FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.01.2025 klo 19:06:15 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 20

Kirjoittaja Aihe: Jalluvedot kaudella 2012  (Luettu 37363 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

: 01.11.2011 klo 07:02:26

Taas mennään. Forumistit lyövät keskenään vetoa mitä ihmeellisimmistä asioista. Perinteisesti panosyksikkönä on puoli litraa yhden tähden Jaloviinaa, (jos panosta ei erikseen vedossa mainita, oletan sen olevan Jalmaria) mutta epäortodoksisimmat tapaukset ovat panostaneet vetoihinsa Leijonaa, Salmiakkikossua tai jopa limonadia. Täältä löytyy viime vuoden otsikko. Koitetaan pitää taas herrasmiesmäisesti vedoista kiinni, eli tappion tullessa pullot myös kuitataan oikeille omistajilleen. Alta löytyy viime vuoden tapaan häpeälista, eikä sen jäsenillä ole asiaa veikkaamaan, ennen kuin vanhat velat ovat kuitatut.

HÄPEÄLISTA:
TIMZE (kusetti myös tavaratorilla ja on jo bannissakin)
Kolmeseiska
spöttis

Vedot:

Vastapallo vs. Huupponen:
Kukaan ei vastannu kun kyselin saako lyödä vetoa jo ens kaudesta - Vastapallon kanssa löisin siitä taas kerran jallupullon vedon - kumpi on korkeammalla FC Lahti vai Haka ja sanoisin vielä että veto kyrvähtää jos jompikumpi jää ilman lisenssiä

WhiteHart vs. Väliinpudottaja:
TPS vs. Inter, parempi loppusijoitus. Panos: 0,5l. *Jallu.

Herstein vs. mustahelmi
Väitän, että jos Roope Riski pelaa ensi kaudella yli 20 matsia, tulee hän tekemään enemmän maaleja kuin toissakaudella, jolloin häkki heilui 12 kertaa. Eli siis jos hän pelaa yli 20 matsia, maaleja tulee vähintään 13.

Amado Guevara vs. Vastapallo
Klubi vs. Haka Suomen Cupissa. Pidemmälle edennyt voittaa olutta tai limpparia. Jos jengit putoavat samalla kierroksella, veto raukeaa.

Wili vs. John Rambo
Eli FC Lahti vs. VPS kumpi korkeammalla liigassa kauden päätteeksi. Jos jomman kumman liigalisenssi evätään, veto raukeaa. John Rambolla VPS ja Wililllä FC Lahti. Panos 0,5l Jallu*.

klaus vs. ForzaInter
ForzaInterin kanssa sovittiin jo alustavasti uusintavedosta, eli TPS vs Honka sarjasijoitus, panoksena jälleen kerran puolen litran lasinen sheriffipullo. Sivullekirjoittanut turkulaisten ja ForzaInter tapiolalaisten bandwagonissa. FI:n kuittauksen jälkeen voinee lisätä avaukseen.

fisutus vs. niko1900
KuPS:n paras maalintekijä tekee vähemmän maaleja kuin JJK:n toiseksi paras.
Panoksena litran pullo Tapio-viinaa.

Herstein vs. Offensive Leftwinger
TPS vs. Inter sarjataulukossa. Puoli litraa Seriffiä voittajalle.

John Rambo vs. Micky Fitz
VPS vs. KuPS, kaksi ensimmäistä liigakoitosta, Eurocup-säännöt ja perinteinen panos.

tamme auto vs. kunq
Kuka rohkenee lähteä. Jos HJK etenee Eurooppaliigan tai Mestareiden liigan lohkovaiheeseen kaudella 2012 tamme auto kuittaa 2 putelia tequillaa, jos tämä ei toteudu tamme auto maksaa voittajalle putelit.

maanpaine vs. lefaikone
Aihe: Turun herruus. Maanpaine luottaa Interiin, lefa Tepsuun. tasatuloksessa sarjasijoitus ratkaisee voittajan.
Panos: 0,7l *

S.K. vs. Konkola
Klubi vs Honka, lähteekö joku jo nyt? Veto ei raukea, jos lisenssi jää toisella saamatta. 0,5 jallu.

Basist vs. Keiko
Basist väittää, että Akseli Pelvas on maalipörssin kärjessä juhannuksena. Keiko luulee toisin. Panoksena 0,5 l jallu*.

Veto raukeaa, jos Pelvas siirtyy ulkomaille ennen juhannusta, tai on loukkaantuneena yli viisi kierrosta.

Vastapallo vs. Pastori86
Albet Kuqi ei tee Veikkausliigamaalia kaudella 2012. Anyone?

Vastapallo vs. yyber
Albet Kuqi ei tee Veikkausliigamaalia kaudella 2012. Anyone?

Erkka vs. León
0,5 *-jallut passaa enemmän kuin hyvin.

Eli jokaisesta HJK:n, interin ja JJK:n SM-mitalista yksi pullo Leónille, kaikkien muiden mitaleista Erkalle.

Uninen vs. Basist
Eli mikäli Honka on mitaleilla, Basist toimittaa 0.5 jallu(?)pullon tänne päin. Jos Honka tekee perinteiset ja puppeloi, lähtee täältä pullo sinne päin.

Uninen vs. Ac Ojoinen
Pekka Sihvola tekee viisi tai alle viisi maalia Veikkausliigassa kaudella 2012. Vodkaa panoksena.

Uninen vs. Tammelan stadion
Liigan maalikuninkaan ja maalipörssin kakkosen välissä on eroa vähintään 5 osumaa. Väitän siis, että joku vie maalikuninkuuden selvästi. Tähänkin saa tarttua.

San José vs. idänihme
HJK:n paras maalintekijä tekee enemmän maaleja kuin Hongan vastaava. Tasurissa pelitilannemaalit ratkasee. Jos vielä tasan niin raukeaa. 0.5 jallu panoksena. Lähteekö joku?

E: Ja raukeaa jos Honka ei liigaa ensi kaudella pelaa.

Ravi-Paisti vs. NOFXAK
Ravi-Paisti väittää, että Inter on korkeammalla. NOFXAK väittää, että TPS on korkeammalla. Eli tupla tai kuitti kaudesta 2011.

Tunturipöllö vs. kosh
Näistä voisin ottaa molemmista.
- Jos TPS on kolmen joukossa pullo koshille, muuten Tunturipöllö nauttii puolen litran jallupullon.
- Jos TPS on sarjataulukossa Interiä ylempänä kosh juo itsensä humalaan jallusta, Interin ollessa ylempänä Tunturipöllö siemailee eliksiirin parempiin suihin.

Keiko vs. Pub
Kiinni.

Eli Keiko vs. Pub, JJK:n ja KuPSin ensimmäiset koti- ja vierasottelut europelisäännöin, panoksena 0,5l *. Tasapelissä molemmat ostaa omat pullot.

fistutus vs. Lihapiirakka
Mestaruus ratkeaa vasta kolmella viimeisellä kierroksella. Ottaako joku kiinni?

Leinad vs. yyber
Halukkaita Paskakoski-vetoon? Väitän, että MyPa on kauden päätyttyä korkeammalla kuin Haka? Panoksena 0,5 l yhden tähden jallu.  
Veto raukeaa, mikäli jompikumpi joukkueista ei saa lisenssiä tulevalle kaudelle.

Vastapallo vs. elhadjidiouf
Albert tekee ensikaudella vähintään 5 liigamaalia Hakan paidassa, ottaako Vastis tai joku Albea mollaava pelle jalluvedon? Veto raukeaa, jos Albert ei ole kokoonpanossa vähintään 17:ssä Hakan ottelussa.

Speedo Gonzales vs. John Rambo
Mika Hilander valitaan kuukauden joukkueeseen vähintään kerran.

Siitä vaan vetoja kiinni, panoksena käy esim. kuoharit tai jallut.

Guerrilla vs. León
Väli-Suomen derbyt (koti&vieras) eurosäännöillä, voittaja kuittaa 0,5 jallun.
Paras maalintekijä joukkueiden toiseen kohtaamiseen asti, voittajalle 0,5 jallu.
Maksu mielellään paikan päällä joukkueiden kauden toisessa matsissa.

Speedo Gonzales vs. TheImp
KuPS on JJK:ta parempi europeleissä (samalle kierrokselle jäädessä ratkaisevat voitot, tasapelit, maaliero).

Siitä vaan vetoja kiinni, panoksena käy esim. kuoharit tai jallut.

Kronofogden vs. John Rambo
Jaro vie ensi vuonnakin Pohjanmaan-herruuden derbymatseissa.
Järjestys: pisteet, maaliero, tehdyt maalit.
Panos:  0,5 pullon sisällöstä voidaan neuvotella.

Kronofogden vs. Wili
Jaro vie ensi vuonnakin Pohjanmaan-herruuden derbymatseissa.
Järjestys: pisteet, maaliero, tehdyt maalit.
Panos:  0,5 pullon sisällöstä voidaan neuvotella.

TeukkaS vs. Huupponen
KuPS-FC Lahti, kahden ensimmäisen liigakohtaamisen (sis. molemmilla yhden kotipelin) yhteistulos eurocup-säännöillä.

Teukka juo jallua KuPS:n voittaessa ja Huupponen puolestaan Lahden voittaessa. Tasatilanteessa molemmat juovat itse ostamansa pullon.

RGB vs. San José
Kiinni veti! Eli mä oon sitä mieltä Vepsu on loppusijoituksessa korkeammalla kuin Haka. Sinä veikkaat puolestasi Hakaa.

Panos 0,5 sheriffi lähimpään Alkoon toimitettuna lahjalähetyksellä. Onko tämä ok? Pelkkä rahansiirto ei siis käy päinsä.

John Rambo vs. Amado Guevara
Pakkohan tässä on veto lyödä kiinni vaikka tämän heitin läpällä, mutta turha sitä on sanojaan alkaa syömään. Eli jalluveto: Mulle flinda jos Cheyne tekee enemmän maaleja, Rambolle flinda jos Jarno tekee enemmän ja jos tekevät yhtä monta maalia niin vedetään kimpassa flindat naamaan ja hulistaan kaduilla?

Lihapiirakka vs. Vastapallo
Jarno Parikka vs. Berat Sadik - liigamaalit. Veto nurin, jos Sadik siirtyy Klubista huitulaan ennen kauden alkua.

kluru vs. Lihapiirakka
Alle kymmeneen liigamaaliin (Parikka) jää, vaasalaisilta voin muutaman jallu*n poimia jos luottoa löytyy.

Lihapiirakka vs. kunq
Lihapiirakan kanssa sovittu, että mekin otetaan tämä veto. Jos Parikka jää alle 10 maaliin, minä juon salmariputelin.

Kikkelikeijo vs. Uninen
Ring siirtyy saksaan=minä saan pullon, jos jonnekin muualle, ojennan minä pullon. Veto luonnollisestikin raukeaa, jos ei siirry mihinkään ennen kauden loppua. Tammikuun ikkuna toki mukana, eli tammikuussa lähtö mihin vaan tarjoan minä, mutta jos saksaan tarjoat sinä

niko1900 vs. Wili
Eli niko1900 väittää, että Karin kendotehot ensimmäisissä kymmenessä Karin pelaamassa ottelussa ovat vähintään 11. Wili on luonnollisesti eri mieltä asiasta. Mun puolesta voidaan ottaa tää veto kiinni pelaa Kari sitten missä tahansa liigajoukkueessa ensi kaudella. Panokseksi 0,5 * jallu?

Elmo vs. Isoveivi
Panos: 0,5/0,7 l Saunalahden viinapullo, 38vol%.
Kohde: Jarno Parikka VPS vs Tommi Kari FC Lahti, maalimäärä liigakaudella liigaotteluissa 2012.

Painotus: Koska VPS on paljon Lahtea parempi jengi ja näin Parikka saa paremmin tukea, niin seuraavat ehdot:

- Jos molemmat tekevät yhtä monta maalia, tuomitaan Kari voitajaksi ja Elmolle 0,7 litran pullo.
- Jos Parikka tekee enemmän maaleja, Elmo toimittaa 0,5 litran pullon.
- Jos Kari tekee enemmän maaleja, Parikan puolia pitävä toimittaa 0,7 litran pullon.
- Jos Kari ei siirrykään Lahteen, Lahti ei saa lisenssiä tai jompikumpi pelaa alle 20 ottelussa niin veto raukeaa.

edit: Maksimissaan kaksi vetoa otetaan vastaan.

kosh vs. Mills
kosh vs. Mills ja Hyyrysen maalit. Itse siis väitän että kaljupää tekee liigassa kuusi maalia tai enemmän, ja kosh väittää vastaan. Panoksena 0,5 l Jalluputeli.

Decarol vs. Nahka_Tapsa
Jo perinteeksi muodostunut Jalluveto Nahka_tapsan kanssa JJK:n ja TPS:n välisestä taistelusta. Eli jos JJK on kauden loputtua korkeammalla sarjataulukossa liikkuu Jallu Nahka_tapsan suuntaan, jos taas Tepsi on korkeammalla Jallu napsahtaa allekirjoittaneelle. Panos siis 0,5 litran pullo yhden tähden Jallua.

V vs. Konkola
V vs. ackaz
Käy. Eli panoksena yhden tähden jallu 0,5 l lahjatoimituksena Alkoon?

Konkolan kanssa panoksena Hongan sijoittuminen kuuden joukkoon ja ackazin kanssa VPS vs. Honka -loppusijoitus.

guerrilla vs. Tunturipöllö
Guerrillalle kaksi pulloa jallua jos Suomen mestari 2012 on joku muu kuin HJK. HJK:n voittaessa yksi pullo matkaa Tunturipöllön nautiskeltavaksi.

Woland vs. Willer
Kiinnostaisiko jollain tepsiläisellä tällainen: minä väitän, että Mikko Hyyrynen tekee enemmän liigamaaleja kaudella 2012 kuin Juho Lehtonen. Panoksena puolen litran *.

Laitas Vastis etusivulle:

ForzaInter vs. Umpivasuri
ForzaInter väittää, että FC Honka on kauden 2012 päätteeksi mitaleilla. Umpivasuri epäilee, ja veikkaa Honakin jäävän ilman mitalikahveja. Panoksena 0,5 litran yhden tähden Jaloviina toimitettuna lähialkoon.

Calumus vs. Evian
Calumus väittää, että Tommi Kari tulee tekemään kau'ella 2012 10 maalia tai enemmän. Mukaan lasketaan Liiga, Cup ja Lahti Cup. Evian väittää ettei tee. Panoksena yhen tähen jallu. Calumus tulee vahvistamaan veon ku bännit loppuu. Veto raukeaa ainaki jos pygmi tekee järkevän päätöksen eikä tuu Lahtee.

jannuh vs: R08
Tommi Kari ja Jonne Kemppinen yhteensä kymmenen maalia liigassa. Viime vuotiseen tapaan Kempon maalimäärä vähennetään lopputuloksesta.

janijee vs. ursus
Ursusta vastaan Albert Kuqia koskeva veto. Ursus väittää Kuqin osuvan vähintään viisi kertaa ensi kaudella, kun taas janijee sanoo, ettei Kuqi niin montaa kertaa osu.

ackaz vs. Jerry Finn
Tim Väyrynen tekee ensi kaudella 10 tai enemmän maalia Veikkausliigassa. Lähteekö kukaan väittämään vastaan?

NOFXAK vs. FI
Lainaus
Aihe: NOFXAK sanoo, että Juho Lehtonen ja Petteri Pennanen tekevät yhteensä 10 maalia tai enemmän. Jos kumpikaan ei pelaa yli 20:ssa ottelussa, niin veto raukeaa. FI ei tiedä keitä kyseiset pelaajat edes ovat, mutta uskoo kuitenkin alle 10 maalin saldoon.
Panos: Koskenkorva 0,5l.

Woland vs. NOFXAK
Wolandin mukaan Honka on kauden päätyttyä sijoilla 1-6, NOFXAX:n mukaan sijoilla 7-12. Panoksena puolen litran jallu (Wolandin voittaessa) tai vastaavan hintainen kossupullo (NOFXAX:n voittaessa).

Pub vs. Léon
Perinteinen KuPS vs JJK, sarjataulukon mukana mennään?

Keiko vs. Leinad
Voi laittaa avausviestiin: Keiko vs. Leinad, JJK vs. KuPS sarjataulukossa. Panoksena 0,5 *.

-tjt- vs. TeukkaS
Olen valmis luopumaan jallupullosta tai vastaavasta, mikäli FC Lahti säilyy sarjassa ja vastaanottamaan sellaisen, mikäli ei. Ottaako joku kiinni? :)

Tomba vs. Grorudil
Tomba veikkaa Lahden putoamista ja Grorudil on eri mieltä. Veto on sovittu YV:llä, mutta Grorudil voisi vedon vielä vahvistaa tässäkin. Panos: 0.5l * Jallu tupla/kuitti periaatteella, koska viime vuonna häviämäni jalluveto on vielä maksamatta.

tamme auto vs. Jones
Puustinen vs Parikka Jonesille meni ensimmäinen minulle Parikka, kumpi tekee enemmän maaleja tulevalla kaudella. Jos tasan veto  raukeaa panoksena 0,5 jallu

Vastis vs. Rafu
Jacky makupalasta vetoa, että saako Rafael Pires Vieira 110 liigamaalia täyteen tulevalla kaudella. Vastis väittää, että 100 menee rikki, mutta 110 jää haaveeksi. Rafu väittää, että satanen paukkuu ja vielä kymppi päälle.

kluru vs. BorisC
BorisC väittää että Riley O'Neill viimeistelee MYPAlle seitsemän tai yli, alle seitsemästä liigamaalista veto menee allekirjoittaneelle. Panoksena 0.5l jalo*.

Vastis vs. Ac Ojoinen
Jami Puustinen vs. Pekka Sihvola ja Obi Metzger vs. Pekka Sihvola. Hakan miehet Vastiksella, MyPan pyssy Ojoisella ja liigamaaleja lasketaan. Nimet pitää löytyä kokoonpanosta vähintään 17:ssä liigamatsissa, tai veto/vedot perutaan. Panoksena puolikas Dry Vodka tai Jalmari, voittaja päättää.

betluck vs. DE3
Väitän että Klubin Pohjanpalo tekee alle 10 maalia tällä kaudella. Ei mitään peliaikaklausuuleja. Kiinnostaako jotakuta?

Kuriton laitapakki vs. Ilmiö
Mikäli Honka nappaa mitalin, 0,5 l *Jallu matkaa Kurittomalle laitapakille. Mikäli ei, puteli menee Ilmiölle.
Mikäli Sirbiladze voittaa liigan maalikuninkuuden, 0,5 l Salmari matkaa Ilmiölle. Mikäli jollekin muulle, puteli menee Kurittomalle laitapakille. (Jos Sirbiladze ei ole kokoonpanossa vähintään 20 ottelussa, veto raukeaa).

fisutus vs. San José
fisutus väittää, että MIFK on kauden jälkeen kahdeksan parhaan joukossa, ottaako joku kiinni? Panoksena 0,5 litraa jallua

Huupponen vs. Sporden mikki
Niin moni on liigaskabassa veikannut MyPaa viimeiseksi, joten joku varmaan lähtee vetoon jossa minä väitän että Myllykoskelaiset eivät ole kauden päätyttyä viimeisiä. Jallusta en välitä eli ehdotan panokseksi vaikkapa 0,7l Russian Standard-vodkaa.  

Tiksa vs. Kikkara
Jos verotiedoista tai jostain muusta luotettavasta lähteestä varmistuu, että KuPS maksaa Tabelle tänä vuonna enemmän kuin 60k€, niin Tiksa lähettää Kikkaralle jallupullon. Jos taas jostain varmistuu, että KuPS maksaa Tabelle alle 60k€, niin pullo liikkuu Kikkaralta Tiksalle. Veto raukeaa jos Tabe siirtyy kesken kaiken jonkun muun palkanmaksajan leipiin.

yyber vs. Manuel
Veikkausliigassa nähdään tällä kaudella enemmän tasapelejä kuin viime kaudella, väitän minä. Panos: **:n Jallu?

S.K. vs. vaihtopenkin vasenlaita
Lyöty eilisen Klubi - MIFK matsin puoliajalla:

S.K. väittää Pohjanpalon tekevän vähintään 10 maalia liigassa. vaihtopenkin vasenlaita uskoo Jollen jäävän alle kymmenen.

* 0,5l panoksena.

Pub vs. León
Pub vs. León. Teoriani mukaan Tunde tekee noin 20 maalia tällä kaudella, mutta jo 13 riittää siirtämään pullon Savosta haltuuni. Muussa tapauksessa Pubi sitten naukkailee mun ostamaa jallua puolen litran edestä. Vahvistettu, joten saapi laittaa tuonne etusivulle.

Keiko vs. TeukkaS
Keiko vs. TeukkaS, Wusun maalit: Keiko väittää 15 tai yli, TeukkaS alle 15. Veto mitätöityy jos Wusu missaa 8 peliä tai enemmän loukkaantumisten takia.

Sirahvi vs. Spur
Sirahvi vs. Spur, JJK vs. KuPS, sarjasijoitus, 1*0,5l Jaloviinaa.

Senaattori vs. Big Bacon:
JJK-VPS kaksi ekaa peliä vierasmaalisäännöllä. Panos 0,5 *?

Täältä kiinni!
E: voi kirjata ylös

Senaattori vs. BigBacon
Senaattori vs BigBacon saa lyödä lukkoon, VPS-JJK 2 ekaa peliä vierasmaalisäännöllä, 0,5 *jallu.
« Viimeksi muokattu: 02.05.2012 klo 19:48:59 kirjoittanut Vastapallo »
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 01.11.2011 klo 07:03:12

Otetaas vielä varmuuden vuoksi kakkosviesti itselle.
León

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nettihuligaani

Vastaus #2 : 01.11.2011 klo 13:37:52

Nappaako joku kiinni Tommi Karin jatkosta? Mä väitän, että ovet Jyväskylään ovat tällä erää kiinni ja kulttipelaaja poistuu kiukuttelemaan jonnekin muualle.

Guerrillan voin haastaa uusintaan viime kauden JJK-KuPS paras maalintekijä skabasta, jos kiinnostusta löytyy...
RGB

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 01.11.2011 klo 13:54:05

Uskaltaako tänä vuonna joku napata VPS-Jaro vedon kauden 2012 loppusijoituksesta? Itse veikkaan jälleen Vepsua.. Viime vuonna ei kukaan Jaro-fani uskaltanut..

Panoksesta voidaan keskustella.

Ps. Otan samoja vetoja myös muita tusinajengejä vastaan (Haka, Mypa)
« Viimeksi muokattu: 17.11.2011 klo 09:23:53 kirjoittanut RGB »
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 01.11.2011 klo 13:56:20

Lähteekö joku Inter-fani perinteiseen Inter vs. TPS-vetoon? Parempi loppusijoitus siis kyseessä ja panokseksi 0,5l. *Jallu.
Herstein

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #5 : 01.11.2011 klo 14:00:03

Lähteekö joku Inter-fani perinteiseen Inter vs. TPS-vetoon? Parempi loppusijoitus siis kyseessä ja panokseksi 0,5l. *Jallu.

Samaa voisin ehdotella, jos joku Interin leiristä suostuu. Ottaako Offensive Leftwinger jo klassikoksi muodostuneen vedon neljännen kerran?
Kolmeseiska

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček

Vastaus #6 : 01.11.2011 klo 14:01:07

Mvnt :D miks mä oon bännilistalla? Onko joku veto jääny maksamatta?
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #7 : 01.11.2011 klo 14:03:15

Mvnt :D miks mä oon bännilistalla? Onko joku veto jääny maksamatta?

Nyt en osaa kyllä sanoa. Kopioin tuon suoraan viime vuoden avausviestistä.
Kolmeseiska

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček

Vastaus #8 : 01.11.2011 klo 14:05:24

Ajojahdille Alas Jos joku veto on jääny lunastamatta niin asianomainen voinee ilmoittautua, ite en jaksa selata.
Väliinpudottaja

Poissa Poissa

Vastaus #9 : 01.11.2011 klo 14:05:28

No tämä nyt on varsin helppo ottaa kiinni. Mun puolesta voi lisätä avaukseen.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #10 : 01.11.2011 klo 14:07:45

Ajojahdille Alas Jos joku veto on jääny lunastamatta niin asianomainen voinee ilmoittautua, ite en jaksa selata.

Ja jos kukaan ei ilmoittaudu, niin voin toki ottaa sut pois tuolta häpeälistalta.
Claudi0

Poissa Poissa

Vastaus #11 : 01.11.2011 klo 14:08:03

Lainaus viime kauden topikista (eli veto liittynee kauteen 2010):
Kolmeseiskan voi lisätä häpeälistaan. Ei ole kiinnostanut vastata privoihin eikä pahemmin ole pulloja näkynyt.
Wili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti

Vastaus #12 : 01.11.2011 klo 14:09:09

Uskaltaako tänä vuonna joku napata VPS-Jaro vedon kauden 2012 loppusijoituksesta? Itse veikkaan jälleen Vepsua.. Viime vuonna ei kukaan Jaro-fani uskaltanut..

Panoksesta voidaan keskustella.

Ps. Otan samoja vetoja myös muita tusinajengejä vastaan (Haka, Mypa)

Edit: RGB nukkui onnensa ohi (jos ylipäätään olisi suostunut luokittelemaan Lahen tusinajengiks), joten en ota enempää vetoja Lahti - VPS parivaljakosta.
« Viimeksi muokattu: 01.11.2011 klo 20:18:02 kirjoittanut Wili »
WhiteHart

Poissa Poissa

Vastaus #13 : 01.11.2011 klo 14:12:23

No tämä nyt on varsin helppo ottaa kiinni. Mun puolesta voi lisätä avaukseen.

Eli kiinni tämä! Avaukseen vaan.

WhiteHart vs. Väliinpudottaja:

TPS vs. Inter, parempi loppusijoitus. Panos: 0,5l. *Jallu.
klaus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS

Vastaus #14 : 01.11.2011 klo 14:17:48

ForzaInterin kanssa sovittiin jo alustavasti uusintavedosta, eli TPS vs Honka sarjasijoitus, panoksena jälleen kerran puolen litran lasinen sheriffipullo. Sivullekirjoittanut turkulaisten ja ForzaInter tapiolalaisten bandwagonissa. FI:n kuittauksen jälkeen voinee lisätä avaukseen.
Herstein

Paikalla Paikalla

Vastaus #15 : 01.11.2011 klo 14:20:04

Väitän, että jos Roope Riski pelaa ensi kaudella yli 20 matsia, tulee hän tekemään enemmän maaleja kuin toissakaudella, jolloin häkki heilui 12 kertaa. Eli siis jos hän pelaa yli 20 matsia, maaleja tulee vähintään 13.
mustahelmi

Poissa Poissa

Vastaus #16 : 01.11.2011 klo 14:21:35

Kiinni, panokseksi jallu 0,7?
Herstein

Paikalla Paikalla

Vastaus #17 : 01.11.2011 klo 14:48:25

Kiinni, panokseksi jallu 0,7?

Kelpaa Ylos
John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin

Vastaus #18 : 01.11.2011 klo 19:34:06

Kelpaako Lahti tusinajengiksi?

Oletuksena tietenkin se, että molemmat (lue Lahti) saa liigalisenssin ja pelaa liigassa ensi kaudella. Jos ja kun Lahti tusinajengiksi kelpaa, otan ehdotuksia vastaan panoksesta.

Hep, mukana! Lahti vs. VPS loppusijoitus, panoksena 0,5 litraa yhden tähden Jaloviinaa?
Amado Guevara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #19 : 01.11.2011 klo 19:47:20

Vastis, perinteinen cup-veto kiinni?
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #20 : 01.11.2011 klo 19:47:51

Vastis, perinteinen cup-veto kiinni?

Totta kai Ylos
Wili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti

Vastaus #21 : 01.11.2011 klo 20:02:55

Hep, mukana! Lahti vs. VPS loppusijoitus, panoksena 0,5 litraa yhden tähden Jaloviinaa?

Sovittu.

Eli FC Lahti vs. VPS kumpi korkeammalla liigassa kauden päätteeksi. Jos jomman kumman liigalisenssi evätään, veto raukeaa. John Rambolla VPS ja Wililllä FC Lahti. Panos 0,5l Jallu*.
S.K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #22 : 01.11.2011 klo 20:05:53

Klubi vs Honka, lähteekö joku jo nyt? Veto ei raukea, jos lisenssi jää toisella saamatta. 0,5 jallu.
John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin

Vastaus #23 : 01.11.2011 klo 20:17:29

Tarjolla myös perinteinen VPS vs. Haka (yyber?) ja toki vedot Jaroakin vastaan kelpaisivat, KuPS:nkin kanssa voitaisiin ottaa perinteinen veto eurocup-säännöillä (2 ensimmäistä matsia)?
tamme auto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus

Vastaus #24 : 01.11.2011 klo 20:36:54

Klubi vs Lahti lähteekö joku jo nyt? Veto ei raukea, jos lisenssi jää toisella saamatta. 0,5 jallu

Sivuja: [1] 2 ... 20

Siirry: