FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 17:32:30 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 12
 
Kirjoittaja Aihe: Keski-Suomen Pupujussiton Nelonen 2012  (Luettu 40384 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Carl Danhammer

Poissa Poissa


Vastaus #100 : 15.05.2012 klo 07:33:13

FCK:n itkut ovat kyllä joka kerta yhtä hellyyttäviä. Ei ole mitään väliä, vaikka pelaaja sylkee vastustajaa naamaan, on lähdössä auton peräkontille hakemaan kättä pidempää jne. niin silti vika löydetään aina tuomarista tai sitten käännetään huomio näistä tilanteista johonkin vastustajan yksittäiseen tilanteeseen.

"Syljitte sitten vastustajaa naamalle?"
"No mutta vittu kun se FP:n veska teki sitä ja tätä..."

Sillä lailla Ylos
Märkäkorva

Poissa Poissa


Vastaus #101 : 15.05.2012 klo 07:38:41

. Jospa kirjottaisit siitä mitä fpn molari teki läpiajotilanteessa... :) selvä punasen paikka, tuomarilla lähti siinä vaiheessa peli käsistä!

Kuten joku jo kommentoikin, Kurdien hyökkäjä pääsi laidalta karkaamaan läpi ja FP:n veska kaatoi sen. Punainen ei olisi olllut vääryys, mutta nyt tuomari antoi keltaisen. Lisäksi FP:lle olisi tosiaan voinut muutamasta tilanteesta nostaa keltaisia lisää.

Tämä nyt ei Zidane hyvä ole kuitenkaan asian pointti. Sinä ja muutama muu joukkuetoverisi ei taida ymmärtää, että pelin aikana tapahtuva tilanteisiin kovaa meneminen ja mahdollinen rikkominen, jonka sanktioista tuomari vastaa, on aivan eri asia kuin vastustajan potkiminen, kuristaminen, sylkeminen jne. silloin, kun tuomari ei näe. Jos joku taklaa sinua kovaa pelitilanteessa ja tuomari ei tästä esimerkiksi korttia anna, niin se ei tarkoita sitä, että sinä saisit tilanteen jälkeen haukkua tuomaria jatkuvasti vitun sokeaksi paska-apinaksi ja vahingoittaa vastustajaa tarkoituksellisesti jälkitilanteessa. Minusta tuo on ollut aina selkeää, mutta osalle teistä noissa ei näytä olevan mitään eroa.

Ja edelleen, en väitä, että koko kurdiryhmä toimisi vasvaavasti. Siellä on pelaajia, jotka käyttäytyvät ihan asiallisesti. Välillä käy vähän sääliksi heitä...
Märkäkorva

Poissa Poissa


Vastaus #102 : 15.05.2012 klo 07:47:45

Jos nyt asiasta kirjotetaan, niin mikä tämä sylkemisjupakka on? Näistä pitäs tulla punaisen ohessa useamman matsin pelikieltoa, harvinaisen typeriä temppuja. Punainen

Ei kai tuo sen kummempia väitöskirjatason analyyseja kaipaa. Keskustelin yhden pelaajan (peli oli poikki, koska Kurdien pelaaja oli juuri rikkonut punaisen arvoisesti ja pallo toisella puolella kenttää) kanssa siitä, kuinka en hyväksy vastustajan tahallista vahingoittamista. Hän oli ilmeisesti eri mieltä kanssani ja sylkäisi naamaani. Kun kysyin, että eikö tuo ole vähän raukkamaista, niin kuulemma ei, koska tavoitteena oli häpäistä minut.

Tuomarithan eivät tilanne nähneet, niin kuin eivät paria muutakaan vastaavaa jälkipeliä, joten pahahan noista on mitään sanktioita jaella.
fresá

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: España, JJK


Vastaus #103 : 15.05.2012 klo 07:53:44

Näitä FCK:n hulinoita on tässä jo odoteltukkin, onneksi ei tällä kertaa tosiaan lähteneet hakemaan niitä jo aikaisemmin mainittuja vaihtovaatteita auton peräkontista kuten vuonna 2010 Kotalammen sametilla. Ihme pelleilyä taas, mutta on se aikaisemminkin nähty että päät ei kestä näillä nuorukaisilla.
liukas playboy

Poissa Poissa


Vastaus #104 : 15.05.2012 klo 07:55:52

Ei kai tuo sen kummempia väitöskirjatason analyyseja kaipaa. Keskustelin yhden pelaajan (peli oli poikki, koska Kurdien pelaaja oli juuri rikkonut punaisen arvoisesti ja pallo toisella puolella kenttää) kanssa siitä, kuinka en hyväksy vastustajan tahallista vahingoittamista. Hän oli ilmeisesti eri mieltä kanssani ja sylkäisi naamaani. Kun kysyin, että eikö tuo ole vähän raukkamaista, niin kuulemma ei, koska tavoitteena oli häpäistä minut.

Tuomarithan eivät tilanne nähneet, niin kuin eivät paria muutakaan vastaavaa jälkipeliä, joten pahahan noista on mitään sanktioita jaella.
Että sellasia..::) Lähinnä Zidanen ja muiden FCKn sivullekirjoittajien mielipide näistä kiinnostais. Tuo on totta mitä tuolla todetaan, että suurin osa tästä FCKn porukasta on mainioita pelimiehiä, mutta sitten osan sekoilut sotkevat koko joukkueen pelin, harmi sinänsä.
JiiPee

Poissa Poissa


Vastaus #105 : 15.05.2012 klo 09:07:56

Että sellasia..::) Lähinnä Zidanen ja muiden FCKn sivullekirjoittajien mielipide näistä kiinnostais. Tuo on totta mitä tuolla todetaan, että suurin osa tästä FCKn porukasta on mainioita pelimiehiä, mutta sitten osan sekoilut sotkevat koko joukkueen pelin, harmi sinänsä.

Kyllä nuo toisaalta ovat myös koko joukkueen asioita, että öykkärimäistä käyttäytymistä ei hyväksytä joukkueen sisällä, ei avoimesti eikä hiljaisesti. Kuka ikinä joukkuetta johtaakaan tai valmentaakaan, kannattaisi puuttua tuohon vaikka jo siksikin, että punaiset kortit ja posketon sikailu eivät varmasti paranna oman joukkueen mahdollisuuksia pärjätä. Joten ääliöt vain penkille rauhoittumaan ja ne pelaavat joilla pää kestää, vaikka kaikki tuomiot eivät miellyttäisikään. Sarja on kuitenkin herranjumala sentään Keski-Suomen Nelonen, jossa pelataan pääasiassa siksi, että jalkapallo on kiva harrastus.
Kohis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suolahden Urho 1908,Suomalaiset pelaajat mailmalla


Vastaus #106 : 15.05.2012 klo 09:14:05

Pitäis sulkea koko FCK Sarjasta pois. Saatanan apinat sylkevät porukan päälle! Nyt niitä valoja päälle siellä liitossa ja joukkue kaikista kilpasarjoista ulos. Kyllähän futis herättää tunteita,mutta ei siellä nyt tuommoisa tarvitse tehdä.

Märkäkorvalle täältä kyllä iso peukku! Ylos Hienoa kylmäpäisyyttä.

 Jos itteäni ois naamaan sylkästy,niin turpaanlyöntikilpaulut ois välittömästi alkanut.
Märkäkorva

Poissa Poissa


Vastaus #107 : 15.05.2012 klo 09:49:49

Pitäis sulkea koko FCK Sarjasta pois. Saatanan apinat sylkevät porukan päälle! Nyt niitä valoja päälle siellä liitossa ja joukkue kaikista kilpasarjoista ulos. Kyllähän futis herättää tunteita,mutta ei siellä nyt tuommoisa tarvitse tehdä.

Noh noh, jäitä hattuun sielläkin päässä. Ei tää niin vakavaa ole...
Kohis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suolahden Urho 1908,Suomalaiset pelaajat mailmalla


Vastaus #108 : 15.05.2012 klo 09:53:10

Noh noh, jäitä hattuun sielläkin päässä. Ei tää niin vakavaa ole...

Ei olekkaan,mutta ei nämä teot kuulu futikseen sitten millään. Pelataan sitten 5 tai 4 divaria. Mutta jokainen tyylillään.
Metsurin koira

Poissa Poissa


Vastaus #109 : 15.05.2012 klo 09:55:11

Kyllä nuo toisaalta ovat myös koko joukkueen asioita, että öykkärimäistä käyttäytymistä ei hyväksytä joukkueen sisällä, ei avoimesti eikä hiljaisesti. Kuka ikinä joukkuetta johtaakaan tai valmentaakaan, kannattaisi pitää puuttua tuohon vaikka jo siksikin, että punaiset kortit ja posketon sikailu eivät varmasti paranna oman joukkueen mahdollisuuksia pärjätä. Joten ääliöt vain penkille rauhoittumaan ja ne pelaavat joilla pää kestää, vaikka kaikki tuomiot eivät miellyttäisikään. Sarja on kuitenkin herranjumala sentään Keski-Suomen Nelonen, jossa pelataan pääasiassa siksi, että jalkapallo on kiva harrastus.
Korjasin tekstin.
Ylläoleva koskettaa tietysti jokaikistä alasarjahöntsäporukkaa puistopuulaakeista ylöspäin.
mies paikallaan

Poissa Poissa


Vastaus #110 : 15.05.2012 klo 10:31:42

Ilmeisesti FCK:n joukkueenjohtoon jollakin tapaa liittyvä henkilö poistettiin kentältä tuomarin toimesta, mutta aivan liian myöhään omasta mielestäni. Huutelu jatkui käsittämättömän kauan ja vielä vaihtopenkiltä poiston jälkeenkin.
Arquero

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC


Vastaus #111 : 15.05.2012 klo 11:43:28

Mussutus ja sikailu alkaa, kun joukkue ei pärjää onhan se nähty. Minun mielestä ainoa ratkaisu olisi poistaminen sarjasta.

Joey Barton olisi loistava lisä FCK:n remmiin.
v.a.rovasti

Poissa Poissa


Vastaus #112 : 15.05.2012 klo 12:52:06

Ehdotan että Vitonen ja Nelonen keräävät adressin jolla piirit pakotetaan ottamaan FCK Kolmoseen, tai sitten ensi kaudella Kutoseen.
valkku1987

Poissa Poissa


Vastaus #113 : 15.05.2012 klo 16:19:36

no niin
eli olen fck koutsi ja eilinen peli oli miten oli.syitä on monia,mutta tää haukkuminen ja syyttäminen on turhaa.kellekkään ei ole mitään pahempaa sattunut.jalkapallossa sattuu ja tapahtuu.jopa mm finaaleissa.ollaan tunteella mukana ja kaikkea sattuu.mä olen varma että kukaan ei ole pulmunen.mutta lopettakaa tää haukkuminen ja kaikki muu.pojat pelaa tunteella ja tulee välillä ylilyöntejä.pojat ei ollu muusta vihaisia ku siitä että heidän johtava pelaaja ajetaan tylysti kanvensiin ja hän on seuraavat viikot ilman jalkapalloa.tuomio keltainen.samalla lailla olis reagoinut joku muukin joukkue.jos tilanteessa olis ollu fck:n moke olis sota täällä foorumissa ollut kovempi.mutta mul ei ole muuta ku että antakaa poikien pelata rauhassa ja lupaan itse tästä eteenpäin pitää huolen että ei mitään tapahdu joukkueen peleissä. itse pyydät anteeksi fb:n pelaajilta jos heitä kohtaan ollaan oltu ikäviä,jos voimme jotain tehdä niin teemme sen heille.itse lensin pihalle myös,mutta sellaista sattuu ku on tunteella mukana.maailmalla huiput lentää joskus ulos,sellaista se on.tuomari ei ollu hyvä ja hän olis voinut olla jämäkämpi.ei ole tässä nyt mitään tapahtunut.pojilla tulee välillä ylilyönteja,mut eteenpäin ollaan menty verrattuna toissa kauteen.pyydän että saamme rauhan.mekin olemme vain ihmisiä niinku kaikki muutkin. kiitän ja kumarran.
Carl Danhammer

Poissa Poissa


Vastaus #114 : 15.05.2012 klo 16:35:32

Pisteet sinulle rohkeasta esiintulosta Ylos

Valitettavasti siitä huolimatta pakko sanoa, että eipä tuossa viestissäsi ole hirveästi uutta. Paska tuomari -korttihan se sieltä taas tuli ja tuo "samalla lailla olis reagoinu joku muukin joukkue" -kommentti veti aika sanattomaksi. Varmasti jossain jengissä olisi joku vatipää voinut näin reagoida, mutta tästä teidän tilityksestänne saa kuvan, että tuo käytöksenne on täysin oikeutettua, ihan ok ja harmitonta.

Eli ilmeisesti on mahdotonta tajuta, miksi jengi käy täällä joukkueenne toiminnalle kohtuullisen lämpöisenä. A) käsittämättömiä sikailuja aina säännöllisin väliajoin (joihin vissiin muutamat pelaajat ovat syyllisiä, mutta ei se faktaa poista) ja B) vielä uskomattomampaa on se, että teidän mielestänne nuo temput ovat ihan ok ja johtuvat aina jostain muusta tekijästä kun teihin liittyvästä sellaisesta. Ja tätä käsitystä tuo valkku1987:n viesti vain vahvisti entisestään.

Onkohan mitään toivoa ikinä siihen, että siellä pystyttäisiin katsomaan siihen kuuluisaan peiliin?
valkku1987

Poissa Poissa


Vastaus #115 : 15.05.2012 klo 16:43:23

Tarkoitin sillä että joku muu joukkue olis reagoinut tarkoitin sitä taklausta ja että kaverit huusi tuomarille.mut se on niin että ku pojat on antanut paskan kuvan ittestään niin ne ei tuu saamaan synninpäästöä vaikka tekis mitä tahansa.pojat haluaa yrittää.kukaan ei halua tahallaan vahingoittaa ketään.jos haluaa niin sitten on ongelmia muulla ku pelissä.lapsuus jne...
Olliver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FREE JMSK!


Vastaus #116 : 15.05.2012 klo 20:02:50

no niin
eli olen fck koutsi ja eilinen peli oli miten oli.syitä on monia,mutta tää haukkuminen ja syyttäminen on turhaa.kellekkään ei ole mitään pahempaa sattunut.jalkapallossa sattuu ja tapahtuu.jopa mm finaaleissa.ollaan tunteella mukana ja kaikkea sattuu.mä olen varma että kukaan ei ole pulmunen.mutta lopettakaa tää haukkuminen ja kaikki muu.pojat pelaa tunteella ja tulee välillä ylilyöntejä.pojat ei ollu muusta vihaisia ku siitä että heidän johtava pelaaja ajetaan tylysti kanvensiin ja hän on seuraavat viikot ilman jalkapalloa.tuomio keltainen.samalla lailla olis reagoinut joku muukin joukkue.jos tilanteessa olis ollu fck:n moke olis sota täällä foorumissa ollut kovempi.mutta mul ei ole muuta ku että antakaa poikien pelata rauhassa ja lupaan itse tästä eteenpäin pitää huolen että ei mitään tapahdu joukkueen peleissä. itse pyydät anteeksi fb:n pelaajilta jos heitä kohtaan ollaan oltu ikäviä,jos voimme jotain tehdä niin teemme sen heille.itse lensin pihalle myös,mutta sellaista sattuu ku on tunteella mukana.maailmalla huiput lentää joskus ulos,sellaista se on.tuomari ei ollu hyvä ja hän olis voinut olla jämäkämpi.ei ole tässä nyt mitään tapahtunut.pojilla tulee välillä ylilyönteja,mut eteenpäin ollaan menty verrattuna toissa kauteen.pyydän että saamme rauhan.mekin olemme vain ihmisiä niinku kaikki muutkin. kiitän ja kumarran.

Talteen.
JiiPee

Poissa Poissa


Vastaus #117 : 16.05.2012 klo 09:36:18

lupaan itse tästä eteenpäin pitää huolen että ei mitään tapahdu joukkueen peleissä.

Tälle Ylos

Valmentajan oman käyttäytymisen esimerkki korostuu, varsinkin jos on paljon nuoria kavereita ringissä. Jos valkkukin rähisee tuomarille ja vastustajille, niin se "oikeuttaa" saman myös koko joukkueelle. Sen takia on välttämätöntä, että kentän laidalla aina säilyy järki sen suhteen, mikä on jalkapallon arvoista käyttäytymistä ja mikä ei - niin tunteella kuin ollaankin mukana.
mies paikallaan

Poissa Poissa


Vastaus #118 : 16.05.2012 klo 16:58:17

no niin
eli olen fck koutsi ja eilinen peli oli miten oli.syitä on monia,mutta tää haukkuminen ja syyttäminen on turhaa.kellekkään ei ole mitään pahempaa sattunut.jalkapallossa sattuu ja tapahtuu.jopa mm finaaleissa.ollaan tunteella mukana ja kaikkea sattuu.mä olen varma että kukaan ei ole pulmunen.mutta lopettakaa tää haukkuminen ja kaikki muu.pojat pelaa tunteella ja tulee välillä ylilyöntejä.pojat ei ollu muusta vihaisia ku siitä että heidän johtava pelaaja ajetaan tylysti kanvensiin ja hän on seuraavat viikot ilman jalkapalloa.tuomio keltainen.samalla lailla olis reagoinut joku muukin joukkue.jos tilanteessa olis ollu fck:n moke olis sota täällä foorumissa ollut kovempi.mutta mul ei ole muuta ku että antakaa poikien pelata rauhassa ja lupaan itse tästä eteenpäin pitää huolen että ei mitään tapahdu joukkueen peleissä. itse pyydät anteeksi fb:n pelaajilta jos heitä kohtaan ollaan oltu ikäviä,jos voimme jotain tehdä niin teemme sen heille.itse lensin pihalle myös,mutta sellaista sattuu ku on tunteella mukana.maailmalla huiput lentää joskus ulos,sellaista se on.tuomari ei ollu hyvä ja hän olis voinut olla jämäkämpi.ei ole tässä nyt mitään tapahtunut.pojilla tulee välillä ylilyönteja,mut eteenpäin ollaan menty verrattuna toissa kauteen.pyydän että saamme rauhan.mekin olemme vain ihmisiä niinku kaikki muutkin. kiitän ja kumarran.

Välillä tulee ylilyöntejä? Tätä on tapahtunut mielestäni enemmän, kuin pari kertaa FCK:n kanssa. Aiemmin täällä foorumilla FCK:n pelaajat sanoivat, että kaveri joutui sairaalaan ja mistä minä tiedä vaikka joutuikin, mutta ainakin pelin pelasi loppuun. Muistatte varmaan aiemmin keväällä FP:n ja FCK:n harjoituspelin, joka pelattiin huomattavasti "kiltemmin" ja sieltä FP:n pelaaja lähti oikeasti sairaalaan, koska nilkka murtui taklaustilanteessa ja tämän jälkeen käveltiin kepeillä. "Jos tilanteessa olis ollu fck:n moke olis sota täällä foorumissa ollut kovempi", no aiemmin keväällä mielestäni siitä tilanteesta ei puhuttu mitään täällä foorumilla, koska se oli PELITILANNE, ei mikään törkeä jälkipeli ja sen takia täysin ymmärrettävä.
tude

Poissa Poissa


Vastaus #119 : 17.05.2012 klo 02:30:25

pakko kommentoida jotain koska jos oikeen olen ymmärtäny niin silloin kun FCK:oon poikia syytetään väärin pelaamisesta tai kosketaan "väärin" kyseisen seuran pelaajia niin se on joka vitun kerta "Olli Mäkisen" tai jonku tuomarin vika! eihän se nyt perkele voi mennä niin et kaikis FCK:oon peleis"sillon ku ei kulje" on huono tuomari! välil voi myös katsoa peiliin! ja mitä tohon sylkemis touhuun tulee "jos pitää paikkansa" niin laamat sylkee...ei ihmiset (PERKELE) ja ennenku joku rupee rienaan mua rasistiks niin vitut oo...(rauhaa rakastava pullukka oon) ; )
Saviour#20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Suomi


Vastaus #120 : 17.05.2012 klo 15:31:47

Taas on näköjään FCK:n pojat olleet vauhdissa :D Huutelinkin jo kaksi kautta sitten sarjasta ulospotkimista, jos ei tyyli muutu, mutta munaton piiri ei uskalla antaa taaskaan mitään sanktiota, vaikka samat idiootit aina vauhdissa. Sylkemisen, kuristamisen, tappouhkausten ja päähän potkimisten hyväksyminen "koska tuomari ei vihellä" -argumentilla ehdottomasti jatkoon.. "Ylos" Vittu mikä limanippu.
RunsLikeBale

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Christian Eriksen


Vastaus #121 : 17.05.2012 klo 20:48:19

Komppia edelliselle. Olen itse ollut myös vastustajajoukkueen vaihtopenkillä todistamassa, kun FCK:n pelaajien/taustaryhmän jälkikasvu tms. 5-10v lapsukaiset ovat olleet meille ivailemassa. Samaan peliin liittyen vastaavanlaiseen käytökseen en ole koskaan ennen törmännyt (enkä varmasti tule törmäämäänkään) kentällä tai sen laidalla. Tällöinkin tappouhkaukset tai muut vastaavat vahvasti edustettuna ja voisin veikata (tätä tosin en muista) myös tuomariargumenttia. Hassuinta oli se, että FCK itseasiassa voitti pelin 6-1 tjsp.
Ryonaldo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, KaKo, Ässät


Vastaus #122 : 18.05.2012 klo 16:52:45

FCK:n ja Kapa-51:n kohtaamista odotellessa...
Joiccu

Poissa Poissa


Vastaus #123 : 18.05.2012 klo 17:57:20

LPK:n seuraava peli: FCK - LPK

Ke 23.5.2012 klo 20.00 Jyskän tekonurmi
burmis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jyväskylä


Vastaus #124 : 18.05.2012 klo 21:09:25

KeuPa - Villiketut 0-8

 
Sivuja: 1 ... 4 [5] 6 ... 12
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa