FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
31.10.2024 klo 18:02:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 24 [25]

Kirjoittaja Aihe: Lohko D: Ranska-Englanti 11.06.2012 19:00 Donbass Arena, Donetsk  (Luettu 28298 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eiccu

Poissa Poissa

Vastaus #600 : 13.06.2012 klo 20:11:53

Kaikissa näissä älyllisesti epärehellisissä väittelyissä joita foorumilla harrastetaan ja joita sinäkin jatkuvasti harrastat - turha väittää että olisit objektiivinen - on se yksi yhteinen tekijä, kaiken voi aina kääntää päälaelleen jollain samperin "nokkelalla" logiikalla. Jos 0-0 CL-finaali tai vaikkapa viimeisin MM-finaali eivät ole puolustuksellisia klassikoita, niin on kai väistämättä mahdollista kumota puolustuksellisten klassikoiden olemassaolo. Kaikki maalit joita on tehty voi laittaa huonon puolustamisen piikkiin jne. Ymmärrät kyllä mitä tarkoitan. Mitään klassikko-otteluita ei edes ole, paitsi ehkä paskan puolustamisen vuoksi viihdyttäviä, eli klassisen huonoja pelejä.

Ylivoimaisimpia älyllisen epärehellisyyden kukkasia on tämä Tottenhamin pärjääminen Eurooppaliigassa. Jos ei pärjätä ei kiinnosta ja jos pärjättäisiin niin taso on siellä niin huono että pärjätään vaikka ei kiinnosta, paskat Fulhamitkin siellä ovat menneet finaaliin. Me ollaan absoluuttisesti muita parempia, millään tapahtumilla ei ole mitään merkitystä! Pettämätön logiikka, jolla jää aina voittajaksi. Samaa tekosyyselittelyä on Englannin arvokisahistoria täynnä, millään muulla maalla jalkapallossa ei vastaavaa löydy. Englannin syyt ovat aina jossain muualla kuin omassa tekemisen tasossa. No valmentajat ja maalivahdit on uhrattu, jotta kansan ylivertaisuudenusko ei järky. Kukaan muu ei selittele yhtä epärehellisesti. En odota että tämä muuttuisi tai Eiccu tämän pystyisi myöntämään. Miten se voisikaan muuttua, koska englantilainen maailmankuva perustuu sille, että he ovat muita ylempänä. Kaikki päättely lähtee tästä lähtökohdasta, miten siis voitaisiin tulla muuhun lopputulokseen kuin älyllisesti epärehelliseen selittelyyn.

Ei helvetti. En odottanutkaan, että olisit kyennyt vastaamaan kysymykseeni, mutta en totisesti odottanut forum-histotian suurimman olkiukon rakentamista.

Milloin minä olen väittänyt olen väittänyt olevani objektiivinen?

Millä nokkelalla logiikalla saat käännettyä minun tekstini sellaisiksi, että maailmassa ei ole koskaan pelattu ainuttakaan klassikko-ottelua?

Kuka on väittänyt englantilaisten olevan absoluuttisesti muita parempia?

Montako englantilaista (tai samantien minkä tahansa maalaista henkilöä) olet tavannut, jotka pitävät Englannin maajoukkuetta maailman tai Euroopan parhaana?

Ei tarvitse vastata, mutta koita nyt edes miettiä vähän.
Rino

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Zokora + Adebayor

Vastaus #601 : 13.06.2012 klo 20:50:06

No joo, olen kyllä valmis jättämään tämän kisojen toistaiseksi selvästi tylsimmän pelin taakseni :)
Blanchflower

Poissa Poissa

Vastaus #602 : 01.07.2012 klo 10:16:05

Ylivoimaisimpia älyllisen epärehellisyyden kukkasia on tämä Tottenhamin pärjääminen Eurooppaliigassa.

Joo, foorumin älyllisen epärehellisyyden huipentuma liittyy kyllä Tottenhamiin ja Eurooppaliigaan - kun yritit naama punaisena värjätä niitä kokoonpanoja ykkösmiehistöksi niin viimeistään silloin paljastui muulle foorumille ettet ole mitään muuta kuin Viinioksa erivärisissä verkkareissa. Tai noh, ehkä jonkinlainen yberoksa erivärisissä verkkareissa, edes viinuri ei olisi lähtenyt yhtä mottipäiseen maalailuun. Spurs peluutti kakkos/kolmosmiehistöä ja tämän on helposti määritettävissä oleva fakta, jota ei jaksa kiistää kuin kaltaisesi manneoksa.

Sivuja: 1 ... 24 [25]

Siirry: