FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.02.2025 klo 01:21:38 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumille SSL käyttöön maanantaina 24.2.25. Mahdollinen katko hyvin lyhyt.

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 20

Kirjoittaja Aihe: Jalluvedot kaudella 2012  (Luettu 37521 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ForzaInter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat

Vastaus #275 : 16.03.2012 klo 07:55:26

Mites Forza MyPa vs Honka taas? Tosin saat antaa tänne suuntaan vähintään litrasen jos Honka jää taakse.. ;)

Ehdottomasti otan kiinni. Ilmanen viina kelpaa aina.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #276 : 16.03.2012 klo 10:27:22

Vastis vs. Ac Ojoinen
Jami Puustinen vs. Pekka Sihvola ja Obi Metzger vs. Pekka Sihvola. Hakan miehet Vastiksella, MyPan pyssy Ojoisella ja liigamaaleja lasketaan. Nimet pitää löytyä kokoonpanosta vähintään 17:ssä liigamatsissa, tai veto/vedot perutaan. Panoksena puolikas Dry Vodka tai Jalmari, voittaja päättää.
DE3

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK

Vastaus #277 : 16.03.2012 klo 12:03:07

Väitän että Klubin Pohjanpalo tekee alle 10 maalia tällä kaudella. Ei mitään peliaikaklausuuleja. Kiinnostaako jotakuta?

Olen just niin tyhmä jätkä, että lähden tähän. Pohjanpalo tekee 10 maalia tai enemmän. Käykö panokseksi puolikas litra ja yksi tähti?
betluck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Djurgårdens IF, Marsalforn FC, SL Benfica

Vastaus #278 : 16.03.2012 klo 12:39:12

Olen just niin tyhmä jätkä, että lähden tähän. Pohjanpalo tekee 10 maalia tai enemmän. Käykö panokseksi puolikas litra ja yksi tähti?

Tämä käy!
Rafu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti

Vastaus #279 : 16.03.2012 klo 14:15:32

Vastis vs. Rafu
Jacky makupalasta vetoa, että saako Rafael Pires Vieira 110 liigamaalia täyteen tulevalla kaudella. Vastis väittää, että 100 menee rikki, mutta 110 jää haaveeksi. Rafu väittää, että satanen paukkuu ja vielä kymppi päälle.
Vahvistan. Veto raukeaa, jos Rafael loukkaantuu "pahasti" (häilyvä termi, loukkaantumisen sattuessa tilannetta katsotaan tilanne kohtaisesti)? ;)
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #280 : 19.03.2012 klo 13:26:36

Laitetaan nyt vielä täky ilmoille vaikka jalluvedon muodossa. Mä väitän, että Harju on loppuunmyyty JJK:n euroavauksessa. Jos käy ilmi (mitä suuresti epäilen) että Harjua on täytetty vapaa- tai ilmaislipuilla, niin veto mitätöidään. Jos taas lippuja euroavaukseen jää myymättä niin minä kuittaan pullon vedon vastaanottajalle.
Elmo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: @JyvaskylanFutis

Vastaus #281 : 22.03.2012 klo 10:30:29

Tietääkö/tunteeko joku nimimerkin fisutus?

Minulle outo nimimerkki, ei mikään kovin aktiivinen osallistuja forumilla, viimeksi kirjoittanut joulukuussa eli onko tämä luotettava kaveri, kun aika innolla on ollut ottamassa jalluvetotopikkiin osaa. Onko sitä tyyppiä, joka hävitessään myös maksaa tappionsa vai vaan näitä kepillä jäätä koittavia, jotka voittaessaan ottavat vastaan, mutta hävitessään katoavat?
vilsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, VPS, Arsenal, Juventus & Suomen maajoukkueet

Vastaus #282 : 22.03.2012 klo 14:20:50

Minulle outo nimimerkki, ei mikään kovin aktiivinen osallistuja forumilla, viimeksi kirjoittanut joulukuussa eli onko tämä luotettava kaveri, kun aika innolla on ollut ottamassa jalluvetotopikkiin osaa. Onko sitä tyyppiä, joka hävitessään myös maksaa tappionsa vai vaan näitä kepillä jäätä koittavia, jotka voittaessaan ottavat vastaan, mutta hävitessään katoavat?

Ainakin itse hoitanut Tavaratorilla kauppaa kyseisen kaverin kanssa, omalta kohdaltani maksu suoriutui fisutuksen suunnalta mallikkaasti joten ei pahaa sanomista siltä osin. Muuten en osaa sanoa mitään.
betluck

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Djurgårdens IF, Marsalforn FC, SL Benfica

Vastaus #283 : 23.03.2012 klo 02:49:45

Tsekkailin sen viime viestejä, ja kaverihan on äänestänyt sua Vuoden foorumilainen -äänestyksessä. Eiköhän se jotain kerro. .  .
León

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nettihuligaani

Vastaus #284 : 23.03.2012 klo 23:32:07

Tsekkailin sen viime viestejä, ja kaverihan on äänestänyt sua Vuoden foorumilainen -äänestyksessä. Eiköhän se jotain kerro. .  .
Jep, siellä missä fisutus nykyään majailee ei pääse nettiin tai saa muutenkaan pitää yhteyttä ulkomaailmaan. Ihan "asiakkaiden" omaksi parhaaksi. Välillä on hyvä vähän levätä.
juzzz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK

Vastaus #285 : 24.03.2012 klo 23:03:07

Itsekin voisin tuon saman vedon ottaa jonkun jjk-henkisen kanssa?

Mieluiten tietty JiiPeen kanssa kombolla mulle jalluleka KuPS:n voittaessa ja JiiPeelle litra vissyä JJK:n ollessa parempi.

Mä otan tästä kopin jos JiiPee ei lähe.
Keiko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK, HJK, FC Barcelona

Vastaus #286 : 28.03.2012 klo 13:56:39

Babatunde Wusu tekee 15 maalia tai enemmän liigassa kaudella 2012. Veto mitätöidään mikäli Wusu on sivussa kokoonpanosta 8 ottelua tai enemmän loukkaantumisen tai vastaavan takia.

Ps. Avausviestissä ei lue Keiko vs. Leinad eräässä vedossa, viestiäni on kuitenkin lainattu.
Kuriton laitapakki

Poissa Poissa

Vastaus #287 : 28.03.2012 klo 18:34:51

Kuriton laitapakki vs. Ilmiö

Mikäli Honka nappaa mitalin, 0,5 l *Jallu matkaa Kurittomalle laitapakille. Mikäli ei, puteli menee Ilmiölle.
Mikäli Sirbiladze voittaa liigan maalikuninkuuden, 0,5 l Salmari matkaa Ilmiölle. Mikäli jollekin muulle, puteli menee Kurittomalle laitapakille. (Jos Sirbiladze ei ole kokoonpanossa vähintään 20 ottelussa, veto raukeaa).
TeukkaS

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ikuinen tuplamestari

Vastaus #288 : 29.03.2012 klo 08:38:48

Mä otan tästä kopin jos JiiPee ei lähe.

Sopii.

Babatunde Wusu tekee 15 maalia tai enemmän liigassa kaudella 2012. Veto mitätöidään mikäli Wusu on sivussa kokoonpanosta 8 ottelua tai enemmän loukkaantumisen tai vastaavan takia.

Tämän voisin itse kopata, mutta hieman selvennyksiä tuolle kokoonpanosäännölle. Otetaanko tässä huomioon pitempiaikaiset loukkaantumiset vai myös penkilläistumiset sen takia, että on paska?

Pub

Poissa Poissa

Vastaus #289 : 29.03.2012 klo 14:08:48

Nämä "jos se ei oo avauksessa niin ja niin monta kertaa ja ei oo heinänuha iskenyt"-jutut jossain muualla. Muuten käy, laitetaanko jopa 13?
Elmo

Poissa Poissa

Vastaus #290 : 29.03.2012 klo 14:11:27

Panos: 0,5/0,7 l Saunalahden viinapullo, 38vol%.
Kohde: Jarno Parikka VPS vs Tommi Kari FC Lahti, maalimäärä liigakaudella liigaotteluissa 2012.

Painotus: Koska VPS on paljon Lahtea parempi jengi ja näin Parikka saa paremmin tukea, niin seuraavat ehdot:

- Jos molemmat tekevät yhtä monta maalia, tuomitaan Kari voitajaksi ja Elmolle 0,7 litran pullo.
- Jos Parikka tekee enemmän maaleja, Elmo toimittaa 0,5 litran pullon.
- Jos Kari tekee enemmän maaleja, Parikan puolia pitävä toimittaa 0,7 litran pullon.
- Jos Kari ei siirrykään Lahteen, Lahti ei saa lisenssiä tai jompikumpi pelaa alle 20 ottelussa niin veto raukeaa.

edit: Maksimissaan kaksi vetoa otetaan vastaan.
En ole vakuuttunut fisutuksesta, joten perun vedon hänen kanssaan.

Kuitenkin vetoehdotus voimassa, jos joku haluaa tarttua. Oudon hiljaista ollut, kun pääsisitte kuitenkin pitämään Jarno U-21 maajoukkueen kisapelaaja, huippulupaus, maalintekijä luojan armosta Parikan puolia.
maanpaine

Poissa Poissa

Vastaus #291 : 29.03.2012 klo 15:25:10

Interin ykköspyssy (kuka sitten onkaan) tekee liigassa enemmän maaleja kuin TPS:n vastaava.

panos: *Jallu0,5l.

Anyone?

Isoveivi

Poissa Poissa

Vastaus #292 : 29.03.2012 klo 15:37:36

Parikka vs. Kari
Meikä vois lähteä Parikalla tähän.

Tarkoittaako toi pelaa 20 ottelussa kentällä käymistä vai lasketaanko kokoonpanossa oleminen?
Mun puolesta ton klausuulin vois vaikka unohtaa kokonaan, pelaavat mitä pelaavat.
León

Poissa Poissa

Vastaus #293 : 30.03.2012 klo 11:33:04

Nämä "jos se ei oo avauksessa niin ja niin monta kertaa ja ei oo heinänuha iskenyt"-jutut jossain muualla. Muuten käy, laitetaanko jopa 13?
Mä nappaan tuon kiinni, jos ei Keikoa kiinnosta. Sitten rupeaakin olemaan niin paljon viinaa kiinni JJK:ssa, että lienee syytä hieman rajoittaa.
Keiko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK, HJK, FC Barcelona

Vastaus #294 : 30.03.2012 klo 14:09:06

Tämän voisin itse kopata, mutta hieman selvennyksiä tuolle kokoonpanosäännölle. Otetaanko tässä huomioon pitempiaikaiset loukkaantumiset vai myös penkilläistumiset sen takia, että on paska?

Pubin kanssa en halua olla juuri minkäänlaisissa tekemisissä, joten otetaan kiinni. Kokoonpanosäännöstä sen verran, että vain loukkaantumiset lasketaan. 0,5 litraa ja yksi tähti?
Elmo

Poissa Poissa

Vastaus #295 : 30.03.2012 klo 14:24:57

Tarkoittaako toi pelaa 20 ottelussa kentällä käymistä vai lasketaanko kokoonpanossa oleminen?
Mun puolesta ton klausuulin vois vaikka unohtaa kokonaan, pelaavat mitä pelaavat.
Sinänsähän tuollaiset klausuulit ovat kai olemassa lähinnä siksi, että jos toinen pelaajista loukkaa itsensä pariksi kuukaudeksi sairaslomalle niin kilvoittelusta menee kaikki pointti ja mielenkiinto.

Jos ei paskuuttaan mahdu kentälle tai edes penkille niin sellaisia ei tietysti vähennellä.
Isoveivi

Poissa Poissa

Vastaus #296 : 30.03.2012 klo 15:13:51

Toki näin, mitäs jos on niin paska mutta sen lisäksi pikkuvammoja :)
Anyway, voin lähteä tohon Parikka vs. Kariin. Ja mikä siis tässä tapauksessa lasketaan edustukseksi eli ei-loukkaantumiseksi? Kokoonpanoon nimetty=matsi?
TeukkaS

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ikuinen tuplamestari

Vastaus #297 : 30.03.2012 klo 18:16:57

Pubin kanssa en halua olla juuri minkäänlaisissa tekemisissä, joten otetaan kiinni. Kokoonpanosäännöstä sen verran, että vain loukkaantumiset lasketaan. 0,5 litraa ja yksi tähti?

Kelpaa.
León

Poissa Poissa

Vastaus #298 : 30.03.2012 klo 19:30:29

No sit mennään? Mä väitän Wusutunden tekevän 13 vaikka loukkaantuisikin, eli ei purkuklausuulia siltä osin. Ja jos KuPS menee konkkaan kesken kauden, niin saat juoda pullon itse.

Puoli tähteä ja kokonainen puolen litran pullo?
Elmo

Poissa Poissa

Vastaus #299 : 31.03.2012 klo 09:59:24

Panos: 0,5/0,7 l Saunalahden viinapullo, 38vol%.
Kohde: Jarno Parikka VPS vs Tommi Kari FC Lahti, maalimäärä liigakaudella liigaotteluissa 2012.

Painotus: Koska VPS on paljon Lahtea parempi jengi ja näin Parikka saa paremmin tukea, niin seuraavat ehdot:

- Jos molemmat tekevät yhtä monta maalia, tuomitaan Kari voitajaksi ja Elmolle 0,7 litran pullo.
- Jos Parikka tekee enemmän maaleja, Elmo toimittaa 0,5 litran pullon.
- Jos Kari tekee enemmän maaleja, Parikan puolia pitävä toimittaa 0,7 litran pullon.
- Jos Kari ei siirrykään Lahteen, Lahti ei saa lisenssiä tai jompikumpi loukkaantumisen vuoksi on kokoonpanossa alle 20 ottelussa niin veto raukeaa.

edit: Maksimissaan kaksi vetoa otetaan vastaan.
Toki näin, mitäs jos on niin paska mutta sen lisäksi pikkuvammoja :)
Anyway, voin lähteä tohon Parikka vs. Kariin. Ja mikä siis tässä tapauksessa lasketaan edustukseksi eli ei-loukkaantumiseksi? Kokoonpanoon nimetty=matsi?

Nimetty kokoonpanoon = matsi.

Eli Isoveivin kanssa ottaisin vedon. Topikin päivittäjä voi vaikka vain vaihtaa siihen etusivun vetoon vastapuolen nimimerkin eli fisutus pois ja Isoveivi tilalle.

Sivuja: 1 ... 11 [12] 13 ... 20

Siirry: