FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.11.2024 klo 20:28:10 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Sopuilu juniorien piirinsarjassa?  (Luettu 1483 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hatsi

Poissa Poissa

: 26.09.2011 klo 14:29:39

Kaivelin tuloksia ja peliohjelmia ja eteen tuli mielenkiintoinen sopuilun paikka.
En sano, enkä vihjaa mitään. Kiinnostuin silti asiasta, koska moiseen olisi nyt yhdellä seuralla mahdollisuus.
Yksi joukkue jo joka tapauksessa ensi kaudella aluesarjassa, kaksi joukkuetta liigassa ja yhden nostaminen liigaan mahdollista pienen valmentapalaverin jälkeen.
Välillä tässä vuosien mittaan, mitä olen junnufutiksen parissa peuhannut, olen aina törmännyt näihin pelien jälkeisiin keskusteluihin siitä, että jollakin seuralla olisi mahdollisuus moista harrastaa. Kerran olen kuullut epäilyn siitä, että tämä mahdollisuus olisi käytettykin.
Nyt kun mennään viimeistä sarjakierrosta, niin nämä tulevat taas esiin.
Oman porukkani sarjasijoitus nousemisen, säilymisen tai putoamisen suhteen on jo selvillä, joten ei sinällään väliä henkilökohtaisesti.
Onko tähän asiaan törmäilty muiden suunnalta?
Loppupeleissä oma mielipiteeni on se, että jos ei pysy sarjassa omin avuin, niin ei pysy. Tai jos ei nouse omin avuin, niin ei nouse.
Sitä vartenhan ne sarjatasot määrittyvät, että on joukkueelle sopivan tasoinen sarja, missä pelata.
Tämä katsomani peliohjelma / sarjataulukko kuitenkin näyttää, että tämän seuran kaikki neljä joukkuetta pelaavat samaan aikaan vierekkäisillä kentillä sarjan viimeiset ottelut ja tietävät samalla sen, kuinka muiden kausi on loppujen lopuksi päättynyt.
rukkanen

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 27.09.2011 klo 08:08:23

Sopuilusta en tiedä, mutta peluutuksilla näköjään osataan edelleen kikkailla. Meillä oli tässä piirin kolmoslohkon pelissä vastustajalla mukana yllättäen kolme pelaajaa heidän vuotta nuoremman ikäluokan ykkösjoukkueesta, joka pelaa piirin ykköslohkossa (toki vuotta nuorempien sarjassa). Tämä ratkaisu ei varmastikaan johtunut millään muotoa siitä, että vastustaja oli meitä ennen ko. peliä pisteen verran jäljessä ja lohkojumbona, vaan tarkoituksena oli vain saada nuoremman ikäluokan pojille kokemusta kovista peleistä... heh :)

Itse jätin kyseiseen peliin kaksi kaksoisedustusten myötä pelikelpoista, meidän kilpajoukkueessa pääsääntöisesti pelaavaa kaveria valitsematta, koska ajattelin, että kokonaisuus olisi ehkä silloin ollut jotain muuta kuin kolmoslohkon tasoa. Kukin tyylillään jne...

E. Niin, tosiaan hävisimme pelin selkeästi, ja tuolla esityksellä olisi varmaan hävitty vaikka vastustajalla ei olisi ollut mukana yhtään näitä nuoremman ikäluokan vahvistuksia... eli ei tämä lohkojakojen periaate tasaisempien pelien turvaamiseksi nyt tainnut ihan toteutua tässä ::)
« Viimeksi muokattu: 27.09.2011 klo 08:10:40 kirjoittanut rukkanen »

Sivuja: [1]

Siirry: