Le Boothilla ei ollut oikeastaan sen enempää asiaa kuin Tomillakaan.
Lee kertoi, että urheilutapahtumasta voi saada erilaisilla mobiilisovelluksilla ym teknisillä ratkaisuilla paremman elämyksen katsojille ja mikä tärkeintä katsojilta voi saada suoraa palautetta kun ihmiset ovat vielä innoissaan. Toisaalta ihmiset voi innostaa peleissä käyttämään palveluita. Lee muistutti myös ettei kaikki voi aina olla pelkkää myyntiä, mobiiliratkaisut antavat mahdolllisuuksia myös huolehtia asiakassuhteesta ja sitouttaa asiakkaita.
Lee puhui erilaisista teknisistä retkaisuista ja sovelluksista. Otan esiin Facebookin kun sen itsekin ymmärrän. Sosiaalisen median LEe pitkälti niputti FB:ksi ja muistutti FB:n ongelmista. Suuri ongelma on se, että urheiluseura facebookissa ei toimi omalla nimellään, nimi on facebook. Tässä mielessä face on brändin tunnistamisen kannalta ongelmallinen vertaapa vaikka
www.ffjaro.fi tai facebook.com/ffjaro.Toisaalta facebookissa oleva urheiluseura ei hallitse fb sivuillaan tapahtuvaa mainostusta. FB on alustana myös vaikeasti muutettavissa rahaksi, vaikka seuralla olisi miljoona fbfania ei seuralla ole helppoa mahdollisuutta päästä käsiksi näihin tietoihi ja näin palvella fbfaneja suoraan.
Mobiiliratkaisujen luovan ja tehokkaan käytön Lee Booth näki myös vahvistavan yhteisöllisyyttä seuran, stadionilla olevien ja nojatuolikannattajien kesken. Miten ja millä perusteella? No se meni vähän ohi.
Siinäpä se tärkein anti.