Aktivoidutaanpa pitkästä aikaa täälläkin. Kuten monet ovat jo huomanneetkin, niin Keskiympyrä on palannut. Viitisentoista livelähetystä Twitchissä ja tallenteet Spotifyssa ja YouTubessa.
Miksi?
Mietin pitkään, millä tavalla voisin tuottaa lisää puhetta suomalaisen futiksen ja futiskulttuurin ympärillä. Tämän lajin parissa on niin valtavan paljon hienoja persoonia ja upeita tarinoita, että ne ansaitsevat tulla kerrotuksi. Huomasin myös itse suomalaisen jalkapallon ystävänä kaipaavani tämän tyyppistä sisältöä. Nyt kehittämäni konsepti ei missään nimessä ole valmis ja kuten suoria lähetyksiä seuraavat katsojat tietävät, niin haluan vahvasti lähetyksessäni osallistaa myös teitä. Lopulta te kaikki suomalaiset futisihmiset määrittelevät mitä Keskiympyrä on ja ennen kaikkea mitä siitä tulee.
Lähetykset tulevat perustumaan vahvasti mielenkiintoisiin vieraisiin. Jotenkin vierastan vahvasti sellaista konseptia, jossa spekuloisin asioilla itsekseni tai paaluttaisin omia "totuuksiani" katsojille. Mieluummin otan vieraita, jotka voivat itse avata meitä kaikkia askarruttavia asioita. Jätetään spekulointi muille podcasteille, niitäkin löytyy. Toki Keskiympyrässäkin tullaan käsittelemään asioita kriittisemmin, esimerkiksi Veikkausliigaennakon muodossa.
Päätin pitäytyä spämmäämästä ohjelmasta sen suuremmin forkalle. Päätös saattaa olla typerä, sillä ohjelma saattaa sen vuoksi mennä täysin ohi monilta potentiaalisilta katsojilta. Uskon ehkä jotenkin vähän naiivistikin, että jos sisältö on tarpeeksi laadukasta, niin se nousee puheisiin myös täällä. Aika näyttää.
Joka tapauksessa jättimäinen kiitos siitä valtavasta tuesta, jota olen jo nyt saanut tässä parin viime kuukauden aikana. Otan myös ilolla vastaan palautetta tai kehitysideoita jos niitä tulee mieleen.
Nähdään!
Ai niin ja se linkki:
https://www.twitch.tv/keskiympyra