Selkäsauna
Poissa
Suosikkijoukkue: SJK
|
|
Vastaus #50 : 04.10.2011 klo 21:35:32 |
|
Eikö siellä Kalevan puistotien puoleisessa päädyssä ole Ilves-lakanakin roikkumassa? Olen muutenkin ainakin itse mieltänyt tuon päädyn Ilves-päädyksi ja toisen Paltsaripäädyksi.
Hieman kornia Ilveksen seurajohdolta heittää seinäjokelaiset sinne ilmeisesti vaan sen takia, että vierasfanit on sinne helpompi ohjata. Tosin HIFK-fanithan olivat toisessa päädyssä viime vuonna, joten hieman ihmetyttää päätöksen logiikka taas.
Mäkin olin alunperin siinä uskossa että meidät laitetaan sinne samaan päätyyn missä oli HIFK kannattajatkin viime vuonna. Ei tuolla meille mitään väliä ole. Kunhan vain etukäteen tuon tietää ja sitä voi mainostaa niillekin jotka ei tule busseilla.
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
|
Vastaus #51 : 04.10.2011 klo 21:53:22 |
|
Eikö siellä Kalevan puistotien puoleisessa päädyssä ole Ilves-lakanakin roikkumassa? Olen muutenkin ainakin itse mieltänyt tuon päädyn Ilves-päädyksi ja toisen Paltsaripäädyksi.
Kieltämättä hassua, että SJK:n kannattajat heitettäisiin päätyyn missä on Ilveksen plakaatti komeasti katsomon yläpuolella.
|
|
|
|
bupa dukta
Poissa
Suosikkijoukkue: Anna mulle kymppi röökiin ja kaksi kaljaan.
|
|
Vastaus #52 : 04.10.2011 klo 22:06:13 |
|
Ilvespääty? Ilveksen kannattajamobi ollu pystyssä kaks kuukautta ja parissa kotimatsissa mitkä olen nähnyt niin ovat vaihtaneet päätyä aina puoliajalla. Itselleni nyt neljäs kesä kun olen tammelassa käynyt matseja katsomassa eikä ainakaan neutraalille asiantuntijakatsojalle ole modostunut kuvaa erityisestä Ilvespäädystä. Eiköhän se tammelan pääty olis paras niin on lyhyempi matka kaljalle.
|
|
|
|
iisakki
Poissa
|
|
Vastaus #53 : 04.10.2011 klo 22:12:00 |
|
eikä ainakaan neutraalille asiantuntijakatsojalle ole modostunut kuvaa erityisestä Ilvespäädystä.
Jaaaaaaa entä sitten...? Nyt nostatetaan KIIMAA!!!! 864 paikkaa päädyssä, ota omasi!When I first came to Tammela and saw Ilves-pääty partying, I said to myself: WHAT THE FUCK!!
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.10.2011 klo 22:14:15 kirjoittanut iisakki »
|
|
|
|
|
earnshaw
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves
|
|
Vastaus #54 : 04.10.2011 klo 22:14:15 |
|
Itäpäädylle ehdottomasti täältä ääni!
Ja mitä kaljoitteluun tulee, niin futis pubi on ollut toiminnassa ainoastaan Leyton Orient -pelissä, muutoin kaljan myynti on tapahtunut sieltä länsipäätyä läheisistä "vip-tiloista".
Ilveksen kannattajien alkoholismille on kyllä saatava stoppi.
Ei onnistu!
|
|
|
|
Hydra
Poissa
|
|
Vastaus #55 : 04.10.2011 klo 22:14:53 |
|
Ilvespääty? Ilveksen kannattajamobi ollu pystyssä kaks kuukautta ja parissa kotimatsissa mitkä olen nähnyt niin ovat vaihtaneet päätyä aina puoliajalla. Itselleni nyt neljäs kesä kun olen tammelassa käynyt matseja katsomassa eikä ainakaan neutraalille asiantuntijakatsojalle ole modostunut kuvaa erityisestä Ilvespäädystä. Eiköhän se tammelan pääty olis paras niin on lyhyempi matka kaljalle.
Niinpä. Naurettavaa itkua sen jälkeen kun on pari peliä reippahasti seisoskeltu.
|
|
|
|
earnshaw
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves
|
|
Vastaus #56 : 04.10.2011 klo 22:15:25 |
|
Juurikin näin
|
|
|
|
iisakki
Poissa
|
|
Vastaus #57 : 04.10.2011 klo 22:15:28 |
|
Niinpä. Naurettavaa itkua sen jälkeen kun on pari peliä reippahasti seisoskeltu.
Menkääs janarit jonnekin Vittumaisia asioita -ketjuun, tää on matsiketju. moderaattori
|
|
|
|
Bubi-huuhkaja
Poissa
|
|
Vastaus #58 : 04.10.2011 klo 23:54:53 |
|
Itsekin olen aina mieltänyt itäpäädyn Ilveksen puoleksi ja läntisen puolestaan Paltsareiden vastaavaksi. Muinoin vaahtosammuttimena ysärillä vakipaikka oli muistini mukaan nimenomaan Kalevan puolella TPV-janarien heilutellessa paikallispelissä lippua siellä toisessa päädyssä.
|
|
|
|
Neulainen Jerkunen
Poissa
Suosikkijoukkue: FC
|
|
Vastaus #59 : 05.10.2011 klo 01:31:36 |
|
Väärin kannatettu, väärin seisottu? Vieraskannattajien etu menee kotikannattajien edun edelle, koska meidän porukkaamme on niin tuore? Viimeisissä otteluissa paikaksemme on vakiintunut juurikin itäpääty, joten olisi mukava saada tälle tavalle lisää jatkuvuutta - SJK:n kannattajille kun ei ilmeisesti päädyllä ole väliä. Länsipuolen ainoa hyvä puoli taitaa olla tuo kaljakarsinan läheisyys. Parhaassa tapauksessa itäpäädyn futispub on taas auki ja me pääsemme siihen perinteiseen "keltaiseen päätyyn". When I first came to Tammela and saw Ilves-pääty partying, I said to myself: WHAT THE FUCK!!
|
|
|
|
|
gene
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves ja VaPS
|
|
Vastaus #61 : 05.10.2011 klo 06:15:25 |
|
Ny tai ei koskaan!
|
|
|
|
Olliver
Poissa
Suosikkijoukkue: FREE JMSK!
|
|
Vastaus #62 : 05.10.2011 klo 09:04:38 |
|
Väärin kannatettu, väärin seisottu? Vieraskannattajien etu menee kotikannattajien edun edelle, koska meidän porukkaamme on niin tuore? Viimeisissä otteluissa paikaksemme on vakiintunut juurikin itäpääty, joten olisi mukava saada tälle tavalle lisää jatkuvuutta - SJK:n kannattajille kun ei ilmeisesti päädyllä ole väliä. Länsipuolen ainoa hyvä puoli taitaa olla tuo kaljakarsinan läheisyys. Parhaassa tapauksessa itäpäädyn futispub on taas auki ja me pääsemme siihen perinteiseen "keltaiseen päätyyn". Onko Neulanen vaihtanut TPV:sta Keltapaitoihin?
|
|
|
|
Neulainen Jerkunen
Poissa
|
|
Vastaus #63 : 05.10.2011 klo 09:34:52 |
|
Ihan pikkupojasta asti olen kannattanut Ilvestä - aika pitkään meni vain niin, että futispuolella ei ollut joukkuetta jota kannattaa. Nyt on, enkä vaihtaisi sitä ikinä toiseen. Paltsareidenkin matseissa kyllä käyn aina ehtiessäni, yleensä tosin kuvaajana. Ei tämä nyt silti taida ihan karsintaketjun asiaa olla...
|
|
|
|
Laakson Late
Poissa
|
|
Vastaus #64 : 05.10.2011 klo 10:33:54 |
|
Ihan pikkupojasta asti olen kannattanut Ilvestä - aika pitkään meni vain niin, että futispuolella ei ollut joukkuetta jota kannattaa. Nyt on, enkä vaihtaisi sitä ikinä toiseen. Paltsareidenkin matseissa kyllä käyn aina ehtiessäni, yleensä tosin kuvaajana. Ei tämä nyt silti taida ihan karsintaketjun asiaa olla...
Aikas paksua tekstiä kaverilta, joka oli punakoneen huivi kaulassa ihan kiimassa vielä pari kautta sitten ja ei ollut edes syntynyt, kun aito ilves pelasi vielä jalkapalloa.
|
|
|
|
Neulainen Jerkunen
Poissa
|
|
Vastaus #65 : 05.10.2011 klo 10:53:57 |
|
Mitähän tekemistä näillä jutuilla edes on SJK-karsintamatsin kanssa? Hyvin ollaan taas otsikon aiheessa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.10.2011 klo 11:03:39 kirjoittanut Neulainen Jerkunen »
|
|
|
|
|
Selkäsauna
Poissa
|
|
Vastaus #66 : 05.10.2011 klo 11:05:05 |
|
Antaakaas tuon Neulaisen Jerkkusen nyt olla perkele. Mun nähdäkseni on Ilveksen miehiä ja sillä hyvä. Muutenkin jotkut Tampereen sisäiset väännöt ei tähän ottelupariin mitenkään kuulu.
Onko muuten Ilves kannattajat olleet seuraanpäin yhteydessä tuosta päädystä? Eihän ne muuten tiedä missä teidän ryhmä haluaa olla.
Seinäjoen pään yltiöoptimistinen arvio että kaikki junnut lähtisi mukaan, ei näytäkään toteutuvan. Osalla junnujoukkueista on ollut jo kaudenpäätökset ja/tai on juuri samana viikonloppuna jotain muuta sovittuna. Osa on Tartossa junnuturnauksessa.
Täten junnuja varten varattuja busseja on peruttu. Muita busseja on kumminkin varattuna edelleen neljä kpl:tta ja näistä yksi on jo ollut täynnä eilen.
Tämä peli televisioidaan Seinäjoki TV:n toimesta parilla kameralla ja se lähetetään suorana Seinäjoelle The Celtic House ja Wilson pubeihin ja näytetään siellä skriineiltä. Lisäksi alaikäisille on laitettu skriini Kahvila Kerhoon Citypihalle.
Jälkilähetys tulee sunnuntaina Seinäjoki TV:n kanavilta kaapelissa Pohjanmaan alueella. Toivottavasti tulee nettiin myös.
|
|
|
|
Bossu
Poissa
|
|
Vastaus #67 : 05.10.2011 klo 11:12:31 |
|
Busseja ja skriinejä
Hienoa toimintaa SJK:lta
|
|
|
|
DB17
Poissa
|
|
Vastaus #68 : 05.10.2011 klo 11:22:00 |
|
Hienoa toimintaa SJK:lta Kyllä! Harmi ettei pääse oman futsalin vuoksi Tampereelle tätä ottelua katsomaan olisi kiinnostanut puolueettomanakin ihan pirusti.
|
|
|
|
niftan
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
|
Vastaus #69 : 05.10.2011 klo 11:35:24 |
|
Minne auto kannattaa jättää, jos tulee Helsingin suunnasta? Pitää yrittää tulla paikan päälle katsomaan matsi, mikäli en perjantaina saa hankittua ylitsepääsemättömän pahaa oloa.
|
|
|
|
Esko Sydänmaanlakka
Poissa
|
|
Vastaus #70 : 05.10.2011 klo 12:03:15 |
|
Onko ennakkolipun hakeminen täydellinen ylilyönti vai voiko odottaa, että vahingosta ei ole viisastuttu ja lipunmyynti kusee, kuten se teki Ilves-TPV-matsissa jokin aika sitten. Pääsen paikalle vasta juuri ennen viittä, ja ei tee mieli seistä lippujonossa pelin ekaa varttia.
|
|
|
|
batteri
Poissa
|
|
Vastaus #71 : 05.10.2011 klo 12:04:17 |
|
Onko ennakkolipun hakeminen täydellinen ylilyönti vai voiko odottaa, että vahingosta ei ole viisastuttu ja lipunmyynti kusee, kuten se teki Ilves-TPV-matsissa jokin aika sitten. Pääsen paikalle vasta juuri ennen viittä, ja ei tee mieli seistä lippujonossa pelin ekaa varttia.
Haet siis lipun ennakkoon.
|
|
|
|
BEAT!!
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
|
Vastaus #72 : 05.10.2011 klo 12:05:45 |
|
Minne auto kannattaa jättää, jos tulee Helsingin suunnasta? Pitää yrittää tulla paikan päälle katsomaan matsi, mikäli en perjantaina saa hankittua ylitsepääsemättömän pahaa oloa.
Stadionin läheisyydessä on lukuisia sivukatuja joiden varsilta SAATTAA löytyä paikka. Tullintorin parkkihallista löytyy varmasti tilaa ja se on vajaan 700m päässä rautatieasemalle päin.
|
|
|
|
GreatLeader 11
Poissa
|
|
Vastaus #73 : 05.10.2011 klo 12:36:57 |
|
Toffe Kloo-o-o vie meidät Ykköseen joo-o! Enää muutama päivä Ilveksen kaatoon - KIIMAA
|
|
|
|
Pekka#9
Poissa
Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia
|
|
Vastaus #74 : 05.10.2011 klo 15:05:29 |
|
Jos ei ole ollut gloorihunttaamassa Ilvestä Juventus- tai Roma-peleissä edes isänsä siemenpusseissa ei voi oikeasti olla ilvesläinen.
|
|
|
|
|
|