FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.04.2024 klo 17:20:18 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]
 
Kirjoittaja Aihe: LC: 7.3 16:00 JJK - FF Jaro @ Vehkalampi  (Luettu 4236 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tommiman

Poissa Poissa


Vastaus #50 : 08.03.2012 klo 07:38:39

Mä en kyllä ymmärrä miksi Kronholm on avauksessa joka ottelussa?? Jos 1 syöttö 20 menee omille, niin en kyllä tajua miksi on Jeren suosiossa?

Tämän kevään matseissa ollu umpisurkea, ja parin maalinkin voi laittaa sen piikkiin.
A.I.Virtanen

Poissa Poissa


Vastaus #51 : 08.03.2012 klo 09:21:10

Kronholm on siitä erikoinen pelaaja, että hän ei korvaa hitauttaan ja kömpelyyttään erinomaisella syöttötaidolla, hyvällä pääpelillä tai millään muullakaan ominaisuudella. Olihan Eremenko itsekin aikanaan hidas, mutta hän osasi pelata.
kapten

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaikki suomalainen jalkapalloilu


Vastaus #52 : 08.03.2012 klo 10:58:52

Mä en kyllä ymmärrä miksi Kronholm on avauksessa joka ottelussa?? Jos 1 syöttö 20 menee omille, niin en kyllä tajua miksi on Jeren suosiossa?

Ere taitaa odottaa Makun nousevan sille tasolle millä oli Eren ekalla Jaro-kaudella. Tänä talvena sellaisesta pelistä ei vaan oo näkynyt merkkiäkään. Jokohan olisi aika kokeilla jotain muuta? Vaihtoehtoina Makun paikalle esim. Sara, Kula, Peth ja ehkä jopa Skrabb. Noista kokeilisin mielellään kaikkia muita paitsi Pethiä joka saa kyllä mun puolesta istua penkillä odottamassa kehittymistä ulkomaille siirtyvän ammattilaisen tasolle...

 
Sivuja: 1 2 [3]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa