FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 10:12:55 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Sympaattisimmat seurat?
Juventus
Ac Milan
Internazionale
Genoa
Torino
Roma
Lazio
Fiorentina
Napoli
Sampdoria
Livorno
Parma
Udinese
Chievo Verona
Palermo

Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Kirjoittaja Aihe: ....  (Luettu 3758 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
-Viola-

Poissa Poissa


Vastaus #75 : 18.12.2006 klo 20:05:07

...
« Viimeksi muokattu: 12.06.2007 klo 01:08:49 kirjoittanut -Viola- »
Lisbie

Poissa Poissa


Vastaus #76 : 18.12.2006 klo 20:45:13

Ilmoittaudun.  :)
-Viola-

Poissa Poissa


Vastaus #77 : 18.12.2006 klo 20:47:00

...
« Viimeksi muokattu: 12.06.2007 klo 01:08:57 kirjoittanut -Viola- »
Lisbie

Poissa Poissa


Vastaus #78 : 18.12.2006 klo 20:49:29

Mihin? Italialaisen jalkapallon ystäväksi vai kirjoittamaan paitsio.comiin addicksista?  ;)

Italialaisen jalkapallon ystäväksi.  :)
Nerboruto

Poissa Poissa


Vastaus #79 : 19.12.2006 klo 10:51:23

Olisiko tarkoitus vääntää jotain samanlaista kuin kalinafanien ELK, vai mitä haluatte tällä Italofanien kokoontumisajoilla saavuttaa?

Italofaneja on Suomessa tätä nykyä jo aika paljon, joten ei vaatisi edes kovinkaan paljon ponnisteluja saada yhteistö pystyyn.

Mitä tulee italian kieleen, niin on kieliopiltaan ehdottomasti yksi helpoimmista kielistä mitä olen lukenut.
-Viola-

Poissa Poissa


Vastaus #80 : 21.12.2006 klo 02:46:06

...
« Viimeksi muokattu: 12.06.2007 klo 01:09:10 kirjoittanut -Viola- »
ChievoVerona

Poissa Poissa


Vastaus #81 : 21.12.2006 klo 02:51:13



Mitä tulee italian kieleen, niin on kieliopiltaan ehdottomasti yksi helpoimmista kielistä mitä olen lukenut.

Sama, mulle :keskari:

Koska en oo panostanut kielen opiskeluun tarpeeksi  >:(

« Viimeksi muokattu: 21.12.2006 klo 02:52:45 kirjoittanut ChievoVerona »
PirloMAnia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ac Milan,As Bari, Azzurri


Vastaus #82 : 21.12.2006 klo 04:57:39

jos sellasen haluaa laittaa pystyyn niin siitä tarvii sopia. meillä oli suomen italiafanit ry. jo sinettiä vaille valmis mutta siihen resurssit sitten käytännössä loppuivat koska kahden kolmen ihmisen ylläpitämänä on laadukas toiminta aika vaikeeta. ja jos siihen ois jonkin jäsenmaksun niin vielä vaikeempaa.

Itse olen valmis tekemään asiaan eteen hommia jos löytyy jotain muitakin ihmisiä siihen mukaan.

Jos niinkin ruma asia on olemassa kuin englantilaisen jalkapallon ystävät niin pakko liimatukkafilmaajamakaronien yhdistys on oltava olemassa.
että jos on jotain jotka kykeneen enemmän kuin puhua niin ei tarvii kuin organisoitua.

Itse olen yrittänyt paitsio.comiin saada aikaiseksi kirjoitettua juttua. Ongelmana on vaan että gazzetta ilmestyy 2pvä myöhässä suomessa ja nettiversio on kovin suppea loppupeleissä yhteen joukkueeseen keskittymiseksi.
Jos taas milanista tai interistä kirjoittaa uutta niin se on vaikeeta koska englannin kielen versiot on olemassa. Roman ja violan sivuilla on taas italia pääasiassa niin tietenkin jos joku violasydäminen haluaa kirjoittaa niin voin tarjota käännösapuani ja joku saa kerätä kunnian.

Firenze tosin on sydämmessäni perhesuhteiden takia mutta ei ole mikään ykkösjuttu kun on ac milan vienyt paikan.

No joo aika yliaktiivinen viesti mutta jos toimintaa kaipaa niin ei tarvitse kuin ottaa selvää ja toimia
Nerboruto

Poissa Poissa


Vastaus #83 : 21.12.2006 klo 13:39:01

Itse olen yrittänyt paitsio.comiin saada aikaiseksi kirjoitettua juttua. Ongelmana on vaan että gazzetta ilmestyy 2pvä myöhässä suomessa ja nettiversio on kovin suppea loppupeleissä yhteen joukkueeseen keskittymiseksi.

No mutta netti on täynnä muutakin italiankielistä tavaraa kuin Gazzetta. Sitä paitsi englanninkielinen uutisointi on aika suppeaa ja joskus jopa ala-arvoista. Gazzettan saa kyllä tilattua sähköisenä versiona, jolloin voit lukea sen uunituoreena joka päivä.

 
Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa