popavoittoon
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa
|
|
Vastaus #525 : 13.12.2011 klo 12:59:41 |
|
Suuri kiitos nimimerkille pirakaia tuosta kattavasta selvityksestä ja tiedosta. Itse ilmoittaudun heti vapaaehtoiseksi auttamaan PoPaa millä tahansa tavalla mihin kykenen Surullistahan se on että näin kävi ja sarjapaikka kakkosessa menetetään mutta tärkeintä on että PoPa ei silti katoa futiskartalta. Ensikauden otteluita vitosessa jo kovasti odotellaan.
|
|
|
|
Sir. Psycho
Poissa
|
|
Vastaus #526 : 13.12.2011 klo 13:04:02 |
|
Itse ilmoittaudun heti vapaaehtoiseksi auttamaan PoPaa millä tahansa tavalla mihin kykenen ... Ensikauden otteluita vitosessa jo kovasti odotellaan. Katsomoon vaan mukaan, kannattajien tuki on joukkueelle tulevaisuudessakin tärkeä!
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
|
Vastaus #527 : 13.12.2011 klo 15:07:22 |
|
Niin kauan kuin PoPaa ei löydy piirin sivuilta Vitoseen ilmoittautuneista joukkueista niin ei varmaan kannata pitää tätä projektia muuna kuin fanien unelmana. Ken elää, hän näkee. Pirakaian syväanalyysille , hieno ja kattava kirjoitus.
|
|
|
|
linux
Poissa
Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray
|
|
Vastaus #528 : 13.12.2011 klo 15:22:23 |
|
Niin kauan kuin PoPaa ei löydy piirin sivuilta Vitoseen ilmoittautuneista joukkueista niin ei varmaan kannata pitää tätä projektia muuna kuin fanien unelmana. Ken elää, hän näkee.
No, eihän sinne vielä ole mikään Vitosen joukkue ilmoittautunut: http://satakunta.palloliitto.fi/kilpailu/jalkapallo/piirin_sarjat/ilmoittautuneet/
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
|
Vastaus #529 : 13.12.2011 klo 15:29:09 |
|
Jep, katsellaan tätä uutta PoPaa siis lähemmin helmikuussa tai vaikka sitten kun on pelaajalistaa olemassa.
|
|
|
|
Tapsa
Paikalla
|
|
Vastaus #530 : 13.12.2011 klo 16:01:30 |
|
Niin kauan kuin PoPaa ei löydy piirin sivuilta Vitoseen ilmoittautuneista joukkueista niin ei varmaan kannata pitää tätä projektia muuna kuin fanien unelmana. Ken elää, hän näkee. Pirakaian syväanalyysille , hieno ja kattava kirjoitus. Tänään olin Poriin yhteydessä ja siellä pidettiin epäuskottavana, että PoPa voisi pelata edes Viitosessa tulevalla kaudella.
|
|
|
|
popavoittoon
Poissa
|
|
Vastaus #531 : 13.12.2011 klo 16:10:03 |
|
Kyllä se PoPa sielä vitosessa nähdään, älkää huolestuko. Keneltä Tapsa asiaa tiedustelit, tai tuskin voit lähdettä kertoa? Olen varma että taustalla toimivat henkilöt eivät kertoisi asiasta julkisesti jos tilanne olisi vielä epävarma.
|
|
|
|
pää@mies
Poissa
|
|
Vastaus #532 : 13.12.2011 klo 16:14:30 |
|
Kyllä se PoPa sielä vitosessa nähdään, älkää huolestuko. Keneltä Tapsa asiaa tiedustelit, tai tuskin voit lähdettä kertoa? Olen varma että taustalla toimivat henkilöt eivät kertoisi asiasta julkisesti jos tilanne olisi vielä epävarma.
Tapsa vaan tietää asiat, vaikka aina ei tiedäkkään
|
|
|
|
Dukes
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa & Liverpool
|
|
Vastaus #533 : 13.12.2011 klo 16:37:25 |
|
Tänään olin Poriin yhteydessä ja siellä pidettiin epäuskottavana, että PoPa voisi pelata edes Viitosessa tulevalla kaudella.
Ehkä FC PoPan toimesta...
|
|
|
|
FutisForum nimimerkki
Poissa
|
|
Vastaus #534 : 13.12.2011 klo 17:48:53 |
|
Pirakaian syväanalyysille , hieno ja kattava kirjoitus. Erittäin vahva sama.
|
|
|
|
Incarnation
Poissa
Suosikkijoukkue: PoPa, Huuhkajat
|
|
Vastaus #535 : 15.12.2011 klo 00:08:09 |
|
Nyt, FC:n kuoltua ja epävarmuuden hälvettyä, ilma tuntuu paljon raikkaammalta hengittää. Hyvä niin. Kaikki edellytykset jonkin uuden ja kauniimman synnylle ovat olemassa. Sua aina seuraan, mä seuraan, mä seuraan kanssasi mä kuljen, mä kuljen, mä kuljen
|
|
|
|
Baja
Poissa
|
|
Vastaus #536 : 15.12.2011 klo 00:41:02 |
|
Nyt, FC:n kuoltua ja epävarmuuden hälvettyä, ilma tuntuu paljon raikkaammalta hengittää. Hyvä niin. Kaikki edellytykset jonkin uuden ja kauniimman synnylle ovat olemassa. Sua aina seuraan, mä seuraan, mä seuraan kanssasi mä kuljen, mä kuljen, mä kuljenIlman piikittelyä ja provoilua yms… Onko niin, että tuo ”ilma puhdistuu niinkin kokonaisvaltaisesti”, että uuden PoPan kokoaminen lähtee todella tyhjältä pöydältä. Ts. mitään varsinaista joukkuetta ja pelaajia ei ole?
|
|
|
|
popavoittoon
Poissa
|
|
Vastaus #537 : 15.12.2011 klo 02:34:54 |
|
Nyt, FC:n kuoltua ja epävarmuuden hälvettyä, ilma tuntuu paljon raikkaammalta hengittää. Hyvä niin. Kaikki edellytykset jonkin uuden ja kauniimman synnylle ovat olemassa. Sua aina seuraan, mä seuraan, mä seuraan kanssasi mä kuljen, mä kuljen, mä kuljen Itseäni myös kiinnostaisi jääkö pelaajia ja onko jo jotain koossa?
|
|
|
|
Sir. Psycho
Poissa
|
|
Vastaus #538 : 15.12.2011 klo 07:00:36 |
|
Ilman piikittelyä ja provoilua yms… Onko niin, että tuo ”ilma puhdistuu niinkin kokonaisvaltaisesti”, että uuden PoPan kokoaminen lähtee todella tyhjältä pöydältä. Ts. mitään varsinaista joukkuetta ja pelaajia ei ole?
Eipä se mikään salaisuus ole, että tässä aloitetaan täysin tyhjältä pöydältä. Ei kannata kuitenkaan unohtaa esimerkiksi yli-ikäisiä A-junnuja, kuten Eltsukin aikaisemmin mainitsi. Tällä hetkellä tarkoitus on pitää joukkue hengissä ja luoda toiminnalle hyvää pohjaa, ei haaveilla nousu per kausi -vauhdista.. mutta ei vastaavasti mitään höntsäporukkaakaan ole tarkoitus kasata. Totuus on kuitenkin se, että jopa Vitosen tasolle tässä on alkavaa kautta ajatellen kiire, mutta projektia ei haluttu aloittaa viemään kunnolla eteenpäin ennen Oy:n lopullista tuomiota. Nyt sen eteen tehdään töitä päivittäin.
|
|
|
|
Timondinho
Poissa
|
|
Vastaus #539 : 15.12.2011 klo 11:37:53 |
|
Ahh, kyllä kelpaa aloittaa aamun juomalla kahvin tästä mukista.
|
|
|
|
mustahelmi
Poissa
|
|
Vastaus #540 : 15.12.2011 klo 11:50:02 |
|
Kysyisin Siniverisiltä/muilta PoPan faneilta, onko tämä Kuningas Sumiala oikeasti PoPan kannattaja vaiko kyrpäotsainen huutelija? PoPalle kettuilun h-hetket alkavat nimittäin olla ohi - seuran taru on ohi, noh ainakin ylemmillä tasoilla siis.
|
|
|
|
Timondinho
Poissa
|
|
Vastaus #541 : 15.12.2011 klo 12:03:18 |
|
Olen todellakin PoPan kannattaja, olen käynyt jo monet vuodet PoPan harjoituspeleissä & sarjapeleissä. Mikään ei voita maaliskuun harkkapelejä, kun on pakkasta se -20 ja olet katsomassa suosikkijoukkueesi pelin muodostumista jo harkkapelikaudella. Mukin tilasin silloin, kun ei ollut tietoa pelaako PoPa vielä kakkosessa, mutta mielestäni ajatus on tärkein - PoPa tulee pelaamaan liigassa vielä jonain päivänä.
|
|
|
|
popavoittoon
Poissa
|
|
Vastaus #542 : 15.12.2011 klo 13:25:02 |
|
Kysyisin Siniverisiltä/muilta PoPan faneilta, onko tämä Kuningas Sumiala oikeasti PoPan kannattaja vaiko kyrpäotsainen huutelija? PoPalle kettuilun h-hetket alkavat nimittäin olla ohi - seuran taru on ohi, noh ainakin ylemmillä tasoilla siis.
Itse nimimerkki Kuningas Sumialan henkilökohtaisena ystävänä voin kertoa että hän todella on PoPa fani. PoPan taruhan on vasta alkamassa!
|
|
|
|
Tapsa
Paikalla
|
|
Vastaus #543 : 15.12.2011 klo 13:39:49 |
|
PoPan toimistotilatkin on tyhjennetty tämän viikon aikana, joten sielläkään ei enää ole mitään toimintaa.
|
|
|
|
popavoittoon
Poissa
|
|
Vastaus #544 : 15.12.2011 klo 14:43:50 |
|
PoPan toimistotilatkin on tyhjennetty tämän viikon aikana, joten sielläkään ei enää ole mitään toimintaa.
Eikö tämä nyt ole ihan luonnollista kun OY:n toiminta loppuu? Ihmeellistähän se olisi jos pitäisivät toimiston pystyssä
|
|
|
|
Tapsa
Paikalla
|
|
Vastaus #545 : 15.12.2011 klo 14:46:47 |
|
Eikö tämä nyt ole ihan luonnollista kun OY:n toiminta loppuu? Ihmeellistähän se olisi jos pitäisivät toimiston pystyssä Kyllä vaan!
|
|
|
|
linux
Poissa
Suosikkijoukkue: Stadin buliröda, MuSan Salama, Arsenal,Galatasaray
|
|
Vastaus #546 : 15.12.2011 klo 15:00:39 |
|
Ahh, kyllä kelpaa aloittaa aamun juomalla kahvin tästä mukista. Tuskin tulee tuo kuvan oikealla puolella oleva olemaan kuvioissa jos jonnekin liigaan joskus PoPa pääsee. Jos kerran nyt jo epäillään rahanpesusta..
|
|
|
|
Timondinho
Poissa
|
|
Vastaus #547 : 15.12.2011 klo 15:03:48 |
|
Sumialan Ana tulee silti aina olemaan sydämissämme.
|
|
|
|
Vanja
Poissa
Suosikkijoukkue: Punainen on värimme!
|
|
Vastaus #548 : 15.12.2011 klo 15:20:59 |
|
Sumialan Ana tulee silti aina olemaan sydämissämme.
Näin toki. Itsehän äänestin Anaa presidentinvaaleissa -94 ohi kaikkien virallisten listojen
|
|
|
|
JJ the great
Poissa
|
|
Vastaus #549 : 16.12.2011 klo 08:06:39 |
|
Olisiko aika muuttaa topicin otsikkoa? E. Tai paremminkin heittää se muualle täältä kakkonen-otsikon alta.
|
|
|
|
|
|