Ja tämä itsessään voisi tuoda porukkaa tapahtumaan ennemmin kuin vartti ennen aloituspotkua. Toki näin arkipelissä ei stadionille mitään yleisövyöryä tunti ennen matsia ole luvassa, mutta pienikin ruuhkapiikin kevennys luulisi kiinnostavan. Itse olen nimenomaan käynyt koko raflassa ainoastaan ennen matseja ja siirtynyt katsomaan matsia hyvissä ajoin omaan katsomoon.
Sama. Tällä kaudella tuli tavaksi ja rutiiniksi mennä stadikalle noin tuntia ennen aloituspotkua ja ottaa pari olutta ravintolassa, vältti ruuhkat ja jonot eikä ollut itse enää pahimpaan aikaan siellä porteilla hidastamassa menoa. Sieltä Ilveestä sitten varttia ennen ottelun alkamista omille mestoille. Ja mitä pidemmälle kausi eteni, niin hyvissä ajoin matsiin tulevien määrä kasvoi ainakin silmämääräisesti ihan mukavasti, kun se tosiasia sisäistettiin, että stadikalla on erinomaiset olosuhteet viihtymiseen ja fiilistelyyn. Pelin aikana ei käynyt mielessäkään mennä ravintolan puolelle.
Mutta ehkä kylmempiin keleihin siellä voi varautua isompiin ruuhkiin, mikäli ravintolaan meno ja sen läpikulku olisi sallittu. Toki tuo voisi myös auttaa itäkatsomon lipunmyyntiä, kun olisi ainakin sellainen "turva", että jos meinaa jäätyä niin voi käväistä ravintolan puolella lämmittelemässä. Perjantain ennuste on kuitenkin +7, joten tuskin Tammelassa kukaan kovin pahasti jäätyy kuitenkaan.