FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.11.2017 klo 06:59:33 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: UPA846-koodilla $10 alennus iHerbiin!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 9 [10]

Kirjoittaja Aihe: Istanbul  (Luettu 31009 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Master100

Poissa Poissa

Vastaus #225 : 08.09.2017 klo 15:34:02

Kyllä sinne uskaltaa mennä, olin itsekin "yksinäisenä turistina" Fenerbahce-ManU - pelissä viime syksynä, kannattaa lukea viestiketjut ylempää jos et vielä lukenut. Käsittääkseni derbyihin ei edelleenkään päästetä vierasjoukkueen kannattajia, joten kunhan et pistä Galan paitaa/huivia niin sinne vaan.

Eri asia on miten Fener-Gala - peliin on mahdollista saada lippuja. Ensin tulevat myyntiin liput jäsenille, täytyy olla tarkkana milloin alkavat myydä muille.

Olin tosiaan Galatasaray-Besiktas pelissä ennen Passoligiä 2012 ja kyllä Fenerin pelin älämölö oli vielä astetta infernaalisempi kuin silloin. Fener-Gala (tai päinvastoin) pelejä en ole ollut näkemässä.

Kiitokset vastauksesta. :) Osaatko sanoa mikä on ultras/fanikatsomo Fenerin kotikentällä? Luin jostain ettei olisi perinteisesti päädyssä vaan sivustalla.
zanetti4

Poissa Poissa

Vastaus #226 : 08.09.2017 klo 20:08:28

Kiitokset vastauksesta. :) Osaatko sanoa mikä on ultras/fanikatsomo Fenerin kotikentällä? Luin jostain ettei olisi perinteisesti päädyssä vaan sivustalla.

En osaa tarkemmin sanoa missä on, itse olin päädyssä jossa meno oli ainaskin aika hurjaa. Taitaa olla niin että on lippu mihin katsomoon tahansa niin sillä stadikalla melua ja meininkiä riittää.
Alty

Poissa Poissa

Vastaus #227 : 17.10.2017 klo 22:18:36

Tähtäimessä Fenerbache - Galatasaray derbymatsi maaliskuussa 2018. Miten tuonne uskaltaa suomalaisena mennä? Onko jotain katsomon osaa vältettävä? Olen tietoinen Turkin hulinoista mutta selviääkö elossa yksinäisenä turistina?

Jos joku on enemmän pelejä tuolla nähnyt, kummanko kotipelissä on derbyssä parempi tunnelma, Gala vai Fener?

Kaikenlainen apu/vinkit otetaan vastaan. Olen tietoinen Passolig-systeemistä ja sen aiheuttamasta yleisökadosta.

Sunnuntain derby Galan stadionilla on loppuunmyyty jo ennen yleistä myyntiä. Itse onnistuin onneksi saamaan yhden kaverin kautta lipun. Voi olla, että keväiseen derbyyn on yhtä hankala saada lippuja.

Sivuja: 1 ... 9 [10]

Siirry: