FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.01.2025 klo 22:48:44 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 27 [28] 29 ... 100
 
Kirjoittaja Aihe: HJK Euroopassa 2012 (-2013)  (Luettu 217789 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
El Murray

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #675 : 13.07.2012 klo 12:00:31

^Samaa mieltä. Lukekaa toistenne postauksia!

Samsung oli viime vuonna sponsorina. Oli hienompi.

EDIT: kuva unohtui:

Hutu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #676 : 13.07.2012 klo 12:00:49

En tiiä meneekö turhaksi pienistä jutuista länkyttämiseksi, mutta tuli mieleen (ei imuri) että olisiko tälläkin yhteistyösopimuksen julkituonnilla ja paitajulkaisulla ollut pienellä vaivalla ja ihan yhtä kengännauhabudjetilla toteuttaen, ollut helposti jätettävissä Klubista ammattimaisempi kuva + saatavissa sponsorille parempaa näkyvyyttä.

Esim. Jollelle ja vaikka nyt Väykälle paidat päälle ja kuvaan. Siihen taustalle joku Mikkos-Makkosen vanha tuttu AD olisi varmaan 2minuutissa taiteillut Klubin logon halvalla ja vaikka tekstin, että "Sodexon kanssa Eurooppaan" tms. Tai jos AD:t ei suostu kaverinpalveluksella tekemään, niin pelaajat kuvaan Soneran keskiympyrässä tms. Tähän yhteyteen Haapiaisen tiedote ja vapaaseen julkaisuun. Luulen, että esim. viime vuoden eurokiimassa vielä näköjään olevat IS:t ja IL:t ois ottaneet mielellään nettiversioihinsa julkaisuun..

Nyt näyttää vähän, että on laitettu kaks paitaa ruttuun kynnysmatolle ja todettu, että sillä hyvä. Pieniä juttuja, mutta niillä juuri kasvatetaan sitä imagoa jengin silmissä.
Paris Hilton

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mummo Ankka


Vastaus #677 : 13.07.2012 klo 12:01:10

Porukka ei siis näköjään lue aikasempia postauksia ollenkaan, kun samalle sivulle on postattu jo neljä kertaa nuo Klubin europelipaidat -.-
Kaksi viimeisintä selkeitä hassutteluja :D Ylos
Rantasipi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eurokiimassa


Vastaus #678 : 13.07.2012 klo 12:02:51

Uutisessa muuten sanottiin, että Sodexo tulee näkymään loppukauden ajan myös Liigapaidoissa -> enemmän euroja.

Turvatarkastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dimitar Berbatov


Vastaus #679 : 13.07.2012 klo 12:04:04

Joko yläkatsomo avattu vai avataanko sitä ollenkaan?
Ei ainakaan ihan heti, sillä nopealla arvioinnilla perustuen vapaiden paikkojen juokseviin numeroihin ja lippupalvelun tietoihin, niin otteluun on tällä hetkellä myyty noin 4000 lippua. Eli itäkatsomoon pitäisi mahtua vielä noin 1500 katsojaa ja etelään muutamia kymmeniä. Tämän jälkeen aukeaa pohjoinen myyntiin, jonne mahtuu noin hieman alle 1500 katsojaa. Uskaltaisin veikata, että tiistain AM asettuu 6200-6700 katsojan kohdille, jolloin yläkatsomo pysyy suljettuna.

En tiiä meneekö turhaksi pienistä jutuista länkyttämiseksi, mutta tuli mieleen (ei imuri) että olisiko tälläkin yhteistyösopimuksen julkituonnilla ja paitajulkaisulla ollut pienellä vaivalla ja ihan yhtä kengännauhabudjetilla toteuttaen, ollut helposti jätettävissä Klubista ammattimaisempi kuva + saatavissa sponsorille parempaa näkyvyyttä.

Esim. Jollelle ja vaikka nyt Väykälle paidat päälle ja kuvaan. Siihen taustalle joku Mikkos-Makkosen vanha tuttu AD olisi varmaan 2minuutissa taiteillut Klubin logon halvalla ja vaikka tekstin, että "Sodexon kanssa Eurooppaan" tms. Tai jos AD:t ei suostu kaverinpalveluksella tekemään, niin pelaajat kuvaan Soneran keskiympyrässä tms. Tähän yhteyteen Haapiaisen tiedote ja vapaaseen julkaisuun. Luulen, että esim. viime vuoden eurokiimassa vielä näköjään olevat IS:t ja IL:t ois ottaneet mielellään nettiversioihinsa julkaisuun..

Nyt näyttää vähän, että on laitettu kaks paitaa ruttuun kynnysmatolle ja todettu, että sillä hyvä. Pieniä juttuja, mutta niillä juuri kasvatetaan sitä imagoa jengin silmissä.
Tähän täysin sama. Erittäin hyvä huomio Ylos
« Viimeksi muokattu: 13.07.2012 klo 12:07:29 kirjoittanut Turvatarkastus »
dusselinpoika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF:n nazihomomodet ottakaa vähe parrua peppuun


Vastaus #680 : 13.07.2012 klo 12:19:39

En tiiä meneekö turhaksi pienistä jutuista länkyttämiseksi, mutta tuli mieleen (ei imuri) että olisiko tälläkin yhteistyösopimuksen julkituonnilla ja paitajulkaisulla ollut pienellä vaivalla ja ihan yhtä kengännauhabudjetilla toteuttaen, ollut helposti jätettävissä Klubista ammattimaisempi kuva + saatavissa sponsorille parempaa näkyvyyttä.

Esim. Jollelle ja vaikka nyt Väykälle paidat päälle ja kuvaan. Siihen taustalle joku Mikkos-Makkosen vanha tuttu AD olisi varmaan 2minuutissa taiteillut Klubin logon halvalla ja vaikka tekstin, että "Sodexon kanssa Eurooppaan" tms. Tai jos AD:t ei suostu kaverinpalveluksella tekemään, niin pelaajat kuvaan Soneran keskiympyrässä tms. Tähän yhteyteen Haapiaisen tiedote ja vapaaseen julkaisuun. Luulen, että esim. viime vuoden eurokiimassa vielä näköjään olevat IS:t ja IL:t ois ottaneet mielellään nettiversioihinsa julkaisuun..

Nyt näyttää vähän, että on laitettu kaks paitaa ruttuun kynnysmatolle ja todettu, että sillä hyvä. Pieniä juttuja, mutta niillä juuri kasvatetaan sitä imagoa jengin silmissä.
Samaa mieltä. Kaikenlisäksi tuo kuva on järkyttävän ruma ja muistuttaa vaatteiden myynti-ilmoitusten yhteydessä olevaa kuvaa huuto.netissä.
« Viimeksi muokattu: 24.07.2013 klo 15:27:49 kirjoittanut dusselinpoika »
Basler

Poissa Poissa


Vastaus #681 : 13.07.2012 klo 12:27:41

Eikös b-to-b liiketoiminnassa liiku kuitenkin aika isot massit. Tämä Sodexon tapaushan voi hyvin todennäköisesti olla sellainen, että viime kesän eurokiiman seurauksena Sodexo haluaa, että heidän brändinsä yhdistetään potentiaalisten asiakkaiden silmissä suureen ja mahtavaan Klubiin, joka on oman alansa lippulaiva Suomessa. Sodexo todennäköisesti tuo näihin europeleihin yritysvieraita.

Joo, mutta toi on oikeasti Saludoita. Sodexon pääkonttori on Ranskassa, joten se on oikeasti näpertelyä, mitä Suomen mittakaavassa tehdään. Se vain nyt menee niin, että haluavat toki näyttää loppukauden joissain peleissä joillekin yhteistyökumppaneilleen, että pyörittävät ravintolatoimintaa Sonskilla, mutta Klubi joutuu antamaan ilmaiset liput sitten ja muutenkaan en usko sen sponsorisopimuksen summan olevan niin merkittävä. Halutaan vain parantaa kauden taloudellista tulosta keräämällä muutamat lisäsaludot laariin.

Oikeampi tapa olisi hankkia oikeasti joku strateginen yhteistyökumppani, joka sitoutuisi Klubiin 3-5 vuodeksi ja joka toimisi pääsponsorina Veikkausliigapeliasuissa, europeliasuissa ainoana mainostajana, stadionilla näkyvänä sponsorina, samoin Klubin nettisivuilla etc. Sellainen kumppani, joka osattaisiin yhdistää heti Klubiin samalla tavalla kuin Samsung Chelseaan tai T-Mobile Bayerniin tai Emirates Arsenaliin nyt muutaman esimerkin mainitakseni. Juuri em-yleisurheilun aikana tuli esille, että Suomessa sponsoroinnin arvo on vain joku 1/4 siitä, mitä se on Ruotsissa, täällä jäädään muistakin Pohjoismaista selvästi jälkeen. Täällä koetaan, että se on jotenkin hukkaanmenevä kuluerä, ts. hyväntekeväisyyttä, eikä ymmärretä sellaisen todellisen kumppanuussuhteen luomisen mielekkyyttä, jossa kumpikin osapuoli oikeasti hyötyy pitkällä tähtäimellä. Joku suomalainen vientiyritys esimerkiksi (Kone, Nokia, Wärtsilä, Konecranes, Orion, Fiskars) voisi tulla kysymykseen silloin, jos ajatellaan, että Klubista halutaan oikeasti rakentaa selkeästi nykyistä isompi ja menestyvämpi seura.

Nyt on raja laitettu taas niin matalalle, ettei sitä voi ainakaan alittaa.
Basler

Poissa Poissa


Vastaus #682 : 13.07.2012 klo 12:29:31

Esim. Jollelle ja vaikka nyt Väykälle paidat päälle ja kuvaan. Siihen taustalle joku Mikkos-Makkosen vanha tuttu AD olisi varmaan 2minuutissa taiteillut Klubin logon halvalla ja vaikka tekstin, että "Sodexon kanssa Eurooppaan" tms.

Nyt näyttää vähän, että on laitettu kaks paitaa ruttuun kynnysmatolle ja todettu, että sillä hyvä. Pieniä juttuja, mutta niillä juuri kasvatetaan sitä imagoa jengin silmissä.

Niin verratkaapa siihen Juventuksen paitaesittelykuvaan.
PuluZu

Poissa Poissa


Vastaus #683 : 13.07.2012 klo 12:53:42


Mitä se uusi markkinointijohtaja onkaan nyt loppuviimein saanut viimeaikoina aikaiseksi?

Moni tietää varmasti paremmin, mitä kaikkea on tehty, mutta itselleni on ainakin tullut vastaan useita hyviä ja hauskoja  radio- ja tv-mainoksia. Esimerkiksi se kausarimainos, jossa papat vei kaverinsa tuhkat kentälle oli ainakin mun mielestä todella hyvä ja naurahdin radion Sorsa tulessa jutulle vielä useammankin kuulemiskerran jälkeen Ylos
AAAT

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #684 : 13.07.2012 klo 13:06:11

Moni tietää varmasti paremmin, mitä kaikkea on tehty, mutta itselleni on ainakin tullut vastaan useita hyviä ja hauskoja  radio- ja tv-mainoksia. Esimerkiksi se kausarimainos, jossa papat vei kaverinsa tuhkat kentälle oli ainakin mun mielestä todella hyvä ja naurahdin radion Sorsa tulessa jutulle vielä useammankin kuulemiskerran jälkeen Ylos

Urheilulehdessä ollut myös ilmoituksia. Sitten oli se Apu-lehden kanssa tehty kilpailu pelaajakuvista. Ja eiköhän tuo HJK Shopin tuleminenkin liity naikkoseen jotenkin, samoin kuin http://www.hjk.fi/ainaklubilainen.

Tässä näitä mitä itselleni tullut vastaan. EOM edelliskausiin verrattuna ja aika paljonkin mielestäni.
Hutu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #685 : 13.07.2012 klo 13:14:22

Niin verratkaapa siihen Juventuksen paitaesittelykuvaan.
Tarkoitatko tätä http://www.publieditor.it/autolinknews/gallery/300/photo_large/317445F01.jpg ?

En tiedä mikä sun vertaamis-kysymyksen idea oli? Mun mielestä toi olisi Klubin standardeissa luonnollisesti erittäin hyvä ja Serie-A -seurallekkin ihan mukiinmenevä. Vai meinasitko juuri sitä?

Mä en tarkoittanut että Klubin europaidoista tarttis mitään kammo-mainosta/catwalk-esittelyä saada aikaan vaan ryhdikäs kuva+tiedote.
Nämä palvelisivat sekä Klubia että tässä tapauksessa Sodexoa ja antaisivat mahdollisille tuleville Samsungeille/Sodexoille + potentiaalisille katsojille kuvan siitä, että seura arvostaa omaa toimintaansa ja haluaa sponsoreille sitä mistä nämä maksavat, hyvää mainosta ja näkyvyyttä.

Loppuun vielä iso foorum-tunnustus Sari Mikkonen-Mannilan aikaansaannoksille tänä vuonna. Ylos Tuoppi Nyt vaan taitaa olla niin, että Sari lomailee heinäkuun ja Haapiainen+pojat sijaistaa, jolloin tuloksena niin tuttua "Let's Puuhast"-meininkiä.

Menipä negistelyksi, todettakoon nyt vielä, että vahva usko on siihen että seksikaruselli menee taikaiskusta päälle ja Reykjavik + tulevat paskaniput on paperia. Pois alta :)
« Viimeksi muokattu: 13.07.2012 klo 13:18:46 kirjoittanut Hutu »
Rantasipi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eurokiimassa


Vastaus #686 : 13.07.2012 klo 13:19:47

..tuloksena niin tuttua "Let's Puuhast"-meininkiä...
Missäs kohtaa on vastaan tällaista meininkiä tullut ???
Hutu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #687 : 13.07.2012 klo 13:36:36

Missäs kohtaa on vastaan tällaista meininkiä tullut ???

Pahottelut, jos mulla on menny snadisti ohi foorumin termit tai jos "Let's puuhast" viittasi johonkin spesifiin juttuun, mutta mun silmiin on puuhastelua jos tiedoitetaan yhteistyökumppanin kanssa syventyneestä yhteistyöstä ja joukkueen europelipaidoista kuvalla, joka tosiaan näyttää huuto.netistä vedetyltä.

Muutenkin, voi toki olla että on mennyt aiempina vuosina ohi, mutta muistaakseni ei Klubi ole julkaissut pelipaitojaan ollenkaan ennakkoon. Nyt kun se tehdään, se tehdään puolvaloilla. Näkisin, että mielummin kunnolla tai ei ollenkaan.

Ps. En oo Sodexon palkkalistoilla.


« Viimeksi muokattu: 13.07.2012 klo 13:54:44 kirjoittanut Hutu »
Savon keisari

Poissa Poissa


Vastaus #688 : 13.07.2012 klo 13:39:53

Pieniä asioitahan nämä ovat, mutta ei olisi maksanut ylimääräistä hoitaa tämäkin kunnolla ja sen näköisesti, että toiminta näyttää siltä, kuin ammattilaisseuran kohdalla kuuluu. Pienistä puroista muodostuvat isot joet.
Rantasipi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eurokiimassa


Vastaus #689 : 13.07.2012 klo 13:40:20

Kyllähän tuo oli ihan uutinen ja tekstiäkin siinä oli, jos sitä kaipasit.
Mutta tottakai, asiat voisi aina paremminkin tehdä. Ja jokainen toki näkee puuhastelun omalla tavallaan.
Savon keisari

Poissa Poissa


Vastaus #690 : 13.07.2012 klo 13:48:44

k
« Viimeksi muokattu: 13.07.2012 klo 13:52:21 kirjoittanut Savon keisari »
Savon keisari

Poissa Poissa


Vastaus #691 : 13.07.2012 klo 13:50:49

Minä olisin pukenut paidan Mika Väyrysen päälle ja ottanut siitä kuvia uutiseen.
ribbery

Poissa Poissa


Vastaus #692 : 13.07.2012 klo 15:01:55

Porukka ei siis näköjään lue aikasempia postauksia ollenkaan, kun samalle sivulle on postattu jo neljä kertaa nuo Klubin europelipaidat -.-

Osui ja upposi :D
dusselinpoika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF:n nazihomomodet ottakaa vähe parrua peppuun


Vastaus #693 : 13.07.2012 klo 15:05:54

Osui ja upposi :D
Eihän tuo väärin ole :)
Spangen

Poissa Poissa


Vastaus #694 : 13.07.2012 klo 15:36:45

Huonot paidat, väärä sponsori, huonot kuvat ja vaihto Kastrupissa. Me on hävitty tää peli.
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #695 : 13.07.2012 klo 16:21:07

Jaa meneekö numeroimattomien lippujen numerot ostojärjestyksen mukaan? Itse hankin tunti sitten eteläpäätyyn lipun numero 750. Joka tapauksessa pääty myytäneen loppuun tämän viikonlopun aikana.
Sheriffi8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/


Vastaus #696 : 13.07.2012 klo 16:23:53

Sehän tulee täyteen saatana. Ylos

4 yötä enää vuoden tärkeimpään matsiin ja kiima on jo nyt räjähtämispisteessä. Tuoppi
pele2l

Poissa Poissa


Vastaus #697 : 13.07.2012 klo 16:53:50

Hienot paidat muuten, mutta tuo sodexo -logo näyttää lähinnä siltä, että paintilla vedetty joku laatikko johon sit väsätty tuo teksti. Varsinkin tossa keltasessa näyttää aika vitun hirveeltä.
Jarkka

Poissa Poissa


Vastaus #698 : 13.07.2012 klo 16:59:18

Olisiko kenelläkään postata tänne kuvaa Klubin europaidoista? Kiinnostaisi nähdä, kuulemma Sodexon mainokset...

Sodexon hankkiminen europelisponsoriksi ensimmäisestä pelistä alkaen vaikuttaa hyvältä. Viime vuonnahan Klubi pelasi 5 ensimmäistä europeliään ILMAN (!) paitamainosta, ja Samsung saatiin mukaan vasta Schalke-vieraspeliin (joka varmasti oli näkyvyydeltään selvästi paras). Toki voi käydä niin, että tänä vuonna europelit jäävät kahteen, mutta on ainakin yritetty. En tiedä onko Mikkola-Mannisella sormensa pelissä, mutta onhan sponssiasioissa muutenkin menty eteenpäin.

Tänä keväänä kahden pääyhteistyökumppanin (Autoasi ja OP) kanssa tehty yhteistyösopimus kattoi kaikki joukkueet miesten edustusjoukkueesta HJK-j:n -06 syntyneiden kaupunginosajoukkueisiin, jolloin ko. yritysten logot painatettiin kaikkien klubilaisten pelipaitoihin. Vastaavaa ei ole kai ennen tehty ainakaan Klubissa.

- Samoin Sodexon kanssa tehty yhteistyö alkaa näyttää isommalta paketilta. Ravintola Bollis, taukopalvelut, paitasponsorointi ym. Täällä voidaan tietysti huudella saludoista, mutta kyllä tässä voi nähdä senkin, että ollaan keksitty jotain muutakin kuin paitamainos + ilmaislippukamppis -yhdistelmä.
 
Latveria

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: väyrystelyn utuinen laakso


Vastaus #699 : 13.07.2012 klo 18:34:32

Oikeampi tapa olisi hankkia oikeasti joku strateginen yhteistyökumppani, joka sitoutuisi Klubiin 3-5 vuodeksi ja joka toimisi pääsponsorina Veikkausliigapeliasuissa, europeliasuissa ainoana mainostajana, stadionilla näkyvänä sponsorina, samoin Klubin nettisivuilla etc. Sellainen kumppani, joka osattaisiin yhdistää heti Klubiin samalla tavalla kuin Samsung Chelseaan tai T-Mobile Bayerniin tai Emirates Arsenaliin nyt muutaman esimerkin mainitakseni. Juuri em-yleisurheilun aikana tuli esille, että Suomessa sponsoroinnin arvo on vain joku 1/4 siitä, mitä se on Ruotsissa, täällä jäädään muistakin Pohjoismaista selvästi jälkeen. Täällä koetaan, että se on jotenkin hukkaanmenevä kuluerä, ts. hyväntekeväisyyttä, eikä ymmärretä sellaisen todellisen kumppanuussuhteen luomisen mielekkyyttä, jossa kumpikin osapuoli oikeasti hyötyy pitkällä tähtäimellä. Joku suomalainen vientiyritys esimerkiksi (Kone, Nokia, Wärtsilä, Konecranes, Orion, Fiskars) voisi tulla kysymykseen silloin, jos ajatellaan, että Klubista halutaan oikeasti rakentaa selkeästi nykyistä isompi ja menestyvämpi seura.

Muuten hyvä idea vaikka sen mieluummin hieman lännempänä toteutettavan näkisinkin...Mutta kyllä sen sponsorikumppanin pitää olla nimenomaan Suomen markkinoille tähtäävä lafka.

Oma shortlist menisi tyyliin: Gigantti, Byggmax, Starbucks, Omenahotellit, Lidl, ZTE...

 
Sivuja: 1 ... 27 [28] 29 ... 100
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa