Tottakai, mutta naurattaa vain kun kaksi kuukautta sitten joku palstalla kehtaa sanoa että Ilveksen vetämä projekti olisi hyvä jos seurat tekevät tuossa yhteistyötä, niin sama kirjoittaja on sitä mieltä että "ei voi toimia". Nyt sitten onkin hyvä idea. Kategorisesti siis täysin kiellettiin, että missään tapauksessa tuo vaihtoehto että Ilves on operaattori ei voi millään toimia ja KAIKKI muut vaihtoehdot ovat parempia. Nyt kuitenkin se onkin hyvä, vaikka perustelut on käytännössä lähes samat tuossa tiedotteessa kuin kirjoittajana.
Olin itse 2021 syksyllä sitä mieltä, että Suomen ei missään nimessä kannata liittyä Natoon, mutta loppuvuodesta mieli muuttui ja helmikuussa 2022 olin jo vimmainen NATO-kannattaja ja -haukka. Tilanteet muuttuvat ja hyvä, että tiedon lisääntyessä ihmiset ovat valmiita päivittämään näkemyksiään, eivätkä ole fakkiutuneet periaatteellisista syistä aiemmin muodostettuihin mielipiteisiin.
Tällaista TPV-nikin tapaista meininkiä tarvitaan enemmänkin Tampereen futisskeneen

Ja isot kiitokset TamUlle hienosta tiedotteesta! Mukavaa saada edes jotain kautta mielenkiintoista tietoa aiheesta