FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 22:03:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 29 [30] 31 32
 
Kirjoittaja Aihe: EM-Finaali ! Espanja - Italia 1.7 21:45  (Luettu 33829 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Narttu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Newcastle & TPS


Vastaus #725 : 02.07.2012 klo 18:10:37

Hyvin sä vedät hei.

Oikeassahan veittari on.
Kalakotkas

Poissa Poissa


Vastaus #726 : 02.07.2012 klo 18:12:50

kyllähän tämä meidän mestaruus lämmittää tällästä vanhempaa espanja fania.. muistan kun sillon 2008 kun aloin finaalin jälkeen kannattaa ei kukaan uskonut että vielä voitettais mm saati toiset em putkeen mutta nyt voi hyvällä mielellä sanoa olevansa vanhan liiton fani Ylos
Newsted85

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, Suomi, Liverpool


Vastaus #727 : 02.07.2012 klo 18:31:11

Finaalihan oli ihan jännä, vauhdikas ja tasokas siihen Mottan loukkaantumiseen asti (tai ainakin Espanjan toiseen maaliin). Sitten pelkkään pelailua. Toki Espanja oli parempi alusta asti. Mutta jotenkin huono maku jäi, koska sitä aina haluaisi että finaali on loppuun asti jännä.
Balompié
Vastaus #728 : 02.07.2012 klo 18:46:14

korjattu

Todellinen sama kyllä siihen että paskin finaali miesmuistiin. Ei ollut sellaista tunnetta että finaalissa olisivat pelanneet kaksi turnauksen parasta joukkuetta.

Joo näinhän se taitaa olla. Hämäännyin antamaan enemmän painoarvoa useammalle maailmanmestaruudelle :)
naapurin ritva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Koirat


Vastaus #729 : 02.07.2012 klo 19:34:14

kyllähän tämä meidän mestaruus lämmittää tällästä vanhempaa espanja fania.. muistan kun sillon 2008 kun aloin finaalin jälkeen kannattaa ei kukaan uskonut että vielä voitettais mm saati toiset em putkeen mutta nyt voi hyvällä mielellä sanoa olevansa vanhan liiton fani Ylos
Vanhempi Espanjan fani = Alkanut kannattaa 2008 finaalivoiton jälkeen? Aika oldschool... :D
EVERYTHING IS PURPLE

Poissa Poissa


Vastaus #730 : 02.07.2012 klo 19:38:22

Kalakotkas - vahva asiakirjoittaja eikä missään nimessä kenenkään kutosnick Ylos
naapurin ritva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Koirat


Vastaus #731 : 02.07.2012 klo 19:42:12

Kalakotkas - vahva asiakirjoittaja eikä missään nimessä kenenkään kutosnick Ylos
Arvelinkin, ettei missään nimessä voi olla trolli, joka odottaa, kuka ekana haksahtaa ansaan... Nolo hymiö.
ErNu

Poissa Poissa


Vastaus #732 : 02.07.2012 klo 20:21:13

Olisipa jaksanut seurata topiccia pelin ollessa käynnissä.

Sadat Suomalaiset miehet kannustamassa "omaa" joukkuettaan jonka ovat valinneet mitä erikoisimmista syistä. Suomalaiset Espanjan kannattajat vittuilemassa suomalaisille Italian kannattajille kuinka "heidän" joukkueensa on parempi . Voi sitä tunteiden paloa. Pelin alkua en henk.koht nähnyt koska olin tulossa pelaamasta itse jalkapalloa (kyllä sitä pelataan myös Suomessa.) Loppua taas ei kiinnostanut katsoa, koska tuomareilla näytti vieläkin olevan tapana miellyttää muita ja olla "ratkaisematta" peliä. Unelmissani joltakin tuomarilta löytyisi munat viheltää mm-finaalissa rankkarialueelta samanlaisista rikkeistä hyökkäävälle joukkueella rankkari, kuin puolustavalle joukkueelle vapari. Paikallinen 4-divari peli vie kiinnostuksessa eilisen EM-Finaalin 100-0.

Voi hellanlettas mahtavaa noi sun nelosdivarihöpinät tässä topicissa, kerro lisää, en malta odottaa lisäluettavaa...
viktoR

Poissa Poissa


Vastaus #733 : 02.07.2012 klo 21:13:09

Voi hellanlettas mahtavaa noi sun nelosdivarihöpinät tässä topicissa, kerro lisää, en malta odottaa lisäluettavaa...
:D Alas
Lipoveri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #734 : 02.07.2012 klo 21:48:10

Voi hellanlettas mahtavaa noi sun nelosdivarihöpinät tässä topicissa, kerro lisää, en malta odottaa lisäluettavaa...

Joo voi helvetti että kiinnostaa lukea EM-topikissa jonkun muna pystyssä kirjoittelevan puritanistin paskapuheita jostain vitun mutadivarista.
Assassin-

Poissa Poissa


Vastaus #735 : 02.07.2012 klo 21:55:07

Voi hellanlettas mahtavaa noi sun nelosdivarihöpinät tässä topicissa, kerro lisää, en malta odottaa lisäluettavaa...
No mutta onhan se hienoa seisoa kentän vieressä katsomassa kun hieman huonokuntoiset rividuunarit vääntää pallosta lievin puujaloin ja syödä 3 euron riistohintamakkaraa.

Kukaan ei ole kritisoinut jos joku kannattaa vaikka Kreikkaa tai muuta heikompaa maata. Ja edelleenkin mistä helvetistä te tiedätte miksi täällä kannatetaan Espanjaa? Mikä on se raja, kun saa kannattaa Espanjaa? Pitääkö ensiksi asua 10 vuotta siellä, hankkia Espanjalainen puoliso ja viisi Pedroa juoksemaan ympärillä?

Tykkään Espanjasta ja Espanjalaisesta jalkapallosta, jos jonkun mielestä se on väärin, niin voivoi.

Ja ennen kuin kukaan kommentoi, niin kyllä, hankin mieluummin sen huvilan Fuengirolasta ja nautin lämmöstä, auringonpaisteesta ja minun mieleen olevasta futiksesta, kuin jään tänne sateisiin ja loskapaskaan katsomaan puulaakisarjoja, joiden taso on jäänyt yläaste-futiksen luokkaan.
S4laatti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tappotaklaukset


Vastaus #736 : 02.07.2012 klo 22:14:12



Ja ennen kuin kukaan kommentoi, niin kyllä, hankin mieluummin sen huvilan Fuengirolasta ja nautin lämmöstä, auringonpaisteesta ja minun mieleen olevasta futiksesta, kuin jään tänne sateisiin ja loskapaskaan katsomaan puulaakisarjoja, joiden taso on jäänyt yläaste-futiksen luokkaan.
Tämä lause kuvastaa mikä suomalaisissa "futisihmisissä" on vikana. Ei osata arvostaa kuin absoluuttista huippufutista. Alas

E:
Nelosen ja Espanjan välissä ei tietysti futista olekaan.
Rivien välistäkin pystyy lukemaan asioita..
« Viimeksi muokattu: 02.07.2012 klo 22:48:12 kirjoittanut S4laatti »
YouNeverFuckAlone

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS


Vastaus #737 : 02.07.2012 klo 22:16:01

Tämä lause kuvastaa mikä suomalaisissa "futisihmisissä" on vikana. Ei osata arvostaa kuin absoluuttista huippufutista. Alas
Tähän sama.
kraiffi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #738 : 02.07.2012 klo 22:41:32

Tämä lause kuvastaa mikä suomalaisissa "futisihmisissä" on vikana. Ei osata arvostaa kuin absoluuttista huippufutista. Alas
Nelosen ja Espanjan välissä ei tietysti futista olekaan.
outdraw

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sempre Xavi


Vastaus #739 : 02.07.2012 klo 22:50:56

Mun alkuperänen pointti oli ainakin siinä, että kyllä nyt jalkapallosta muutenkin kuin sosiaalisena toimintana kiinnostunut tsiigaa nyt EM-finaalin, vaikkei siitä pääsisikään nauttimaan kaljapäissään routaisen kentän laidalla huutaen tuomarille vitunhomoa.
kraiffi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #740 : 02.07.2012 klo 23:21:11

Mun alkuperänen pointti oli ainakin siinä, että kyllä nyt jalkapallosta muutenkin kuin sosiaalisena toimintana kiinnostunut tsiigaa nyt EM-finaalin, vaikkei siitä pääsisikään nauttimaan kaljapäissään routaisen kentän laidalla huutaen tuomarille vitunhomoa.
Juuri näin. Harmi ettei arvokisoja pelata talvella, nämä suomalaiset futisihmiset vois istua finaalien aikana vaikka avannossa.
Assassin-

Poissa Poissa


Vastaus #741 : 03.07.2012 klo 00:27:15

Tämä lause kuvastaa mikä suomalaisissa "futisihmisissä" on vikana. Ei osata arvostaa kuin absoluuttista huippufutista. Alas

Onko tässä jotain väärää? Ja kuka sanoo etten seuraa tai ettei muut Espanjaa fanittavat seuraisi suomalaista futista?
Tai etten seuraa muiden maiden liigoja?

No myönnetään etten enää juurikaan, mutta se taas johtuu ihan ajan puutteesta ja siitä, että suurin osa työvuoroistani sattuu ajoittumaan iltaan, jolloin panostan vapaapäivä-toiveeni Espanjan liigan matsien mukaisesti.

Ja luuletko, että jos joku espanjalainen tykkäisi jääkiekosta, ettei hän fanittaisi jonkun muun maan jääkiekkojoukkueita tai maajoukkuetta? Miksi jäädä oman pihan trampoliinille, kun naapurin muksuilla on isompi ja hienompi?

Minun puolestani ihmiset saavat fanittaa ketä tahansa, mutta tämä ylenpalttinen Espanjan fanittamisen haukkuminen rupeaa käymään hermoille pikkuhiljaa. Ihan kuin olisin tehnyt rikoksen, kun aloin kannattamaan Espanjaa yli 10 vuotta sitten, jolloin sen kisamenestys oli aika heikkoa. Vai sovitaanko, ettei kukaan saa fanittaa muuta kuin Suomea ja oman paikkakunnan joukkueita? EM- ja MM-kisoja ei sitten tarvitse suomalaisten katsella ollenkaan. Kenelläkään kun ei ole oikeutta kannustaa mitään maata.

Pitääkin varoa ettei oma suosikkijoukkueeni Suomessa nouse ikinä Veikkausliigaan ja mestariksi tai olen silloinkin todennäköisesti gloryhuntteri...
veittari

Poissa Poissa


Vastaus #742 : 03.07.2012 klo 02:15:08

Mun alkuperänen pointti oli ainakin siinä, että kyllä nyt jalkapallosta muutenkin kuin sosiaalisena toimintana kiinnostunut tsiigaa nyt EM-finaalin, vaikkei siitä pääsisikään nauttimaan kaljapäissään routaisen kentän laidalla huutaen tuomarille vitunhomoa.

En ole koskaan alkoholin vaikutuksen alaisena urheilutapahtumaa seuraamassa saatika pelaamassa. En muista koska olisin viimeksi huutanut tuomarille. Harjoittelen jalkapalloa yksin ja muiden kanssa joka päivä. Minua ei kiinnosta katsoa EM-finaalia, koska ei ole mitään tunteita kyseisessä pelissä. Ihan sama voittaako Espanja vai Italia. Enkä koe, että se on vuoden tasokkain peli. Real-Barca käsittääkseni on kovatasoisempi, pitääkö jokaisen futiksesta kiinnostuneen seurata se?

Pystytkö kohta tajuamaan, että edes sinä et voi luokitella ihmisiä koreihin. Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Joko olet väärässä, tai en ole kiinnostunut jalkapallosta. Tiedän totuuden.
Jii

Poissa Poissa


Vastaus #743 : 03.07.2012 klo 08:50:33

En ole koskaan alkoholin vaikutuksen alaisena urheilutapahtumaa seuraamassa saatika pelaamassa. En muista koska olisin viimeksi huutanut tuomarille. Harjoittelen jalkapalloa yksin ja muiden kanssa joka päivä. Minua ei kiinnosta katsoa EM-finaalia, koska ei ole mitään tunteita kyseisessä pelissä. Ihan sama voittaako Espanja vai Italia. Enkä koe, että se on vuoden tasokkain peli. Real-Barca käsittääkseni on kovatasoisempi, pitääkö jokaisen futiksesta kiinnostuneen seurata se?

Pystytkö kohta tajuamaan, että edes sinä et voi luokitella ihmisiä koreihin. Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Joko olet väärässä, tai en ole kiinnostunut jalkapallosta. Tiedän totuuden.

ja kuitenkin, huolimatta kaikesta tästä näkemyksestä joka sinulla on ihmisten erilaisiin mieltymyksiin, tulit tähän topicciin arvostelemaan muita siitä miten he päättävät seurata jalkapalloa
Jääskraba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kaikki jotka pärjää


Vastaus #744 : 03.07.2012 klo 09:14:14

Lähdenpä tästä keskustelemaan Jatkoajalle siitä, ettei tuo lätkä oikein minua kiinnosta. Teenpä niille hitaille Jatkoajan janareille selväksi, että samalla kun ne katseli änärin finaaleja, minä olin tekemässä lumitöitä, sillä lumityöt herättää meikäläisen kaltaisessa raavassa äijässä ihan erilaisia tuntoja kuin ulkomaan homojen kiekon perässä rymistely.
Igor Byhenikov

Poissa Poissa


Vastaus #745 : 03.07.2012 klo 09:22:09

Onhan toi espanjan huoraaminen ja oman huoraamisensa puolusteleminen noilla "jo 10 vuotta sitten valitsin"-syillä vähän perseestä, mutta niin on noi oikeinkannattajatkin jotka tulee huutelemaan jostain vitun nelosdivareista ja tunteenpaloista räntäsateessa em-finaaliketjuun. olet varmasti tosi hyvä ihminen koska sinua ei kiinnosta em-finaali vaan potkit mieluummin itse palloa kymmeneltä sunnuntai-iltana mutta ei kiinnosta ns vittuakaan.
outdraw

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sempre Xavi


Vastaus #746 : 03.07.2012 klo 10:15:45

Minua ei kiinnosta katsoa EM-finaalia, koska ei ole mitään tunteita kyseisessä pelissä. Ihan sama voittaako Espanja vai Italia. Enkä koe, että se on vuoden tasokkain peli. Real-Barca käsittääkseni on kovatasoisempi, pitääkö jokaisen futiksesta kiinnostuneen seurata se?

Mitä nyt kyseessä on vain maanosan tärkein ottelu, joka pelataan niinkin usein kuin neljän vuoden välein. Kuten sanottua, jos futis kiinnostaa muutenkin kuin sosiaalisessa mielessä, niin kyllähän tuon matsin katsoo. Jos taas on rinkirunkkaava puritaani, jonka mielestä ammattifutis* on perseestä paskaa, niin sitten ehkä omaa egoaan/ajatusmaailmaansa pönkittääkseen jättää katsomatta tuon matsin. Ei minullakaan ollut mitään tunteita pelissä Tsekki-Kreikka, mutta kyllä minä sen silti katsoin, koska kyllähän minä nyt futiksesta kiinnostuneena tasan tarkkaan katson tiistai-illan ratoksi, kun telkkarissa ratkotaan maanosan mestaruutta.

Tajuatko kuinka typerältä kuulostaa, että laji-ihmisenä itseään pitävä ei ole kiinnostunut lajista, jos oman nukkumalähiön pubijengi ei pelaa? Ei vittu mikä aasi :D Ymmärrän tietenkin, että jos et pidä itseäsi futiksesta kiinnostuneena, vaan pidät lajia vain hyvänä kuntoliikuntana ja kivana tapana tavata kavereita, mutta sanoisit sitten niin.

Kyllä minäkin käyn joskus lenkillä, mutta ei mulla ole silti pienintäkään aietta katsoa kenialaisia ja etiopialaisia ratkomassa keski- ja pitkänmatkan olympiakultia, koska juokseminen on mulle vain tapa huoltaa kestävyyttä. Ja itse asiassa aika vastenmielinen sellainen, koska en ole ruumiinrakenteeltani mikään vitun gebreselassie. Siispä en myöskään väitä olevani millään tavalla kiinnostunut juoksemisesta, enkä väitä, että ymmärtäisin siitä jotain tai että juuri minun puoleen tuntiin paskanmaku suussa rutistamani viistonninen on jotenkin oikea tapa juosta.

Ymmärrän, ettei "kiinnosta" (tarkoittaen, että ehkä kiinnostaakin, mutta koska aika ei riitä kaikkeen, pitää raja vetää johonkin) katsoa jokaista ulkomaalaista sarjaa tai ainakin jokaista niiden kovista matseista, mikä tarkoittaa noin kymmentä tv-ottelua viikossa. Kyllä minä voisin periaatteessa katsoa 30 matsia viikossa kotimaan tuplapimpistä sämppions liigaan, mutta siinä menisi vituilleen koulu, työ ja perhe, joten jätän katsomatta.

*= Arvokisojen mielenkiintoinen puoli on siinä, että vaikka joka jantteri tienaakin monta kertaa enemmän kuin tavallinen työntekijä, niin noissa kisoissa ei rahaa jaeta. Siellä pelataan pelkästään pelaamisen ilosta ja voittamisen halusta. Luulisi, että mutasarjaa glorifioivat kommarit/perusjuntit/amishit tms. räkyttävät puritaanit osaisivat arvostaa sitä.
oonpanda

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KäPa, Klubi


Vastaus #747 : 03.07.2012 klo 10:22:58

Tässä topikissa absoluuttinen futisauktoriteetti, Barcelonaa ja Espanjaa jo vuodesta 2008 intohimoisesti kannattanut outdraw kertoo muille, mitä matseja pitää, saa ja ei saa katsoa.
Mateush

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sgt. Siler


Vastaus #748 : 03.07.2012 klo 10:28:26

Ja ennen kuin kukaan kommentoi, niin kyllä, hankin mieluummin sen huvilan Fuengirolasta ja nautin lämmöstä, auringonpaisteesta ja minun mieleen olevasta futiksesta, kuin jään tänne sateisiin ja loskapaskaan katsomaan puulaakisarjoja, joiden taso on jäänyt yläaste-futiksen luokkaan.

Vähän alusta ja mun puolesta jokainen voi tehdä omalla ajallaan ihan mitä haluaa. Mutta et kyllä ole mikään järjen jättiläinen, jos et ymmärrä sitä, että saat vain tälläisillä kommenteilla vihaista kommenttia takaisin.

Olisit vain tyytynyt tähän kommenttiin:

Tykkään Espanjasta ja Espanjalaisesta jalkapallosta, jos jonkun mielestä se on väärin, niin voivoi.

Kyllähän tässä on molempien osapuolten puolelta nähtävillä hyvinkin tyypillinen puolustusmekanismi, kun joku hyökkää itselle tärkeätä asiaa kohti. Iän, kokemuksen ja rentouden myötä näitä tottuu jo paremmin käsittelemään ja samalla hyväksymään erilaiset mielipiteet ilman, että pitää heti dissata vastapuolen intressejä. Käytännössä tämä sama keskustelu käydään tällä foorumilla myös kendo vs jalkapallo -keskusteluissa.

Edit. Niin ja nyt on hieman tyhjä olo, kun ei voi puoli kympin aikaan istahtaa sohvalle katsomaan huippufutista. Hieman jopa tylsää? Onneksi eilen kuitenkin näki myös hyvää livefutista :) Jalkapallo on kaunista sen jokaisella ilmentymistasollaan ja te keskenään nahistelevat osoitatte vain sen, että jalkapallossa on eri tasoja, joista näköjään kaikki eivät vain osaa nauttia*. Ei tässäkään tietysti mitään väärää ole.

* Tai sitten niiden arvottaminen vie mielenkiinnon itse aiheesta.
« Viimeksi muokattu: 03.07.2012 klo 10:35:00 kirjoittanut Mateush »
veittari

Poissa Poissa


Vastaus #749 : 03.07.2012 klo 13:18:03

telkkarissa ratkotaan maanosan mestaruutta.

"Viisaana" miehenä katsot varmaan myös Aasian, Etelä-Amerikan, Afrikan jne maanosien mestaruuskilpailut? "En ku mä oon Suomalainen ja MÄ asun euroopassa" Mitä sitten? Yleisurheilu ihmisen on pakko katsoa kävelyn 50km mm-kisoissa, ei hän muuten ole kiinnostunut kuin kyläkilpailujen keihäänheitosta. 10-ottelu ja maraton on pakko nähdä alusta loppuun, ovathan ne vaativimmat lajit. Katsoin kisoista pelit jotka kiinnostivat pelillisiin odotuksiin nähden tarpeaksi, yleisurheilu ihmiset katsovat ne jotka heitä kiinnostavat. Ei kukaan järkevä ihminen katso, jos ei kiinnosta . Kauankohan tässä kestää, että tajuat ettet edelleenkään voi laittaa ihmisiä koreihin A ja B.

Tähän topicciin tulin ihan mielenkiinnosta, laittamalla kysymyksen rivien väliin. Miksi kannustatte Espanjaa tai Italiaa? Outdrawille se tosin olisi pitänyt laittaa ääniviestinä, ja tavutettuna.

 
Sivuja: 1 ... 29 [30] 31 32
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa