FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 08:41:45 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: KUKA ON PARAS MAALIVAHDINHANSKOJEN VALMISTAJA?
Reusch - 81 (26.8%)
Uhlsport - 75 (24.8%)
Nike - 20 (6.6%)
Adidas - 47 (15.6%)
Puma - 23 (7.6%)
Sells - 24 (7.9%)
Muu - 32 (10.6%)
Äänestäjiä yhteensä: 186

Sivuja: [1] 2
 
Kirjoittaja Aihe: Maalivahdinhanskat  (Luettu 14769 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
GK-98

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter


: 26.03.2012 klo 19:15:43

Eli siis tässä pieni kysely kesän 2012- tuleviin hanskavalintoihin liittyen, minua ja muita helpottaakseni
« Viimeksi muokattu: 02.05.2012 klo 13:04:26 kirjoittanut Vastapallo »
Nahka_Tapsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio-san


Vastaus #1 : 26.03.2012 klo 19:57:03

Sondico ainakin omassa lapsuudessani.
el mono

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 26.03.2012 klo 20:22:13

Uhlsport, muut kokeiltuna paskaa.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #3 : 26.03.2012 klo 20:47:15

Uhlsport, muut kokeiltuna paskaa.

Hyviä hanskoja, mutta pehmeä pinta ei kestä rymyämistä yhtään. Uhlsportin käyttäminen kävisi turhan kalliiksi. Toisaalta, miksi murehtia, kun Reusch tekee muutenkin parhaat hanskat.
Vanda

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 27.03.2012 klo 12:35:26

Addun uudet hanskat ovat muuten erittäin hyviä, eteenpäin on menty aika reilusti.
Henkka27

Poissa Poissa


Vastaus #5 : 27.03.2012 klo 12:36:51

Sells paras pehmeällä alustalla. Ei oikein kovaa alustaa vaan tahdo kestää :(
Bob Common

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Antijalkapallo


Vastaus #6 : 30.03.2012 klo 10:23:26

Precision GK Ylos

Ei tarvitse stressata kulumisesta, kun maksavat puolet siitä mitä tunnetummat brändit.
Setä Simo

Poissa Poissa


Vastaus #7 : 03.04.2012 klo 23:59:39

Kyllähän Uhlsport on aivan omaa luokkaansa. Jässin käyttämä Absolutgrib rollfinger ja Reinan käyttämä fingerbett kiinnostavat. Jässin hanskaa saa ainakin palloilukeskuksesta ja duosportista.
julberto

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 11.04.2012 klo 21:14:17

Precision GK Ylos

Ei tarvitse stressata kulumisesta, kun maksavat puolet siitä mitä tunnetummat brändit.

Mistä olet näitä hanskoja hankkinut?
Bob Common

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Antijalkapallo


Vastaus #9 : 11.04.2012 klo 22:20:41

Mistä olet näitä hanskoja hankkinut?

Just Keepers
Great Save

Noista nettikaupoista on hyviä kokemuksia, viikossa saanut hanskat ja muutenkin asiallista palvelua. Juuri tulleen uuden malliston myötä noidenkin hinnat ovat pompsahtaneet vähän ylös näemmä siitä 20-30 punnan aiemmasta haarukasta, mutta esimerkiksi näitä hanskoja voin suositella varauksetta kenelle tahansa, eivätkä ole hinnalla pilatut. Tuosta merkistä kannattaa lisäksi oman kokemuksen mukaan ottaa puoli numeroa normaalia kokoa pienempi, jos haluaa hyvin istuvan hanskan (oon aina pelannut 9:n Reuscheilla, mutta Precisionista 8,5 on hyvä).
julberto

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 11.04.2012 klo 22:50:05

Just Keepers
Great Save

Noista nettikaupoista on hyviä kokemuksia, viikossa saanut hanskat ja muutenkin asiallista palvelua. Juuri tulleen uuden malliston myötä noidenkin hinnat ovat pompsahtaneet vähän ylös näemmä siitä 20-30 punnan aiemmasta haarukasta, mutta esimerkiksi näitä hanskoja voin suositella varauksetta kenelle tahansa, eivätkä ole hinnalla pilatut. Tuosta merkistä kannattaa lisäksi oman kokemuksen mukaan ottaa puoli numeroa normaalia kokoa pienempi, jos haluaa hyvin istuvan hanskan (oon aina pelannut 9:n Reuscheilla, mutta Precisionista 8,5 on hyvä).

Kiitoksia. Ylos
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #11 : 19.04.2012 klo 12:54:26

Just Keepersille vahvat suosittelut täältä. Ainakin mun suosimieni merkkien ja mallien suhteen halvempi kuin aiemmin käyttämäni Keeperskit.com. Viime perjantaina tilasin Reuschin lapaset ja Umbron kassin ja äsken postitäti soitteli ovikelloa paketti kourassa. Ylos
Olli Kahn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bayern/Saksa


Vastaus #12 : 01.05.2012 klo 16:20:52

Mä olen Reusch kintaita käyttänyt vuosia eikä tarvetta ole ollut vaihtaa :)
Ainoa miinus joka kyseistä merkkiä suosiessa on hinta joka muita korkeampi, mutta kun maltaa odottaa tarjouksia tai hankkii edellisen kauden version saa kintaat kotiin ihan kelvolliseenkin hintaan.
Reusch hanskoja ostan myös "paskojen" sormieni takia, sillä Reusch sormisuojaus teknologia selkeästi paras kokeilemistani...

justkeepers.com sekä great-save.com ovat omat suosikkini, mutta myös keeperskit on tuttu ja luotettava nettipaikka josta hanskoja oon hankkinut.

Yksi mielenkiintoinen ja hyvä asia myös on, että uusia ja huokeita merkkejä on tullut mukaan :)
Juuri maanantaina tuli postista retrokintaat modernilla leikkauksella sekä kämmenmateriaalilla ja hinta...  no tsuumatkaa itse, eikä laatu eroa huippu brändien laaadusta tippaakaan... myös mallisto kattava ja uusiakin malleja on tulossa jo toukokuun aikana ;)
Eli voin jo parin päivän kokemuksen jälkeen sanoa että kannattaa tutustua!!!


http://www.f-linegk.co.uk/products/

Juimis

Poissa Poissa


Vastaus #13 : 02.05.2012 klo 12:50:37

Itse olen pelaillut kaksilla Puman V-konstrukt 2007- ja V-konstruk 2008- malleilla. Molemmat oli ihan ok, mutta pito tuntui häviävän nopeasti ja hanskat repesivät melko nopeasti. Liekö asia parantunut sittemmin?
Nyt parin viimevuoden ajan on ollut käytössä Niken Spyne mallit ja täytyy sanoa, että ovat kyllä olleet todella hyvät hanskat, fingersavet on kevyet ja eivät liian jäykät. Olen kyllä käyttänyt noita pääasiassa ilman niitä rankoja, ainoastaan kahdessa sormessa on tullut käytettyä niitä kun loukkasin ne pelissä. Huonona puolena on se, että nuo eivät oikein tahdo kestää kuin yhden kauden. Varsinkin tekonurmi tuntuu olevan myrkkyä Niken contact foamille.
Olli Kahn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bayern/Saksa


Vastaus #14 : 02.05.2012 klo 18:54:19

Itse olen pelaillut kaksilla Puman V-konstrukt 2007- ja V-konstruk 2008- malleilla. Molemmat oli ihan ok, mutta pito tuntui häviävän nopeasti ja hanskat repesivät melko nopeasti. Liekö asia parantunut sittemmin?
Nyt parin viimevuoden ajan on ollut käytössä Niken Spyne mallit ja täytyy sanoa, että ovat kyllä olleet todella hyvät hanskat, fingersavet on kevyet ja eivät liian jäykät. Olen kyllä käyttänyt noita pääasiassa ilman niitä rankoja, ainoastaan kahdessa sormessa on tullut käytettyä niitä kun loukkasin ne pelissä. Huonona puolena on se, että nuo eivät oikein tahdo kestää kuin yhden kauden. Varsinkin tekonurmi tuntuu olevan myrkkyä Niken contact foamille.

No ei hanskat ole tarkoitettukaan kestämään kautta, eikä edes puoltakaan kautta...
Itse käytän pääasiassa kahta-kolmea hanskaparia, joista yhdet treenihanskat ja toisia käytän peleissä... kuluneet kintaat tiputetaan treenikäyttöön jne... näin pelihanskat kyllä oikein huollettuna kestää 15-20 peliä, vähintään.
Juimis

Poissa Poissa


Vastaus #15 : 02.05.2012 klo 22:48:02

No ei hanskat ole tarkoitettukaan kestämään kautta, eikä edes puoltakaan kautta...
Itse käytän pääasiassa kahta-kolmea hanskaparia, joista yhdet treenihanskat ja toisia käytän peleissä... kuluneet kintaat tiputetaan treenikäyttöön jne... näin pelihanskat kyllä oikein huollettuna kestää 15-20 peliä, vähintään.

Niin siis en itsekkään ole noilla hanskoilla muuta tehnytkään kuin pelannut peleissä ja tietenkin huoltanut niitä hyvin ja tottakai ymmärrän hyvin, että näitä rukkasia ei ole tehty kestämään ikuisesti. :) Kyllähän sille viimekaudella otteluita tulikin se toistakymmentä.

Näin tuossa eräällä maalivahdilla jolla oli ostanut Adidaksen hanskat viimekaudelle ja hänellä oli ne edelleen ja olivat lähes uuden oloiset...
jupp3

Poissa Poissa


Vastaus #16 : 03.05.2012 klo 16:18:27

Näin tuossa eräällä maalivahdilla jolla oli ostanut Adidaksen hanskat viimekaudelle ja hänellä oli ne edelleen ja olivat lähes uuden oloiset...

Dudek?
Olli Kahn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bayern/Saksa


Vastaus #17 : 04.05.2012 klo 20:19:51

Niin siis en itsekkään ole noilla hanskoilla muuta tehnytkään kuin pelannut peleissä ja tietenkin huoltanut niitä hyvin ja tottakai ymmärrän hyvin, että näitä rukkasia ei ole tehty kestämään ikuisesti. :) Kyllähän sille viimekaudella otteluita tulikin se toistakymmentä.

Näin tuossa eräällä maalivahdilla jolla oli ostanut Adidaksen hanskat viimekaudelle ja hänellä oli ne edelleen ja olivat lähes uuden oloiset...

Toi on muuten totta... esim noissa edullisissa Fingersave hanskoissa oleva allround pinta on todella kestävä.
Mulla on ollu jo toista vuotta kys hanskat treenikäytössä ja hiekkatekonurmella pääasiassa käytetty ja pinta edelleen todella hyvä, eli noita todella voin suositella, eikä pitokaan ole ollenkaan hassumpi :)
Olli Kahn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bayern/Saksa


Vastaus #18 : 17.06.2012 klo 13:30:43

Edelleen voin suositella tätä huokeampaa merkkiä F-Line.a joka kyl on pirteä uutuus, tästä Ultima Protect mallista kokemusta parin pelin verran ja pito on kyl huikea ja kintaat todella viimeistellyt ja ne saa kotiin n40€ hintaan... eli 20-50 egee huokeammin kuin ns huippumerkkien vastaavat... ainoa pieni miinus on et hanskat ei hengitä ("ilman otto reijät puuttuu" :) ) joten hiukan käsi hikoaa, mut muuten ei huonoa sanottavaa.
Ei sillä et kyl Reusch on edelleen se merkki :) mut muitakin kandee kokeilla...

http://www.f-linegk.co.uk/wp-content/uploads/2011/07/neg-red.jpg
eskobar

Poissa Poissa


Vastaus #19 : 11.07.2012 klo 19:42:53

Lähti just Great-Savesta tilaukseen Adidaksen wrist control rukkaset pelikäyttöön ja testiin/treeneihin noi aiemmin kehutut PRECISION (18puntaa) hanskat. Niistä voi kirjotella kehuja/haukkuja vähän laajemman testin jälkeen.

Pelasin kevätkierroksen Reuschin G1:sillä ja joutu olemaan pettynyt. Hanskoista lähti pinta murenemaan todella vähästä, ja kun alkuun pääsi ei loppua ollut tulossa. Pelialustana ollut pääasiassa nurmi, 2 matsia tekonurmella. Todella murakan oloinen lateksi, vaikka pessyt hanskat joka pelin jälkeen käsin, ja pelejäkään ei paljon tullut loukkaantumisen takia. Toisin sanoen meni luotto hanskaan aivan täysin, kun pallot alkoi viimeisessä pelissä tippumaan selvissä tilanteissa. Ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin tilata uudet, ja vaihtaa merkki Adidakseen. Se ainakin treenikäsineenä on toiminut hyvin, saa nähdä onko toi vähän paremman kategorian Didas yhtä hyvä.
Olli Kahn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bayern/Saksa


Vastaus #20 : 16.07.2012 klo 09:15:03

Lähti just Great-Savesta tilaukseen Adidaksen wrist control rukkaset pelikäyttöön ja testiin/treeneihin noi aiemmin kehutut PRECISION (18puntaa) hanskat. Niistä voi kirjotella kehuja/haukkuja vähän laajemman testin jälkeen.

Pelasin kevätkierroksen Reuschin G1:sillä ja joutu olemaan pettynyt. Hanskoista lähti pinta murenemaan todella vähästä, ja kun alkuun pääsi ei loppua ollut tulossa. Pelialustana ollut pääasiassa nurmi, 2 matsia tekonurmella. Todella murakan oloinen lateksi, vaikka pessyt hanskat joka pelin jälkeen käsin, ja pelejäkään ei paljon tullut loukkaantumisen takia. Toisin sanoen meni luotto hanskaan aivan täysin, kun pallot alkoi viimeisessä pelissä tippumaan selvissä tilanteissa. Ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin tilata uudet, ja vaihtaa merkki Adidakseen. Se ainakin treenikäsineenä on toiminut hyvin, saa nähdä onko toi vähän paremman kategorian Didas yhtä hyvä.

Nyt täytyy muistaa et G1 on Reuschin ykkös lateksi, eikä siis todellakaan ole välttämättä paras valinta jos haluaa pitkäikäisen tuotteen alasarja käyttöön.
Aika montaa hanskaa kokeillu tässä parin viime kesän aikana ja ylivoimainen kestävyys on Adidas (halppislateksi) allround jota näissä mm 45euron fingersave hanskoissa käytetään.  pelejä/treenejä takana kymmeniä ja pito edelleen huippuluokkaa hyvin kostutettuina...muuten kintaat alkaa olla aika rujon näköiset.
Kannattaa tsuumata jatkuvasti tarjouksia ja rohkeasti kokeilla näitä halvempiakin varsioita ja merkkejä.
eskobar

Poissa Poissa


Vastaus #21 : 08.09.2012 klo 21:42:34

Onkohan muuten miten paljon merkitystä (esim noissa aiemmin puhumissani Reuchin G1:sissä), että olivat vanhaa mallia ja ostin halvennuksesta nuo. Vaikuttaako jos ne vaikka 1/2-kautta - koko kauden on jossain varastossa, jonka jälkeen vasta myydään käyttöön. Voiko lateksi hapristua varastossa?

Aiemmin mainostetut 18punnan Precisionit ovat ajaneet asiaansa kyllä hyvin treenikäytössä, tosin eivät nuokaan hirvittävän kestäviltä vaikuta lateksiltaan, mutta pito on hyvä. Toinen miinus tulee rannekiinnityksestä. Todella onneton, ja tuntuu että hanska muljuaa kädessä, mutta hintansa väärti silti ehdottomasti. Toisaalta kun pelirukkasena on tuo parempi Adidaksen Wristcontrol, jossa tuo ranne on helvetin hyvä, niin nuo voi tuntua vähän köykäisiltä. Adidas on taas toiminut kuin unelma. Tukeva, pitävä ja toistaiseksi myös kestänyt hyvin omaa käyttöä. Ensi kesäksi joutunee hankkimaan jonkinlaiset fingersavet sitten.

Talviharjoitushanskoista suosituksia otetaan vastaan. Alustana toimii hiekka, eli HG rukkanen saisi olla (tai joku oikein kovalateksinen muu). Näissä ei pidolla ole niin iso merkitys kuin kestävyydellä.
Olli Kahn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bayern/Saksa


Vastaus #22 : 11.10.2012 klo 17:56:32

Kulutusta kestävää hanskaa jos hakee kannattaan Reusch R1 pintaisiin malleihin tutustua, mut tosin kyl parit ns halvemmat ajaa saman asian kuin yhdet hiukan kalliimmat.
Kuin jo pariin kertaan oon todennu Adidas n.45 egen finfersave malli on hyvä ja kestävä harkkakäsine.
Myös noiden britiläisten nettifirmojen tarjouksia kandee seurata... välillä lähtee laatuhanskaa 20-30 egen hintaan.
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva


Vastaus #23 : 11.10.2012 klo 21:03:06

Rombo
Olli Kahn

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Bayern/Saksa


Vastaus #24 : 12.10.2012 klo 13:21:44

Rombo

Juu tuo merkki tulee mieleen lapsuus ajalta eli -80 luvulta. Itselläni ei kys hanskoja koskaan ollut mut vastustajilla toisinaan noita näki. Ei liene ollut markkinoilla tuon ajan jälkeen.

 
Sivuja: [1] 2
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa