Terve vaan,
No niin, kuulin tänään treeneissä, että somessa vihapuhetta meikäläisestä. Hiton hieno juttu. Varsinkin, kun istuin tuon nujakan aikana itse tyytyväisenä vaihtopenkillä ja katselin kentälle, että mitä kummaa siellä oikein tapahtuu.
Joko tuomari on merkinnyt listaan väärin tai palloliitolla on käynyt moka, kun ovat laittaneet listaa nettiin. Veikkaan jälkimmäistä, sillä tuon tappelupukarin numero on lähes sama kuin mulla ja meikäläinen neppaili vielä toisella puoliajallakin, tosin loukkasin polveni aika nopeasti... Mutta valmentajamme lupasi laittaa piiriin vapun jälkeen oikaisua, että se pöytäkirja saataisiin päivitettyä oikeaksi.
En tiedä, mitä siinä myllyssä oikein kävi, kuka sen aloitti ja mistä se lähti. Se oli hämärä tilanne..Varmaan molemmilla pukareilla on oma näkemyksensä asiasta. Minusta näytti kyllä siltä, että se Sapan kaveri kaatui siihen päälle ja siitä lähti vääntö käyntiin, mutta en tosiaan tiedä, mitä sitä ennen yms tapahtui. Meidän jannu kävi aika kuumana sen tilanteen jälkeen ja koki kokeneensa vääryyttä, kun hänetkin ajettiin ulos.
Ja haluan nyt vielä sanoa, että tuo nujakointi ei ole mikään meidän joukkueen tapa toimia. Ihan herrasmiehiä kyllä porukassa, ainakin omasta mielestäni..
En ainakaan itse muista, että tällaista olisi aiemmin käynyt meidän matseissa?
Sanoimme vaihtopenkillä, että nyt jäitä hattuun ja käskimme kaveriamme kättelemään tappelupukariaan, mutta oli niin kuumissaan vielä, ettei siitä mitään tullut. Varmaan Sapan vaihtopelaajat tämän näkivät? Ja siinä oli niillä molemmilla jotain keulimista, tyyliin "mennään jatkamaan vääntöä tuonne kopin taakse". Ja tämän me kaikki vaihdossa olleet tuomitsimme ja sanoimme koko ajan, että nyt kättä päälle ja iisisti vaan. Näytti vähän pahalta, että nämä kaverit lähetettiin samaan koppiin. Pohdimme ääneen, että pitäiskö sinne laittaa joku vähän kattelemaan, mitä tapahtuu, mutta sitten joku (en tiedä kuka, joku Sapasta(ko)..?), sanoi, että hän menee. Jotain kovistelua siellä kopissa oli kai ollut, mutta lyömisestä meidän jannu ei kyllä puhunut. Meidän jengi kyllä tuomitsi tämänkin, sanoimme, että ei mitään järkeä. Luulisi, että joku Sapasta olisi kuullut kun vaihtopenkkinne oli ihan vieressä.
Harmi, jos teille jäi sellainen maku tuosta välikohtauksesta, että meidän joukkue on jotenkin epäurheilijamainen...Mielestäni loppupeli sujui suht siististi..? Te olitte parempia, siinä se.
Ois ihan jees, jos ton mun nimeni vois ottaa tuolta pois ja jos julkinen tuomitseminen (varsinkaan kun näyttää siltä, että "I am the answer" ei ole edes paikalla ollut ja itse tilannetta näkemässä) vaikuttaa teistä vielä vapun jälkeen järkevältä, laittakaa sitten sieltä palloliiton sivuilta se oikea nimi kun oikaisu on tehty. Olisiko tämä kohtuullista?
Ystävällisin ja rakentavin terveisin, M.S