FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 03:03:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 61
 
Kirjoittaja Aihe: Kiitos jälleen Suomen poliisi  (Luettu 182686 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


: 07.10.2011 klo 19:49:51

Olin kävelemässä snadisti myöhässä peliin ja pääsinkin tottakai peliin sisään. Sitten noin kolme metriä sisäpuolella minun käsketään pysähtyä, koska mun kanssa halutaan "jutella". Yhtäkkiä poliisit piirittivät meikäläisen ja vaativat henkilöpapereita. Pidin papereita kädessä ja sanoin että annan samantien kunhan kerrotte miksi vitussa haluatte ne nähdä. Tämän jälkeen mut väännettiin muutaman poliisin toimesta maijaan, koska olen kuulemma Moldova-matsissa syyllistynyt "pahoinpitelyyn ja virkavallan vastustamiseen"...

Kisahallin asemalla sitten yritin kysellä että kai teillä on jotain todisteita. Käskettiin olla hiljaa koska kuulustelija tulee kohta ja voit kertoa mielipiteesi sille. Tämä "kuulustelija" tuli lähinnä kysymään, että "mitä olet tehnyt, anna tiedot"? Vastasin totuudenmukaisesti että en mitään ja voitte nähdä sen teidän videolta. Noh, tottakai otettiin kaikki mahdolliset tiedot, kuvat jne. ja yhtäkkiä tämän jälkeen ei ollutkaan mitään "syytettä" :D

Jäin toki kyselemään että mihin vitun rekisteriin nämä tiedot menevät, mutta kuulemma "poistavat" samantien ::) Toki en kuulemma pääse enää matsiin, koska "olen tehnyt jotain" vaikka mua ei mistään syytetty. Ja jokainen mun kanssa matsissa olleista tietää, että en oikeasti ole tehnyt mitään lainvastaista.

Kiitos vitusti Suomen Poliisi, en tule todellakaan jättämään tätä tähän. "Eikä vissiin ole ole mitään huligaanirekisteriä"

Ei jumalauta Alas
Tuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK


Vastaus #1 : 07.10.2011 klo 19:54:35

Surkeaksi on mennyt poliisin toiminta Suomessa. Missä on ne vanhat kunnon "Reinikaiset", jotka hoitivat työnsä maalaisjärkeä käyttäen?
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #2 : 07.10.2011 klo 19:57:47

Toki kysyin mahdollisuutta päästä peliin mutta ei  "tää on sun vika" ::)

"Ei ole mitään rekisteriä, nämä tiedot poistetaan" ::)
Kartanonherra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuuntele nyt tarkkaan: haista vittu


Vastaus #3 : 07.10.2011 klo 20:11:40

Armas Aallontie

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Schweindonin uljaat pojat


Vastaus #4 : 07.10.2011 klo 20:30:33

Tämä alkaa jo olla natsimeininkiä, laita valitus eduskunnan oikeusasiamiehelle. Kyllä minusta Suomen kansalaisella on oikeus mennä jalkapallo-otteluun, jos ei ole rikoksesta tuomiota päällä, saatana! Mistä lähtien täällä on poliisi saanut ihmisiä kohdella miten sattuu ilman rikosta?

Jos taas on rikoksesta tuomittu, niin sitten se on ihan eri juttu.
« Viimeksi muokattu: 07.10.2011 klo 20:33:51 kirjoittanut Armas Aallontie »
Sakallio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena


Vastaus #5 : 07.10.2011 klo 20:36:04

Sitten noin kolme metriä sisäpuolella minun käsketään pysähtyä, koska mun kanssa halutaan "jutella". Yhtäkkiä poliisit piirittivät meikäläisen ja vaativat henkilöpapereita. Pidin papereita kädessä ja sanoin että annan samantien kunhan kerrotte miksi vitussa haluatte ne nähdä.

Oiskohan sun vaan kannattanut näyttää ne paperit ihan suosiolla eikä aloittaa hokemaan vittua poliisille? ::)
Toffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #6 : 07.10.2011 klo 20:38:11

Jos taas on rikoksesta tuomittu, niin sitten se on ihan eri juttu.

Vain rikosrekisterittömät saavat mennä katsomaan jalkapalloa ???

Kuulostaa todella Gestapolta touhulta. Tähän se johtaa, kun valtuuksia lisätään milloin järjestäytyneen rikollisuuden, huumekaupan, motskarijengien tai viimeisimpänä buumina terrorismintorjunnan verukkeella. Ja kun mitään kunnon toimintaa ei pojille järjesty, niin jossakinhan sitä valtaa on käytettävä. Nyt kävi Lama-Larssonille näin Alas
GG Godzilla

Poissa Poissa


Vastaus #7 : 07.10.2011 klo 20:38:24

Paska homma. Alas
Toki tässähän täytyy alkaa olla ylpeä siitä, että aito lutuuri on rantautunut Suomeen myös tälle osastolle. Alas ::)
Alonso Quijano

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 07.10.2011 klo 20:38:39

Puppeloituja murhatutkimuksia, Shield-meininkiä valeostoissa, teinareitten raiskaamista, kuviteltujen piiritysten ratkaisemista tankeilla, jalkapallokannattajien pitäminen pahimpina terroristeina....

Mikä vittu Suomen poliisia vaivaa?
Toffo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #9 : 07.10.2011 klo 20:44:04

Mikä vittu Suomen poliisia vaivaa?

Tekemisen puute ???
kadetti

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 07.10.2011 klo 20:49:26

Tekemisen puute ???

Liikaa määrärahoja tuhlattavaksi.
Armas Aallontie

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Schweindonin uljaat pojat


Vastaus #11 : 07.10.2011 klo 20:50:52

Vain rikosrekisterittömät saavat mennä katsomaan jalkapalloa ???


En minä sitä tarkoittanut eikä poliisilla varmaan ole käytössään valokuvallista rikosrekisteriä, josta tsekataan jokainen matsiin menijä etukäteen. Eiköhän siinä rekisterissä ole ne, jotka edellisessä matsissa joutuivat putkaan, pääsihän Kinkykin taas Dynamo-matsia seuraavaan peliin Serbi-paita päällä?

Kieltämättä minuakin huolestuttaa tuollaiset kuvalliset rekisterit, joille ei varmasti ole tietosuojavaltuutetun lupaa. Sinnekin voi tehdä asiasta valituksen.
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #12 : 07.10.2011 klo 20:51:16

Oiskohan sun vaan kannattanut näyttää ne paperit ihan suosiolla eikä aloittaa hokemaan vittua poliisille? ::)

En vittuillut, kysyin vaan että miksi haluatte nähdä...

Onhan se vähän hämmentävää kun hyökätään pasifistin kimppuun väkivalloin ja loppujen lopuksi otetaan tiedot, mutta "se kaveri joka syytti sua ei oo täällä". Yritin kysellä että onko tämä mystinen "kaveri" tavattavissa myöhemmin mutta käskettiin painua vittuun ::)
psykonaut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO


Vastaus #13 : 07.10.2011 klo 20:52:45

Pitää nyt muistaa, että tässäkin kuullaan vaan sen pillittävän wannabe-huligaanin versio tapahtumista. Yleisötapahtumissa pitää olla kuri ja siellä ei todellakaan voi olla miten vaan. Jos olet aikaisemmin aiheuttanut ongelmia virkavallalle on syytä epäillä, että aiheutat sitä uudelleen.

Tässä muuten vielä Hommafoorumin näkemys aiheesta: http://hommaforum.org/index.php/topic,57178.0.html

Parhaat palat ekalta sivulta tässä:

Lainaus
Kunnon pamputukset vain noille huligaaneille, ei mitään sääliä. Roskaväki ei muuten opi..
Lainaus
Mun mielestä tää on hyvä esimerkki siitä, miten monikulttuurisuus ei katso ihonväriä. Suomeen on pikkuhiljaa syntymässä jalkapallon ympärille fanikulttuuri joka on selvästi imenyt vaikutteita maista joissa huliganismi kuuluu kuvaan. Suomalainen futiskatsojakulttuuri on siis rikastunut.
Lainaus
Olen aina ihaillut ja kunnioittanut Suomen poliisia. Luotan Suomalaiseen poliisiin kuin vuoreen. Poliisin ammattitaidon arvostelu on typerää.
LeeDixon

Poissa Poissa


Vastaus #14 : 07.10.2011 klo 20:53:11


Kiitos vitusti Suomen Poliisi, en tule todellakaan jättämään tätä tähän. "Eikä vissiin ole ole mitään huligaanirekisteriä"

Ei jumalauta Alas

Oikeusasiamiehelle vaan kyselyä asian tiimoilta.
brando28

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ponnistus, HJK


Vastaus #15 : 07.10.2011 klo 20:53:56

Ei vittu. Tästä lähtien vaan huivit naamalle kaikkialla missä näitten sikojen läsnäolo on havaittavissa. Ainahan tää ei oo mahdollista, mut pitää yrittää vaikeuttaa niitten hommaan kaikin tavoin!

Poliisivaltiolle, nyt ja aina, :keskari:
Balla

Poissa Poissa


Vastaus #16 : 07.10.2011 klo 20:56:05

Ylos
Vinnie Stigma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch


Vastaus #17 : 07.10.2011 klo 20:57:00

Sairasta, mutta ei todellakaan yllätä. Ihan oikein että poliisien resursseja pienennetään, kun tällaiseen pelleilyyn on edelleen aikaa ja rahaa. Noloa virkavalta, todella noloa.
mkL

Poissa Poissa


Vastaus #18 : 07.10.2011 klo 20:58:44

Kohta varmaan otetaan henkilötietoja  ylös ja tehdään kotietsintöjä, jos edes katsoo vihaisesti poliisia päin. Myöskin poliisia kritisoivia tekstejä ei saa enää kirjoittaa, vaan niistä sakotetaan ja viedään putkaan, joissa epäilty sitten pahoinpidellään poliisin toimesta. Suomen poliisi on ystävä. Ylos
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #19 : 07.10.2011 klo 21:00:08

Vituttaa jo valmiiksi "hävitty taistelu" mutta ei tässä oikeasti ole mitään muuta vaihtoehtoa.
Ricochet

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi


Vastaus #20 : 07.10.2011 klo 21:01:03

Gestapolle "Ylos"
Armas Aallontie

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Schweindonin uljaat pojat


Vastaus #21 : 07.10.2011 klo 21:01:36

Lainaus
Tässä muuten vielä Hommafoorumin näkemys aiheesta: http://hommaforum.org/index.php/topic,57178.0.html

Olisi se vaan hienoo, jos kaikki muukin rasistinen ja ennakkoluuloinen paska kerääntyisi tuonne samaan viemäriin. Harmi vaan, että sitä riittää muuallekin.
psykonaut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACO


Vastaus #22 : 07.10.2011 klo 21:08:07

Olisi se vaan hienoo, jos kaikki muukin rasistinen ja ennakkoluuloinen paska kerääntyisi tuonne samaan viemäriin. Harmi vaan, että sitä riittää muuallekin.
Mitä oikeastaan edes on rasismi? ::)
Mateush

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sgt. Siler


Vastaus #23 : 07.10.2011 klo 21:08:20

Uskomatonta! Alas Tiiä sitten miten ite reagois, jos tollaista tapahtuis. Ainakin veisin asiallisesti asiaa eteenpäin, mutta kyllä siinä veriki kiehahtais.
päätykatsomo

Poissa Poissa


Vastaus #24 : 07.10.2011 klo 21:10:55

Uskomatonta! Alas Tiiä sitten miten ite reagois, jos tollaista tapahtuis. Ainakin veisin asiallisesti asiaa eteenpäin, mutta kyllä siinä veriki kiehahtais.

Todellakin uskomatonta! Itse varmaan kilahtaisin viimeistään tuossa vaiheessa kun asemalla todetaan, että ei ole näyttöjä niin pahasti et saisivat ihan aiheesta tehdä syytteen.

 
Sivuja: [1] 2 ... 61
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa