FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.02.2025 klo 20:36:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]

Kirjoittaja Aihe: FC YPA 2012 - Kohti uusia tuulia  (Luettu 15693 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Thalian

Poissa Poissa

Vastaus #50 : 06.10.2012 klo 16:43:05

Oli kyllä koko seuran takia ihan hiton tärkeä, että säilyttiin kakkosessa. Ensi kaudelle nyt sitten sitä oikeaa valmentajaa naaraamaan, niin päästään taas kehittämään toimintaa. Tokihan Mylen systeemi tuotti ne tarvittavat pisteet, joilla säilyttiin sarjassa, mutta ei se nyt voi olla se taso, mihin ollaan tyytyväisiä.
Besiktas J.K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kajaanin Palloilijat

Vastaus #51 : 06.10.2012 klo 17:01:14

Kyllä kakkonen on teille ihan sopiva taso. Kajaanin entiset pelimiehet muistaa aina kertoa, että KaPan aikoina ei edes pysähdytty kahville paikkoihin, joissa nykyään pelataan vierasmatseja.
RS4X

Poissa Poissa

Vastaus #52 : 08.10.2012 klo 17:39:08

http://youtu.be/KlMKhf5I0Hs
svainstaiger

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: PEPO

Vastaus #53 : 17.10.2012 klo 13:39:24

Ylos
Thalian

Poissa Poissa

Vastaus #54 : 11.11.2012 klo 19:11:46

Seuran sivujen mukaan seuraavat pari vuotta joukkuetta luotsaa eteenpäin Jani Sarajärvi. Seuran historian ensimmäinen päätoiminen edustusjoukkueen valmentaja on toki selkeää EOMää, mutta mitä mieltä paikalliset nyt ovat Sarajärvestä? Itse olen kuullut jonkun verran hehkustusta, ja pelaajanahan Sarajärvi oli mies paikallaan, mutta muuten en miehestä tiedä mitään.

Myös muuten taustoissa tapahtuu muutoksia, kun Myle aloittaa "edustuspalloilun valmennuksen koordinaattorina". Tittelihirviöstä huolimatta, tai ehkä juuri sen takia, tämä nimitys ei kyllä varsinaisesti innosta. Toivottavasti kuitenkin Mylestä saadaa vielä irti jotain, mikä vie pakallista palloilua eteenpäin.

Ruuhkalan Jami siirtyy managerin pestiltä toiminnnanjohtajaksi ja manageriksi ryhtyy Saarelan Martti. Kaksi miestä saa toki enemmän aikaa kuin yksi, joten kyllähän tämä nyt siinä mielessä on hyvä asia. Toivottavasti vain toimisto ei täyty paperin pyörittäjistä, vaan näistä miehistä saadaan ihan oikeasti hyötyäkin. Aika näyttää.
RS4X

Poissa Poissa

Vastaus #55 : 15.11.2012 klo 03:22:43

Tekeekö joku Ypalle 2013 vuoden topicin?
Thalian

Poissa Poissa

Vastaus #56 : 15.11.2012 klo 11:40:49

Tekeekö joku Ypalle 2013 vuoden topicin?

Itse toivoisin samaa. Mun asiantuntemus ei vain riitä vähää alusta tähän hommaan, sillä en joukkueen pelejä hirveästi ole parin viime vuoden aikana nähnyt. Joku Louis Rocca tai vastaava mies tarvittaisiin taas avittamaan keskustelu alkuun. Eikö seuralla ole oikeasti yhtään paikallista fania, joka voisi foorumia tässä asiassa auttaa?

Sivuja: 1 2 [3]

Siirry: