jwave
Poissa
Suosikkijoukkue: SUMU
|
|
: 02.09.2011 klo 22:50:23 |
|
Minkälaiseksi pelleilyksi tämä touhu on mennyt/menossa? Humalauta, Suomi johtaa ja alkaa haatanan ihana kannatuslaulu: "Haistakaa vittu,palloliitto!". Minä "vanhempana valtiomiehenä" toki ymmärrän, että mieltä pitää osoittaa, mutta kesken pelin, jolloin pitäisi Suomea kannustaa voittoon, ei kenties ole oikea aika tällaiselle naiiville provolle;se ei todellakaan edistä yhteistä asiaamme. Saahan sillä kenties marginaalista mediahuomiota (joillekin kenties onkin olennaista saada tältä tiimoilta oma kuva lehteen tai fasepookiin), mutta kenties kannattaisi nämä mielenosoitukset järjestää siellä pääkallonpaikallla eli Pöllöliiton toimiston edessä (tai preferably inside- ja mieluiten silloin, kun päättäviä elimiä on paikanpäällä! Miten kuvittelette tällaisilla "kannatuslauluilla" saavanne lisäjäseniä; en minä ainakaan viitsi tuoda vasta jäseneksi liittynyttä tytärpuoltani peliin, jos ko/arkeimoana ja kovimpana kuuluu jotain homovittu/haistakaavittu... Muurisen Anaa mukaillen: Alaspäin on menty!
|
|
|
|
Louke
Poissa
Suosikkijoukkue: HockeyTeam Vaasan Sport, Jalkapallomaajoukkue, VPS
|
|
Vastaus #1 : 02.09.2011 klo 23:04:52 |
|
Moi kukkahattu
|
|
|
|
Nice10
Poissa
Suosikkijoukkue: I support FF
|
|
Vastaus #2 : 02.09.2011 klo 23:06:56 |
|
Samaa mieltä avaajan kanssa, lapsellista touhua
|
|
|
|
Thouni
Paikalla
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
|
Vastaus #3 : 02.09.2011 klo 23:07:30 |
|
Urheilutapahtumat missä tahansa päin maailmaa ovat kieltämättä aika epämielyttäviä kokemuksia, jos vitun huutelusta pahoittaa mielensä. Siinä kohtaa jos ei peliin voi tulla sen takia, kun siellä huudetaan homovittua niin voi myös peiliin katsoa.
|
|
|
|
Pekka#9
Poissa
Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia
|
|
Vastaus #4 : 02.09.2011 klo 23:10:29 |
|
Paskoja huutoja, soihtuja jos munattomat uskaltavat pistää. Näyttää mistä pissitään. Itsehän en uskalla...
|
|
|
|
mbaba
Poissa
Suosikkijoukkue: Georgios Samaras
|
|
Vastaus #5 : 02.09.2011 klo 23:13:14 |
|
Moi HS:n keskustelun valittajajanari
|
|
|
|
Boon
Poissa
Suosikkijoukkue: Mypa & Suomi
|
|
Vastaus #6 : 02.09.2011 klo 23:13:27 |
|
Niin kauan kuin SMJK:n fanejen kohtelu on eri tasoa kuin vierasfanejen niin homohomotsäntit on sallittava ilman poikkeuksia. Kukkahatut voivat itkeä rauhassa keskenään.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.09.2011 klo 10:18:42 kirjoittanut Boon »
|
|
|
|
|
SuperSeveri
Poissa
Suosikkijoukkue: P-Iirot/HJK/MancWhore
|
|
Vastaus #7 : 02.09.2011 klo 23:20:00 |
|
Vituttaa "kannattaa jalkapalloa" ja yrittää olla rationaalinen kaiken suhteen, mutta tämä tifo-case vie kyllä pohjan edellä mainitulta järkeisajattelulta, ainakin omasta mielestäni. Onko tälläiselle ylisuojelevalle ja karrikoidusti;"Kansaa väheksyvälle"-toiminnalle muuta vaihtoehtoa, kuin haistattelu? Olen humalassa ja toin oman snadin mielipiteeni esille. Näitä kristillisdemokraattipopulisteja riittää ja alkaa tuntumaan, että isolle kansanjoukolle olis tarvetta. Jatkan huomenna, kun olen enempi selvinpäin.
|
|
|
|
John Devey
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves
|
|
Vastaus #8 : 03.09.2011 klo 00:20:22 |
|
Monella on syynsä kritoida Palloliittoa, ja syitäkin on lähes yhtä monta kuin kritisoijia. Minulle ne tänään olivat järjetön seurojen sakottaminen ja tifokielto. Paljon turhautumista oli ilmassa ja se purkautui tänään, pääasiassa huudoin. Itse olin myös mukana, sekä negatiivisissa että positiivisissa huudoissa Uskon että teimme asiamme selväksi. Toivon, että jäljellä olevissa otteluissa keskitytään taas siihen miksi olemme olemassa eli maajoukkueen kannattamiseen. Tänäänkin varmasti monista tuntui, ettei kaikki SMJK:n toimintaa arvosta. Eivät varmaan arvosta, mutta pelaajat arvostavat. En muista, että he olisivat koskaan aikaisemmin tulleet yllyttämään SMJK:ta lauluun sen omalla chantilla, mutta tänään niin kävi. Pelaajat arvostavat ja sehän se tärkein on, siksi me olemme. Linkkinä kapteenin terveisetPahaa ilmaa on tuuletettu. Toivottavasti ensi kerralla panostamme jälleen itse asiaan eli maajoukkueeseen. Vitut Palloliitosta
|
|
|
|
Vorssander
Poissa
|
|
Vastaus #9 : 03.09.2011 klo 00:39:40 |
|
Pakko kompata Johnia. Allekirjoitan tuon kaiken. Kaikki se turhautuminen purkautui tänään, kuten kävi muuten viime karsintojen Wales-matsissakin. Toivottavasti taas tiistaina keskitytään pääasiaan.
Niin joo, San Marinossa pelaajat huudattivat kannattajia "Oi Suomi on" -tsäntillä.
|
|
|
|
Elmo
Poissa
Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis
|
|
Vastaus #10 : 03.09.2011 klo 00:49:28 |
|
Niin kauan kuin SMJK:n fanejen kohtelu on samaa tasoa kuin vierasfanejen niin homohomotsäntit on sallittava
Koska se samaa tasoa on ollut. Ainahan vieraille on enemmän sallittu ja se on se syy miksi tavallaan ymmärrän tämän turhautumisen ja vittuuntumisen. Tkiukat rajoitukset sun muut hyväksyy kyllä, kunhan ne rajoitukset on tasapuoliset ja reilut - näin valitettavasti ei ole ollut
|
|
|
|
S.K.
Poissa
Suosikkijoukkue: Klubi
|
|
Vastaus #11 : 03.09.2011 klo 01:25:16 |
|
Pakko kompata Johnia. Allekirjoitan tuon kaiken. Kaikki se turhautuminen purkautui tänään, kuten kävi muuten viime karsintojen Wales-matsissakin. Toivottavasti taas tiistaina keskitytään pääasiaan.
Niin joo, San Marinossa pelaajat huudattivat kannattajia "Oi Suomi on" -tsäntillä.
Ai tämän poliisin iskun jälkeen? Itse olen toki paikalla, mutta tämän illan tapahtumien jälkeen en ihmettelisi suurempiakin ylilyöntejä.
|
|
|
|
maza00
|
|
maza00
Vastaus #12 : 03.09.2011 klo 01:38:41 |
|
Ai tämän poliisin iskun jälkeen? Itse olen toki paikalla, mutta tämän illan tapahtumien jälkeen en ihmettelisi suurempiakin ylilyöntejä.
Sama.
|
|
|
|
Vorssander
Poissa
|
|
Vastaus #13 : 03.09.2011 klo 01:39:10 |
|
En minäkään ihmettelisi. Kirjoitinkin "toivottavasti". Etenkin tuon poliisiepisodin jälkeen toivon, että pahimmat ylilyönnit olisi jo nähty. Mutta onhan se selvä, että jotkut ovat tuosta pahasti provosoituneet.
|
|
|
|
sääripotku
Poissa
|
|
Vastaus #14 : 03.09.2011 klo 02:08:07 |
|
Minkälaiseksi pelleilyksi tämä touhu on mennyt/menossa? Humalauta, Suomi johtaa ja alkaa haatanan ihana kannatuslaulu: "Haistakaa vittu,palloliitto!". Minä "vanhempana valtiomiehenä" toki ymmärrän, että mieltä pitää osoittaa, mutta kesken pelin, jolloin pitäisi Suomea kannustaa voittoon, ei kenties ole oikea aika tällaiselle naiiville provolle;se ei todellakaan edistä yhteistä asiaamme. Saahan sillä kenties marginaalista mediahuomiota (joillekin kenties onkin olennaista saada tältä tiimoilta oma kuva lehteen tai fasepookiin), mutta kenties kannattaisi nämä mielenosoitukset järjestää siellä pääkallonpaikallla eli Pöllöliiton toimiston edessä (tai preferably inside- ja mieluiten silloin, kun päättäviä elimiä on paikanpäällä! Miten kuvittelette tällaisilla "kannatuslauluilla" saavanne lisäjäseniä; en minä ainakaan viitsi tuoda vasta jäseneksi liittynyttä tytärpuoltani peliin, jos ko/arkeimoana ja kovimpana kuuluu jotain homovittu/haistakaavittu... Muurisen Anaa mukaillen: Alaspäin on menty!
Pittääskö sun ite mennä kannattammaan paremmin ja lopettaa se vikiseminen?
|
|
|
|
OVO
Poissa
|
|
Vastaus #15 : 03.09.2011 klo 02:56:25 |
|
Voitko mennä vittuun ja kuolla? Meininki ja yhteenkuuluvuuden tunne oli tänään kovempi kuin koskaan. Tämän takia eletään, POHJOISKAARRE!
|
|
|
|
Totaalvoetbal
Poissa
Suosikkijoukkue: Sex on the pitch with Antti Muurinen
|
|
Vastaus #16 : 03.09.2011 klo 07:35:17 |
|
SPL ei ole uskaltanut tarjota ilmaislippuja katkarapukatsomoon? Hienoa toimintaa SMJK:lta ja tämä olikin ainoa tapa jolla viesti saadaan Palloliittoon menemään perille.
|
|
|
|
BEAT!!
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
|
Vastaus #17 : 03.09.2011 klo 08:15:20 |
|
Jullelle
|
|
|
|
Einari K.
Poissa
|
|
Vastaus #18 : 03.09.2011 klo 09:40:11 |
|
Anna sen tyttären tulla matsiin ja kysy pelin jälkeen oliko kivaa. Pysy homo vittu itse himassa tai istu korvatulpat korvissa. Niitä pelejä tulee muuten nähtyä ihan tarpeeksi, missä jengi istuu hiljaa ja juo pillimehua. Hyvä että edes maajoukkueen matseissa voi hyvillä mielin huutaa homoa ja vittua ja juoda viinaa. Olisi se aika ikävää jos nämäkin matsit olisivat sitä samaa paskaa...
|
|
|
|
|
Jyrsijä
Poissa
Suosikkijoukkue: Jokerit FC
|
|
Vastaus #20 : 03.09.2011 klo 10:02:17 |
|
Voitko mennä vittuun ja kuolla? Meininki ja yhteenkuuluvuuden tunne oli tänään kovempi kuin koskaan. Tämän takia eletään, POHJOISKAARRE!
|
|
|
|
Boon
Poissa
Suosikkijoukkue: Mypa & Suomi
|
|
Vastaus #21 : 03.09.2011 klo 10:19:12 |
|
Koska se samaa tasoa on ollut. Ainahan vieraille on enemmän sallittu ja se on se syy miksi tavallaan ymmärrän tämän turhautumisen ja vittuuntumisen. Tkiukat rajoitukset sun muut hyväksyy kyllä, kunhan ne rajoitukset on tasapuoliset ja reilut - näin valitettavasti ei ole ollut Jep oikeassa olet, ajatusvirhe minulta. Korjattu
|
|
|
|
RHCP
Poissa
|
|
Vastaus #22 : 03.09.2011 klo 10:44:13 |
|
Jaksoin vähän alusta. Perhekannattamiselle toki peukkua, mutta mitäs sitten kun katsomoissa ei yllättäen olekaan niitä liittojen ja seurojen kaipaamia hyvin käyttäytyviä perheitä ja oikeat kannatajat on aikoja sitten karkoitettu lehtereiltä? Liittyikö tämä avausvietiin vai ei, aivan sama..
|
|
|
|
Spili
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
|
Vastaus #23 : 03.09.2011 klo 11:02:14 |
|
Pittääskö sun ite mennä kannattammaan paremmin ja lopettaa se vikiseminen?
Tainnut kuitenkin käydä kannattamassa useammassa Suomen pelissä kuin kymmenen keskivertoforumnistia yhteensä.
|
|
|
|
Mosambik
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere Utd, Kuusysi, Hammarby, Everton
|
|
Vastaus #24 : 03.09.2011 klo 11:45:39 |
|
Itse tuli keskityttyä aika pitkälti tuohon vittuiluun. Alkaa vaan kyllästyttämään tuo liiton touhu.
Kun tuossa päivän lehtiä selailee niin aika pitkälti kannattajien viesti on kuitenkin mennyt perille ja tämä on erittäin hyvä asia. Siinä on nyt liiton äijillä aikamoinen painekin saada asioita eteenpäin, sen verran tämä asia on nyt esillä. Päivän Ilta-Sanomia luukuun ottamatta tuntuu siltä että mediakin on varsin ymmärtäväinen kannattajien suhteen. Uskon ja toivon että kun eilisen tapahtumia ja tulevaisuutta käsitellään niin kannattajien mielipiteellä on nyt neuvottelupöydässä enemmän merkitystä. Toivottavasti näin on ja jos on, niin se täytyisi pystyä hyödyntämään.
Niin, ja tiistaista. Mielestäni parasta mitä tässä tilanteessa voi tehdä on raivoisa kannustus (toki muutamalla rytmikkäällä haistattelulla höystettynä). Itse kuitenkin käyn katsomossa joukkueen takia ja haluan osoittaa tukeni noille hienoille pelaajille. Kenellekkään ei jäänyt epäselväksi kannattajien mielipide. Haluan toivoa että myllyt on nyt hetkeksi myllytetty, mutta ymmärrän kyllä jos joku ajattelee tästä toisin.
|
|
|
|
|
|