Wili
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
|
Vastaus #150 : 23.11.2011 klo 15:40:04 |
|
Rambo vei kyllä helpot jallut.
Onhan tässä vielä hyvät mahollisuuet, ettei Lahti liigalisenssiä saa. + On enemmän mielenkiintoa käyä Vepsun kotimatseissa ens kauella kannustamassa vierasjoukkueita.
|
|
|
|
Elmo
Poissa
Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis
|
|
Vastaus #151 : 23.11.2011 klo 16:36:29 |
|
Lahti näyttää juuri nyt erittäin vahvalta sukkana divariin seuralta, mutta ei viitsi vielä vetoja lyödä. Odotellaan jos sinnekin liigatasoisia pelaajia vielä siirtyy.
|
|
|
|
Huupponen
2017
Poissa
Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91
|
|
Vastaus #152 : 23.11.2011 klo 18:51:00 |
|
Lahti näyttää juuri nyt erittäin vahvalta sukkana divariin seuralta, mutta ei viitsi vielä vetoja lyödä. Odotellaan jos sinnekin liigatasoisia pelaajia vielä siirtyy.
Vahvasti uskon että menee sijoille 8-10
|
|
|
|
John Rambo
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin
|
|
Vastaus #153 : 23.11.2011 klo 20:27:05 |
|
Jos Jarno siirtyisi Vepsuun, niin ottaisin kiinni jalluvedon ja väittäisin, että Fowler tekee enemmän maaleja Mä voisin lähteä tähän vetoon kyllä mukaan, ja Jarnon totaalisen dumaamisen jätän vasta ensi kesään. Pakko kai tässä on silti luottaa Okan näkemykseen ja toivoa kukkaan puhkeamista uudessa ympäristössä. Pakkohan tässä on veto lyödä kiinni vaikka tämän heitin läpällä, mutta turha sitä on sanojaan alkaa syömään. Eli jalluveto: Mulle flinda jos Cheyne tekee enemmän maaleja, Rambolle flinda jos Jarno tekee enemmän ja jos tekevät yhtä monta maalia niin vedetään kimpassa flindat naamaan ja hulistaan kaduilla?
Tän voi lyödä lukkoon noilla Amadon antamilla ehdoilla
|
|
|
|
Lihapiirakka
Paikalla
Suosikkijoukkue: HJK & Spurs, Super-Jolle
|
|
Vastaus #154 : 24.11.2011 klo 15:28:52 |
|
Väitän, että Parikka tekee 8 tai enemmän maalia ens kaudella. Haluaako joku ottaa kiinni? Ehtona, että Parikan täytyy olla kokoonpanossa 18 kertaa.
Tekee enemmän, kiinni!
|
|
|
|
Zlatanic
Poissa
Suosikkijoukkue: GPR FC, futsal, Marcus "Mace" Forss ja Sirbi.
|
|
Vastaus #155 : 24.11.2011 klo 16:15:17 |
|
Otetaanko noin?
ei kiitos, vaikka olen hurri niin emmä tyhmä ole
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
|
Vastaus #156 : 24.11.2011 klo 16:17:43 |
|
Veto nurin, jos Sadik lähtee ennen kauden alkua?
Tämä jäänyt täysin huomaamatta. Sovitaan, että veto kaatuu jos Sadik lähtee Klubista ennen kauden alkua.
|
|
|
|
Lihapiirakka
Paikalla
|
|
Vastaus #157 : 24.11.2011 klo 16:34:06 |
|
Tämä jäänyt täysin huomaamatta. Sovitaan, että veto kaatuu jos Sadik lähtee Klubista ennen kauden alkua.
Tehdään näin!
|
|
|
|
kluru
Poissa
|
|
Vastaus #158 : 24.11.2011 klo 21:19:55 |
|
Alle kymmeneen liigamaaliin jää, vaasalaisilta voin muutaman jallu*n poimia jos luottoa löytyy.
Itse voin ottaa jalluvedon väittäen, että Jarno tekee kymmenen tai yli.
Tuon voinee lisätä avaukseen, Parikan liigamaaleista siis kyse ja panoksena 0,5L *.
|
|
|
|
Lihapiirakka
Paikalla
|
|
Vastaus #159 : 24.11.2011 klo 21:21:42 |
|
Tuon voinee lisätä avaukseen, Parikan liigamaaleista siis kyse ja panoksena 0,5L *.
Kyllä vain.
|
|
|
|
Vastapallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo
|
|
Vastaus #160 : 25.11.2011 klo 10:57:39 |
|
- Mutta ensi vuonna teemme plussaa, eikä urheilullinen menestys heikkene, seurapomo suunnittelee. Nyt testataan Jyppösen veijareiden luotto pölynimurikauppiaaseen. Edellä siis suora lainaus Vesalaisen suusta ja mä väitän, että jompi kumpi ehdoista jää toteutumatta. Siis, jos JJK on ensi kaudella ulkona mitaleilta tai ei tee euroakaan voittoa, mä saan pullon jallua. Jos JJK ottaa mitalin ja tekee samalla euronkin plussaa, niin mä lähetän pullon toiseen suuntaan.
|
|
|
|
Huupponen
2017
Poissa
Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91
|
|
Vastaus #161 : 25.11.2011 klo 21:58:12 |
|
Tasatilanteessa molemmat juovat itse ostamansa pullon. Vaffa OT mutta haluaisin nähä Vastapallon tämmöisessä vedossa ja tilanteessa mukana
|
|
|
|
Deli
Poissa
|
|
Vastaus #162 : 25.11.2011 klo 22:00:46 |
|
- Mutta ensi vuonna teemme plussaa, eikä urheilullinen menestys heikkene, seurapomo suunnittelee. Nyt testataan Jyppösen veijareiden luotto pölynimurikauppiaaseen. Edellä siis suora lainaus Vesalaisen suusta ja mä väitän, että jompi kumpi ehdoista jää toteutumatta. Siis, jos JJK on ensi kaudella ulkona mitaleilta tai ei tee euroakaan voittoa, mä saan pullon jallua. Jos JJK ottaa mitalin ja tekee samalla euronkin plussaa, niin mä lähetän pullon toiseen suuntaan. Mä voin luvata lähettää vaikka kolme pulloa, jos itse saan yhden voitosta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.11.2011 klo 22:02:52 kirjoittanut Deli »
|
|
|
|
|
Houba
Poissa
Suosikkijoukkue: FREEDOM!!!
|
|
Vastaus #163 : 25.11.2011 klo 23:59:01 |
|
Arpinia vastaan voisin lyödä vedon että KuPS on korkeammalla kuin JJK.
|
|
|
|
Kikkelikeijo
Poissa
Suosikkijoukkue: Hallitsevat mestarit ympäri euroopan
|
|
Vastaus #164 : 26.11.2011 klo 01:47:50 |
|
Ring siirtyy saksaan=minä saan pullon, jos jonnekin muualle, ojennan minä pullon. Veto luonnollisestikin raukeaa, jos ei siirry mihinkään ennen kauden loppua. Tammikuun ikkuna toki mukana, eli tammikuussa lähtö mihin vaan tarjoan minä, mutta jos saksaan tarjoat sinä
|
|
|
|
kunq
Poissa
Suosikkijoukkue: :keskari:
|
|
Vastaus #165 : 26.11.2011 klo 15:51:10 |
|
Itse voin ottaa jalluvedon väittäen, että Jarno tekee kymmenen tai yli.
Lihapiirakan kanssa sovittu, että mekin otetaan tämä veto. Jos Parikka jää alle 10 maaliin, minä juon salmariputelin.
|
|
|
|
Tangomursu
Poissa
Suosikkijoukkue: https://youtu.be/nR_p5ne2j6c
|
|
Vastaus #166 : 27.11.2011 klo 22:36:50 |
|
Miten tamme arto muuten aikoo ostaa tequilat, mikäli häviää vetonsa?
|
|
|
|
kunq
Poissa
Suosikkijoukkue: :keskari:
|
|
Vastaus #167 : 27.11.2011 klo 22:39:34 |
|
Miten tamme rosvo muuten aikoo ostaa tequilat, mikäli häviää vetonsa?
|
|
|
|
Kikkelikeijo
Poissa
|
|
Vastaus #168 : 02.12.2011 klo 22:50:21 |
|
Ring siirtyy saksaan=minä saan pullon, jos jonnekin muualle, ojennan minä pullon. Veto luonnollisestikin raukeaa, jos ei siirry mihinkään ennen kauden loppua. Tammikuun ikkuna toki mukana, eli tammikuussa lähtö mihin vaan tarjoan minä, mutta jos saksaan tarjoat sinä
Ei taida kukaan enää tarttua?
|
|
|
|
Uninen
Poissa
Suosikkijoukkue: Lalli Kuuhanen ja Gnistan
|
|
Vastaus #169 : 03.12.2011 klo 12:58:10 |
|
Ei taida kukaan enää tarttua?
Minä oisin valmis tarttumaan tähän?
|
|
|
|
Kikkelikeijo
Poissa
|
|
Vastaus #170 : 03.12.2011 klo 13:24:14 |
|
Minä oisin valmis tarttumaan tähän?
Okei. Veto raukeaa jos olet A.Ring Eli kiinni.
|
|
|
|
Elmo
Poissa
|
|
Vastaus #171 : 08.12.2011 klo 11:18:12 |
|
Panos: 0,5/0,7 l Saunalahden viinapullo, 38vol%. Kohde: Jarno Parikka VPS vs Tommi Kari FC Lahti, maalimäärä liigakaudella liigaotteluissa 2012.
Painotus: Koska VPS on paljon Lahtea parempi jengi ja näin Parikka saa paremmin tukea, niin seuraavat ehdot:
- Jos molemmat tekevät yhtä monta maalia, tuomitaan Kari voitajaksi ja Elmolle 0,7 litran pullo. - Jos Parikka tekee enemmän maaleja, Elmo toimittaa 0,5 litran pullon. - Jos Kari tekee enemmän maaleja, Parikan puolia pitävä toimittaa 0,7 litran pullon. - Jos Kari ei siirrykään Lahteen, Lahti ei saa lisenssiä tai jompikumpi pelaa alle 20 ottelussa niin veto raukeaa.
edit: Maksimissaan kaksi vetoa otetaan vastaan.
|
|
« Viimeksi muokattu: 08.12.2011 klo 11:20:47 kirjoittanut Elmo »
|
|
|
|
|
fisutus
Poissa
Suosikkijoukkue: ACO
|
|
Vastaus #172 : 08.12.2011 klo 12:23:31 |
|
Panos: 0,5/0,7 l Saunalahden viinapullo, 38vol%. Kohde: Jarno Parikka VPS vs Tommi Kari FC Lahti, maalimäärä liigakaudella liigaotteluissa 2012.
Painotus: Koska VPS on paljon Lahtea parempi jengi ja näin Parikka saa paremmin tukea, niin seuraavat ehdot:
- Jos molemmat tekevät yhtä monta maalia, tuomitaan Kari voitajaksi ja Elmolle 0,7 litran pullo. - Jos Parikka tekee enemmän maaleja, Elmo toimittaa 0,5 litran pullon. - Jos Kari tekee enemmän maaleja, Parikan puolia pitävä toimittaa 0,7 litran pullon. - Jos Kari ei siirrykään Lahteen, Lahti ei saa lisenssiä tai jompikumpi pelaa alle 20 ottelussa niin veto raukeaa.
edit: Maksimissaan kaksi vetoa otetaan vastaan.
Kiinni!
|
|
|
|
Wili
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
|
Vastaus #173 : 08.12.2011 klo 12:33:04 |
|
Voisin ottaa vaikka jalluvedon että Tommin kendotehot (maalit + syötöt) ensimmäisen kymmenen pelaamansa ottelun osalta on >10. Tommin palkoista ei mitään suurempaa tietoa ole, mutta ei varmasti ole liigan kalleimpia edelleenkään, kun JJK:ssakin pelasi taskurahoilla. Toki varmasti pyyntö Lahessa ollut kovempi kuin henkisessä kodissaan.
Kiinni veti? Laitan tän myös tonne jalluvetotopiciin, joten vastaa sinne.. Eli niko1900 väittää, että Karin kendotehot ensimmäisissä kymmenessä Karin pelaamassa ottelussa ovat vähintään 11. Wili on luonnollisesti eri mieltä asiasta. Mun puolesta voidaan ottaa tää veto kiinni pelaa Kari sitten missä tahansa liigajoukkueessa ensi kaudella. Panokseksi 0,5 * jallu?
|
|
|
|
Elmo
Poissa
|
|
Vastaus #174 : 08.12.2011 klo 14:37:53 |
|
Kiinni!
Jos olet luotettava kaveri, joka myös tappion hetkellä sen pullon toimittaa niin ok. Vielä toisen vedon voisin aiheesta ottaa, missä ne Paska Parikkaan (joka vapaamatkusti klubissa keskinkertaisuudellaan ) uskovat oikein luuraa?
|
|
|
|
|
|