FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 11:40:11 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 13 [14]
 
Kirjoittaja Aihe: LOHKO C: Espanja, Italia, Irlanti, Kroatia  (Luettu 29554 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
TeQ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Empee, Il Biscione, Bubo bubo


Vastaus #325 : 19.06.2012 klo 17:40:06

Otas mr C vähän kierroksia alemmas :)

Mutta itse asiasta sen verran, että itse en saa siitä Espanjan maalista paitsiota millään. Toki pirun lähellä oli: Iniesta lähti just pakin rinnalta, kun Cescin syöttö lähti ja sama homma Navasin suhteen: just Iniestan rinnalla kun sen syöttö lähti. Myös se Iniestan haltuunotto oli olkapäällä, joten sekin meni oikein vaikka sekin oli pirun lähellä.

Mutta dumarityöskentelystä olen ihan tasan samaa mieltä: haisi ja pahasti. Selkeitä virheitä vislauksissa ja lisäksi vielä lopussa jäi selkeä fiilis että se viivytti peliä ihan yhtä paljon kuin Espanja.

Sama, kumpikaan syöttö ei ollut paitsio. Iniestan haltuunotto sitä vastoin on kyseenalainen ja tuon olisi voinut myös viheltää. Enemmänkin tulkinnanvarainen tapaus.

En tiedä onko tuo cassano jonkun hassuttelunikki, mutta siltä alkaa vaikuttaa. Itse sympatioin Italiaa näissä kisoissa, niinkuin aina, mutta noita väitteitä pallonhallinasta yms. en kyllä allekirjoita alkuunkaan. Etsinpä herra cassanon takia vielä 2 eri lähdettä pallonhallinnalle ja näissä molemmissa pallonhallinta oli Espanjalle 64-36. Ensimmäisen puoliajan statistiikkaa ei taida löytyä mistään.


Edit: Nähtävästi tuosta giffistä päätellen ei kyllä ole käsivirhe, vaan juurikin olkapää.
SirLoser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat


Vastaus #326 : 19.06.2012 klo 17:55:40

2 eri lähdettä pallonhallinnalle ja näissä molemmissa pallonhallinta oli Espanjalle 64-36. Ensimmäisen puoliajan statistiikkaa ei taida löytyä mistään.

Uefan tilastoissa on laskettu pallonhallinta Italialle ensimmäisellä jaksolla 65% (17 min 49s / 27 min 35s) ja koko ottelussa yhteensä 60% (29 min 41s / 49min 53s).

Erot eri lähteiden välillä tulee todennäköisesti erilaisista laskentatavoista. Uefa laskee siis pallonhallinta-ajat sen mukaan, mitä pallo on todellisuudessa pelissä. Jotkut muut lähteet laskevat pallonhallinnaksi varmaankin myös rajaheittoihin, kulma- ja vapaapotkuihin jne. kuluvan ajan.

e. oho väärästä pelistä kyse, mutta pointti lienee selvä. Höpisin siis Irlanti-Italia-matsista. Kroatia-Espanjassa pallonhallinta uefan mukaan tosiaan Espanjalle ensimmäisellä jaksolla 68% ja yhteensä 64%.
« Viimeksi muokattu: 19.06.2012 klo 17:59:32 kirjoittanut SirLoser »
cassano

Poissa Poissa


Vastaus #327 : 19.06.2012 klo 19:20:07

joo gazzettan mukaan taas oli italialla 67 % Irlantia vs.
en sit tiiä.. mutta valehdella en osaa.. En tiedä näinkö väärin mutta kyllähän ne jotka katsoivat ottelua tietää että Italia piti enemmän palloa ekalla puoliajalla(vs. Espanja). Ollaan nyt hei ihan rehellisiä..
Mutta tuolla asialla nyt mitään väliä ole. anti olla siis mun puolesta, jos teille sopii! :P
cassano

Poissa Poissa


Vastaus #328 : 19.06.2012 klo 19:37:17

Otas mr C vähän kierroksia alemmas :)

JEP! mä kyllä oikeasti ymmärrän mikä teitä vituttaa minussa(en ole kenenkään kopio muuten , niinkuin joku ehti jo mainita), se että kirjoitan tavalla joka ei teitä miellytä + pieni arroganttisuus. Näin luulen teidän olettavan, mutta minulle kiivas keskustelu on pelkästään väittelyä joka on positiivinen asia, minun silmissäni ainaskin. Ymmärrän että Suomessa, Suomalaiset eivät hirveesti ole sosiaalista kansaa joten pienikin argumentti saattaa päättyä helposti väärin perustein tuomituksi.
Olo on ollut että 1 vs. KAIKKI mutta tämähän on vain foorumi, onneksi kaverit ja ystävät eivät teilaa minua yhtälailla kuten täällä.Selventääkseni joitakuita asenteestani niin minä yleensä puhun paljon ja minulla on paljon mielipiteitä. En ole kovin hyvä kirjoittaja koneella ja muutenkaan Suomea opiskellut koskaan..aaanyway, kun alan kirjoittaa niin call it what u want but  i just got this flow ja jalkapallo on mun passion , ehkä liikaakin. Italialassa sanotaankin että jalkapallo on enemmänkin Uskonto kuin urheilu..
Niin siitä että kun alan kirjoittaa jostakin aiheesta olen joo itsekin huomannut että saattaa kuullostaa heimän arrogantiselta sävyni tjms. mutta siis en todellakaan tarkoita mitään pahaa, ellen sitten kirjaimellisesti haistata *****.
Elikkä jos olette ymmärtäneet olen puoliksi Italialainen sekä puoliksi Suomalainen.. karakteerini joka on muutenkin todella äkkipikainen ja mukamas kaikkitietäväinen, niin saattaa heijastua tekstissä isommaksi haitaksi kun se oikeesti on.
Tietämykseni jalkapallosta ja esim. Montolivo-Diamanti akslista kun kirjoittelin niin esitin kantani ja that's it. Diamanti ei pysty olla k.kentän pohjalla eikä keskikentällä koo peliä.. vaan kärkien takana. Montolivo kun taas pystyy  mukautumaan 4 eri rooliin niin asia on eri. Monton kaukolaukaus ja tekniikkakin ovat hyvänä päivänä suvereeneja.
Ei tässä ole nyt oikein muuta kerrotavaa, haukkukaa vaan , it's free!
ps. Älkää kirjoittako "cassano" kun minua mainitsette.. käyttäkää vaikka A.Cassanoa kun mainitsette pelaajasta jtn, minun tapauksessani cassano pienellä , eli luulis ymmärtävän.
yeeees se on moro
« Viimeksi muokattu: 19.06.2012 klo 19:39:55 kirjoittanut cassano »
Uleva passi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: altavastaaja


Vastaus #329 : 19.06.2012 klo 19:42:46

Pääasia kuitenkin, ettei tuo Espanjan maali ratkaissut mitään. Olisivat joka tapauksessa menneet jatkoon tasurillakin.

Ratkaisihan tuo lohkon kärkipaikan? 0-0 -tuloksella Italia olisi mennyt lohkovoittajana jatkoon, vai olenko väärässä?
cassano

Poissa Poissa


Vastaus #330 : 19.06.2012 klo 19:47:08

Et ole. 0-0 tuloksella Espanja- Kroatia pelissä Italia olisi mennyt jatkoon lohkon ensimmäisenä.
el_capitan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tunnelmaa huonontava elämysmatkailijamieshuora


Vastaus #331 : 19.06.2012 klo 19:51:17

...

Tulipa vaan mieleen yksi puoliks italialainen, puoliks suomalainen jamppa toiselta sivustolta, Real Madridin groupista jauhamassa cassanosta, kun RMA:ssa pelasi. Ja se oli jotain böörin messifanitustakin sairaampaa. Icaros? Is that you?
Vavá

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barcelona, Palmeiras, Haka - (Spurs, N'ham Forest)


Vastaus #332 : 19.06.2012 klo 20:13:58

JEP! mä kyllä oikeasti ymmärrän mikä teitä vituttaa minussa(en ole kenenkään kopio muuten , niinkuin joku ehti jo mainita), se että kirjoitan tavalla joka ei teitä miellytä + pieni arroganttisuus. Näin luulen teidän olettavan, mutta minulle kiivas keskustelu on pelkästään väittelyä joka on positiivinen asia, minun silmissäni ainaskin. Ymmärrän että Suomessa, Suomalaiset eivät hirveesti ole sosiaalista kansaa joten pienikin argumentti saattaa päättyä helposti väärin perustein tuomituksi.
Olo on ollut että 1 vs. KAIKKI mutta tämähän on vain foorumi, onneksi kaverit ja ystävät eivät teilaa minua yhtälailla kuten täällä.Selventääkseni joitakuita asenteestani niin minä yleensä puhun paljon ja minulla on paljon mielipiteitä. En ole kovin hyvä kirjoittaja koneella ja muutenkaan Suomea opiskellut koskaan..aaanyway, kun alan kirjoittaa niin call it what u want but  i just got this flow ja jalkapallo on mun passion , ehkä liikaakin. Italialassa sanotaankin että jalkapallo on enemmänkin Uskonto kuin urheilu..
Niin siitä että kun alan kirjoittaa jostakin aiheesta olen joo itsekin huomannut että saattaa kuullostaa heimän arrogantiselta sävyni tjms. mutta siis en todellakaan tarkoita mitään pahaa, ellen sitten kirjaimellisesti haistata *****.
Elikkä jos olette ymmärtäneet olen puoliksi Italialainen sekä puoliksi Suomalainen.. karakteerini joka on muutenkin todella äkkipikainen ja mukamas kaikkitietäväinen, niin saattaa heijastua tekstissä isommaksi haitaksi kun se oikeesti on.
Tietämykseni jalkapallosta ja esim. Montolivo-Diamanti akslista kun kirjoittelin niin esitin kantani ja that's it. Diamanti ei pysty olla k.kentän pohjalla eikä keskikentällä koo peliä.. vaan kärkien takana. Montolivo kun taas pystyy  mukautumaan 4 eri rooliin niin asia on eri. Monton kaukolaukaus ja tekniikkakin ovat hyvänä päivänä suvereeneja.
Ei tässä ole nyt oikein muuta kerrotavaa, haukkukaa vaan , it's free!
ps. Älkää kirjoittako "cassano" kun minua mainitsette.. käyttäkää vaikka A.Cassanoa kun mainitsette pelaajasta jtn, minun tapauksessani cassano pienellä , eli luulis ymmärtävän.
yeeees se on moro

Tervetuloa väärinymmärrettyjen kaksikulttuuristen kerhoon. Tosielämässä forumistikavereiden kanssa on paljon helpompi tulla juttuun kuin täällä. Forum-minä ei ole koskaan koko totuus nickin takana olevasta henkilöstä. Täällä ei pysty kirjoittamaan niin, että saisi ilmaistua kaikki nyanssit, jotka kuuluvat tavalliseen keskusteluun. Nimimerkin kohtalona on monesti olla huono karikatyyri sen takana olevasta kirjoittajasta, mutta siitä ei tarvitse ottaa herneitä nenään. Kesti pitkään, ennen kuin opin olla ottamatta (hernettä nenään) vittuilun/dissaamisen takia. Tärkeintä on osallistua keskusteluun ja tuoda siihen mahdollisesti tuoreita näkemyksiä ja omaperäistä kokemuspohjaista tai muuta tietoa. E se vuoi, posso parlare anche italiano. Non c'è nessun problema.
naapurin ritva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Koirat


Vastaus #333 : 19.06.2012 klo 20:23:38

Itse vanhana Italia-fanina jäin eilisen jälkeen varovaisen toiveikkaaksi. Aluksi hirvitti: Ymmärrän kyllä, että paineeton Irlanti pelasi rohkeasti ja hyödynsi siksi hyvin vastahyökkäystilanteita, ja maalintekopaikkojen liukasteluissa oli epäonneakin, mutta jokin eka puoliajalla dominanssista huolimatta Italian rakennuksessa mätti. Minua fiksummat ovat sanoneet syyksi väärää roolittamista, mm. melko näkymättömäksi jäänyt Motta väärällä paikalla (10) ja ylipäätään epäsopiva 4-3-1-2. Ks. vaikkapa http://www.goal.com/en/news/2898/euro-2012/2012/06/19/3184311/italy-have-no-chance-of-winning-euro-2012-unless

Lopulta pelistä jäi mieleen paljon positiivista, mm. Balzarettin vahva esitys. Ajattelen niin, että aloittamalla Di Natale kentällä Prandelli halusi helpottaa Balotellin paineita (on puhunut varsin ymmärtäväiseen sävyyn nuoren miehen turhautumisesta omaan tekemiseen), mistä sitten kiitos tulikin. Optimistisin azzurri-lasein katsottuna myös Bonuccin &kumpp. kerääntyminen rauhoittelemaan maalinteon jälkeen Baloa oli hyvän joukkuehengen osoitus - ymmärretään, että tyyppi on syystäkin raivoissaan aiemmin saamastaan vastustajafanien kohtelusta (ks. päivän sakkouutiset), mutta halutaan, ettei tämä pilaa hyvää peliä esim. raivoamalla tuomarille. Suorastaan veljellistä.

Tällä hetkellä uskon siihen, että Italia ja Espanja kohtaavat turnauksessa vielä kerran...
Lasse Tikka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: West Ham, pk-seudun jengit


Vastaus #334 : 20.06.2012 klo 11:13:29

Äh mr. C: et sä mitenkään vituta. Helpompi vaan keskustella kun ei tarvitse etsiä sitä asiaa sieltä viestistä niin syvältä - sitä asiaa kun sun jutuissa on. Vedä ihmeessä flowlla mut karsi vähän ennenkun painat lähetysnappulaa?

Diamantista ehdottomasti samaa mieltä: se kaveri ei ole mikään puolustava pelaaja, vaan hemmo jolle pitää antaa mahdollisuuksia tehdä yllättäviä ja joskus etukäteen ajatellen ihan idioottimaisiakin juttuja, se on persoona isolla peellä. Sitä pitää käyttää hyökkäyssuuntaan, ja sen takia hiukan epäilyttää sen käyttö ainakin tässä vaiheessa turnausta.
Manchuria

Poissa Poissa


Vastaus #335 : 20.06.2012 klo 11:48:52

joo gazzettan mukaan taas oli italialla 67 % Irlantia vs.
en sit tiiä.. mutta valehdella en osaa.. En tiedä näinkö väärin mutta kyllähän ne jotka katsoivat ottelua tietää että Italia piti enemmän palloa ekalla puoliajalla(vs. Espanja). Ollaan nyt hei ihan rehellisiä..
Mutta tuolla asialla nyt mitään väliä ole. anti olla siis mun puolesta, jos teille sopii! :P


Jos nyt sen verran tähän palataan, niin UEFA:n statistiikan mukaan pallonhallinta ensimmäisellä puoliajalla 57% - 43% Espanjalle.
The Real Wolf

Poissa Poissa


Vastaus #336 : 20.06.2012 klo 13:33:47

Et ole. 0-0 tuloksella Espanja- Kroatia pelissä Italia olisi mennyt jatkoon lohkon ensimmäisenä.

- Aivan, ja välttänyt Englannin. Tärkeä pointti. Ylos
chila

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PK-37, JIPPO & LAHI


Vastaus #337 : 22.06.2012 klo 17:49:45

En jaksa edes vähää alusta, mutta olisiko Kroatia mennyt jatkoon 1-1 pelillä?
shanks

Poissa Poissa


Vastaus #338 : 22.06.2012 klo 18:13:36

En jaksa edes vähää alusta, mutta olisiko Kroatia mennyt jatkoon 1-1 pelillä?
Olisi. Kaikkien keskinäiset päättyi 1-1. Irlantia vastaan Espanja 4-0, Kroatia 3-1 ja Italia 2-0 ois Kroatialle riittäny siinä tilanteessa jatkopaikkaan.
« Viimeksi muokattu: 22.06.2012 klo 18:20:17 kirjoittanut shanks »
chila

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PK-37, JIPPO & LAHI


Vastaus #339 : 22.06.2012 klo 18:33:40

Olisi. Kaikkien keskinäiset päättyi 1-1. Irlantia vastaan Espanja 4-0, Kroatia 3-1 ja Italia 2-0 ois Kroatialle riittäny siinä tilanteessa jatkopaikkaan.

Kiitoksia tästä. Saatiin typerälle juhannusväittelylle nyt sitten lopullinen piste.

 
Sivuja: 1 ... 13 [14]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa