FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
13.08.2022 klo 21:40:21 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Futissuomi.fi, FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 7 [8]
 
Kirjoittaja Aihe: Liigajoukkueiden sosiaalisen median käyttö/markkinointi  (Luettu 22324 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
todella nopea

Poissa Poissa


Vastaus #175 : 14.07.2022 klo 13:39:24

VPS? Miten voi olla noin surkeat seuraajamäärät? ???
purkupallospesialisti

Poissa Poissa


Vastaus #176 : 14.07.2022 klo 14:25:07

Faktaa on ainoastaan se, että Klubin matseissa käy eniten yleisöä ja Klubin Instassa on eniten käyttäjiä.

Voihan toki olla, että Instan kävijämäärät ei korreloi matsissa kävijöiden kanssa, mutta ei noilla tiedoilla voida tehdä johtopäätöksiä kumpaankaan suuntaan.
Todella outo johtopäätös tai väite joka tapauksessa.

Matsitapahtumien rummutus ja seuraajamäärä on kasvanut ihan viime parina vuotena, mutta katsojamäärä ei. Katsojamäärään monia syitä toki, mutta faktaa sekin on. Vähän ehkä turhan suoraan ensimmäisessä viestissä kirjoitin, mutta suurin pointti siinäkin oli huoli että tuon perusteella tehtävän jotain johtopäätöksiä jotka jättävät sitten muualta markkinoinnista keskittymistä pois.
Kausari

Poissa Poissa


Vastaus #177 : 14.07.2022 klo 14:44:39

Matsitapahtumien rummutus ja seuraajamäärä on kasvanut ihan viime parina vuotena, mutta katsojamäärä ei. Katsojamäärään monia syitä toki, mutta faktaa sekin on.
No onhan tässä viime vuosina ollut joitain muitakin muutoksia koko maailman tasolla, joten ei näitä parin viime vuoden yleisömääriä ihan heti kannata verrata aiempaan. Ja onhan seurat tehneet aiemminkin markkinointiin liittyviä toimenpiteitä, niin tapa tehdä markkinointia ei tee suoraan suurta merkitystä. Insta, FB jne on vain yksittäisiä toimenpiteitä, joten ei yhtä some-työkalua voi suoraan laskea.

Toisinpäin ajateltuna, jos HJK jättäisi somen kokonaan pois, niin olisiko mielestäsi sillä vaikutusta yleisömäärään? Mielestäni on.
purkupallospesialisti

Poissa Poissa


Vastaus #178 : 14.07.2022 klo 15:03:23

Toisinpäin ajateltuna, jos HJK jättäisi somen kokonaan pois, niin olisiko mielestäsi sillä vaikutusta yleisömäärään? Mielestäni on.

Aivan varmasti olisi, mutta sitä ei tulla tekemään. Yhtälailla katukuvassa markkinoinnin poistamisella on vaikutuksensa yleisömäärään ja se on tehty käytännössä. Onko sitten sosiaaliseen mediaan panostamisella ollut vaikutuksensa tuohon päätökseen? En tiedä, mutta tämä oli huoleni.
Kausari

Poissa Poissa


Vastaus #179 : 14.07.2022 klo 15:20:40

Aivan varmasti olisi, mutta sitä ei tulla tekemään. Yhtälailla katukuvassa markkinoinnin poistamisella on vaikutuksensa yleisömäärään ja se on tehty käytännössä. Onko sitten sosiaaliseen mediaan panostamisella ollut vaikutuksensa tuohon päätökseen? En tiedä, mutta tämä oli huoleni.
Haluaisin toki myös Klubin näkymään katukuvassa. Edes syksyssä, kun taistellaan mestaruudesta ja eurokilpailuista.
SamppaL

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SJK


Vastaus #180 : 06.08.2022 klo 10:30:50

Päivitellään myös muita tilejä!

Tällainen twiitti herätti ajatuksia somen voimasta. Hyviä lisäkommentteja twiiteissä.

” Suomen kolmanneksi seuratuin jalkapallojoukkue Instagramissa on tällä päivällä Aston Gilla. Ai mikä?

Toukokuun lopulla ensimmäisen kerran päivittäneellä tilillä on 13,7 tuhatta seuraaja, 0,7 tuhatta vähemmän kuin toisena majailevalla KuPsilla.”

https://mobile.twitter.com/JohanSuominen/status/1555424461968523264

Muita tilejä (2000 seuraajaa tai enemmän, sadan seuraajan tarkkuudella):

                             15.3        6.8
Veikkausliiga:         13 900     15 300  (+1 400)
Aston Gilla:             -         ↑ 14 400  (+14 400)
TPS:                       7 300      7 600    (+300)
RoPS:                     7 100      7 100   
Ykkönen:                5 000      5 500   (+500)
KTP:                       4 800      5 100   (+300)
FF Jaro:                  4 700      4 800   (+100)
KPV:                       4 400      4 700   (+300)
Ilves Juniorit:          3 900      4 100   (+200)
JJK:                        3 500      3 700   (+200)
Kansallinen Liiga:     3 300      3 700  (+400)
HJK Naiset:              3 200  ↑ 3 500  (+300)
KuPS Naiset:            3 200  ↑ 3 500  (+300)
MuSa:                     3 300      3 400  (+100)
EIF:                         2 600     2 700   (+100)
SJK Juniorit:             2 500     2 700   (+200)
FC Honka Naiset:      2 400     2 500   (+100)
MYPA:                      2 400     2 500   (+100)
IF Gnistan:               2 300     2 500   (+200)
PK-35 Vantaa Naiset:  -           2 500
Pallo-Iirot:               2 200      2 300   (+100)
Åland United:           2 200      2 300   (+100)
HJK ry (juniorit):      2 000  ↑  2 300   (+300)
MP:                         2 000       2 200   (+200)
TamU:                     2 000       2 100   (+100)
KaaPo:                     2 000      2 100   (+100)
PK-35 Naiset:            2 000     2 000
JäPS:                        -        ↑ 2 000

”Muita” -listasta edelleen varmasti jäänyt joku tili uupumaan.
ilpo

Poissa Poissa


Vastaus #181 : 08.08.2022 klo 08:56:02

Mikä on tämä "Aston Gilla"? ???
shots

Poissa Poissa


Vastaus #182 : 08.08.2022 klo 08:57:40

Mikä on tämä "Aston Gilla"? ???

Sieltä löytyy twiitistä vastaus

Tällainen twiitti herätti ajatuksia somen voimasta. Hyviä lisäkommentteja twiiteissä.

” Suomen kolmanneksi seuratuin jalkapallojoukkue Instagramissa on tällä päivällä Aston Gilla. Ai mikä?

Toukokuun lopulla ensimmäisen kerran päivittäneellä tilillä on 13,7 tuhatta seuraaja, 0,7 tuhatta vähemmän kuin toisena majailevalla KuPsilla.”

https://mobile.twitter.com/JohanSuominen/status/1555424461968523264

 
Sivuja: 1 ... 7 [8]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa