FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.04.2024 klo 03:28:41 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 168 [169] 170 171
 
Kirjoittaja Aihe: Tammelan Stadion  (Luettu 712850 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #4200 : 16.04.2024 klo 19:38:14

Kieltämättä tuli tästä toisenkin osapuolen edustajasta mieleen, että onko kaikki konfliktitilanteet pakko yrittää julkisesti maksimoida. Toki tällainen riitely nyt ei mitenkään maailmanvakavaa ole.

Muistutuksena vielä miehen kommentointi taannoiseen FC-gateen: https://www.aamulehti.fi/jalkapallo/art-2000010239070.html
Pemari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: I support FF3


Vastaus #4201 : 16.04.2024 klo 19:40:36

Vaikuttaa kyllä lyijynraskaalta tapaukselta tekstin perusteella tämä Tamminen, vaikka eittämättä taitava valokuvaaja onkin.

Narsistinen hörhöhän tuo on. Alkoi jossain vaiheessa tuutata silloin tällöin Twitteriin sen verran rasistista persupaskaa kuvajulkaisujensa väliin, että oli lopetettava seuraaminen, vaikka kuvaajana miestä arvostankin.
Wissi

Poissa Poissa


Vastaus #4202 : 16.04.2024 klo 20:20:11

Uutinen
Juha Tamminen

Näin siinä sitten kävi...

Tuota Ilveksen toimarin näkemystä en ihan jaa, koska halutaan "rauhoittaa", pitää sulkea koko se kentän kulma, sillä hissille pitää mennä sen "rauhoitetun" tilan ohi. Saattaahan sinne ylös ehtiä 2 minuutissa, jos hissiä ei tarvi venata, ja sieltä ylhäältä löytyy paikka läheltä hissiä. Realistisempi arvio voisi olla 3-4 minuuttia, se kertaa kaksi, koska kentälle mennään 15 minuutin tauolla myös takaisin, niin siinähän meni puolet tauosta. Ei siinä enää ole aikaa montaa kuvaa katsoja, käsitellä ja kirjoittaa kuviin pelaajien nimiä. Ja voisin lyödä vaikka vetoa, että yksikään pelaaja ei ottelun tauolla mene siihen tilaan "rauhoittumaan" - kyllä ne pysyvät pukukopissa. Ja ne jotka eivät ole kokoonpanossa, istuvat todennäköisesti "rauhallisina" katsomossa.

Mutta herra toimari veti tästä herneen nenään ja syvälle. Ja siellä se varmaan pysyy. Eikä tämä ollut eka kerta, kun olen vastaavassa tilanteessa polttanut proppuni. Aina ennen on kuitenkin huomattu, että olin oikeassa.

Brian Cloughin sanoin: "We talked about for 15 minutes and decided I was right!"



Eiliseen keskusteluun osallistuivat eri media- ja seurahenkilöt Ilveksen kunniapuheenjohtajaa myöten.

https://www.facebook.com/juha.tamminen.71/posts/pfbid0t15VqStVnQhvV6s5zQsc3peUZ1LbsibBHsvnbpPjgkHEAmQDYooJfARHVGNpD4oQl
Uutinen
Laitoin äsken meilin Ilveksen toimistolle, ja tässä teksti myös muiden luettavaksi. Haluan, että asiasta keskustellaan. Ja jos Ilveksen toimistolla otetaan tästä herne nenään ja minä saan porttikiellon, niin pelataan matseja muuallakin. En minun ole mikään pakko käydä Ilveksen kotipeleissä.

***

Hei!

Palataan tässä nyt vielä lauantaihin ottamatta kantaa itse peliin ja sen lopputulokseen. Paikalla olleet tietävät, että poltin päreeni siellä kunnolla, mitä myös siellä jo ehdin pahoitella, mutta syyttä käämejäni en polttanut. Olen muutaman kerran kevättalven aikana ja vielä liigan media-avauksessa kuullut suhteellisen luotettavista lähteistä, että uudella stadionilla olisi valokuvaajien käytössä työtila kulmassa kentän tasossa, johon pääsisi nopeasti ja helposti työstämään ja lähettämään kuvia ottelun tauolla ja heti pelin jälkeen. Nykymaailmassa kuvilla on aina kiire, ja kuvatoimisto haluaa kuvia jo tauolla, eikä siinä vartissa ole hetkeäkään liikaa minuutteja.

Sitten ennen peliä minulle kerrotaan, että tilaa ei saa käyttää muut kuin Ilveksen omat kuvaajat - muiden pitää nousta 4. kerrokseen, ja vaikka olen normaalisti hyvin rauhallinen, silloin poltin päreeni. Onhan siinä hissi, mutta siirtyminen edestakaisin veisi helposti tauon minuuteista puolet, eli siinä ei sitten enää kuvia paljon valita ja käsitellä. Mä olin Ilveksen pelissä kuvaamassa ensimmäisen kerran 23. heinäkuuta 1980, ja sen jälkeen aika monta kertaa. Olosuhteet ovat muuttuneet, valokuvaajan työ on muuttunut. Kun kamerassa oli filmiä, tauolla ei ollut kiire minnekään. Mutta nyt on.

Viime kausien perusteella olen Jimin lisäksi useimmiten ainoa, joka Ilveksen matseista on kuvia tauon aikana lähettänyt. Vanhassa Tammelassa ja Ratinassa oltiin milloin missäkin, mutta aina hommiin pääsi nopeasti. Jokainen läppäriä käyttänyt ymmärtää, että taivasalla näyttöä on kurja katsella, eikä vettä saa tulla niskaan. Uudessa Tammelassa sitä tulee, jos jää siihen päätyyn - sadettajan suihku kastelee myös mainosaidan taakse, eikä siellä muutenkaan kirkkauden takia läppäriä juuri voi käyttää. Siksi se tila kulmassa on tai olisi sijainniltaan täysi kymppi. Siihen pääse puolessa minuutissa, ja siitä pääsee takaisin yhtä nopeasti. Eikä tarvi odottaa eikä jonottaa hissiin. Kaiken lisäksi hissiin pitäisi kulkea sen tilan oven ohi. Ei kovin järkevä tilanne.

Olin lauantaina niin pahalla päällä, että Laura antoi minulle luvan olla siinä ja sain kuvia eteenpäin tauolla ja matsin jälkeen. En tiedä mihin Ilveksen pelaajat sitä tilaa tarvitsevat sinä aikana kun siinä joku kuvaaja olisi töissä, eli 20 minuuttia ennen ottelua, tauolla ja max puoli tuntia matsin jälkeen. Yhtään pelaajaa sinne ei lauantaina tullut. En ymmärrä miten perusteena sen sulkemiseen valokuvaajilta olisi se, että se on pelaajien käytössä, kun pelaajilla on juuri siihen aikaan muuta tekemistä. Eikä sinne Veikkausliigan otteluissa Ilveksen omien kuvaajien lisäksi tulisi kuin minä ja satunnaisesti joku muu kuvaaja. Ei siellä liigaotteluissa ruuhkaa koskaan tulisi, ja jos sinne joku pelaaja eksyy kun siellä kuvia on läppärin näytöllä, vanhan kokemuksen perusteella sen sijaan että pelaaja moisesta häiriintyy, se tulee uteliaana katsomaan kuvia - näin on käynyt monta kertaa ainakin minulle. Maaottelut ja europelit ovat sitten eri juttu, silloin sitä tilaa varmasti käyttäisi useampi kuvaaja.

Nyt haluankin tietää, onko se tila valokuvaajien käytössä Veikkausliigan otteluissa vai ei? Olen ollut näissä hommissa niin kauan, että en suostu tuolla lailla pompoteltavaksi, voi olla yhtä tulematta Ilveksen peleihin, jos kerran Ilves kokee mun työni niin arvottomaksi, että en saa tilaa käyttää. Neljänteen kerrokseen en lähde, vaan jään siinä tapauksessa kotiin tai menen johonkin muuhun matsiin. Ja mitä tulee niihin vanhoihin pelikuviin, joita minulta on stadionin seinille kysytty, niin neljäs kerros tarkoittaa nelinkertaista hintaa.

Valokuvan hinta on nykyään olematon, kun jokaisessa taskussa on kamera. Mä olin 1980-luvulla tässä maassa varmaan ainoa, joka kuvasi futista värifilmille. Filmi maksoi, kuvauskalusto maksoi, filmin kehitys maksoi, jokainen sormen painallus maksoi markan tai enemmän, riippui filmistä. Tietokoneet maksavat, skanneri maksoi, kuvien digitointi on ollut valtava urakka. Sitä vaan ei moni tule ajatelleeksi katsoessaan 30-40 vuotta vanhaa kuvaa puhelimen näytöllä. Ja ilman sitä valokuvaa, ei ole mitä tulostaa, ja kehystäjäkin jää ilman töitä. Suurimman työn on tehnyt valokuvaaja, joka työllään antaa töitä kahdelle muulle.

Pallo on nyt teillä siellä Ilveksen toimistolla. Jään odottamaan vastausta.

Terv.

Juha Tamminen

Lainaus
Mikko Innanen

Juha Tamminen: Arvaa kaks kertaa onko meiltä selostajilta koskaan kysytty mitään selostamoihin liittyvää vinkkiä? Kuka tietää minkälainen selostamon pitää olla? Selostaja saattaisi tietää. Paljonko tarvitaan tilaa läppäreille, papereille ym? Minkälainen näkyväisyys kentälle? Median edustajat ovat monella pelipaikalla välttämätön paha. Näin se vaan menee vuodesta toiseen - valitettavasti Hymyilevät kasvot ja kyynelMikrofoniJalkapallo
Uutinen
Juha Tamminen

Mikko Innanen mun ei tarvi arvata - samassa kerhossa ollaan Kasvot naurunkyynelissäNauraa kippurassa

Lainaus
Antti Wennström

Tulevaisuuden urheilutapahtumissa ei ole journalisteja eikä valokuvajournalisteja. Hommat rullaa siihen suuntaan.
Uutinen
Juha Tamminen

Antti Wennström siinä olet aivan oikeassa, mutta ihan vielä ei olla siinä. Miten kauan siihen menee, vaikea sanoa. Minä kuitenkin lopetan hommat ennen sitä.

Lainaus
Mika Kylmäniemi

Hyvä puheenvuoro kyllä. Ei voi muuta kuin hattua nostaa sulle, Juha. Olet jämäkkä ja sanot kyllä asiat suoraan, ehkä joskus hyvinkin kärkkäästi. Mutta sen mitä oon kuullut ja lukenut niin asiasta sekin.
Uutinen
Juha Tamminen

Mika Kylmäniemi äitivainaa pesi joskun mun suuni saippualla, koska kiroilin liikaa. Ei se auttanut. Mutta tosiasia se, että kun tarpeeksi käyttää voimasanoja, asia menee varmasti perille. Ja kun kyseessä on täysin kaiken järjen vastainen kielto, mä poltan proppuni aika nopeasti.

Lainaus
Jouko Muuri

Hieno, asiallinen ja hyvin perusteltu kirjoitus. Se työ, mitä olet vuosikymmenet tehnyt suomalaisen futiskulttuurin eteen huippulaadukkaasti ansaitsee kyllä parhaat mahdolliset olosuhteet futisseurojen taholta.
Uutinen
Juha Tamminen

Jouko Muuri poltin vastaavalla tavalla päreeni kerran Klubin matsissa. Siellähän oltiin vuosikaudet siinä aulassa, mistä joukkueet menevät kentälle. Sehän oli aivan takapuolesta. Sitten kerran kauden ekassa matsissa siihen ei päästetty, mutta mitään paikkaa ei ollut osoitettu tilalle. Ärräpäitä tuli sen verran ja suoraan päin oikean henkilön naamaa, että seuraavassa matsissa kaikki oli kunnossa ja vielä paljon paremmin kuin aiemmin. Kukaan ei ottanut hernettä nenään mun kiroilusta, vaan asia laitettiin kerralla kuntoon - ja kyseisen herran kanssa olen ollut siitä lähtien aina hyvissä väleissä. Samoin kävi Vaasassa, sielläkin asia laitettiin kuntoon, eikä siltoja poltettu. Olen huomannut, että olen yleensä ainoa, joka uskaltaa nostaa näistä metelin - toiset kiroilevat itsekseen. Ehkä mä olen tavallaan ollut valokuvaajien epävirallinen "pääluottamusmies", koska uskallan avata sanallisen arkkuni silloin kun siihen on aihetta.
Lainaus
Jouko Muuri

Juha Tamminen On hyvä, kun ottaa asioita puheeksi ja uskaltaa vaatia kunnon työskentelyolosuhteita. Boltillakin tilaa riittää, kun sitä halutaan järjestää. Onhan se seurojenkin iso etu, että tapahtumista tulee jo melkein reaaliajassa erinomaista kuvamateriaalia verkkoon.
Lainaus
Markus Karjalainen

Tietämättömyydestä kaikki johtuu, keskimäärin. Jos ja kun Kuopioon saadan mediatila, niin tuletko konsultin ominaisuudessa käymään. Yritän edistää asiaa Kuopion Urheilutoimittajien kerhon edustajana.
Uutinen
Juha Tamminen

Markus Karjalainen kyllä tulen, jos olen silloin vielä elävien kirjoissa...
Lainaus
Mikko Innanen

Markus Karjalainen: Kuopion Keskuskentän ( Väre Areena? ) ns Mediakuutio on jo ihan oma lukunsa. Surullinen esimerkki selostajien täydellisestä aliarvioimisesta. Huh huh Hymyilevät kasvot ja kyynel
Toivottavasti Markus uudella stadionilla homma hanskassa Peukalo ylösJalkapallo

Lainaus
Markku Lehtola

Tietämättömyyttä minäkin pitäisin syynä moiseen. Ei ole osattu ajatella. Harmi, että se ensimmäinen kerta sitten menee pieleen tästä syystä.
Uskon ja toivon, että Ilves ottaa tästä opikseen ja toivottavasti Sinäkin lauhdut niin ettei jää ryppyä rakkauteen.
Tärkeää työtä teet ja olosuhteiden pitää olla sen mukaiset.
Uutinen
Juha Tamminen

Markku Lehtola minä olen jo rauhoittunut ja mielestäni ilmoitin, että jos tuo meno jatkuu, vedän kalenterissa henkselit Ilveksen kotimatsien yli. Eihän mun ole sinne mikään pakko mennä, mä olen jo niin vanha ja monessa liemessä marinoitu, että voin halutessani lopettaa kuvaamisen vaikka huomenna, jos koen olevani taakaksi.

Lainaus
Jussi Heimo

Hyvä Juha Tamminen! Pelkkää asiaa – toiveesi toteuttaminen ei ole kuin Ilveksen hyvästä tahdosta kiinni. Kokemukseni mukaan nykyinen johto Niklas Salminen/Hevonkorpi ja reipas mediayhteyshenkilö Laura Kärkkäinen ovat yhteistyökykyisiä ja varmasti ymmärtävät tarpeesi ja jollain lailla hoitavat kuvausolosuhteesi myös tauoilla kuntoon. Kyllähän Tammelan Stadion ansaitsee paikalle myös Suomen pitkäaikaisimman ja sitoutuneimman jalkapallokuvaajan - myös Ilveksen Veikkausliiga otteluissa.
Uutinen
Juha Tamminen

Jussi Heimo seuraavaan peliin on liki 3 viikkoa aikaa - eiköhän asiaan saada selvyys ennen sitä. Siellähän ei ole asiaa sen paremmin ajateltu - mikä monessa paikassa on tapana.
tampereen lurkkija miäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #4203 : 16.04.2024 klo 20:36:46

Onhan tuo aika naurettavaa kitinää. Käytännössä suoraan myöntää että käyttäytyi huonosti ja asiattomasti, ja suunnilleen peräkkäisissä lauseissa uhriutuu että antaakohan Ilves tästä porttikieltoa, ja että en varmasti tulee enää koskaan kuvaamaan.

Millä kunnon stadionilla tässä maailmassa on yleiset mediatilat kentän tasalla?
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #4204 : 16.04.2024 klo 20:37:13

Itsensä työllistävälle ammattilaiselle tuossa on vähän se idea, että leimattomien versioiden käytöstä pitää hänelle maksaa. Mikä ei ole ihan kohtuuton idea.
Varmaankin sellainen ihminen, joka kuvaa työkseen ja yrittää myydä niitä kuvia. Todennäköisesti myös ihminen, joka on kyllästynyt kuvien "varastamiseen". Lehdille myydyistä kuvista ne isot vesileimat luonnollisesti puuttuvat.

:o

Mä olen nähnyt netissä aika paljon ammattilaisten ottamia kuvia joissa on huomattavasti huomaamattomampi "vesileima" (tai ei leimaa ollenkaan - suomimedialla ei varmaan ole pokkaa lähteä suomifutiskuvia varastamaan, mutta ymmärrän toki että myös muunlainen lainaaminen korpeaa).

Toki jos pointtina on mainostaa itseään ja myydä omaa työtään, niin oma nimi mahdollisimman isolla voi olla toimiva ratkaisu. Taas jos haluaa että ihmiset nauttivat kuvien estetiikasta, niin riittäisikö pienempikin?
D mies

Poissa Poissa


Vastaus #4205 : 16.04.2024 klo 20:40:27

Tuo Tamminen ollut aiemminkin jo kummallisen kitisijän maineessa.
Cantonakaskessa

Poissa Poissa


Vastaus #4206 : 16.04.2024 klo 20:46:13

Mikä nyt sitten on totuus. Kehuu olevansa rauhallinen, ja toisaalla sitten kiroillut kuin turkkilainen jo pienestä pitäen vaikka äiti kuinka pesi suun saippualla. Varmaan hyvä kuvaaja, joo, mutta vähän sellainen etteks tiedä kuka mä oon -casehan tuo on.
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #4207 : 16.04.2024 klo 20:48:11

Mikä nyt sitten on totuus. Kehuu olevansa rauhallinen, ja toisaalla sitten kiroillut kuin turkkilainen jo pienestä pitäen vaikka äiti kuinka pesi suun saippualla. Varmaan hyvä kuvaaja, joo, mutta vähän sellainen etteks tiedä kuka mä oon -casehan tuo on.

Kyllä tästä kieltämättä tuli eräs toinen “Juha” Tamminen vähän mieleen. Take my word!!!

- Suomifutiksen kuvaajalegenda BR79 Juha Tamminen TamPhoto Oy
Tarinankertoja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #4208 : 17.04.2024 klo 08:18:25

Mä olen nähnyt netissä aika paljon ammattilaisten ottamia kuvia joissa on huomattavasti huomaamattomampi "vesileima"

Tässäkin sitten sellanen juttu, että ei kaupallinen lainaaminen on nykyään ihan mahdollista vesileimoista huolimatta, sillä hyvät AI:t osaa nykyään poistaa noi vesileimat kuvista.. kokeilkaa vaikka. Kaupalliseen tarkotukseen kuvasta kyllä jokainen kaupallinen taho maksaa ihan varmasti, joten vesileimojen käyttö on menettänyt jo merkityksensä. Signeeraus toki alakulmaan on ihan bueno.
Yanarii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #4209 : 17.04.2024 klo 08:41:04

Tässäkin sitten sellanen juttu, että ei kaupallinen lainaaminen on nykyään ihan mahdollista vesileimoista huolimatta, sillä hyvät AI:t osaa nykyään poistaa noi vesileimat kuvista.. kokeilkaa vaikka. Kaupalliseen tarkotukseen kuvasta kyllä jokainen kaupallinen taho maksaa ihan varmasti, joten vesileimojen käyttö on menettänyt jo merkityksensä. Signeeraus toki alakulmaan on ihan bueno.
En ole AI:lla kokeillut, mutta photoshoppia lähes päivittäin käyttävänä voin sanoa, että silläkin tuollaisen vesileiman poistaminen onnistuu suht kivuttomasti. Toki AI:lla homma varmaan onnistuu 1-2 painalluksella. Mitä tulee kaupalliseen puoleen, niin aika harva tuollaista vesileimaa tai signeerausta enää edes käyttää, vaan yleisesti sosiaalisessa mediassa julkaisujen saateviestissä tai uutisissa kuvaajat on tägätty/mainittu.
ant

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United


Vastaus #4210 : 17.04.2024 klo 08:48:17

Photarissahan on nykyisin myös AI. Vois siis valita halutun alueen ja promptata esim "remove watermark". Toimii.
The Real Wolf

Poissa Poissa


Vastaus #4211 : 17.04.2024 klo 08:53:43

.... Varmaan hyvä kuvaaja, joo, mutta vähän sellainen etteks tiedä kuka mä oon -casehan tuo on.

- Aika harvassa ovat ne, kenellä on tuollaiseen oikeasti katetta. Tammisella on.

Jos pitäisi nimetä vaikka viisi ehdokasta kuvitteellisen suomalaisen jalkapallokulttuurin elämäntyöpalkinnon saajaksi, Tamminen olisi ensimmäisten joukossa.
Cantonakaskessa

Poissa Poissa


Vastaus #4212 : 17.04.2024 klo 09:02:55

- Aika harvassa ovat ne, kenellä on tuollaiseen oikeasti katetta. Tammisella on.

Jos pitäisi nimetä vaikka viisi ehdokasta kuvitteellisen suomalaisen jalkapallokulttuurin elämäntyöpalkinnon saajaksi, Tamminen olisi ensimmäisten joukossa.


Onhan sillä Turun Tammisellakin katetta. Pointti oli siinä, miten oman maineensa tuo esille ja miten sitä "käyttää". Tuossa nyt oli typerää tuoda koko juttu julkisuuteen ja siihen päälle omakehut ja uhkailut. Ei Ilveksellä ollut mitään muuta mahdollisuutta kuin pysyä linjassaan.
The Real Wolf

Poissa Poissa


Vastaus #4213 : 17.04.2024 klo 09:10:14

... Ei Ilveksellä ollut mitään muuta mahdollisuutta kuin pysyä linjassaan.

- Tai sitten kuunnella ja oppia. Sellaiselta, jolla on kokemusta vähän muualtakin, kuin Tammelasta.
Sukerman

Poissa Poissa


Vastaus #4214 : 17.04.2024 klo 09:14:08

- Aika harvassa ovat ne, kenellä on tuollaiseen oikeasti katetta. Tammisella on.

Sama. Perusteluja en jaksa tänne spämmätä kun Ipan otsikossa tuli sivuttua. Lutuurihessu omalta osaltaan.
Cantonakaskessa

Poissa Poissa


Vastaus #4215 : 17.04.2024 klo 09:16:51

- Tai sitten kuunnella ja oppia. Sellaiselta, jolla on kokemusta vähän muualtakin, kuin Tammelasta.

Ehkä olisi kuunnellut ja oppinut, jos asioista olisi keskusteltu ilman tuota julkisuutta.
Jääpoiju

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves [ei FC!]


Vastaus #4216 : 17.04.2024 klo 09:17:52

Onhan sillä Turun Tammisellakin katetta. Pointti oli siinä, miten oman maineensa tuo esille ja miten sitä "käyttää". Tuossa nyt oli typerää tuoda koko juttu julkisuuteen ja siihen päälle omakehut ja uhkailut. Ei Ilveksellä ollut mitään muuta mahdollisuutta kuin pysyä linjassaan.

Miksi ei? Kyllähän fiksumpi osapuoli yleensä käden ojentaa ja pyrkii sopuun. Jossain twitterissä nämä juoksuhaudoissa makaamiset.

Tuossahan jo heitettiin tavallaan se "fiksuuspallo" Ilvekselle:

Jussi Heimo

Hyvä Juha Tamminen! Pelkkää asiaa – toiveesi toteuttaminen ei ole kuin Ilveksen hyvästä tahdosta kiinni. Kokemukseni mukaan nykyinen johto Niklas Salminen/Hevonkorpi ja reipas mediayhteyshenkilö Laura Kärkkäinen ovat yhteistyökykyisiä ja varmasti ymmärtävät tarpeesi ja jollain lailla hoitavat kuvausolosuhteesi myös tauoilla kuntoon. Kyllähän Tammelan Stadion ansaitsee paikalle myös Suomen pitkäaikaisimman ja sitoutuneimman jalkapallokuvaajan - myös Ilveksen Veikkausliiga otteluissa.
The Real Wolf

Poissa Poissa


Vastaus #4217 : 17.04.2024 klo 09:19:52

Sama. Perusteluja en jaksa tänne spämmätä kun Ipan otsikossa tuli sivuttua. Lutuurihessu omalta osaltaan.

- Huomasin sieltä perustelusi, ja olisin sinnekin voinut kommentoida, että sama. :)

Jos jollekin, niin Tammiselle voi antaa paljon anteeksi. Hieno mies!
El_dibujante

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Palloseura


Vastaus #4218 : 17.04.2024 klo 09:34:06

Keissi kuulostaa siltä että Ilveksen toimistossa ei ole sen enempää pelisilmää kuin kentälläkään.
tampereen lurkkija miäs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #4219 : 17.04.2024 klo 09:53:41

- Tai sitten kuunnella ja oppia. Sellaiselta, jolla on kokemusta vähän muualtakin, kuin Tammelasta.

Kuinka monella stadionilla meillä ja maailmalla on yleiset mediatilat kentän tasalla? Se että joku arkkari rakennusvaiheessa on luvannut hyvävelihengessä että joo kyl sä saat mennä tonne sit ei tarkoita yhtään mitään tässä kohtaa. Onko oikeasti kiukutteluun "mä haluun käyttää noita tiloja tai muuten ette saa multa kuvia enkä ikinä tuu tänne" taipuminen se tapa millä näitä tehdään isossa maailmassa vai mitä meinaat?
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #4220 : 17.04.2024 klo 09:57:06

Onneksi ei suomalaiset journalistit käy esimerkiksi Friends Arenalla. Siellä valokuvaajat joutuvat kulkemaan portaita mediatilaan, joka on stadionin pelikentän alla, jos haluavat tauolla tehdä töitä pöytien ääressä. Todella julmaa toimintaa maailmalla!
BEAT!!

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #4221 : 17.04.2024 klo 10:07:04

A-maaotteluissa Huuhkajien 300 miljoonalla eurolla uusitulla Olympiastadionilla median työskentelytila on kellarissa useiden rappusten takana ja vieläpitkän käytävän päässä. Sinne ei tauolla ehdi kuvia säätämään.

Tammelassa työskelytilaan johtaa kaksi hissiä ja portaat.
Julkea bulbul

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TamU (JJK)


Vastaus #4222 : 17.04.2024 klo 10:09:59

Epäilemättä molemmilla puolilla saattaa sähistä primadonnia, mutta ymmärsinkö nyt oikein, jos vähän tiivistää: Tamminen hermostui siitä, että ei saanut käyttää stadionilla tilaa, jota ei oltu koskaan luvattukaan käyttöön vaan josta oli kuullut huhuja ja olettanut, että saisi sitä käyttää. Sen sijaan, että olisi myöntänyt käsittäneensä väärin ja mennyt hissillä Suomen tasolla varsin hyviin mediatiloihin, jäi äänekkäästi haukkumaan ohjeistavat työntekijät ja nyt julkisesti haukkuu kaikki eikä enää suostu käymään Ilveksen peleissä, sillä häntä ei päästetty tiloihin, joihin häntä ei olisi alunperinkään pitänyt päästää, minkä olisi tiennyt, jos olisi tutustunut ohjeistuksiin eikä kuulopuheisiin? Ja se olisi ihan ok, koska on ottanut upeita kuvia aina 80-luvulta asti? Kuulostaa ihan normaalilta vanhukselta.
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #4223 : 17.04.2024 klo 10:12:27

Tammisella voi myös mennä se sekaisin, että Ilveksen otteluissa voi olla eri käytännöt kuin vaikka Helmareiden, TamU:n tai muissa Tammelassa järjestettävissä otteluissa. Ilves kielsi tuon tilan käytön, mutta eihän se tarkoita että Palloliitto tekisi samoin.
Maakuntasatraappi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Armas Paskiainen päätykatsomossa


Vastaus #4224 : 17.04.2024 klo 10:28:19

Mikä tämä nyt suuren huomion kohteena oleva tila lähtökohtaisesti ylipäätään on eli miksi se on stadioniin piirretty? Joku ei-kokoonpanossa olevien pelaajien saati vaihtopelaajien hengailunurkkaus kuulostaa oudolta sekin.

Stadionin hallinnoija ja kulloisenkin matsin isäntäjoukkue tietysti päättävät miten mitäkin tilaa kulloinkin käytetään, mutta noin ylipäätään kun uusia stadioneita suunnitellaan niin jokaiselle tilalle on tapana olla joku lähtökohtainen käyttötarkoitus tai -tarkoituksia.

 
Sivuja: 1 ... 168 [169] 170 171
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa