Lama-Larsson
Poissa
Suosikkijoukkue: 1907
|
|
Vastaus #1200 : 25.06.2013 klo 18:12:56 |
|
Onko poliisien tornimatskusta tullut uutta tietoa? eihän se tallenne nyt yksinkertaisesti ole voinut kadota.
Ei tietoa. Voi tosiaan olla että tuota materiaalia ei ole tuosta matsista.
|
|
|
|
Velmu
Poissa
|
|
Vastaus #1201 : 25.06.2013 klo 18:19:43 |
|
Ei tietoa. Voi tosiaan olla että tuota materiaalia ei ole tuosta matsista.
Itse olen tästä ketjusta saanut käsityksen että Palloliitto/poliisi on jo myöntänyt tuon materiaalin olemassa olon, mutta tallennetta eivät ole suostuneet näyttämään?
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
|
Vastaus #1202 : 25.06.2013 klo 18:22:49 |
|
Itse olen tästä ketjusta saanut käsityksen että Palloliitto/poliisi on jo myöntänyt tuon materiaalin olemassa olon, mutta tallennetta eivät ole suostuneet näyttämään?
Palloliitto siis kertoi lähettäneensä sen Poliisille. Poliisi ei ole tähän kommentoinut mitään vaikka olen kysynyt -> On mahdollista että Pöllis muistaa väärin jne.
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #1203 : 25.06.2013 klo 18:31:37 |
|
Palloliitto siis kertoi lähettäneensä sen Poliisille. Poliisi ei ole tähän kommentoinut mitään vaikka olen kysynyt -> On mahdollista että Pöllis muistaa väärin jne.
Suomessa poliisilla on ylimuistoinen oikeus valehdella. Joskus kun tv-toimittajat ovat pistäneet poliisijohtoa tiukille jostain asiasta, on vastaamassa ollut joku harvasanainen gubbe, joka on todennut sana per 10 sekuntia vauhdilla, että "poliisi on toiminut tässä kaikkien ohjesääntöjen mukaan ja siis erittäin hyvin". Siihen ne kysymykset sitten loppuvatkin, ja kansa (nämä erinäiset "andyt") taputtaa karvaisia käsiään. Ihminen haluaa tuntea olonsa turvalliseksi, ja yksi askel siihen on poliisiin luottaminen. Mikko Niskasaari voi olla kiinnostunut tapauksestasi. Miehellä on oma sivusto, mikkoniskasaari.fi tms, löytyy helposti. Kyseessä on erittäin asiallinen ja ammattitaitoinen toimittaja. Arvostaa poliisia kovasti, ja kehuu monia nimeltä, mutta ei tingi hitustakaan oikeusvaltion ihanteista.
|
|
|
|
Velmu
Poissa
|
|
Vastaus #1204 : 25.06.2013 klo 18:35:08 |
|
Ei tuollaista asiaa voi muistaa väärin. Ja Palloliittoko nykyään kuvaa kannattajakatsomoa? Poliisisetä siellä tornissa ainakin aikaisemmin ihan itse on kuvannut.
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #1205 : 25.06.2013 klo 18:47:03 |
|
Ei tuollaista asiaa voi muistaa väärin.
Ja Palloliittoko nykyään kuvaa kannattajakatsomoa? Poliisisetä siellä tornissa ainakin aikaisemmin ihan itse on kuvannut.
Täällä oli joskus siteerattu poliisin tornista antamaa radiokäskyä "napata se ja se tupakoitsija", ja sanoohan sen nyt jokaisen järkikin, että kytät on siellä tarkkailemassa, kun kerran järjestyksenpidosta vastaavat. Tässä nyt vaan on käynyt niin, että poliisit ovat unohtaneet tai peräti tuhonneet ko. materiaalin, koska se todistaa heitä vastaan. Lamiksen ja sen asianajajan tehtävä on osoittaa väitteet materiaalin unohtamisista ja muille kuulumisista niin naurettaviksi, että se puhuu Lamiksen puolesta. Ja edelleen Lamis, hanki tapaukselle julkisuutta. En itse tunne sinua sen paremmin kuin mainettasikaan esim. väkivaltaisuuden osalta. Jotenkin vaan heti luettuani tarinasi, se oli uskottava. Tosin uskominen vaati ne kokemukset poliisin valehtelusta, mitkä itselläni on. On siinä naurussa pitelemistä, kun poliisi valan alla valehtelee mustaa valkoiseksi. Avartava kokemus. Esim. Andyllä ei taida tällaista kokemusta olla, ja veikkaanpa, että suurin osa suomalaisista elää edelleen siinä uskossa, etteivät poliisit voi valehdella.
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
|
Vastaus #1206 : 25.06.2013 klo 18:47:06 |
|
Mikko Niskasaari voi olla kiinnostunut tapauksestasi. Miehellä on oma sivusto, mikkoniskasaari.fi tms, löytyy helposti. Kyseessä on erittäin asiallinen ja ammattitaitoinen toimittaja. Arvostaa poliisia kovasti, ja kehuu monia nimeltä, mutta ei tingi hitustakaan oikeusvaltion ihanteista.
Jooh, olen kyseisen herran kanssa vaihtanut mailia ja viestiä useamman kerran tästä. Pakko sanoa että arvostan hänen duuniaan vitusti
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
|
Vastaus #1207 : 25.06.2013 klo 18:58:44 |
|
Ja edelleen Lamis, hanki tapaukselle julkisuutta. En itse tunne sinua sen paremmin kuin mainettasikaan esim. väkivaltaisuuden osalta.
Olen yrittänyt pitää tätä suht "julkisena" juuri sen takia että tää olisi aidosti voinut käydä "kenelle tahansa". Fakta on vaan se, että olen saanut aivan vitullisen määrän paskaa niskaani tämän takia sekä voorumilla että "oikeassa elämässä" - sekä täysin ulkopuolisilta että ns. futisihmisiltä. Huvittavinta on toki että kaikki tapauksesta jotain tietävät ovat mun puolella, ja kaikki jotka eivät tiedä mitään tästä, ovat suurimmaksi osaksi mua vastaan (TJEU: AndyLove) Sen voin sanoa itsestäni että en todellakaan ole millään tasolla väkivaltainen ihminen. Selailin eilen yöllä topikin alkusivuja ja tämä jäi mieleeni: Sinähän olet itse rauhallisuus. Ja jos jopa sinä olet päätynyt bännätyksi turvallisuusuhaksi, niin viimeistään se kertoo että kuka tahansa saattaa kokea saman kohtalon. Hurjaksi on mielivalta mennyt
|
|
|
|
mokkulapoika
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkueet, HJK
|
|
Vastaus #1208 : 25.06.2013 klo 21:29:18 |
|
löytyykö lamiksen teot livenä jostain aiemmasta ketjusta?
|
|
|
|
Lounasseuralainen
Poissa
Suosikkijoukkue: Zangãos pretos de Gonçalo Pereira
|
|
Vastaus #1209 : 25.06.2013 klo 22:03:27 |
|
löytyykö lamiksen teot livenä jostain aiemmasta ketjusta?
valitettavasti ei löydy, komisario.
|
|
|
|
FCSTOKE
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV
|
|
Vastaus #1210 : 26.06.2013 klo 08:58:29 |
|
lama-larsson.laitoin tänne viestin 29 toukokuuta että palloliitosta löytyy se nauha joten soita nyt jo sinne niin saat siitä kopion.sinun luulisi lukevan näitä tekstejä täällä kun tämä koskee lähinnä vain sinua jos joku on epäselvää niin tule tänään espa-salpa peliin matinkylään niin kerron tarkemmin.
|
|
|
|
Tsaikku
Poissa
Suosikkijoukkue: Boys on red
|
|
Vastaus #1211 : 26.06.2013 klo 09:28:12 |
|
Itse tiedän yhden tapauksen jossa vartija pahoinpiteli henkilöä, mutta vaikeapa tuota oli todistaa kun juuri sen päivän valvontakameramateriaali oli ''kadonnut''.
|
|
|
|
Lillunen
Poissa
Suosikkijoukkue: St.Pauli since 5.12.2009
|
|
Vastaus #1212 : 26.06.2013 klo 09:33:59 |
|
Itse tiedän yhden tapauksen jossa vartija pahoinpiteli henkilöä, mutta vaikeapa tuota oli todistaa kun juuri sen päivän valvontakameramateriaali oli ''kadonnut''.
Kuin myös. Taitaa olla suhteellisen tuttua ainakin steissillä öiseen aikaan.
|
|
|
|
León
Poissa
Suosikkijoukkue: Nettihuligaani
|
|
Vastaus #1213 : 26.06.2013 klo 11:54:35 |
|
Kumpi on todennäköisempää, hyvä jätkä joka vastaa kansakunnan turvallisuudesta hakkaa jonkun syyttä ja tuhoaa todisteet vai nauha vaan oikeasti satttuu vahingossa katoamaan? Vitun kriminaalit, aina keksimässä salaliittoteorioita. T. AndiLaave
|
|
|
|
orgo
Poissa
Suosikkijoukkue: Kasiysi/TN
|
|
Vastaus #1214 : 26.06.2013 klo 13:09:33 |
|
Kumpi on todennäköisempää, hyvä jätkä joka vastaa kansakunnan turvallisuudesta hakkaa jonkun syyttä ja tuhoaa todisteet vai nauha vaan oikeasti satttuu vahingossa katoamaan? Vitun kriminaalit, aina keksimässä salaliittoteorioita. T. AndiLaave
Miten siellä järjestelmässä on juuri sellainen 2h tyhjä kohta ja kaikki muut tallella? Kyllä suomen poliisin ja vartioihin mahtuu samanlaisia paskaperseitä kun muihinkin ammatteihin.
|
|
|
|
Nalliton Kuqi
Poissa
Suosikkijoukkue: Mesut Özil, Kakkonen on ykkönen
|
|
Vastaus #1215 : 26.06.2013 klo 13:58:26 |
|
Miten siellä järjestelmässä on juuri sellainen 2h tyhjä kohta ja kaikki muut tallella? Kyllä suomen poliisin ja vartioihin mahtuu samanlaisia paskaperseitä kun muihinkin ammatteihin.
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
|
Vastaus #1216 : 26.06.2013 klo 14:03:44 |
|
Jokainen poliisi on leppoisa ja mukava Reinikainen, olen katsonut Poliiseja Jimiltä joten tiedän kyllä. Suomen poliisille
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
|
Vastaus #1217 : 28.06.2013 klo 14:01:53 |
|
Nyt on oikeudenkäynnit lusittu ja päätöstä odotellaan. Tuli kyllä vähän yllärinä millaista vitunmoista kurapaskaa nuo ovat Terkut Pasilaan.
|
|
|
|
Velmu
Poissa
|
|
Vastaus #1218 : 28.06.2013 klo 14:03:09 |
|
Nyt on oikeudenkäynnit lusittu ja päätöstä odotellaan. Tuli kyllä vähän yllärinä millaista vitunmoista kurapaskaa nuo ovat Terkut Pasilaan. Mites videon kanssa kävi? FCSTOKE tuskin kusetti tiedoistaan.
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
|
Vastaus #1219 : 28.06.2013 klo 14:08:38 |
|
Mites videon kanssa kävi? FCSTOKE tuskin kusetti tiedoistaan.
Siis Palloliitolta ei pitäisi lain takiakaan löytyä tätä (saavat säilyttää joku 6kk tms). Syyttäjä/poliisi ei tästä suostu puhumaan
|
|
|
|
orgo
Poissa
Suosikkijoukkue: Kasiysi/TN
|
|
Vastaus #1220 : 28.06.2013 klo 14:14:59 |
|
Siis Palloliitolta ei pitäisi lain takiakaan löytyä tätä (saavat säilyttää joku 6kk tms). Syyttäjä/poliisi ei tästä suostu puhumaan Samanlailla se on siellä säilössä, kun poistetut dnat ja kuvat rikoksista tuomitsematta jääneistä. Poliisilla siis nämä tiedot.
|
|
|
|
Carsten Wanker
Poissa
Suosikkijoukkue: Manskun veteraani
|
|
Vastaus #1221 : 28.06.2013 klo 14:59:25 |
|
Nyt on oikeudenkäynnit lusittu ja päätöstä odotellaan. Noh, viedäänkö hoviin?
|
|
|
|
ALPPIK
Poissa
Suosikkijoukkue: R.I.P Prinsessa Birgitta (1937-2024)
|
|
Vastaus #1222 : 28.06.2013 klo 23:15:00 |
|
Nyt on oikeudenkäynnit lusittu ja päätöstä odotellaan. Tuli kyllä vähän yllärinä millaista vitunmoista kurapaskaa nuo ovat Terkut Pasilaan. Kansliatuomio siis tulossa ja jos on, niin milloin
|
|
|
|
|
Lama-Larsson
Poissa
|
|
Vastaus #1224 : 06.07.2013 klo 01:00:29 |
|