straiter
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg
|
|
Vastaus #200 : 31.08.2012 klo 13:22:58 |
|
En sinänsä ole huolissani sisäänpääsystä itsessään, mutta tuleehan siitä aivan järkyttävä kaaos. Saattaa tulla muutenkin ja sitten, jos vielä jollain säätölipuilla No kaaos siellä oli viime karsinnoissakin, vaikka kausarit oli jaettu jo hyvissä ajoin. Nimimerkillä Hollanti-peliin kolme varttia jonottanut.
|
|
|
|
Loordi
Poissa
|
|
Vastaus #201 : 31.08.2012 klo 13:23:17 |
|
Sama päivä näkyy mullakin. Ja ei oo näkynyt kausaria.
Minulla onkin muuten 28.8. eli viime tiistaina Päivämärä se on sekin.
|
|
|
|
rummenigga
Poissa
Suosikkijoukkue: Vuosimallin 1976 Agnetha Fältskog
|
|
Vastaus #202 : 31.08.2012 klo 14:05:30 |
|
21.7. tilattu ja maksettu. Ei oo näkynyt.
|
|
|
|
Yltiöoptimisti
Poissa
Suosikkijoukkue: JIPPO
|
|
Vastaus #203 : 31.08.2012 klo 14:32:27 |
|
Onko normaalia, että tilaustietoja suomifanit.comista näin jälkeenpäin katsoessa toimitusosoite-kohta on tyhjänä, ja kaikki tiedot on ainoastaan laskutusosoite-kohdassa? Kai niiden pitäisi se älytä sinne postittaa. Tilasin ja maksoin tosiaan 29. kesäkuuta, mutta kausaria ei näy eikä kuulu.
|
|
|
|
Pekka#9
Poissa
Suosikkijoukkue: Katumaasturit, ei nopeusrajoituksia
|
|
Vastaus #204 : 31.08.2012 klo 14:50:05 |
|
Miksi ei nämä voi tulla vaan erillisinä lippuina?
|
|
|
|
labomba_80
Poissa
|
|
Vastaus #205 : 31.08.2012 klo 15:50:43 |
|
Ei oo kausaria tääläkään näkynyt. 3.5 tilaus näyttää olevan sisällä ja yhdistyksemme kautta tilaus tehty 20.02. Voin huomenna koittaa soittaa lippupalveluun ja vähän kysellä et mitä tää touhu oikein on. Tosin perjantaina vasta me kausaria tarttemma. Parempi et tuleekin vähän myöhemmin niin ei kerkee hukkumaan Lippupalvelun mukaan palloliitto hoitaa kausikorttien postituksen. Vähemmän yllättäen hommat toimii kuinka toimii.
|
|
|
|
Tresor
Poissa
|
|
Vastaus #206 : 31.08.2012 klo 16:05:41 |
|
Lippupalvelun mukaan palloliitto hoitaa kausikorttien postituksen. Vähemmän yllättäen hommat toimii kuinka toimii.
Nyt kun sanot, niin ikään kuin se olisi pelleliiton kuoressa tullutkin... onko jolla kulla kuori vielä tallella, niin näkisi edes tämän. Että tietäisi, kuka puuhastelee. Itsehän toki sain tsetin jo aikoja sitten.
|
|
|
|
Kronofogden
Poissa
|
|
Vastaus #207 : 31.08.2012 klo 16:23:20 |
|
Nyt kun sanot, niin ikään kuin se olisi pelleliiton kuoressa tullutkin... onko jolla kulla kuori vielä tallella, niin näkisi edes tämän. Että tietäisi, kuka puuhastelee. Itsehän toki sain tsetin jo aikoja sitten.
Minulla ainakin tuli Lippupalvelun kuorissa.
|
|
|
|
Thouni
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.
|
|
Vastaus #208 : 31.08.2012 klo 16:38:43 |
|
Jep. Kuori on tallella ja Lippupalvelun kuorihan tuo on. Eli perinteistä vastuun siirtelyä taas käynnissä. Ja osoitelapun perusteella en ole SMJK:n jäsen, mutta SMK:n kylläkin.
|
|
|
|
labomba_80
Poissa
|
|
Vastaus #209 : 31.08.2012 klo 16:42:01 |
|
Onpa kyllä mielenkiintoinen tilanne. Soitin sinne ja kahteen kertaan kysyin vielä, että oletko aivan varma tästä asiasta. Virkailija väitti, että palloliitto hoitaa kausikorttien lähetyksen. =) katellaan
e. Ja tuttava oli kysellyt palloliitosta kausikortti/respect matsilippu asiaa niin seuraavanlainen vastaus oli tullut Kausikortteja postitetaan koko ajan Lippupalvelun toimesta. SMJK toimittaa kausikortti tiedot meille ja me laitamme ne Lippupalvelun järjestelmään ja Lippupalvelu postittaa itse kausikortin, niin valitettavasti tämä on hieman hitaampi tapa kuin ns. normaalioston yhteydessä.
e2. Eli lippupalvelu hoitaa postituksen, taas oli joku amatööri säätämässä joka väitti muuta. Mutta kaikki tullaan pääsemään matsiin äläkää siitä ressakko!
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.08.2012 klo 19:38:06 kirjoittanut labomba_80 »
|
|
|
|
|
Kurditaistelijan päiväkir
Poissa
Suosikkijoukkue: OPS
|
|
Vastaus #210 : 02.09.2012 klo 15:34:14 |
|
Eihän tästä tosiaan yhdistystä voi syyttää. Itse tilasin irtolipun ja uskon sen suhteen sataprosenttiseen toimitusvarmuuteen.
Mä en tiedä onks pekalla mode oikeudet vai oliko täällä joku muu vittupää lannanluonnin ohessa poistanu edellisen asiapitoisen viestin, mutta kirjoitan tässä nyt sit sen uudestaan. Pekka tossa kertoo että tästä kausikortti perseilystä ei voisi syyttää yhdistystä, mutta mä olen täysin toista mieltä. Tämä on näkökanta syytä tuoda esille, että varsinkaan yhdistyksen nuoremmat jäsenet eivät kuvittele yhdistyksen hallituksen olevan vaastuuton tähän perseilyyn. Olen maksanut yhdistykselle x määrän euroja saaadakseni kausikortin, olen tehnyt tämän tammikuussa. En ole saanut kausikorttia. Kyselyihini kausikortista minulle linkitetään joskus kesäkuussa kirjoitettua viestiä missä vastuu vieritetään toiselle taholle. Toivoisin nyt että SMJK:n hallitus astuisi esiin ja hoitaisi kausarin maksaneille jäsenilleen ne kausikortit. Tällä hetkellä yhdistyksen jäsenet soittelevat itse jonnekkin toiselle taholle saadakseen lippunsa. Kysyn vaan, että mitä vittua? Toinen seikka on se, että kun seuraavista kausikortteista aletaan keskustelemaan niin se seuraava taho, jolle nyt sitä vastuuta vieritetään, tulisi vaihtaa. Voisin kyllä lyödä mitä tahansa vetoa, että te kyvyttömät homot ette tule näin toimimaan.
|
|
|
|
euroflex
Poissa
|
|
Vastaus #211 : 02.09.2012 klo 16:17:01 |
|
Olen maksanut yhdistykselle x määrän euroja saaadakseni kausikortin, olen tehnyt tämän tammikuussa.
Aloitimme muuten myynnin sopivasti helmikuun lopussa..
|
|
|
|
sauhunen
Poissa
Suosikkijoukkue: juhlan robben
|
|
Vastaus #212 : 02.09.2012 klo 17:13:00 |
|
Kurdilla vähe hiekkaa pimperossa? Totta on se että ei tämä nyt ihan nappiin taaskaan mennyt. Syylliset löytyvät tilausten käsittely- ja postituspäästä joita loppujen lopuksi lienevät Pöllöliitto ja Lippupalvelu yhdessä. Tässä yhtälössä on siis yksi tekijä liikaa. SMJK:n syyksi voi vierittää sen että palvelu on edelleen tilattu näiden epäluotettavaksi havaittujen tahojen yhdistelmältä, ja se asia tulisi jatkossa ehdottomasti muuttaa. Siitä siis kurditaistelijan kanssa samaa mieltä.
Palloliittoa ei mielestäni tulisi asiaan sotkea enää lainkaan, vaikka Lippupalvelu onkin ihan haistavittu-lafka niin yksinään se saisi tämän varmasti toimimaan paremmin (tai jos mahdollista niin lippujen välittäjäksi kokonaan joku toinen taho, se vain taitaa olla mahdotonta Palloliiton saunasopimusten vuoksi). Itseäni vituttaa ainoastaan se että poliisin tulevan ylireagoinnin vuoksi matsiin saa jonottaa satavarmasti ihan saatanan pitkään, ja jos kaikki kausarit eivät ehdi ajoissa perille niin tilanne vain pahenee. Eipä siis muuta kuin sopiva räkäkänni päälle jo etukäteen jotta perseily ei vituta niin paljon, eiku..
|
|
|
|
idänihme
Poissa
Suosikkijoukkue: suurseura
|
|
Vastaus #213 : 02.09.2012 klo 19:24:16 |
|
Itsekin vasta nyt heräsin tosiasiaan että matsiin on alle viikko ja kausari pyörii vielä ties missä. Maksoin vielä hyvää hyvyyttäni täysihintaisein vaikkei tuolla varmaan ketään olisikaan kiinnostanut että en enää olekaan opiskelija... Ehkä tässä pitää vaan luottaa että jollain ihmeellä lippu tänne vielä eksyy...
|
|
|
|
Phrog
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Jaro, Suomi
|
|
Vastaus #214 : 03.09.2012 klo 10:17:25 |
|
Sieltähän se tuli.
|
|
|
|
PQS
Poissa
|
|
Vastaus #215 : 03.09.2012 klo 10:57:32 |
|
Lippupalvelun snadisti kyllästyneen oloinen virkailija kertoi juuri, että loput kausarit on postitettu perjantaina. Pitäisi siis ehtiä ilman ongelmia kotiin ennen perjantaita. Eli jälleen kerran -ei mitään syytä huoleen.
|
|
|
|
karpaasi
Poissa
|
|
Vastaus #216 : 03.09.2012 klo 11:00:38 |
|
Vihdoin ja viimein tuli tännekin!
|
|
|
|
mkL
Poissa
|
|
Vastaus #217 : 03.09.2012 klo 11:41:16 |
|
Tänään tuli .
|
|
|
|
Ensio
Poissa
|
|
Vastaus #218 : 03.09.2012 klo 11:58:14 |
|
viikko sitten tilattu, tänään tuli
|
|
|
|
Conlon
Poissa
|
|
Vastaus #219 : 03.09.2012 klo 12:15:11 |
|
Tänään oli tullut tännekin
|
|
|
|
kalu
Poissa
|
|
Vastaus #220 : 03.09.2012 klo 12:19:57 |
|
Vähän ehti jo huolestuun, mutta tänään oli tipahtanu postiluukusta
|
|
|
|
PG
Poissa
Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa
|
|
Vastaus #221 : 03.09.2012 klo 12:33:03 |
|
Tulihan se
|
|
|
|
Pie-O-My
Poissa
Suosikkijoukkue: Dirty Qwerty
|
|
Vastaus #222 : 03.09.2012 klo 12:49:05 |
|
Kuuteen edelliseen sama.
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
|
Vastaus #223 : 03.09.2012 klo 12:57:42 |
|
Toinen seikka on se, että kun seuraavista kausikortteista aletaan keskustelemaan niin se seuraava taho, jolle nyt sitä vastuuta vieritetään, tulisi vaihtaa.
Olen kyllä tuosta ihan samaa mieltä ja toivotan Kurditaistelijan tervetulleeksi seuraavaan SMJK:n hallitukseen. Ottanet vapaaehtoisesti vastuullesi 2016-karsintojen kausikorttimyynnin koordinoinnin?
|
|
|
|
shanks
Poissa
|
|
Vastaus #224 : 03.09.2012 klo 13:05:45 |
|
Himasta ilmoitettiin, että kausari on saapunut. Ei tarvi siis soittaa haistattelupuhelua Lippupalveluun, Palloliittoon tai SMJK:n hallitukselle.
|
|
|
|
|
|