FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.11.2024 klo 05:34:48 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 37

Kirjoittaja Aihe: BK-46 2012  (Luettu 99760 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
capsking

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BK-46

: 16.11.2011 klo 13:43:31

BK:n kolmas kausi kakkosessa alkaa pian ;)

Valmentajana jatkaa yhä  Timo Tuomi joka oli LoPan kakkaosvalkku kaksi vuotta sitten.

Blamo on kuulemma tulossa...?

BK-46:n joukkueenjohtaja Peter Laine kertoo Länsi-Uusimaan sivuilla, että ensi kauden rakennustyö on jo käynnissä. (kymppipaikka.fi)

Mutta eiköhän Tuomen mukana tule LoPasta ainakin pari miestä mukaan rinkiin

Tänne voi laittaa tietoa siirroista ja kauden kulusta muutenkin.

O samma på svenska.
« Viimeksi muokattu: 11.12.2011 klo 21:57:12 kirjoittanut Bootlegger »
mr taitofudis

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 16.11.2011 klo 15:48:00

ossok ja kritz tulossa myös.
capsking

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 17.11.2011 klo 15:55:18

ossok ja kritz tulossa myös.

Kuulostaa oikein hyvältä! Onko Melad Bannan( http://www.atlantisfc.fi/fudis/pelaajat/melad_banna_01.jpg )paluussa mitään perää? Sellaista kuulin ravintolassa Ekenäääsis, jos oikein ruotsia ymmärsin. Ainakin hänestä puhuttiin ja Bk:sta =)
JJ the great

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 18.11.2011 klo 07:50:24

Eikö BK-46:lle riitä ensikaudeksi yksi topic
kungin

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 18.11.2011 klo 20:50:25

niin jos capsking olisi avannu silmät niin  oon jo aikoja sitten tehny 2012 topicin. joten ole kiltti ja poista tämä.
leny

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: BK-46 , ESC

Vastaus #5 : 18.11.2011 klo 21:09:38

Aivan samaa mieltä edellisten kanssa,yksi topikki riittää!!!!!
capsking

Poissa Poissa

Vastaus #6 : 24.11.2011 klo 19:53:15

Aivan samaa mieltä edellisten kanssa,yksi topikki riittää!!!!!

Ja se olkoon tämä.
Roihaa ei kiinnosta jatkaminen BK:ssa?
Erik24

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea/Inter

Vastaus #7 : 24.11.2011 klo 23:39:33

Ja se olkoon tämä.
Roihaa ei kiinnosta jatkaminen BK:ssa?

Onko varmaa tietoa? Onko kellään tietoa Joonas Vikholmista? Entäs omat kasvatit?
Erik24

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea/Inter

Vastaus #8 : 07.12.2011 klo 12:21:31

aika hiljasta ollu täällä..
mjanders

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EIF, BK-46, FC HIK

Vastaus #9 : 07.12.2011 klo 22:46:48

aika hiljasta ollu täällä..

Ilmeisesti tämä ketju on boikotissa, ja kaikki keskustelu käydään 2011 ketjussa.

(Kunginin avaama 2012 ketju poistettiin, vaikka se oli avattu ennen tätä. Sekään tosin ei ollut laadulla pilattu.)
)v(r. Red/White

Poissa Poissa

Vastaus #10 : 09.12.2011 klo 06:50:27

Alla Karisbor e färdiga.. Henccu, Cappe, Heino, Brain, Jesse, Rico, Alho och Astrada borde va klara. Joonas, Kessu och Roiha har man ingen aning om ännu. Samir och Otto spelar inte i BK nästa säsong. Ett par nya spelare testades i Eerikkilä men där e väl inget klart än. Kritz e tillbaka, iallafall spela han i Eerikkilä.

Som nån säger i en annan tråd, följ med Pålkka Sviinets fb sida så får ni veta och kom it me såna där idiotiska juttun att först frågar ni och sedan hackar ni ner att allt e huhuja.. nå vittu fråg it då för helvete! It har ju nån ännu någo 100% säkra svar på de hä ännu knappast, men Pålkka Sviinet har bra relationer till spelare och ledning så hans info kommer väl säkert närmast sanningen.

« Viimeksi muokattu: 09.12.2011 klo 07:02:48 kirjoittanut )v(r. Red/White »
mjanders

Poissa Poissa

Vastaus #11 : 09.12.2011 klo 09:02:45

Som nån säger i en annan tråd, följ med Pålkka Sviinets fb sida så får ni veta och kom it me såna där idiotiska juttun att först frågar ni och sedan hackar ni ner att allt e huhuja.. nå vittu fråg it då för helvete! It har ju nån ännu någo 100% säkra svar på de hä ännu knappast, men Pålkka Sviinet har bra relationer till spelare och ledning så hans info kommer väl säkert närmast sanningen.

Vem har hackat ner något? 46-64 påstod att BK har 15 kontrakt. Jag frågade om det var hemligt vilka, och fick som svar att titta på facebook. Jag kollade och Pålkka räknade upp samma namn som du. I kommentaren säger han själv att han baserar det på "rykten och journalistik". Så jag tycker inte att det är helt fel att kommentera att det är "enimmäkseen huhuja". Börja nu sen gråta för det... Ylos

Tack nu i alla fall för att du listar samma rykten som fanns på facebook. Jag antar att det är Pålkkas facebook-sida du använder som källa?
pålkkasviin

Poissa Poissa

Vastaus #12 : 09.12.2011 klo 13:30:31

Vem har hackat ner något? 46-64 påstod att BK har 15 kontrakt. Jag frågade om det var hemligt vilka, och fick som svar att titta på facebook. Jag kollade och Pålkka räknade upp samma namn som du. I kommentaren säger han själv att han baserar det på "rykten och journalistik". Så jag tycker inte att det är helt fel att kommentera att det är "enimmäkseen huhuja". Börja nu sen gråta för det... Ylos

Tack nu i alla fall för att du listar samma rykten som fanns på facebook. Jag antar att det är Pålkkas facebook-sida du använder som källa?

oi gloryhunter! fa nu redan dit me dina eknäs kaverin på egi topic järma!!
kungin

Poissa Poissa

Vastaus #13 : 09.12.2011 klo 13:42:52

Alla Karisbor e färdiga.. Henccu, Cappe, Heino, Brain, Jesse, Rico, Alho och Astrada borde va klara. Joonas, Kessu och Roiha har man ingen aning om ännu. Samir och Otto spelar inte i BK nästa säsong. Ett par nya spelare testades i Eerikkilä men där e väl inget klart än. Kritz e tillbaka, iallafall spela han i Eerikkilä.

Eli sama suomeksi BK rinkiin ei tule juuri muutosta viime vuodesta pari vielä epävarmaa(Joonas Wickholm, Cesar Cruz ja Niklas "Roikkeli" Roiha). Ja Jarno Kritz tekee luultavammin comebackin. ainakin oli pelannut harkkapelissä eerikkilässä. Sit BK oli kokeillu jotain parii muuta jannuu, mut niistä ei oo tietoo. Niin BK ei ole itse vielä vahvistanut näistä väitteistä mitään.
JeesBox

Poissa Poissa

Vastaus #14 : 09.12.2011 klo 17:14:40

"Klara, färdiga" är fel uttryck då jag råkar veta att de nog inte är hemskt många som är kontrakterade..
mjanders

Poissa Poissa

Vastaus #15 : 09.12.2011 klo 21:27:17

Eli sama suomeksi BK rinkiin ei tule juuri muutosta viime vuodesta pari vielä epävarmaa(Joonas Wickholm, Cesar Cruz ja Niklas "Roikkeli" Roiha). Ja Jarno Kritz tekee luultavammin comebackin. ainakin oli pelannut harkkapelissä eerikkilässä. Sit BK oli kokeillu jotain parii muuta jannuu, mut niistä ei oo tietoo. Niin BK ei ole itse vielä vahvistanut näistä väitteistä mitään.

Huhujen mukaan kokeilujampat olisivat olleet Kim Kuusisto (TiPS) ja Jerri Hukio (FC Espoo). (Lähteenä sama facebook-sivu kuin edelliset).
leny

Poissa Poissa

Vastaus #16 : 09.12.2011 klo 23:09:40

Jag sku nog inte sätta många cent på dessa killar som förstärkningar till laget,man måst se lite vidare på laguppställningen,kommer alltid skador å avstägningar.Därför jagar jag en målvakt,försvarare,ytter,å anfallsspelare,far Joonas så behövs två försvarare.Roiha va dålig i två senaste månaderna,obs min komment,saknar inte fast han far,nu kommer kommentarer att va fittan,hehe
pålkkasviin

Poissa Poissa

Vastaus #17 : 10.12.2011 klo 00:37:36

Jag sku nog inte sätta många cent på dessa killar som förstärkningar till laget,man måst se lite vidare på laguppställningen,kommer alltid skador å avstägningar.Därför jagar jag en målvakt,försvarare,ytter,å anfallsspelare,far Joonas så behövs två försvarare.Roiha va dålig i två senaste månaderna,obs min komment,saknar inte fast han far,nu kommer kommentarer att va fittan,hehe

du va ju leny själver såpas fuller på matchena dom sista 2 månaderna att it har du nån aning va som ha hänt på plan. ROIKKELI E BÄST!!!
leny

Poissa Poissa

Vastaus #18 : 10.12.2011 klo 04:08:26

du va ju leny själver såpas fuller på matchena dom sista 2 månaderna att it har du nån aning va som ha hänt på plan. ROIKKELI E BÄST!!!
Om du Pålkka sku följ me lite va som sker på plan å in satsa bara på å skrika så sku du också seva som sker,Roikkeli va jävlit bra enda tills det verkligen behövdes,sista månaden va han helt synlös,mot klubi sku ja sej att han va helt borta å borde bytts ut re vid ett tidigare skede,om killen ska fortsätt i BK så behövs nog lite attitydförändring,nykter till bara kära Pålkka
leny

Poissa Poissa

Vastaus #19 : 10.12.2011 klo 05:46:07

Målvaktsproblem i BK???????
En observatör

Poissa Poissa

Vastaus #20 : 10.12.2011 klo 09:52:40

Roiha va dålig i två senaste månaderna,obs min komment,saknar inte fast han far,nu kommer kommentarer att va fittan,hehe
Jag är av samma åsikt. Han föll nog kraftigt tillbaka mot slutet av säsongen. I kvalmatcherna fick han inget uträttat. 
)v(r. Red/White

Poissa Poissa

Vastaus #21 : 10.12.2011 klo 10:15:39

"Klara, färdiga" är fel uttryck då jag råkar veta att de nog inte är hemskt många som är kontrakterade..

Och du vet det för att....?
leny

Poissa Poissa

Vastaus #22 : 10.12.2011 klo 12:33:49

Tack observatör,skönt å inte va ensam om sina åsikter.Jontte i måle för fan å slut leka me cruz,hans tid e förbi
kungin

Poissa Poissa

Vastaus #23 : 10.12.2011 klo 14:50:20

Tack observatör,skönt å inte va ensam om sina åsikter.Jontte i måle för fan å slut leka me cruz,hans tid e förbi

slut leka me cruz, hans tid förbi?  nu får vi tacka ganska mycke kessu att it vi förlora en enda match i serien. Kessu är en pärla man inte skall kasta bort, nu börjar han först närma sig passliga åldern för en målvakt. Leny ska ha ut kessu o roiha från laget!  Roiha som gjorde ganska många viktiga mål för laget genom hela säsongen, visst löpte inte hans spel slutet av säsongen. Men att han ska bort så de förstår jag inte sen alls. Visst e Jontte bra målvakt men vi behöver 2 bra målvakter o jag hoppas att kessu fortsätter i BK. De där att klaga på spelarna efter en sån här säsong som dom har bjudit oss så förstår jag inte. 
leny

Poissa Poissa

Vastaus #24 : 10.12.2011 klo 23:49:21

Nu kungin försto lite fel,inte vill man ha nån bort,om Roikkeli får plats div 1 så önskar jag han lycka till ,i rätt lag så gör han mycket!!!

Sivuja: [1] 2 ... 37

Siirry: