elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
|
Vastaus #225 : 29.06.2012 klo 20:00:07 |
|
Onkos kopit käytössä, jos vettä tulee? Ainakin aiemmin on ollut niin miksipä ei olisi jälleen.
Ei pitäisi sataa huomenna vasta kuin viiden jälkeen päivällä. Mä en tiä vieläkään tuunko vai en, ilmestyn jos ilmestyn.
|
|
|
|
Cottager
Poissa
Suosikkijoukkue: Lahen linkkuasema
|
|
Vastaus #226 : 29.06.2012 klo 20:16:51 |
|
Ostin tänään Gabor Király -tyyppiset oloasuhousut eli olen ainakin tyylikkäin mokke
|
|
|
|
tamme auto
Poissa
Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus
|
|
Vastaus #227 : 29.06.2012 klo 21:28:15 |
|
Jos joku on menossa Stadin suunnalta autolla tänne niin privaa mahd nopeasti ja mukana, koska junalla ei vaan yksinkertaisesti jaksa.
|
|
|
|
referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
|
Vastaus #228 : 29.06.2012 klo 22:13:11 |
|
Pukukopit ovat käytössä ja haen meille pari yleiskoppia aamulla n. klo 10.30 saapuessani paikalle. Avaimia säilytetään kentän laidalla ja avain palautetaan käytön jälkeen sinne. Pieni sateen uhka on olemassa, joten suosittelen varautumaan myös siihen. Sade ei estä turnauksen pelaamista, vaikka muistiinpanojen kanssa voikin olla ongelmia.
|
|
|
|
Chevron
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #229 : 29.06.2012 klo 23:53:20 |
|
Pukukopit ovat käytössä ja haen meille pari yleiskoppia aamulla n. klo 10.30 saapuessani paikalle. Avaimia säilytetään kentän laidalla ja avain palautetaan käytön jälkeen sinne. Pieni sateen uhka on olemassa, joten suosittelen varautumaan myös siihen. Sade ei estä turnauksen pelaamista, vaikka muistiinpanojen kanssa voikin olla ongelmia.
Ota vähemmän brenkkua niin muistat tulokset turneen jälkeenkin Kisakuntoa haettu kapakasta neljän tuopin voimalla. Huomenna/tänään mennään
|
|
|
|
Nomina
Poissa
|
|
Vastaus #230 : 30.06.2012 klo 00:02:42 |
|
Kisakuntoa haettu kapakasta neljän tuopin voimalla. Huomenna/tänään mennään Niin varmaan. Voisin laittaa jalluvedon, ettei Chevron pelaa huomenna. Boottis + Nomina. Erittäin häijyjä sukittajia Mä joudun jäämään himaan, joten mua ei tarvii varoa. Kun nyt syndien lisäksi nappiksetkin jäivät Turkuun, taidan keskittyä vain varostelemaan ja juomaan olutta.
Mä voin laittaa sulle copat matkaan, käyks 43 1/3?
|
|
|
|
Chevron
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #231 : 30.06.2012 klo 00:10:13 |
|
Niin varmaan. Voisin laittaa jalluvedon, ettei Chevron pelaa huomenna. Kiinni veti!
|
|
|
|
Coulijoe
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland
|
|
Vastaus #232 : 30.06.2012 klo 06:35:02 |
|
Kohta junaan ihmettelemään. Olen aamu scrumpy prkl.....
|
|
|
|
Mateush
Poissa
Suosikkijoukkue: Sgt. Siler
|
|
Vastaus #233 : 30.06.2012 klo 07:22:18 |
|
Liikkuvan lutuurijunan voi kohta bongata Hämeenlinnasta!
|
|
|
|
Coulijoe
Poissa
|
|
Vastaus #234 : 30.06.2012 klo 07:39:59 |
|
Chevronin näköisiä naisia juna täynnä. Ei ala kovin vahvasti :-(
|
|
|
|
moranisse
Poissa
|
|
Vastaus #235 : 30.06.2012 klo 08:40:15 |
|
Olipa yksinkertaisesta asiasta saatu monivivahteinen
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
|
Vastaus #236 : 30.06.2012 klo 08:41:16 |
|
Mä voin laittaa sulle copat matkaan, käyks 43 1/3?
Jahas, täällä on tällainen tarjous. Koko on jotakuinkin täydellinen ja kuulemma Coulijoelta on vielä tulossa synditkin. Tulen vasta puolen päivän maissa mestoille valitettavasti. Chevronin näköisiä naisia juna täynnä. Ei ala kovin vahvasti :-(
Isotissisiä vai? Eikös noiden sulle pitäis maistua?
|
|
|
|
Juusol
Poissa
Suosikkijoukkue: Wolves, ManU, Eupa, Steven Fletcher, K. Doyle
|
|
Vastaus #237 : 30.06.2012 klo 11:24:35 |
|
Siperia missä olet? Kaipaamme lisää pelaajia!
|
|
|
|
laardi79
Poissa
Suosikkijoukkue: Großverdiener
|
|
Vastaus #238 : 30.06.2012 klo 11:36:43 |
|
Liveseuranta, missä viipyy?
|
|
|
|
Pikka
Poissa
|
|
Vastaus #239 : 30.06.2012 klo 12:53:10 |
|
En tiedä miten olen onnistunut missaamaan turnauksen tänäkin vuonna, mutta ensi vuonna mukana... Rapoa?
|
|
|
|
Bootlegger
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, SAPA, Roma.
|
|
Vastaus #240 : 30.06.2012 klo 14:54:58 |
|
Jatkot Salhojankadun pubissa. Tervetuloa kaikki tampereella olevat, vaikka ette itse turnaukseen pääseetkään.
|
|
|
|
referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
|
Vastaus #241 : 30.06.2012 klo 16:03:31 |
|
Tässä on pieni kooste päivän tapahtumista. Ensin on ottelutulokset maalintekijöiden kera ja sen jälkeen pienehkö raportti päivän tapahtumista yleisesti.
11:00 Rusakot - FC Selviö 1-6
Rusakot: Kiova-Teemu FC Selviö: Late 3, Banega 2 & Juusol
11:40 HC Lutuuri - F.C. PiPo / Neverforget 2-4
HC Lutuuri: Tsän 2 (= Shanks?) F.C. PiPo / Neverforget: Danny 2, Viitanen & Torres
12:20 Pålkkasviinen - Rusakot 2-6
Pålkkasviinen: Nico 2 Rusakot: Mateus 3, Ravenous, Heikki S. & Juice
13:00 F.C. PiPo / Neverforget - HC Lutuuri 5-0
F.C. PiPo / Neverforget: Viitanen 3 & Viinanen 2 HC Lutuuri: -
13:40 FC Selviö - Pålkkasviinen 6-1
FC Selviö: La Bromista 3, Juusol 2 & Banega Pålkkasviinen: Jimmy
14:15 (B2) HC Lutuuri - (A2) Rusakot 1-2
HC Lutuuri: Mustikkasormi Rusakot: Ravenous & Juice
14:55 (A1) FC Selviö - (B1) F.C. PiPo / Neverforget 3-1
FC Selviö: La Bromista 2, Banega Neverforget: Viitanen
Päivä lähti käyntiin siinä hieman ennen puolta yhtätoista, kun allekirjoittanut saapui Coulijoen kanssa ensimmäisenä paikalle. Kaksin laitoimme maalit paikoilleen ja sen jälkeen minä laitoin rankkarialueiden rajat kuntoon ja laitoin muutaman tötsän paikalleen. Siitä lähti käyntiin tämä hieno päivä, jonka aikana nähtiin paljon mielenkiintoista mm. hienoja maaleja, upeita torjuntoja ja ennen kaikkea tapahtuman hengen mukaisesti paikalla pidettiin hauskaa jalkapallon merkeissä. Jos jotain haluaa eteenpäin kertoa, niin FC Selviö pelasi turnauksen kauneinta jalkapalloa ja varsinkin, kun kentällä oli useampaa joukkuetta edustanut Coulijoe, joka tosin ei pystynyt ohittamaan hyvästä paikasta Pålkkasviinen maalivahtia, vaikka tämä torjui selkä kentän suuntaan. Lisäksi turnauksen ainoa keltainen kortti jaettiin F.C. PiPo / Neverforgetin edustajalle, joka kaatoi ottelun kuluessa kentän laidalla olleen juoman (lue oluen) ja ainoan punaisen kortin sai Chevron, joka suorastaan vaati ulosajoa itselleen HC Lutuuri - Rusakot -ottelun viime minuuteilla.
Kiitos siitä kaikille osallistuneille ja näillä näkymin tervetuloa ensi vuonna uudelleen!
E: Nimimerkeissä saattaa olla kirjoitusvirheitä, mutta kyllä te sieltä itsenne varmasti tunnistatte ja tarvittaessa minulle voi laittaa korjausehdotuksia.
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
|
Vastaus #242 : 30.06.2012 klo 17:17:34 |
|
homokaveri piti viedä panee yöl himas viideltä en päässy. kaverilla ei seissy.
|
|
|
|
Rusakko
Poissa
|
|
Vastaus #243 : 30.06.2012 klo 19:32:23 |
|
Kiitokset Rusakoiden puolesta järjestäjälle. Kelikin tänä vuonna parempi kuin viimeeksi.
|
|
|
|
Spegelfagel
Poissa
Suosikkijoukkue: BK-46, Barcelona, Juventus
|
|
Vastaus #244 : 30.06.2012 klo 20:41:11 |
|
Pålkkasviinen lähti tänä aamuna noin aamu seiskalta paikalliselta sporttiklubilta matkalle kohti Tamperetta ja kunniaa. Taustalla meillä oli keskiviikkona Mustiolla paikoittain kaatosateessa pelattu höntsä kentälle eksyneen paikallisen nuorison kanssa ja vaatimattomana tavoitteenaan ryhmällä oli saada tehtyä turnauksessa yksi byyri, maaleja tulikin tavoitteeseen nähden kuin liukuhihnalta, jopa 3 kipaletta. Suurin yllätys turnauksessa tuli vastaan kun siat toisessa matsissa onnistuvat menemään pelin alussa menemään 1-0 johtoon turnauksen lopulta voittanutta FC Selviötä vastaan, hyvä alku ei kuitenkaan riittänyt pitkälle vaan kaunista peliä pelannut turnausvoittaja heitti meidät niskaperse otteella ulos turnauksesta Juhlat kuitenkin jatkuivat Tampereella paikallisessa Kivenheitto nimisessä baarissa. Noin kolmen tunnin kotimatkan jälkeen ovat siat taas karsinoissaan Karjaalla. Kiitoksia järjestäjille ja osallistuneille! Spege PS. Linkki (härski mainos) jollekkin rusakolle? tai kenelle tahansa potkimisesta kiinnostuneelle http://www.lassenasmancup.fi/https://www.facebook.com/events/184076058375961/viime vuonna messissä jengi, jopa Ruotsista asti, tänä vuonna itse Hannu Tihinen on luvannut tuoda joukkueen turnaukseen.
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.06.2012 klo 20:51:56 kirjoittanut Spegelfagel »
|
|
|
|
|
naSy
Poissa
|
|
Vastaus #245 : 30.06.2012 klo 21:11:06 |
|
Pipo kiittää taas turnauksesta, ensi vuonna toivottavasti taas mukana. Tässä jossain tammelassa nytten ja pitäisi sinne kokoonajoon lähteä jos vaan jalat löytää osoitteen. Ps. Viitanen = juse ja viinanen = viitanen pss. Viitanen kuittaa!
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
|
Vastaus #246 : 01.07.2012 klo 11:57:34 |
|
|
|
|
|
Coulijoe
Poissa
|
|
Vastaus #247 : 01.07.2012 klo 15:23:15 |
|
|
|
|
|
Le Garçon Formidable
Poissa
Suosikkijoukkue: MHSC
|
|
Vastaus #248 : 01.07.2012 klo 15:30:21 |
|
Satuin itsekin paikalle sattumalta, näin pari Rusakoiden pelaajaa ja liityin seurueeseen hetkeksi. Kukaan ei osannut toistaa nimimerkkiäni.
|
|
|
|
BEAT!!
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves
|
|
Vastaus #249 : 01.07.2012 klo 15:36:22 |
|
Hienot jälkipelit! Ps. Referee3k:n puhelinkeskustelusta ei saanu mitään selvää, mutta jumalauta mongerrus oli vielä pahempaa livenä
|
|
|
|
|
|