Henkilökohtasesti mua jälleen vähän, ei nyt yllätä, mutta ärsyttää ainakin perisuomalainen tyytymättömyys.
Löytäisin YLE:n toiminnasta lukuisia asioita, joita muuttaisin, jos saisin päättää. Loppujen lopuksi kuitenkin mää ainakin olen kovin tyytyväinen tähän kokonaisuuteen. Lisäksi pyytäisin foorumisteja ajattelemaan asioita mahdollisimman monelta kantilta. Esimerkiksi kun näitä kisoja ja YLEn lähetyksiä seuraa meidän analyyttisten foorumistien lisäksi niin lapsia, nuoria, naisia kuin vanhojakin ihmisiä.
Totta kai keskustelua täytyy olla, ja tämä on tärkeä ja hyvä aihe. Tämä topic puolestaan saattanee olla hieman väärä aihe, sillä täällä nimenomaan etsitään positiivisia puolia, mutta aika vähäisesti niitä näyttää foorumien kotisohvien Pirlojen mielestä löytyvän.
Ajattelin nyt kuitenkin vähän heittää jotakin varsinaisesti itse aiheeseen liittyvääkin, joten tosiaan, niitä mielestäni positiivisia asioita:
- Kaikki ottelut suorana ja ilmaiseksi
- Hyvä kuvalaatu
- Sympaattisia ja pääosin asiantuntevia ihmisiä
- Sopiva määrä mukavaa huumoria, kuten Niki Juuselan eläinvertaukset, jotka ovat muuten saaneet muutaman naispuolisen tutun katsomaan näitä matseja kovemmalla innolla.
Ei, en työskentele YLElle, enkä edes tunne ketään YLEllä työskentelevää.