FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.12.2024 klo 12:31:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14 ... 56

Kirjoittaja Aihe: Poliisin toiminta maajoukkueen peleissä  (Luettu 89780 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis

Vastaus #300 : 03.09.2011 klo 01:36:29

Enkä kyllä muista missään muussa maassa tapausta, jossa soihduttajaa olisi noin näyttävästi lähdetty kesken matsin poistamaan katsomosta. Ei tarvitse, kun sen porttikiellon ja sakot voi jakaa matsin jälkeenkin. Tässä Suomen poliisilla on vielä oppimista.

Tuo on totta, yhtäkkiä poliisit marssivat katsomoon ja mennessänä jyräsit useampia sivullisiakin. En tiedä, mutta kai näillä poliiseille on sitten sallittu viattomien sivullisten fyysinen loukkaaminen.

Kai se oli kuitenkin niin päin että Kosovo is Serbia... Montako soihtua sieltä katsomosta lensi?

Näinpäin toki nuo, mutta asia pysyy. Eli kohtelu ei ole tasapuolista.

Toki terkkuja Kuhlelle sinne poliisikouluun.
Kuhle Wampe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hyväpill

Vastaus #301 : 03.09.2011 klo 01:37:49

Taisi lentää 5 kpl. Vähintään saman verran myös ryssä-matsissa. Puola-pelissä oli bangereitä. Kakat housussa silloinkin.

Taidat juksutella.
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy

Vastaus #302 : 03.09.2011 klo 01:43:08

Hyvä että poistettiin heti eikä ennen kun ottelu olisi keskeytetty. Poliisille kerrankin Ylos
Miksi ihmeessä ottelu olisi keskeytetty katsomossa olleen ihmisen vuoksi ???

e:"nyt jumalauta, siellä katsomossa on joku... tehkää asialle jotain!"
Kuhle Wampe

Poissa Poissa

Vastaus #303 : 03.09.2011 klo 01:44:11

Ei vittu, jos joku on joskus heitellyt soihtuja jossain matsissa, niin meidänkin poikien pitää saada heitellä, vaikka se on kielletty. En minä oikein voi ymmärtää tuota logiikkaa, multa varastettiin kaksi kertaa auto, mutta en minä silti lähde baanalle hakemaan kostoa ja revanssia jonkun vanhasta toyotasta.
S.K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #304 : 03.09.2011 klo 01:45:20

Muutenkin virkavallan sokealle kunnioittamiselle ja ei minkään kyseenalaistamiselle Alas
Pakko kompata, vaikka en (kai?) mikään hippi olekaan.
Kuhle Wampe

Poissa Poissa

Vastaus #305 : 03.09.2011 klo 01:45:52

Miksi ihmeessä ottelu olisi keskeytetty katsomossa olleen ihmisen vuoksi ???

e:"nyt jumalauta, siellä katsomossa on joku... tehkää asialle jotain!"

Sitähän tässä olikin kysymys.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis

Vastaus #306 : 03.09.2011 klo 01:47:12

Ja minä jos kuka olen kaukana hipistä, mutta silti voin todeta poliisin perseilleen jo pitkään näissä futisympyröissä.
Kratos

Poissa Poissa

Vastaus #307 : 03.09.2011 klo 01:47:55

Ei vittu, jos joku on joskus heitellyt soihtuja jossain matsissa, niin meidänkin poikien pitää saada heitellä, vaikka se on kielletty. En minä oikein voi ymmärtää tuota logiikkaa, multa varastettiin kaksi kertaa auto, mutta en minä silti lähde baanalle hakemaan kostoa ja revanssia jonkun vanhasta toyotasta.

Mutta entä, jos sinut vietäisiin putkaan kun naapurisi olisi tämä varas? suurinpiirtein yhtä järkevää logiikaa sinulla.
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy

Vastaus #308 : 03.09.2011 klo 01:47:57

Sitähän tässä olikin kysymys.
Niin, siltä vaikuttaa. Vai oletatko tosiaan että joku sankari on asevyö soihtuja pullollaan siellä katsomossa?
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit

Vastaus #309 : 03.09.2011 klo 01:48:31

Miksei ne tulokset sitten jo näy?

Korjatkaa aktiivit jos olen väärässä, mutta käsittääkseni näitä neuvotteluja on käyty jo keskimääräisen pallopojan iän verran. Selvää lienee että kannattajien näkemykset ei palloliitto/poliisia/päättäjiä ole ainakaan tähän mennessä kiinnostaneet.

No sitten ne pitää saada kiinnostamaan. Saada se kuuluisa yleinen mielipide omalle puolelle, niin johan alkaa kiinnostaa. Se ei onnistu a) bängereitä ja soihtuja käyttäen sekä poliisin kanssa painimalla eikä b) haukkumalla kaikkia ff2:lla, koska forkkaa ei taida kuitenkaan ihan kaikki lukea eikä omaa kannattamistani haukkuvatkaan ainakaan omia sympatioitani saa. Mutta nämä asiathan ovat toki päivänselviä kaikille. Se miten se tapahtuu niin en osaa neuvoa, mutta kannattajissakin on varmaan monia fiksuja ihmisiä, jotka tämänkin ongelman osaisivat ratkaista.
Kuhle Wampe

Poissa Poissa

Vastaus #310 : 03.09.2011 klo 01:48:41

Kumma kyllä minulla ei koskaan ole ollut mitään ongelmia poliisin kanssa, vaikka paljonkin olen käynyt maaotteluita katsomassa.
S.K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #311 : 03.09.2011 klo 01:48:55

"Ottelun turvallisuudesta vastaavat varsinaisesti HJK ja Palloliitto. Palloliiton turvallisuuspäällikkö Juha Karjalainen ei suostu tässä vaiheessa kommentoimaan välikohtausta."

HJK:n syytä kaikki.
Voi kyllä ihmetellä miten HJK tähän liittyy? Jos olisi edes pelattu Soneralla, niin tuohon voisi selitys löytyä, mutta kyllähän Palloliiton yksin pitäisi tuosta turvallisuuspuolesta vastata. Lieneeköhän edes totta tuo HJK väite?
Klubilla ei todellakaan ole mitään tekemistä asian kanssa.

Korkeintaan sama lafka hoitaa turvallisuutta, mutta tuota Klubin syyllistämistä (??? :D) en millään ymmärrä.

Ai niin, olihan joukkueessa reilusti HJK-taustaisia pelaajia. Klubin syytä kaikki.

« Viimeksi muokattu: 03.09.2011 klo 12:42:01 kirjoittanut S.K. »
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #312 : 03.09.2011 klo 01:49:07

No kukas näin on väittänyt? Kai sen tyhmäkin ymmärtää, että jos soihdut on kielletty, niitä ei käytetä. Ja jos soihduttaa niin joutuu asioimaan poliisin kanssa. Ei sitä kuitenkaan noin dramaattisesti tarvitse tehdä, mieluummin sitten matsin jälkeen rauhassa.
alarima

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juntti rasisti

Vastaus #313 : 03.09.2011 klo 01:51:16

Poliisin toiminta pelissä menee jatkotutkintaan.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #314 : 03.09.2011 klo 01:51:32

Kumma kyllä minulla ei koskaan ole ollut mitään ongelmia poliisin kanssa, vaikka paljonkin olen käynyt maaotteluita katsomassa.
Ei minullakaan, mutta näin silti omin silmin että tällä kertaa tilanne hoidettiin huonosti.

Olitko paikalla?

Poliisin toiminta pelissä menee jatkotutkintaan.
??? Lisätietoa?
R08

Poissa Poissa

Vastaus #315 : 03.09.2011 klo 01:53:31

Toivottavasti tulee vitulliset itkut julkisuudessa ja mikään ei muutu paitsi itkujen volyymi Hollanti pelin jälkeen.

Äsämjiikolle ihan vitun iso Ylos
Kuhle Wampe

Poissa Poissa

Vastaus #316 : 03.09.2011 klo 01:53:38

No kukas näin on väittänyt? Kai sen tyhmäkin ymmärtää, että jos soihdut on kielletty, niitä ei käytetä. Ja jos soihduttaa niin joutuu asioimaan poliisin kanssa. Ei sitä kuitenkaan noin dramaattisesti tarvitse tehdä, mieluummin sitten matsin jälkeen rauhassa.

Elmohan se halusi kuitata venäläisten rähinät Moldovapelissä.
Jamal Malik

Poissa Poissa

Vastaus #317 : 03.09.2011 klo 01:55:09

Kuka vittu tää kuhla wumpe on? Kirjottanut eilisestä 70 viestiä. ja kaikki niin päin vittua kun voi olla. Mee ittees homo.
Kratos

Poissa Poissa

Vastaus #318 : 03.09.2011 klo 01:55:40

Eihän halunnut. Hän käsittääkseni toivoi poliisilta tasa-arvoista kohtelua. Miksi rakentelet keskellä yötä näitä olkinukkejasi? Käy nukkumaan mielummin.
Kuhle Wampe

Poissa Poissa

Vastaus #319 : 03.09.2011 klo 01:56:58

Ei minullakaan, mutta näin silti omin silmin että tällä kertaa tilanne hoidettiin huonosti.

Olitko paikalla?
??? Lisätietoa?

Kuten sanoin jo aiemmin, että jos joku tuntee itsensä väärin kohdelluksi ja syyttömästi kaltoin kohdelluksi, niin tekee asiasta rikosilmoituksen.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #320 : 03.09.2011 klo 01:57:23

Jaa, no en ota kantaa Elmon kirjoituksiin. Varmistin vain, ettet minua tarkoita :)
Vaikka tuskin Elmokaan mitään "silmä silmästä, hammas hampaasta" -periaatetta on vaatimassa käytäntöön.

Mutta toivottavasti tiistaina eivät soihdut tai bängerit lennä ja poliisien toimintakin saisi olla rationaalisempaa. Parempi kun ei anneta edes mitään aihetta puuttua katsomon tapahtumiin.
Jan Suchoparek

Poissa Poissa

Vastaus #321 : 03.09.2011 klo 02:01:19

Kuten sanoin jo aiemmin, että jos joku tuntee itsensä väärin kohdelluksi ja syyttömästi kaltoin kohdelluksi, niin tekee asiasta rikosilmoituksen.

Sinulta kysyttiin: OLITKO PAIKALLA?
Knight

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Reppana-modet

Vastaus #322 : 03.09.2011 klo 02:01:52

Oletko kokeillut itse kuinka hyvin se toimii, kun rikosilmoitus koskee poliisin toimia?
R08

Poissa Poissa

Vastaus #323 : 03.09.2011 klo 02:01:57

Missä vitun maailmassa sä elät? Toivottavasti omatkin päin vittua tekemiset tulee itseni käsiteltäviksi ja voisin todeta että oikein tehty.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #324 : 03.09.2011 klo 02:02:50

Niin, minun puolestani nuo kaltoinkohdellut voivat tehdä rikosilmoituksen jos siltä tuntuu.

Haluaisin vain tietää miltä pohjalta kommentoit tapahtumia? Olitko Kaarteessa, muussa katsomonosassa, tv:n äärellä vai kenties järkkärin liivi tai sininen univormu päällä? Anteeksi, jos olet sen jo kertonut, en jaksanut koko ketjua selata. Eli lähinnä kiinnostaa olitko paikalla? Ei kai ketään tuota läheltä todistanut voi olla sitä mieltä, että tuo meni nappiin?

Sivuja: 1 ... 12 [13] 14 ... 56

Siirry: