FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.12.2024 klo 15:53:59 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 52 [53] 54 ... 56

Kirjoittaja Aihe: Poliisin toiminta maajoukkueen peleissä  (Luettu 89766 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pekka#9

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia

Vastaus #1300 : 07.09.2011 klo 16:10:15

Hilti-fleece? What next? Neljän raidan addut, Lacosten kroko väärinpäin ja Helli Hanssen.
Hiltihän on laatumerkki.
armoton yanar

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Karhukopla

Vastaus #1301 : 07.09.2011 klo 16:17:07

Minua kiinnostaisi kovin kuulla Vihreiden Naisten, vasemmistonuorten ja Paavo Arhinmäen virallinen kanta näihin "Huntelaar on hintti" -huutoihin. Eikös futisfanien joukossa kuitenkin ole aika paljon näitä sosialismilarppaajia, ainakin noissa puoluekannatusmittauksissa vasurit vetää täällä 20 prossaa.

Perussuomalaiset ja Kristilliset varmasti antavat homottelulle täyden tukensa Ylos

Pysy nyt vaan siellä yleisellä, siellä olet joskus hauskakin tuon mielikuvituspersoonasi kanssa.

Ja itte asiasta, minä tykkään huutaa homoa ja huoraa katsomossa, vaikka kannatankin sukupuolineutraalia avioliittoa ja olen sosialisti.
Rätinä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KÄSIVIRHE!

Vastaus #1302 : 07.09.2011 klo 16:19:02

Ei jeesus mikä pelle, ota kaikki fudishuudot kirjaimellisesti ?? :D

Nonni sieltä tuli asiakirjottaja nähtävästi keskusteluun mukaan! Hyvää ja tärkeätä argumentointia
Valentin Varennikov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BLACKBERRY

Vastaus #1303 : 07.09.2011 klo 16:20:40

Mistä voi ostaa Hiltiä? Tuo on selvästi ensi kevään nouseva merkki.
Juoksentelija

Poissa Poissa

Vastaus #1304 : 07.09.2011 klo 16:27:51

Minkä merkkisiä takkeja saa pitää fanikatsomossa? Onko Adidas hyväksyttävä asuste?
globalizer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gotham City

Vastaus #1305 : 07.09.2011 klo 16:28:22

Sama. Aivan loistavasti hoidettu poliisin puolelta eilinen. Kritiikkiä tuli perjantaista, mutta myös kiitosta pitää antaa kun sen paikka on Ylos

Hieno juttu ja antaa uskoa siihen että suomalainen kansalaisyhteiskunta toimii mainiosti kunhan vaan otetaan kiperätkin asiat keskusteluun. Mielestäni tuo on foruminkin tärkein tehtävä eikä suinkaan esimerkiksi leipäduuniaan kutsumuksesta tekevien poliisien mollaaminen.
Pekka#9

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia

Vastaus #1306 : 07.09.2011 klo 16:29:25

Mistä voi ostaa Hiltiä? Tuo on selvästi ensi kevään nouseva merkki.
http://www.hilti.fi/holfi/page/module/home/home_main.jsf?lang=fi&nodeId=-229918

Enemmän kiekkomiehille, kunnon poraajille... Ei foorumisteille.
ahmad

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: käpa

Vastaus #1307 : 07.09.2011 klo 17:36:41

Nonni sieltä tuli asiakirjottaja nähtävästi keskusteluun mukaan! Hyvää ja tärkeätä argumentointia

"Jep kiitti palautteesta. Tähän asti oon ollu kyllä SMJK:n puolella näis väännöissä mm. poliisii vastaa ym. mutta alkaaki pikkuhiljaa valjeta ainaki tästä hyvin pienestä otannasta vastaajista, että taitaa ollaki angstisia teinihuleja täynnä koko paska. Soihdutelkaa ja räjäytelkää vähän papaatteja lisää pojat, huudelkaa homohuutoja, vittu te ootte makeita"

Pitäisikö sun kanssa nyt yrittää tollaisen täräytyksen jälkeen oikein argumentoida vakuuttavasti?
Mielestäni voin sanoa sinua pelleksi täysin perustein. Väitteesi ovat typeriä ja eivät pidä paikkaansa, sekä kuten sanotkin teet johtopäätöksiä pienestä otannasta. Joka mielestäni on ainakin SMJK:n kannalta aika typerää, kyseiseen ihmismassaan nyt kuuluu varsin erilaisia kavereita.
coelb

Poissa Poissa

Vastaus #1308 : 07.09.2011 klo 17:44:11

Kyllähän siellä suuri osa porukasta osallistui noihin homo-huuteluihin ja taputti ja huuteli kiimoissaan sen yhden ja ainoan pommin räjähdettyä. Varmasti yli puolet fanikatsomosta joka tapauksessa, joten ihan turha pestä kokonaan käsiään että "enhän minä vaan joku yksittäinen idiootti räjäytteli".
« Viimeksi muokattu: 07.09.2011 klo 17:49:04 kirjoittanut coelb »
Dickov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MCFC

Vastaus #1309 : 07.09.2011 klo 17:48:47

Eteläkaarteessa huusin pari kertaa "JouHa! JouHa!" sen bangerin jälkeen. Petyin kun kukaan ei lähtenyt mukaan huutoon. :(
ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)

Vastaus #1310 : 07.09.2011 klo 17:58:11

Jos ei näe tarvetta huutaa jotakin, silloin jättäköön huutamatta.
Itsekin jätän mokomat alatyyliset kommentit huutamatta. Omasta mielestä kuitenkin "haista vittu xxx" on paljon parempi kuitenkin mitä "homottelu", vaikken kuulukkaan seksuaalivähemmistöihin niin niiden käyttäminen haukkumasanana ei pitäisi olla enää "nykypäivää".

e: moldovapelin "homo-vittu" taas oli protestina myös hyväksyttävyyden rajoissa.
« Viimeksi muokattu: 07.09.2011 klo 18:38:54 kirjoittanut ginikettu »
Rätinä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KÄSIVIRHE!

Vastaus #1311 : 07.09.2011 klo 18:33:57

"Jep kiitti palautteesta. Tähän asti oon ollu kyllä SMJK:n puolella näis väännöissä mm. poliisii vastaa ym. mutta alkaaki pikkuhiljaa valjeta ainaki tästä hyvin pienestä otannasta vastaajista, että taitaa ollaki angstisia teinihuleja täynnä koko paska. Soihdutelkaa ja räjäytelkää vähän papaatteja lisää pojat, huudelkaa homohuutoja, vittu te ootte makeita"

Pitäisikö sun kanssa nyt yrittää tollaisen täräytyksen jälkeen oikein argumentoida vakuuttavasti?
Mielestäni voin sanoa sinua pelleksi täysin perustein. Väitteesi ovat typeriä ja eivät pidä paikkaansa, sekä kuten sanotkin teet johtopäätöksiä pienestä otannasta. Joka mielestäni on ainakin SMJK:n kannalta aika typerää, kyseiseen ihmismassaan nyt kuuluu varsin erilaisia kavereita.

No mun väite on, että homohuutelut ovat mun mielestä vitun mauttomia, juntahtavia, loukkaavia  ja täysin tarpeettomia ja lisäksi antavat huonon kuvan SMJK:sta. "eivät pidä paikkaansa" mun väitteet?  sä siis tiedät paremmin ku minä, mikä mun mielestä on juntahtavaa jne? Niinku sanoin niin saat(te) siellä huudella mitä vaan, mutta musta SMJK  voisi miettiä, minkälaista kuvaa haluaa antaa itsestään. Sä nyt selkeesti oot yks niistä joka on huudellu siellä homoa kun noin agressiivisesti vastaat. More power to you buddy
van Dort

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, HJK

Vastaus #1312 : 07.09.2011 klo 19:07:45

Samaa mieltä Rätinän kanssa homohuudoista. Itsekään en tähän osaan Pohjoiskaarteen äänenkäyttöä osallistu.

Kun halutaan herjata Huntelaaria/Jullea/Bellamya jne. kannattaisiko huutaa mieluummin jotain nokkelaa vittuilua? Homous ei ole sen kummempaa kuin heterous; yhtä mielekästä kuin homottelu olisi herjata Klaas-Jania huutamalla "Huntelaar is straight!".

Sitä nokkelaa vittuiluhuutoa näihin tilanteisiin ei nyt tosin minulla ole tähän hätään tarjota.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #1313 : 07.09.2011 klo 19:18:35

Samaa mieltä Rätinän kanssa homohuudoista. Itsekään en tähän osaan Pohjoiskaarteen äänenkäyttöä osallistu.
Sama, tai no Bellamylle taisi tulla tuotakin hoilattua...

En tuota homo-huutelua mitenkään erityisen fiksuna pidä, mutta on tuo silti vielä aika lievää. Ns. "lutuurimaissa" kuulee joka viikonloppu pahempia herjauksia, tuota homo-sanaa nyt ei voi edes kovin kummoisena haukkumasanana pitää, aika neutraali sana alkaa jo olla. Harvalla kauppareissulla välttyy tuota jonkun junnun toimesta kuulemasta. Se on sitten eri asia, mitä pitäisi ajatella aikuisesta ihmisestä, joka tuota huutelee futismatsissa... - vaikkakin hieman pilke silmäkulmassahan tuota eilenkin vedettiin.

e. sanoisin jopa, että tuo wanker kuulostaisi pahemmalta :o Ehkä. Mahdollisesti.
« Viimeksi muokattu: 07.09.2011 klo 19:21:57 kirjoittanut Vorssander »
hafa

Poissa Poissa

Vastaus #1314 : 07.09.2011 klo 19:23:59

Homo on homo vaikka voissa paistais. Ei se selittämällä parane.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #1315 : 07.09.2011 klo 19:31:01

Homo on homo vaikka voissa paistais. Ei se selittämällä parane.
Juu, ei siinä mitään. En minäkään noita tuolla mielellään kuulisi, mutta kommentoinpa nyt kuitenkin. Olkoonkin, että viestini informaatioarvo taisi olla hyvin lähellä nollaa...
Dickov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MCFC

Vastaus #1316 : 07.09.2011 klo 20:18:47

Mielipiteeni keskustelusta.
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #1317 : 07.09.2011 klo 21:33:57

Ja itte asiasta, minä tykkään huutaa homoa ja huoraa katsomossa, vaikka kannatankin sukupuolineutraalia avioliittoa ja olen sosialisti.
Sama kaikkeen, joskin pitää tosiaan olla tarkkana missä ja miten homoa ja huoraa huutaa. Omiin ystäviin ei kuulu yhtään julkihomoa, mutta kylläkin lesboja ja biseksuaaleja. Huoria taasen puolen tusinaa. En huutelisi heidän läsnäollessaan, mikä on vähän kaksinaismoralistista.

Mutta periaatteessa siis joo, koska huutaja voi olla suht varma, että huudon kohde tai ainakin osa kannattajista pitää huutoa loukkaavana. Ja vastaavasti urheiluihmisenä koen, että jokaisen vakavasti otettavan futarin pitää kyetä huippusorituksiin myös silloin, kun hänellä on perusteltu syy tuntea itsensä loukatuksi. Vai voitteko kuvitella jotain huippufutaria keskittymässä MM-finaaliin ja ajattelevan, että "toivottavasti siellä ei kukaan hauku mun äitiä huoraksi, niin mä pystyn sit parhaimpaani". Todelliset huiputhan syttyvät pilkkahuudoista.
Gospodin

Poissa Poissa

Vastaus #1318 : 07.09.2011 klo 22:13:40

Olen myös bongannut niitä, jotka tykkäävät huutaa neekeriä katsomossa, vaikka ovat sosialisteja.
« Viimeksi muokattu: 07.09.2011 klo 22:15:59 kirjoittanut Gospodin »
Seppo Merilokki

Poissa Poissa

Vastaus #1319 : 08.09.2011 klo 00:43:23

Voisiko SMJK nyt äkkiä julkaista tiedotteen, jossa se tuomitsee homo-huutelun. Sivulauseessa voitaisiin antaa tuki sukupuolineutraaleille avioliitoille. :D

Edit. Tietysti voitaisiin lisätä lauluun Seinfeldista tuttu: "GREIG BELLAMY IS A HOMO.. ..NOT THAT THERE'S ANYTHING WRONG WITH THAT!"
« Viimeksi muokattu: 08.09.2011 klo 00:48:00 kirjoittanut Seppo Merilokki »
globalizer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gotham City

Vastaus #1320 : 08.09.2011 klo 01:39:01

Voisiko SMJK nyt äkkiä julkaista tiedotteen, jossa se tuomitsee homo-huutelun. Sivulauseessa voitaisiin antaa tuki sukupuolineutraaleille avioliitoille. :D

Edit. Tietysti voitaisiin lisätä lauluun Seinfeldista tuttu: "GREIG BELLAMY IS A HOMO.. ..NOT THAT THERE'S ANYTHING WRONG WITH THAT!"

Nopeastiyhteenmittaanluettudisclaimeri jokaisen matsin alussa ja sitten homostelut raikumaan.
Sheriffi8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/

Vastaus #1321 : 08.09.2011 klo 02:41:39

Mitä vittua täällä tapahtuu?
Joey Barton

Poissa Poissa

Vastaus #1322 : 08.09.2011 klo 07:51:58

Homon huutaminenhan on lutuuria perkskule, eihän kuitenkaan kellään mitään homoja vastaan ole?
Cafffkaff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Temesta IF

Vastaus #1323 : 08.09.2011 klo 07:55:53

Tyylikkäälle undercover-kytälle Elmon terassilla casuaalissa Hilti-fleecessa. :D Ylos Tuli heti mieleen se Smash ASEMista otettu valokuva, jossa sivarikytät nojailee casuaalisti johonkin kadun kulmaan muka hyvin naamioituneina.

Klassikko!

http://lib4all.redblackandgreen.net/yle-corner2.jpg
el Blanco

Poissa Poissa

Vastaus #1324 : 08.09.2011 klo 08:10:48

:D

Sivuja: 1 ... 52 [53] 54 ... 56

Siirry: