FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 12:31:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 15 [16] 17 18
 
Kirjoittaja Aihe: FC Lahden kannattajatoiminta  (Luettu 67748 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #375 : 03.07.2014 klo 16:32:41

Viime aikaista hiljaisuutta on näköjään ruo'ittu paikallisaviisissa asti: http://www.ess.fi/Mielipide/blogit/vaihtopenkki/2014/07/02/miksi-fclk-ei-laula
pelkkää asiaa.

Sääli, jos joskus suomen kovin kotikannatus kuihtuu pikkuhiljaa pois.. Satunnaisesti on saatu aikaan hyvää menoa, mutta aikaisemmin tsänttäilyä oli jokaisessa, vähemmänkin merkityksellisissä tiistaisissa arkimaitseissa jaroja sunmuita vastaan.

Toisaalta, mikäs mä olen jeesustelemaan. Ite olen kerennyt tasan kahteen kotimatsiin tällä kaudella, joten peiliinhän tässä saa myös itse katsoa. Surullista silti.

Hassen Tivolissa roikkuminen nyt ainakaan ei kannattajakulttuurille tee hyvää, joten toivon mukaan väki löytää takaisin A kakkoseen kotimatseissa.
R08

Poissa Poissa


Vastaus #376 : 03.07.2014 klo 18:01:01

pelkkää asiaa.

Nyt jos ääntä alkaa tulemaan eiköhän saman aviiisin Paavola rupea määkimään taas toiseen suuntaan. Ikinä kun se ei tunnu olevan hyvä.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #377 : 03.07.2014 klo 18:10:36

Mulle on ainaki aivan se ja sama kuka kirjottaa ja mitä. Mutta ite viihyn pelissä paremmin ku on meihemiä, ja eiköhän siitä joukkueelleki jotain hyötyä ole jos kaikki ei istu hiljaa.
R08

Poissa Poissa


Vastaus #378 : 03.07.2014 klo 18:21:25

Mulle on ainaki aivan se ja sama kuka kirjottaa ja mitä. Mutta ite viihyn pelissä paremmin ku on meihemiä

Tavallaan joo on ihan sama, Paavola on vaan alusta loppuun niin ärsyttävä ja vastenmielinen persoona. Ilman kynääkin. Vieraissa meihemiä ja kotona aurinkokatsomossa on ihan hyvä tahti itelle.
Utelias Vili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RB Leipzig


Vastaus #379 : 03.07.2014 klo 20:33:46

Osuva kirjotus toki, vaan pahus sentään kyllähän tekstistä löytyy se klassinen "Mikään ei toki estä esimerkiksi meikäläistä pitämästä ääntä katsomossa, mutta"

Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #380 : 03.07.2014 klo 20:50:04

Mulle on ainaki aivan se ja sama kuka kirjottaa ja mitä. Mutta ite viihyn pelissä paremmin ku on meihemiä, ja eiköhän siitä joukkueelleki jotain hyötyä ole jos kaikki ei istu hiljaa.
tämä. Itselleni matseissa käymisen juju on ollut siinä sekalaisessa kannattajaporukassa, jonka kanssa tsänttäily on äärimmäisen mukavaa puuhaa.

Ei itseäni kiinnosta tulla matseihin istumaan hiljaa tai seisoskelemaan keputeltassa, ei se peli kuitenkaan niin viihdyttävää katsottavaa ole, että jaksaisin pelkkään matsin toljottamiseen vapaa-aikaani tuhlata. Tulokset voi katsoa tekstiteeveestä ja seuraa voi tukea vaikka tilisiirroilla.

Mylvimisessä on se suola. Ja ennenkaikkea sen ympärille muodostuneessa yhteisössä.

kellopeli

Poissa Poissa


Vastaus #381 : 04.07.2014 klo 09:21:26

tämä. Itselleni matseissa käymisen juju on ollut siinä sekalaisessa kannattajaporukassa, jonka kanssa tsänttäily on äärimmäisen mukavaa puuhaa.

Ei itseäni kiinnosta tulla matseihin istumaan hiljaa tai seisoskelemaan keputeltassa, ei se peli kuitenkaan niin viihdyttävää katsottavaa ole, että jaksaisin pelkkään matsin toljottamiseen vapaa-aikaani tuhlata. Tulokset voi katsoa tekstiteeveestä ja seuraa voi tukea vaikka tilisiirroilla.

Mylvimisessä on se suola. Ja ennenkaikkea sen ympärille muodostuneessa yhteisössä.


Ei yllättänyt edes mietaata että edes lahtelaiset eivät jaksa katsoa omia matsejaan. Itse ja omassa kaveripiirissäni se klubin viihdyttävän pelin katsominen on pääasia ja kaikki muu on pelkkää plussaa - eiköhän tämä ole koko päädyllä sama asia.
Iron Hammer

Poissa Poissa


Vastaus #382 : 04.07.2014 klo 09:46:18

Ei yllättänyt edes mietaata että edes lahtelaiset eivät jaksa katsoa omia matsejaan. Itse ja omassa kaveripiirissäni se klubin viihdyttävän pelin katsominen on pääasia ja kaikki muu on pelkkää plussaa - eiköhän tämä ole koko päädyllä sama asia.

Sitten kun vyön alla on miehekäs määrä vuosia päädyssä ja reissuja vieraisiin, niin oppii ettei kannata puhua koko päädyn puolesta.
TED MEAT

Poissa Poissa


Vastaus #383 : 04.07.2014 klo 09:53:14

Aika heiveröisellä pohjalla on Kellopelin ana lyysin perusteella lupin kannattajatoiminta :D
Verbatim

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: West Ham United,


Vastaus #384 : 04.07.2014 klo 13:19:43

Sydäntä lämmitti klubi pelissä,  hieman hassutteluna vedetty Oi Lahti on Chäntti, jossa pikku hiljaa nopeutettiin laulamista! Helsinkiläiskatsojissa hilpeyttä herätti Riittaväisäs-Chäntti!
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #385 : 04.07.2014 klo 18:47:39

Klubi-pelissä takana istui iso joukko jotain ulkomaalaisia, jotka kannattivat Lahtea. Tunsivat pelaajatkin etunimeltä. Jenkkiaksentti taisi ainakin osalla olla.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #386 : 08.07.2014 klo 08:53:11

Ei yllättänyt edes mietaata että edes lahtelaiset eivät jaksa katsoa omia matsejaan. Itse ja omassa kaveripiirissäni se klubin viihdyttävän pelin katsominen on pääasia ja kaikki muu on pelkkää plussaa - eiköhän tämä ole koko päädyllä sama asia.
mitäs sitten kun peli jossain vaiheessa muuttuu epäviihdyttäväksi?!
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #387 : 02.07.2015 klo 13:13:36

Tänään Hiihtis on meidän!

Kaikki äänijänteet käyttöön ja kaamea metakka päällä koko 90 minuuttia. Ajoissa matsiin!

Oi Lahti On!
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #388 : 02.07.2015 klo 13:19:24

ja sinne A2:een saa/pitää tulla, vaikka lippu olisi jostain syystä johonkin toiseen katsomoon.

Siellä kuitenkim seistään tiiviissä ryhmässä, joten sekaan mahtuu ilman pilettiä erittäin hyvin.
Liimaletti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #389 : 02.07.2015 klo 16:07:23

Vetäkääs tänään äänellä!
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #390 : 02.07.2015 klo 16:09:34

Hienoa että lahtelaisetkin saavat kokea oikeaa jalkapallokulttuuria.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #391 : 02.07.2015 klo 22:37:38

Vetäkääs tänään äänellä!
vedettiin ja kuvan kovaa kaikui Hiihtiksen betoni. Ylos
Huupponen
2017

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91


Vastaus #392 : 03.07.2015 klo 00:54:58

Oli hyvää meininkiä.  Nuorempaa väkeä hyvin mukana ja kylkiä myös. Hiihtiksen akustiikkaa oli ollut ikävä. Aiemmin ketjussa pelätty hiipuminen taitaa olla turha pelko kun nuoria tulee jatkuvasti mukaan.
Tanathinaikos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gate 13, FCL


Vastaus #393 : 22.07.2015 klo 15:52:03



Sunnuntaina bussilla turkuun. Lähtö roosterin eestä klo 12:00. Kuskina Jurva. Hinta 40€ (sisältää matsilipun) jos tulee 40 lähtijää niin tippuu kolmeenkymppiin.
JaJaJe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1998, 2014, 2021, 2022, 2023


Vastaus #394 : 05.08.2015 klo 23:36:56

Kysytääs täältä vaikka.

Mikä oli/on(?) FLCK:n "vittu saatanaa"-chäntin tune? Vai oliko sille mitään tunea?

Ehdottoman hieno tsäntti kuitenkin. Ylos
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #395 : 05.08.2015 klo 23:38:27

Kysytääs täältä vaikka.

Mikä oli/on(?) FLCK:n "vittu saatanaa"-chäntin tune? Vai oliko sille mitään tunea?

Ehdottoman hieno tsäntti kuitenkin. Ylos

En ole varma onko kyseessä sama chäntti, mutta "Voi vittu saatana" on ainakin raikanut "Oi niitä aikoja" -tunella.
JaJaJe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1998, 2014, 2021, 2022, 2023


Vastaus #396 : 05.08.2015 klo 23:41:51

En ole varma onko kyseessä sama chäntti, mutta "Voi vittu saatana" on ainakin raikanut "Oi niitä aikoja" -tunella.

Luultavasti. Onko chäntissä muita lyriikoita? Ei oikeen tuu mieleen, hatarat muistikuvat tästä chäntistä..
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #397 : 04.04.2016 klo 07:31:17

Isäni on kannattanut FC Lahtea 90-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Lahti-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat FC Lahtea. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi HJK:ta.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin FC Lahti on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni joukkuetta kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että FC Lahti on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.


Jos olet kuin ylläoleva Kuhnurisydämen omistava, niin olet oikeassa topikissa. Nostellaan tätäkin, kun FC Lahti aloittaa 20-vuotisjuhlakauden. Harva olisi uskonut, mutta täällä sitä vittu vaan edelleen porskutellaan. Oi Lahti on!

Facesta kopioituna:


VAMULIKORTIT MYYNNISSÄ N Y T! 20€

Tili: FI77 8000 2656 3047 05
Saaja: FCLK (jos ei mee perille niin Antti Sirvo)

Kohta puoliin saadaan vamulikortit myyntiin. Vielä muutamien kanssa neuvotellaan alennuksista. Uusina paikkoina mistä apinakortilla tulee saamaan alennusta ovat: Ravintola Seiväs (kepu aina 4 €) ja Siipiravintola (sapuskat -15%). Sovittiin myös Siipiraflassa että siellä aletaan näyttää tsämppäriä tiistaisin jolloin meille myös tiukat bisse ja wingsi -tarjoukset.


Etuna myös lapsellisen halpa kauden ensimmäinen vierasmatsi Interiä vastaan:

FCLK järjestää MEGA-matkan juhlavuoden kaudenavaukseen Turkuun Interiä vastaan lauantaina 9.4 ja ottelu alkaa klo 16:00 Veritas Stadionilla. Matkan hinta (sisältää ottelulipun) vamulikorttia vilauttamalla 20€ ja ilman korttia 30€. Tirra/Torvi lähtöpaikkana ja myöskin sponssaamassa synttäriretken toteutumista.

Jos haluat reissuun, etkä ole Facessa. Pistä vaikka privaa niin varmistat paikan bussissa. Porukkaa on lähdössä jo tän hetkisten ilmoittautumisten perusteella ns rutosti.



simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #398 : 04.04.2016 klo 22:58:39

Isäni on kannattanut FC Lahtea 90-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Lahti-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat FC Lahtea. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi HJK:ta.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin FC Lahti on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni joukkuetta kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että FC Lahti on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.


Jos olet kuin ylläoleva Kuhnurisydämen omistava, niin olet oikeassa topikissa. Nostellaan tätäkin, kun FC Lahti aloittaa 20-vuotisjuhlakauden. Harva olisi uskonut, mutta täällä sitä vittu vaan edelleen porskutellaan. Oi Lahti on!

Facesta kopioituna:


VAMULIKORTIT MYYNNISSÄ N Y T! 20€

Tili: FI77 8000 2656 3047 05
Saaja: FCLK (jos ei mee perille niin Antti Sirvo)

Kohta puoliin saadaan vamulikortit myyntiin. Vielä muutamien kanssa neuvotellaan alennuksista. Uusina paikkoina mistä apinakortilla tulee saamaan alennusta ovat: Ravintola Seiväs (kepu aina 4 €) ja Siipiravintola (sapuskat -15%). Sovittiin myös Siipiraflassa että siellä aletaan näyttää tsämppäriä tiistaisin jolloin meille myös tiukat bisse ja wingsi -tarjoukset.


Etuna myös lapsellisen halpa kauden ensimmäinen vierasmatsi Interiä vastaan:

FCLK järjestää MEGA-matkan juhlavuoden kaudenavaukseen Turkuun Interiä vastaan lauantaina 9.4 ja ottelu alkaa klo 16:00 Veritas Stadionilla. Matkan hinta (sisältää ottelulipun) vamulikorttia vilauttamalla 20€ ja ilman korttia 30€. Tirra/Torvi lähtöpaikkana ja myöskin sponssaamassa synttäriretken toteutumista.

Jos haluat reissuun, etkä ole Facessa. Pistä vaikka privaa niin varmistat paikan bussissa. Porukkaa on lähdössä jo tän hetkisten ilmoittautumisten perusteella ns rutosti.





Liian halpaa, en lähe
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #399 : 04.04.2016 klo 23:40:06

Liian halpaa, en lähe
ite olisin toivonut, että maksaisi 300€. Olis ollut pelkkiä tuttuja messissäå

 
Sivuja: 1 ... 15 [16] 17 18
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa