottelujen alkamisajat tulee TFF:n sivuille (www.tff.org). FB-GS pelataan 99,99% varmuudella sunnuntaina joskus 18-19 aikoihin.

FB-GS pelataankin sitten jo lauantaina klo. 19.
silenzio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Katsomokulttuuri


Vastaus #238 : 28.06.2018 klo 11:11:03

Milloin otteluohjelma yleensä julkaistaan? Mahdollisesti lokakuussa olisi tiedossa lyhyt visiitti Istanbuliin.

Olen käynyt viimeksi kaupungissa 2012 enkä ole seurannut liigaa, mutta olen ymmärtänyt, että lippujen ostaminen on mennyt hankalaksi eikä tunnelma ole entisensä. Onko mahdollista, että Istanbulissa asuva frendi hankki mulle lipun? Onko myös koriksen puolella yhtä hankalaa lippujen suhteen?
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #239 : 28.06.2018 klo 12:42:04

Milloin otteluohjelma yleensä julkaistaan? Mahdollisesti lokakuussa olisi tiedossa lyhyt visiitti Istanbuliin.

Olen käynyt viimeksi kaupungissa 2012 enkä ole seurannut liigaa, mutta olen ymmärtänyt, että lippujen ostaminen on mennyt hankalaksi eikä tunnelma ole entisensä. Onko mahdollista, että Istanbulissa asuva frendi hankki mulle lipun? Onko myös koriksen puolella yhtä hankalaa lippujen suhteen?

Tarvitset Passolig-kortin, jonka pystyt hakemaan netistä (www.passolig.com.tr). Kaverisi pystyy kyllä ostamaan sinulle lipun, mutta sinulla pitää olla oma Passolig-kortti. Koripallossa ei ole aiemmin ollut samaa systeemiä, mutta muistelisin kuulleeni, että sellaista on sinnekin harkittu. Jos jollain on parempaa tietoa, niin voi kommentoida. Otteluohjelma tulee varmaan parin viikon päästä.
PerusSalminen

Poissa Poissa


Vastaus #240 : 28.06.2018 klo 16:37:11

Kävin viime vuonna katsomassa pari koripallomatsia ja helposti sai liput. Luulen että ainakin jotain henkkaria piti olla vaikken kummassakaan matsissa itsellä ollut mukana kun en tajunnut..ne sitten kirjoitti jotan random nimeä ja numeroita siihen. Vasta kotona kun katsselin lippuja tajusin mitä ne kyseli
Baarimikko

Poissa Poissa


Vastaus #241 : 28.06.2018 klo 20:23:47

Koriksen puolella lippuja on saanut ihan vapaasti ostaa euro-otteluita myöten. Lippuja myy paikallinen lippupalvelu Biletix. Menee vähän ohi aiheen, mutta jossain perus korisliigan pelissä saattaa olla vaan kourallinen katsojia. Paikallinen pääsarja on tasollisesti kova, mutta jengi näyttää syttyvän vaan derbyihin ja isompiin euro-otteluihin.
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #242 : 28.06.2018 klo 22:34:41

Koriksen puolella lippuja on saanut ihan vapaasti ostaa euro-otteluita myöten. Lippuja myy paikallinen lippupalvelu Biletix. Menee vähän ohi aiheen, mutta jossain perus korisliigan pelissä saattaa olla vaan kourallinen katsojia. Paikallinen pääsarja on tasollisesti kova, mutta jengi näyttää syttyvän vaan derbyihin ja isompiin euro-otteluihin.

Joo, Turkki on futismaa. Koripallo ei ole samalla tavalla suosittua kuin muualla Balkanilla.
Punakka tanakka

Poissa Poissa


Vastaus #243 : 15.07.2018 klo 19:46:35

Mulla on nyt tilattuna ”neutraali kortti” joka pitäs hakea Fenerin stadikalta. Oon vähän kuutamolla, niin saakohan paikan päältä tikettejä ostettua, kun tuo passoligi nyt ostettuna? Vastassa Bursasbor, niin tuskin tupa täynnä?
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #244 : 15.07.2018 klo 20:58:01

Mulla on nyt tilattuna ”neutraali kortti” joka pitäs hakea Fenerin stadikalta. Oon vähän kuutamolla, niin saakohan paikan päältä tikettejä ostettua, kun tuo passoligi nyt ostettuna? Vastassa Bursasbor, niin tuskin tupa täynnä?

Liput tulee ostaa passo.com.tr-sivustolta. Fenerin yleisömäärät käsittääkseni tulevat nousemaan nyt kun presidentti vaihtui, mutta ei pitäisi silti olla ongelmia lippujen suhteen.
Punakka tanakka

Poissa Poissa


Vastaus #245 : 15.07.2018 klo 21:46:14

Liput tulee ostaa passo.com.tr-sivustolta. Fenerin yleisömäärät käsittääkseni tulevat nousemaan nyt kun presidentti vaihtui, mutta ei pitäisi silti olla ongelmia lippujen suhteen.

Okei. Kiitoksia avusta. :)
zanetti4

Poissa Poissa


Vastaus #246 : 25.08.2018 klo 10:03:27

Kellään tietoa uskaltaako ostaa lippuja Besiktas-Partizan - peliin ticketbis.com - sivuston kautta? Huomasin just että olisi ehkä mahdollista mennä Istanbuliin torstaiksi ja siellä näyttäis olevan lippuja kaupan...ehtisin ehkä tilata netistä passoligin stadionille noudettavaksi ja mennä sillä one pass card - systeemillä sisään, eikös se näin toimi edelleenkin? Passo.comiin ei ole (ainakaan vielä) tullut yleiseen myyntiin lippuja ollenkaan.
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #247 : 25.08.2018 klo 10:12:52

Kellään tietoa uskaltaako ostaa lippuja Besiktas-Partizan - peliin ticketbis.com - sivuston kautta? Huomasin just että olisi ehkä mahdollista mennä Istanbuliin torstaiksi ja siellä näyttäis olevan lippuja kaupan...ehtisin ehkä tilata netistä passoligin stadionille noudettavaksi ja mennä sillä one pass card - systeemillä sisään, eikös se näin toimi edelleenkin? Passo.comiin ei ole (ainakaan vielä) tullut yleiseen myyntiin lippuja ollenkaan.

Noin toimii edeelleen. Parempi tilata Passon kautta kuin muilta sivustoilta. En jaksa uskoa, että jäät ilman lippua.
zanetti4

Poissa Poissa


Vastaus #248 : 25.08.2018 klo 10:25:01

Noin toimii edeelleen. Parempi tilata Passon kautta kuin muilta sivustoilta. En jaksa uskoa, että jäät ilman lippua.

Kiitos!!!
zanetti4

Poissa Poissa


Vastaus #249 : 01.09.2018 klo 10:16:20

Noin toimii edeelleen. Parempi tilata Passon kautta kuin muilta sivustoilta. En jaksa uskoa, että jäät ilman lippua.

No en jäänyt ilman lippua, 33658 näytti olleen paikalla eli n. 8000 tyhjää paikkaa.

Mutta säätöähän tästä tuli kuitenkin...hommasin Passoligin Alanyassa ollessani mutta kirjautuminen Passo.comiin ei onnistunutkaan. Salasanan olin luonnollisesti unohtanut ja kun tilasin uutta, sivustolla herjattiin vain jotain että uuden salasanan tilaaminen ei onnistu. Ja kun yritin rekisteröityä uudestaan, tuli tietty teksti että "sinulla on jo jäsenyys". Ja tällä lähes olemattomalla turkin kielen taidolla on ihan turha lähteä soittelemaan aspaan (kerran oon yrittänyt ja eihän siitä mitään tullut).

No menin nKolay - pisteeseen mistä hankin Passoligin niin opastivat Alanyaspor Storeen. No siellä oli sinä päivänä Passolig-tiski kiinni eikä myyjä osannut muuta sanoa kuin että tilaa lippu Passo.comista. No niinpä...

Torstaina aamulennolla Istanbuliin ja siellä menin heti päivällä stadionille enkä päässyt vielä porteista kunnolla sisään kun 2 heppua tuli kylkeen että tarviitko lippua ja onko sulla Passolig? No okei, juuri sillä asiallahan tässä ollaan, tuumin ja aloin kuuntelemaan (toki hivenen epäluuloisena). No ei mitään, kaveri kirjautui Passo.comiin omilla tunnuksillaan ja kohta mulla oli kortilla lippu. Puhelimeeni en siis saanut mitään online-tikettiä joten siinä vaiheessa heräsi epäilys mutta mentiin lipunmyyntitiskille jossa virkailija katsoi että kyllä sä tällä kortilla peliin pääset, otti vielä puhelimeeni kuvan näytöltä missä mun paikka on.

No paikka oli päädyssä missä pitikin ja kyllähän tuo tunnelma oli huikea alusta loppuun. Suosittelen kyllä lämpimästi kaikille...

Peli oli aika selvä alusta asti (Besiktasillehan olisi riittänyt 0-0:kin jatkoon) vaikka avausmaali tulikin vasta 37.minuutilla. Vanha kunnon Pepe on äitynyt varsinaiseksi maalitykiksi nykyään ja puski 2 maalia (Quaresman tarjoiluista, ullatus ullatus) mutta kyllä täytyy sanoa myös että Gary Medel oli aivan mahtava myös ja pysäytti lähes kaikki hyökkäyksenpoikaset mitä Partizan sai aikaan. Medel saikin aivan ansaitun huutomyrskyn kun siirtyi penkin puolelle lopussa.

Oguzhan teki maalin myös ja tuuletti kädet korvissa, onkohan faneilla ollut jotain miestä vastaan vai miten tuo ele pitäisi tulkita?

Juu ei voi muuta sanoa kuin että 90 liiraa (nykykurssilla n.11-12 euroa) tällaisesta kokemuksesta on kyllä naurettavan vähän. Tahtoo lisää...

 
Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 13
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa