15.02. Sampolta kiitokset kannattajille
Honka toivottaa Sampolla hyvää jatkoa.
Hongasta Sandefjordiin siirtynyt Sampo Koskinen oli yksi Hongan kannattajien suurimpia suosikkeja. Myös Koskinen itse muisti aina kiittää Hongankolistajia ja muita kannattajia ottelun jälkeen.
Päätös lähteä Espoosta ei ollut Sampolle helppo, sillä tunnelma etenkin viime kaudella Tapiolassa oli erinomainen.
- Kolistajat olivat mukana koko kauden ja oli aina hienoa olla kentällä kun katsomossa oli hyvä meininki, ex-kapteeni kiittää etenkin keltamustaa päätyä.
Kannattajat olisivat luonnollisesti toivoneet näkevänsä Koskisen ensi kaudella taistelemassa Hongan väreissä Suomen mestaruudesta. Pelaaja itse tietää, että elo Sandefjordissa tulee olemaan hieman erilaista Honkaan verrattuna.
- Siitä ei tule varmaan samanlaista ilotulitusta kuin mitä Hongan kanssa oli. Taistelemme ensin sarjapaikan säilyttämisen puolesta. Norjan sarja on tasainen sarja, jossa on pari isoa seuraa, Sampo tietää.
- Halusin kokeilla rahkeita vielä. Tämä on kuitenkin maailman paras ammatti ja yritän nauttia siitä parhaani mukaan. Jos pelaan hyvin, luulen, että minulla on hieman paremmat mahdollisuudet aina maajoukkuepeleihin saakka, pelaaja selvittää lähtönsä syitä.
www.fchonka.fi