FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.11.2024 klo 02:45:55 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 12 [13]

Kirjoittaja Aihe: Miko Virtanen, Everton  (Luettu 61790 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lorenzo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: * * * *

Vastaus #300 : 25.03.2013 klo 15:04:43

Onko sinulla ollut ikinä omien lastesi huoltajuutta?
AndyLove

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JäPS & Liverpool

Vastaus #301 : 25.03.2013 klo 15:06:33

Onko sinulla ollut ikinä omien lastesi huoltajuutta?

Mitä helvettiä se nyt tähän liittyy?
leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes

Vastaus #302 : 25.03.2013 klo 15:10:43

Ainakin itseäni harmittaa blogin loppuminen näiden perseilijöiden takia. En Mikoa tunne sen enempää kuin suurin osa täällä, mutta TPVssä kun olen urani palloilut, olisi ollut kiva oman seuran pelaajasta lukea. Jos taas salasanan taakse olisi laittanut, ei sitä olisi seuraamaan pystynyt.

Epäilisin että varsinkin nuoremmille (TPV) junnuille tuo olisi ollut hyvä blogi seurata, mutta ikävä kyllä murdockin ja Lorenzon kaltaisten "mustankipeiden" takia blogi nyt poistettiin.

Sama ja stickyksi.
Lorenzo

Poissa Poissa

Vastaus #303 : 25.03.2013 klo 15:18:06

Mitä helvettiä se nyt tähän liittyy?

Lastensuojelullisille näkökohdille ymmärryksesi ainakin on pyöreä nolla.
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #304 : 25.03.2013 klo 15:24:27

Lastensuojelullisille näkökohdille ymmärryksesi ainakin on pyöreä nolla.

Se on sinun mielipiteesi mihin sinulla on täysi oikeus, mutta viimeaikaisia(kin) kirjoituksiasi seuratessa ei voi kun ihmetellä miten voi ihmisellä olla lääkitys noin viturallaan. Kertoo kyllä jo tuo ihmeellisen henkilökohtaisen täysin asiaankuulumattoman asian mukaan veto siitä, että tiedät itsekkin olevasi vähän heikoilla jäillä agendasi kanssa. Puhua tästä asiasta jonain vitun lastensuojelullisena asiana on täysi vitsi.
Lorenzo

Poissa Poissa

Vastaus #305 : 25.03.2013 klo 15:42:08

Ei siinä ole mitään henkilökohtaista - 12-vuotias lapsi ei ole eikä tule olla julkista riistaa. Tällä forumillakin on ollut käytäntönä keskustella lapsista nimettöminä, tällainen ketju sotii kaikkia mainittuja periaatteita vastaan. Kuten todettua ei ole vieraiden setien asia keskustella pikkupojista netissä, ei vaikka nämä harrastaisivat jalkapalloa.
Pirskatti

Poissa Poissa

Vastaus #306 : 25.03.2013 klo 15:47:53

En jaksa lähteä tähän juupas eipäs keskusteluun, mutta minunkin on pakko kysyä Lorenzolta ja Murdocilta seuraavaa:
Tunnetteko te kenties kyseisen perheen? Jos ette, niin miten voitte julkisesti väittää, että vanhemmat pilaa lapsen eikä kanna vastuuta? Miten te voitte tietää, mikä on parasta Mikolle jos ette häntä tunne? Oletteko te oikeasti oikeita ihmisiä neuvomaan toisia vanhempia?

Jos Mikon blogi on ollut niin vastenmieleinen, niin miksi ihmeessä TE olette sinne menneet? Jos televisiosta tulee minulle vastenmielinen ohjelma, niin käännän kanavaa. En tosiaankaan katso ohjelmaa loppuun ja ala sen jälkeen kirjoitella nimimerkillä keskustelupalstalle, kuinka vahingollinen kyseinen ohjelma olikaan.

Vain onko blogissa käyntinne jälkeen ollutkin suuri pettymys se, ettei blogissa lukenutkaan, että Englanti on paska maa, ei olis kannattanut tulla. Miko ei pärjännyt, tullaan kotiin?
Sori, mutta tälläinen mielikuva minulla tuli teidän teksteistänne vaikka olenkinkin optimisti ja salaa toivon teidänkin vain ajatelleen hyvää!

Niin kuin aluksi sanoin, minä en lähde täällä väittelemään asioista sen enempää. Lopuksi toivotan Mikolle tsemppiä ja onnittelut seuraavasta kahdesta vuodesta. Nauti olostasi, kerää kokemuksia ja toivottavasti lyöt luut kurkkuun joskus kaikille epäilijöille!
AndyLove

Poissa Poissa

Vastaus #307 : 25.03.2013 klo 15:49:16

Ei siinä ole mitään henkilökohtaista

???

Siinä oli, että "Miko Virtanen" topicissa alat puimaan/kyselemään minun huoltajuusasioita.

Lainaus
- 12-vuotias lapsi ei ole eikä tule olla julkista riistaa. Tällä forumillakin on ollut käytäntönä keskustella lapsista nimettöminä, tällainen ketju sotii kaikkia mainittuja periaatteita vastaan. Kuten todettua ei ole vieraiden setien asia keskustella pikkupojista netissä, ei vaikka nämä harrastaisivat jalkapalloa.

Eiköhän se ole pojan ja hänen perheen itsensä päätettävissä - ja he ovat päätöksensä tehneet. Kaltaisesi piilo-irstaat sedät jotka ilmeisesti pelkäävät kiihottuvansa lukiessaan Mikon tekemistä maaleista sun muista olette aiheuttaneet sen, että me itse asiasta (jalkapallosta) kiinnostuneet emme nyt saa lukea Mikon ja perheen kuulumisia. Ei forumilla tarvitsekkaan mistään 12 vuotiaista "pubi jengi tason pelaajista" heidän nimillään täällä välttämättä puhua, mutta (koko perheen) siirto kuuluisaan Evertoniin ja selvä tavoite tulla ammattilaiseksi kyllä tekee Mikosta jo 12 vuotiaanakin tavallaan "julkkiksen" josta kyllä voi sedät ja tädit puhua toreilla ja forumeilla jos niin haluavat - varsinkin kun poika ja perhe ovat jo haastatteluja medialle antaneet.

edit. Minustakin on muuten hieman kyseenalaista, että 15 vuotiaat ja sitäkin nuoremmat (?) tytöt vetelevät tiukoissa trikoissa kaikennäkösiä asentoja, venytyksiä ja hyppyjä - näitä näytetään telkkarissa hidastusten kanssa ja niitä kutsutaan mm. olympialaisiksi (ja missä muualla taitoluistelua ja muita voimisteluja nyt puuhastellaan), mutta mielestäni se on kaikille asianomaisille siinäkin selvää, että näkyvyyttä ja julkisuutta tulee, joten ei ole minun asiani siinäkään alkaa lähtemään ristiretkelle lastensuojelun asialla.

Ymmärrän kyllä huolen, että miten nuori herra kaiken tämän kestää varsinkin jos nämä setämiehet alkavat kirjoittelemaan haukkuja ja kritiikkiä minkä mahdollisesti Miko itse lukee. Kaikesta päätellen kuitenkin perhe (ja toivottavasti Everton) on kuitenkin ottanut asiat huomioon ja mahdollisesti jopa Mikon kanssa nämä asiat läpi käyneet. Aivan naurettavaa, että täysin ulkopuolinen kukkahattutätisetä alkaa täällä toimimaan internetin lastensuojeluna jopa perheen ja kaverin itsensä mielipiteestä huolimatta.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2013 klo 15:56:13 kirjoittanut AndyLove »
Lorenzo

Poissa Poissa

Vastaus #308 : 25.03.2013 klo 15:54:52

Ei ole kyse mistään blogista enkä ole sitä ikinä edes yrittänyt avata, vaan tästä keskustelusta forumilla ja periaatteesta avataanko tänne henkilökohtaisia keskusteluja nuorista lapsista näiden omilla nimillä vaiko ei. Olen ehdottomasti ja jyrkästi sitä vastaan.

Andyn logiikka siitä että lapsi joka ei ole enää julkisuusneitsyt olisi jotenkin vapaata riistaa on täysin kuvottava.
murdock

Poissa Poissa

Vastaus #309 : 25.03.2013 klo 16:05:19

En jaksa lähteä tähän juupas eipäs keskusteluun, mutta minunkin on pakko kysyä Lorenzolta ja Murdocilta seuraavaa:
Tunnetteko te kenties kyseisen perheen? Jos ette, niin miten voitte julkisesti väittää, että vanhemmat pilaa lapsen eikä kanna vastuuta? Miten te voitte tietää, mikä on parasta Mikolle jos ette häntä tunne? Oletteko te oikeasti oikeita ihmisiä neuvomaan toisia vanhempia?

Jos Mikon blogi on ollut niin vastenmieleinen, niin miksi ihmeessä TE olette sinne menneet? Jos televisiosta tulee minulle vastenmielinen ohjelma, niin käännän kanavaa. En tosiaankaan katso ohjelmaa loppuun ja ala sen jälkeen kirjoitella nimimerkillä keskustelupalstalle, kuinka vahingollinen kyseinen ohjelma olikaan.

Missähän kohtaa olen väittänyt, että vanhemmat pilaavat lapsen? Jos kirjoitukseni tulkitsee neuvoiksi, niin mitä pahaa neuvomisessa on? Kyllähän jokainen terve aikuinen ihminen osaa ottaa asiallista palautetta vastaan.

Luin blogia kerran kun nimimerkki 10 puukkoa siitä tässä topicissa mainitsi. Samana päivänä blogi poistettiin/suljettiin. Mun mielestä siellä ei ollut mitään kiinnostavaa ja olisin varmasti unohtanut koko blogin olemassaolon ilman sen poistamista. Kunhan olet saanut pyyhittyä kuolan suupielistä niin lue vaikka mun kirjoitukseni uudestaan ja kerro mistä olet eri mieltä, äläkä hyökkää mielikuvitusmörköjen kimppuun:

Sama. Toivottavasti Miko nauttii elämästään, eikä tarvitse olla aikuisena katkera siitä miten isä on riistänyt lapsuuden. Blogin poistaminen ehdottomasti positiivinen juttu, ei lasten asioita kannata koko maailmalle julistaa, vaikka se aikuisen mielestä olisi miten hyvä idea tahansa. Käsittämätöntä, että vielä 2010-luvulla löytyy ihmisiä, jotka eivät ymmärrä miten internet toimii.
Ei kai kukaan ole valittanut siitä, että Miko Virtanen harjoittelee päämäärätietoisesti tullakseen isona ammattilaisjalkapalloilijaksi.
Nimimerkki Örnelli kirjoitti, että blogia lukiessa ei voi välttyä ajatukselta, että isä elää unelmaansa pojan kautta. Samanlaisen käsityksen sain itsekin. Periaatteessa siinä ei ole mitään pahaa ja koko idea lasten tekemisessähän on juuri siinä, että voi siirtää oman subjektiivisen maailmankuvansa jälkeläisilleen. Lisäsin vain, että toivottavasti Mikolle ei tule aikuisena paskaa fiilistä tästä (jos asia näin olisi).

On se kumma, että asioista ei voi keskustella ihan rauhallisesti ilman jonkun myötäloukkaantumista ja suu vaahdossa kiihkoilua mustankipeydestä... vain Suomessa!
Miksi TPV:n tai minkään muunkaan seuran junnujen olisi ollut hyvä seurata blogia?
En tiedä, kerro sinä minulle.

Tai 12-vuotiaan Messin vanhempien kokemuksista vieraassa maassa ja isän englantilaisen jalkapallokulttuurin/poikansa hehkuttamisesta.
John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin

Vastaus #310 : 25.03.2013 klo 16:12:06

Keskustellaan mieluummin nappula- ja nuorisofutiksesta muuten kuin nimillä. Tällä ketjulla en näe olevan mitään käyttöä siihen asti kunnes Miko saapuu poikamaajoukkue-ikään, ja senkin jälkeen vasta maltilla. Lukkoon.

Sivuja: 1 ... 12 [13]

Siirry: