Game
Poissa
|
|
Vastaus #75 : 01.03.2007 klo 14:38:17 |
|
mutta Dimasta olen kyllä innoissani...
Sama tähän. Vaikuttaa ihan lupaavalta raporttien perusteella, vaikkakaan ei todellisuudessa häneltä ole kuitenkaan hirveästi näyttöjä saatu. Lauantaina pääsee itse arvioimaan henkilökohtaisesti hänen osaamistaan.
|
|
|
|
Mikaeli
Poissa
|
|
Vastaus #76 : 01.03.2007 klo 14:43:18 |
|
No kyllä minä itsekin pidin Dragania ihan hyvänä sen Jaro-pelin jälkeen, mutta Dimasta olen kyllä innoissani...
Sama. Näin potentiaalin 15 maaliin, vaikka ei erityisen hyvin ko. pelissä pelannutkaan.. Dimasta olen todella innoissani, suuri valmentajalegenda mm. totesi seuraavaa: "Menisi heittämällä jokaisen liigajengin avaukseen."
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
|
Vastaus #77 : 01.03.2007 klo 14:47:05 |
|
Sama. Näin potentiaalin 15 maaliin, vaikka ei erityisen hyvin ko. pelissä pelannutkaan.. Dimasta olen todella innoissani, suuri valmentajalegenda mm. totesi seuraavaa: "Menisi heittämällä jokaisen liigajengin avaukseen." Oliko kyseessä Kokkolan Mourinho ?
|
|
|
|
Jonatan
Poissa
|
|
Vastaus #78 : 01.03.2007 klo 14:56:47 |
|
suuri valmentajalegenda mm. totesi seuraavaa: "Menisi heittämällä jokaisen liigajengin avaukseen." Positiivistä sinällään, jos Veikkausliigaan saadaan houkuteltua kovia ulkomaalaisia. Taso nousuun. Toisaalta, jos tällainen noin 90 pelissä Ukrainan divareissa vain noin 15 maalia tehnyt pelaaja tosiaan menisi heittämällä jokaisen liigajengin avaukseen, niin kyllähän se huolestuttavan heikon kuvan antaisi koko Veikkausliigan tasosta. Kesällä se sitten nähdään.
|
|
|
|
kinkladze
Poissa
|
|
Vastaus #79 : 01.03.2007 klo 14:58:39 |
|
Olen jo 99% varma että tämä Dima mikä lie on täysi floppi. Ja taas osoitetaan, että olin jälleen kerran oikeassa.
|
|
|
|
Testaburger
Poissa
|
|
Vastaus #80 : 01.03.2007 klo 14:59:25 |
|
Olen jo 99% varma että tämä Dima mikä lie on täysi floppi. Ja taas osoitetaan, että olin jälleen kerran oikeassa. Korjaa tekstisi :keskari:
|
|
|
|
Vuoden Vaihde
Poissa
Suosikkijoukkue: OTP, AC Oulu, Djurgårdens IF
|
|
Vastaus #81 : 01.03.2007 klo 15:16:39 |
|
Olen jo 99% varma että tämä Dima mikä lie on täysi floppi. Ja taas osoitetaan, että olin jälleen kerran oikeassa. Oletko ollut joskus oikeassa?? Minulle ei tule nyt juuri mieleen mitään, missä olisit ollut oikeassa...
|
|
|
|
FCseppo
Poissa
|
|
Vastaus #82 : 01.03.2007 klo 15:30:48 |
|
Olen jo 99% varma että tämä Dima mikä lie on täysi floppi. Ja taas osoitetaan, että olin jälleen kerran oikeassa. Uskon kinky on tällä kertaa oikessa edit: eiku kinky
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.03.2007 klo 15:32:01 kirjoittanut FCseppo »
|
|
|
|
|
Spili
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
|
Vastaus #83 : 01.03.2007 klo 15:31:27 |
|
Sinällään mielenkiintosta, että viime keväänä Dragan Pejic oli testattavana tasan yhen pelin verran eikä saanut maaliakaan aikaan..muuten kyllä ihan lupaava ja porukka oli jo sillon ihan kiimoissaan tästä veijarista.
Olikohan tuo nyt ihan faktaa? Kuinkahan moni siitä Pejicistä silloin oikeasti niin kiimoissaan oli? Itse ihmettelen vieläkin miten siitä flegmaattisesta höntsäilijästä tuli loppukauden ratkaisupelaaja
|
|
|
|
Mikaeli
Poissa
|
|
Vastaus #84 : 01.03.2007 klo 15:48:16 |
|
Oliko kyseessä Kokkolan Mourinho ?
Jääköön salaisuudeksi..
|
|
|
|
Mikaeli
Poissa
|
|
Vastaus #85 : 01.03.2007 klo 15:54:50 |
|
Positiivistä sinällään, jos Veikkausliigaan saadaan houkuteltua kovia ulkomaalaisia. Taso nousuun. Toisaalta, jos tällainen noin 90 pelissä Ukrainan divareissa vain noin 15 maalia tehnyt pelaaja tosiaan menisi heittämällä jokaisen liigajengin avaukseen, niin kyllähän se huolestuttavan heikon kuvan antaisi koko Veikkausliigan tasosta. Kesällä se sitten nähdään.
P**le, ku ei osaa lainata ku yhdeltä käyttäjältä kerrallaan niin joutuu yksinpuhelemaan. Pelannut 19/20-vuotiaana Ukrainan ykköstä, jossa 17 pelissä 4 maalia. Sen jälkeen pääsarjapelejä ja viimeisellä ehjällä kaudella 05-06 33 peliä ja 5 maalia 21-vuotiaana, noin suunnilleen tais nuo Sakallion scouttaukset mennä. Mies on pelannut kuitenkin Ukrainan nuorten maju-pelejä ja Ukrainallahan on tunnetusti, mutu-tuntumalla, kovat junnut. En näkis tätä todellakaan huolestuttavana kuvana Veikkausliigan tasosta, mies on ollut Kiovan Dynamon organisaatiossa ja pelannut sarjaa, josta "jatkuvasti" ollaan mukana Mestareiden liigan lohkovaiheessa. Suurempi huoli Veikkausliigan tasosta tulee esim. Jussi Roikon kohdalla, joka kävi vuoden Ruotsissa opiskelemassa ja pelailemassa, jonka jälkeen Veikkausliigaan. No itsekäänhän en ole vielä miestä tositoimissa nähnyt, joten jatketaan jutustelua lauantain jälkeen. Kovasti on vaan mies kehuja kerännyt myös puolueettomilta tarkkailijoilta..
|
|
|
|
nuohooja
Poissa
|
|
Vastaus #86 : 01.03.2007 klo 16:37:57 |
|
Suurempi huoli Veikkausliigan tasosta tulee esim. Jussi Roikon kohdalla, joka kävi vuoden Ruotsissa opiskelemassa ja pelailemassa, jonka jälkeen Veikkausliigaan. No itsekäänhän en ole vielä miestä tositoimissa nähnyt, joten jatketaan jutustelua lauantain jälkeen. Kovasti on vaan mies kehuja kerännyt myös puolueettomilta tarkkailijoilta..
roiko oli pelimies jo ennen ruotsiin menoa. ykkössessä gbk:n paidassa esitti hyviä otteita. mm. kazakstanin tsaari j. malinen kehui vuolaasti roikon otteita divarissa valmentaessaan kupsia samassa sarjassa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.03.2007 klo 16:39:09 kirjoittanut nuohooja »
|
|
|
|
|
Tsei Tsei
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United
|
|
Vastaus #87 : 01.03.2007 klo 16:41:07 |
|
Olen jo 99% varma että tämä Dima mikä lie on täysi floppi. Ja taas osoitetaan, että olin jälleen kerran väärässä. Ihailtavaa suoraselkäisyyttä
|
|
|
|
kinkladze
Poissa
|
|
Vastaus #88 : 01.03.2007 klo 16:45:31 |
|
Oletko ollut joskus oikeassa?? Minulle ei tule nyt juuri mieleen mitään, missä olisit ollut oikeassa...
Tiesin Hapen palkan tismalleen oikein.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.03.2007 klo 16:46:37 kirjoittanut kinkladze »
|
|
|
|
|
Vuoden Vaihde
Poissa
|
|
Vastaus #89 : 01.03.2007 klo 16:47:22 |
|
Onko tämä fakta? Miksi se on jäänyt havaintojeni ulkopuolelle??
|
|
|
|
nuohooja
Poissa
|
|
Vastaus #90 : 01.03.2007 klo 16:48:07 |
|
diman ekan pelin nähneenä sanon, että mies on kaiken hehkutuksen arvoinen.
|
|
|
|
kinkladze
Poissa
|
|
Vastaus #91 : 01.03.2007 klo 16:50:21 |
|
Onko tämä fakta? Miksi se on jäänyt havaintojeni ulkopuolelle??
Katsos kun toisilla on suhteet kunnossa ja toiset joutuvat vain arvailemaan. Mietipä sitä, hönttämäen pölvästi.
|
|
|
|
Vuoden Vaihde
Poissa
|
|
Vastaus #92 : 01.03.2007 klo 16:53:37 |
|
Katsos kun toisilla on suhteet kunnossa ja toiset joutuvat vain arvailemaan. Mietipä sitä, hönttämäen pölvästi. Hyvä arvaus..en asu edes ko. kaupungissa ja arvailemaankaan en ole viimeaikoina joutunut..
|
|
|
|
GT
Poissa
|
|
Vastaus #93 : 01.03.2007 klo 17:11:16 |
|
|
|
|
|
mmr
Poissa
|
|
Vastaus #94 : 01.03.2007 klo 19:17:05 |
|
diman ekan pelin nähneenä sanon, että mies on kaiken hehkutuksen arvoinen.
-Et kai vaan ollut siinä lähellä maalia päädyssä olleessa porukassa missä minäkin? Olimme kaikki herttaisen yksimielisiä siitä, että kyseessä on kovan luokan pelimies, kun AC Oulu/Dima hyökki jatkuvasti meidän päätyymme. Itse olin tuolloin ensimmäistä kertaa Kokkolassa katsomassa jalkapallo-ottelua enkä tuntenut porukoita. Sopimukselle , sen pituudelle
|
|
|
|
tipe
Paikalla
|
|
Vastaus #95 : 01.03.2007 klo 19:23:06 |
|
|
|
|
|
kinkladze
Poissa
|
|
Vastaus #96 : 01.03.2007 klo 19:25:40 |
|
Ainakin AC.n pelaajalistojen mukaan on: Jean Didi Dima, Mosambic(Ukrainan passi).
|
|
|
|
Sakallio
Poissa
Suosikkijoukkue: Rauno Ojasen puoliaikaomena
|
|
Vastaus #97 : 01.03.2007 klo 19:28:54 |
|
Ainakin AC.n pelaajalistojen mukaan on: Jean Didi Dima, Mosambic(Ukrainan passi).
Niin väsynyttä.
|
|
|
|
Testaburger
Poissa
|
|
Vastaus #98 : 01.03.2007 klo 19:37:25 |
|
todella väsynyttä provoa.
kinkyn ote alkaa lipsua.
|
|
|
|
mmr
Poissa
|
|
Vastaus #99 : 01.03.2007 klo 20:23:10 |
|
Kinky: Olet haukkunut Dimaa tusinaryssäksi ja muutenkin antanut hänestä sangen vähätteleviä kommentteja käsittääkseni miestä ikinä tositoimissa edes nähneenä. Kysyisinkin tässä vaiheessa sinulta että mitä sinun mielestäsi Dimalta vaadittaisiin tällä kaudella, että voisit kauden päätteeksi myöntää hänet onnistuneeksi hankinnaksi AC Oululle?
Jos maalimäärää pelkästään katsotaan, olisiko rima ehkä 5, 10, 15 tai 20 maalin kohdalla mikäli mies pelaa koko kauden loukkaantumatta?
|
|
|
|
|
|