FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
09.01.2025 klo 11:46:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]

Kirjoittaja Aihe: Paskimmat capot ikinä  (Luettu 6269 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Terry

Poissa Poissa

Vastaus #25 : 03.09.2011 klo 09:14:51

Chänttejä pitäisi kyllä saada lisää ja paljon. Ne ihanan aneemiset "sinivalkoiset" ja "suomen puolella" muminat helvettiin. Ovatko nuo ikinä lähteneet kunnolla? Kuulostaa aivan hirveältä kun capo karjuu megafoniinsa "ääntä!" ja muutama sitkeä jannu eturivissä jatkaa muiden pureskellessa kynsiään.

SAMA. Hyvin tiivistetty. Kiitos heille, jotka menivät lopulta capoilemaan, eihän tuosta olisi muuten tullut mitään. Capoilu vaatii varmasti myös treeniä, joten ehkä se tuosta lähtee, jos heillä innostusta riittää.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis

Vastaus #26 : 03.09.2011 klo 09:20:20

Chänttejä pitäisi kyllä saada lisää ja paljon.

Enpä tiedä, itse kannatan suuntausta vähemmän kuorolaulua enemmän peliin reagointia.
Eltsu

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 03.09.2011 klo 09:25:25

Enpä tiedä, itse kannatan suuntausta vähemmän kuorolaulua enemmän peliin reagointia.

Itse kannatan 90 minuuttia laulua, eikä laulu lopu vaikka kentällä tulisi maali.
armoton yanar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Karhukopla

Vastaus #28 : 03.09.2011 klo 10:55:40

Itse kannatan 90 minuuttia laulua, eikä laulu lopu vaikka kentällä tulisi maali.

Vahva eri.
Bootlegger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.

Vastaus #29 : 03.09.2011 klo 11:13:15

1. Terve menoa lavalle, jos capoilut ei miellytä.
2. Keksi uusia tsänttejä, jos ei nykyiset riitä.

Ei tämä ole mitään rakettitiedettä.
AllanMesörs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eversti Wolfgang Luder, Waffen-SS

Vastaus #30 : 03.09.2011 klo 11:14:48

Itse tykkään kuviokellunnasta
Sese

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, Suomifutis, Pukki, Jolle, Lod, Luke

Vastaus #31 : 03.09.2011 klo 11:30:06

Varacapoille peukkua. Mutta oishan ainakin sen toimivaksi todetun Olen suomalainen laulun voinut vetää...
SakariKaulaote

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Charlie Conway #96

Vastaus #32 : 03.09.2011 klo 11:35:08

tässähän tämä kiteytyy...
-Dante-

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, HJK

Vastaus #33 : 03.09.2011 klo 11:37:52

Mielestäni oli erittäinkin positiivinen asia, että joku sinne torniin sentään uskalsi mennä yrittämään. Peukuttelut sille Ylos

Laulujen määrästä voisin sanoa sen verran, että laulukirja on täynnä toinen toistaan parempia ehdotuksia -niitä pitäisi saada sieltä vaan käyttöön. Se miten niiden käyttöönotto olisi helpointa hoitaa, tuottaa hiukan tuskaa. Eilenkin jostain oikealta aloiteltiin sitä murheellisten laaksojen maata tms, mutta tässä tapauksessa capojen muu huutelu meni sen päälle. Esimerkiksi kyseinen kipale olisi varmaan saanut tuulta alleen, jos oltaisiin kerran pari saatu vedettyä läpi pienellä porukalla. Muut kyllä liittyvät jahka sanat tulevat tutummiksi jne. Harmittavaa tietenkin on kuulla ajoittain sitä "tää o kopioitu lädeiltä, tää kölnistä yms" tai vaihtoehtoisesti kun joku suomi lyriikka taustalla, niin se on sitten jotenkin liian noloa.

Enkä nyt todellakaan tarkoita, että näitten tarvisi kokoajan olla mitään yhteislaulutilaisuuksia. Reagointi on ehdoton osa peliä, ja hiljaakin voidaan olla...
tunkkajan

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 03.09.2011 klo 12:12:35

Kai tähän pitää vielä omat 5 senttiä heittää, kun tuli koko topic pistettyä pystyyn lähinnä joku helvetin hauskan vitsi mielessä.

Eli hyvä juttu että sinne edes joku menee, jos nämä "vakituiset" ei ole paikalla, tai halua hommaa enää hoitaa. Mulla ei tosiaan ole mitään hajua Pohjoiskaarteen capo-kuvioista, joten siinä mielessä oon ihan ulkopuolinen huutelija. Turhautti vain katsoa menoa, kun kentän tapahtumiin ei reagoitu mitenkään, koko ajan koitettiin käynnistää samoja chänttejä, niin ettei edes siinä 10 metrin päässä vähän sivulla ollut välillä mitään hajua mitä sieltä yritetään edes käynnistää, capojen kaarteen eri puolien ohjaaminen ei toiminut vähää alusta jne.

Ymmärrän kyllä ettei ole helppoa hypätä kylmiltään ohjaamaan meikäläisten kaltaista apinalaumaa, ja eiköhän se siitä kunhan opitaan ottamaan huomioon myös kentällä ja muualla stadionilla tapahtuvat asiat. Muutenkin kuin palloliitolle haistattelun kautta. Istumistifo oli hyvä ja hyssyttelychäntille Ylos

Kiitokset kuitenkin torniin kiivenneille janareille ja pahoittelut paskasta hassutteluyrityksestä. Eiköhän tämän voi laittaa lukkoon ja jatkaa capo-toiminnasta keskustelua sen omassa topicissa.
Primus pilus

Poissa Poissa

Vastaus #35 : 03.09.2011 klo 15:51:37

Sama.

Sama myös tähän.
Marques^^

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 03.09.2011 klo 15:55:59

Tuollahan noita ehdotuksia on laulukirja pullollaan, mutta se virsikirjan avaaminen tuntuu vain oleman ylitsepääsemätön homma. Silloin vallataan vaan Baxterin johdollaa...
Jerry Finn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomalaiset maailmalla

Vastaus #37 : 03.09.2011 klo 18:27:38

Tuollahan noita ehdotuksia on laulukirja pullollaan, mutta se virsikirjan avaaminen tuntuu vain oleman ylitsepääsemätön homma. Silloin vallataan vaan Baxterin johdollaa...

Tähän sama. Laulukirjaan tulee suhteellisen hyvin uusia chäntti ehdotuksia, mutta todella nihkeästi niitä otetaan käyttöön.
idänihme

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: suurseura

Vastaus #38 : 05.09.2011 klo 11:05:04

En sitten lukenut tätä ennen kuin avauduin vanhaan otsikkoon. Isoa peukkuja heille, jotka älysivät ottaa lavan haltuun. Pitäisikö SMJK:ssa olla "katsomovastaava" joka voisi ottaa ennen peliä selvää onko meillä capo vai ei. Jos etukäteen sovittua capoa ei ole niin vartti ennen peliä sitten joko katsomovastaava menee itse capoilemaan tai capovastaava ilmoittaa ettei capoa ole jolloin homma voidaan hoitaa vapaaehtoisvoimin. Moldovamatsin vapaaehtoisillakin olisi ollut helpompi hoitaa homma kotiin, jos olisivat päässeet aloittamaan ennen kännicapoilun alkamista. Chantti on helpompi saada alkamaan kun ei ole jo valmiiksi kolmea chanttia menossa.

Tuleville capoille vinkkinä että niiden biisien ei tarvitse aina kestää minuuttitolkulla. Tärkeintä että silloin kun lauletaan ääni myös kuuluu. Tuolloin ei niin helposti tule "monta biisiä päällekkäin" ilmiötä. Toinen biisien päällekkäisyyttä ehkäisevä juttu on se, että annetaan katsomon vetää se "maali, maali" chantti ilman että lauletaan päälle. Siis tehdään kannattamisesta yksinkertaista, helppoa, äänekästä, tarttuvaa, ilman mitään liikoja kikkailuja. Pari matsia parin vuoden takaisella "yhtenäisyydellä" niin sitten on helpompi koittaa jotain vaikeampaakin.
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #39 : 05.09.2011 klo 11:18:25

Yksi urputuksen aihe on myös se, että "oon Suomen puolella"-chänttiä vedetään kun ollaan voitolla.
Se on biisi, joka kuuluu laulettavaksi vain ja ainoastaan tappiotilanteessa.
Tuo on samanlainen etikettivirhe kun laulaa matkalaulua Venäjä-pelin perseeseenoton aikana.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #40 : 05.09.2011 klo 11:42:54

Yksi urputuksen aihe on myös se, että "oon Suomen puolella"-chänttiä vedetään kun ollaan voitolla.
Se on biisi, joka kuuluu laulettavaksi vain ja ainoastaan tappiotilanteessa.
Tuo on samanlainen etikettivirhe kun laulaa matkalaulua Venäjä-pelin perseeseenoton aikana.
Sama. Toki tällä kertaa sopi tilanteeseen edes joten kuten, kisatsäänssit mennyt ja ensimmäinen kotipeli Råsundan painajaisen jälkeen.
Joey Barton

Poissa Poissa

Vastaus #41 : 05.09.2011 klo 11:49:41

Uusi kisakiree chantti ulos?
Uuno Front

Poissa Poissa

Vastaus #42 : 05.09.2011 klo 22:06:36

Itse tykkään kuviokellunnasta

Näytit pitävän "crowd surfingistä"

Sivuja: 1 [2]

Siirry: