FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.04.2024 klo 18:25:42 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 3
 
Kirjoittaja Aihe: Liput PSG:n peliin?  (Luettu 19258 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Bulat

Poissa Poissa


: 19.09.2012 klo 11:24:42

Kannattaako PSG:n peliin tilata liput netistä vai saako vielä stadionilta? Suunnitelmissa yhdistää Pariisin reissuun PSG - Stade de Reims matsi 20.10.2012. Saako tuolta PSG:n sivuilta vaihdettua kielen englanniksi lipun tilausvaiheessa vai enkö vaan osaa?
stuubr

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC ALPC


Vastaus #1 : 19.09.2012 klo 13:09:54

Mitä nyt tuosta Ranska topicista tullut luettua ja itse selvittelemällä niin suositeltavat vaihtoehdot ovat joko suoraan PSG:n sivuilta (käsittääkseni lähettävät tällöin liput postissa) tai ticketnet.fr:n kautta ja tällöin liput voi hakea heidän toimistosta. Ainakin kun itse yritin niin tuo PSG:n lipunmyynti toimii vain ranskaksi. Liputhan eivät vielä ole myynnissä vaan tulevat varmaan lähiaikoina myyntiin (tällä hetkellä, ainakin ticketnet.fr:ssä, myyvät kahden ottelun pakettia Reims ja Etienne otteluihin). ticketnet.fr toimii myös englanniksi, tuolta varmaan itse tilaan lippumme, mennään porukalla tsiigaamaan tuota Reims ottelua.

e: Mainitaan nyt vielä tuo viagogo, josta lippuja voi ostaa, mutta kiskovat paljon korkeampia hintoja kuin edellä mainitut.
« Viimeksi muokattu: 19.09.2012 klo 13:14:18 kirjoittanut stuubr »
Ravi-Paisti

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 20.09.2012 klo 13:56:51

Muutama vuosi sitten kävin ja ainakin silloin lippuja sai stadikalta ja tyhjää tilaa oli melkoisesti. Nykytilannetta yleisömäärien suhteen kannattaa kurkkia jostain netistä ja sitten selvitellä kuinka kiinnostava vastustaja on. Itse kävin katsomassa PSG - Sedan ja silloin tosiaan ei ollut ongelmia lipun hankkimisesta stadikalta.
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #3 : 21.09.2012 klo 08:57:12

PSG:n yleisömäärät ovat toki nousseet viimeisen kahden vuoden aikana merkittävästi. (Viime kauden keskiarvo 42 892 vs. vaikkapa 2009-2010 keskiarvo 33 226.)

Siitä huolimatta pelejä ei yleensä myydä aivan loppuun. Parc des Princes vetää jonkun 46 000 katsojaa. Tämän kauden sarjapeleisä on ollut 43k, 41k ja 38k katsojaa. Joten eiköhän Reims-peliinkin saa lipun portilta, mutta silloin se todennäköisesti on niihin kaikkein kalliimpiin katsomoihin. 

Joten suosittelisin tilaamaan ennakkoon joko PSG:n omalta tai Ticketnet.fr:n veppisaitilta.
Bulat

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 21.09.2012 klo 10:52:38

Kiitokset vinkeistä. Pitänee kokeilla tuota ticketnet.fr saittia.
stuubr

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC ALPC


Vastaus #5 : 27.09.2012 klo 12:06:14

Lisättäköön tähän vielä, että ticketnet.fr:stä lähettävät liput postissa kun kysyin miten piletit saa (eli voiko myös hakea toimistosta). Sivuilla tosin sanotaan muistaakseni, että jos tilaat liput 7 päivää tai myöhemmin ennen ko. tapahtumaa, ne voi hakea niiden toimistosta. Itse pistän tänään liput tilaukseen tuolta.
Spangen

Poissa Poissa


Vastaus #6 : 27.09.2012 klo 12:27:20

Itse ostin portilta, mutta tästä on jo monta vuotta, eikä silloin ollut tällaista tähtisadetta. Ticketnetin toimistoja on ympäri kaupunkia, rautatieasemista useammalla, joten nouto on helppo juttu.
stuubr

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC ALPC


Vastaus #7 : 04.10.2012 klo 09:11:24

Eilen tuli ilmoitus, että postista noudettavissa kirjattu kirje Ranskasta. Joten voinee suositella tuota lafkaa.

e: ja siellähän ne 7 lippua olivat Ylos
« Viimeksi muokattu: 05.10.2012 klo 09:42:32 kirjoittanut stuubr »
bavaria

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 07.10.2012 klo 09:20:03

Sellainen kysymys koskien PSG-Reims peliä, että onkohan lippuja mahdollisesti saatavana edellisenä päivänä pariisista stadionilta tai sitten jostain PSG kaupasta kaupungilta.
Jeda

Poissa Poissa


Vastaus #9 : 07.10.2012 klo 10:11:01

Ainakin siinä lähellä riemukaarta, Champs-Elyséesillä on levykauppa/lippukauppa joka niitä myy. Mä laitan kohta nimen kun muisti palaa. Tosin silloin kun itse olin kyselemässä, oli vain kalliita lippuja kaupan.
Jeda

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 07.10.2012 klo 10:20:44

Ja se levy- & kirjakauppa joka lippuja myy on FNAC. Siinä liikkeessä missä minä asioin, oli liikkeen alakerrassa vähän piilossa erillinen lippukauppa. Vähän niin kuin vastaava Stockmannilla täällä.

edit. Ja on ne näköjään netissäkin: http://www.fnactickets.com/
« Viimeksi muokattu: 07.10.2012 klo 10:24:42 kirjoittanut Jeda »
Hippo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkueet - FC Ilves - Tampere


Vastaus #11 : 07.10.2012 klo 10:44:35

MUISTAKAA!

Jos tilaatte Ticketnetin kautta ja haette ne liput toimipaikasta, niin ottakaa mukaan se luottokortti, jolla maksoitte lipun!
Tarkastavat sillä, että ostaja ja hakija on varmasti sama henkilö.
bavaria

Poissa Poissa


Vastaus #12 : 07.10.2012 klo 11:02:27

Eli lippuja on saatavilla vielä paikan päällä päivää ennen matsia.
Mites stadionin lipunmyynti.
Onko tietoa kuinka tärkeä vastustaja tämä Reims on pariisille.
Kiitokset
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #13 : 07.10.2012 klo 12:37:50

Ainakin siinä lähellä riemukaarta, Champs-Elyséesillä on levykauppa/lippukauppa joka niitä myy. Mä laitan kohta nimen kun muisti palaa. Tosin silloin kun itse olin kyselemässä, oli vain kalliita lippuja kaupan.

Kaikista FNAC:sta saat ostettua lippuja (ja niitä on ihan joka puolella mm. Champs-Elysée, Les Halles, St Germain ...), PSG:n omasta kauppasta Champs-Elyséellä.

Uskoisin, että saat vielä stadionin lipunmyynnistäkin paikkoja tuohon peliin, muttet välttämättä enää halvimpiin lohkoihin. Samoin mustan pörssin kauppiaita löytynee mm. stadionille purkavilta metroasemilta.
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #14 : 09.01.2013 klo 00:58:51

Onko tuo PSG-Lille -peli määritelty korkean riskin peliksi, johon ei myydä yksittäisiä lippuja, samalla tavoin kuin syksyn peli Lillessä oli?
joe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: .


Vastaus #15 : 09.01.2013 klo 01:23:48

Osaisiko joku kertoa miten vaikeaa on hommata lippuja PSG:n kauden viimeiseen kotimatsiin Brestiä vastaan? Tietysti sarjatilanne tuohon vähän varmaan vaikuttanee.
Ryan Joseph Wilson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TKT


Vastaus #16 : 09.01.2013 klo 01:54:25

Onko tuo PSG-Lille -peli määritelty korkean riskin peliksi, johon ei myydä yksittäisiä lippuja, samalla tavoin kuin syksyn peli Lillessä oli?

En millään näytä löytävän minkäänlaista vahvistusta tälle, mutta en ihmettelisi. Syksyn tarkentuneet turvatoimethan johtuivat siitä viime huhtikuun kahakasta ja sen jälkeen joukkueiden välillä ei ole ehditty pelata kuin tuo yksi matsi. Alla olevassa videossa amatöörikuvaajan taltioimana kyseinen, sangen epämääräinen, mylläkkä. Poliisi otti kiinni kymmenen Lillen ja seitsemän PSG:n 'kannattajaa', suurkiitos lipunmyynnin sabotoimisesta heille.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=or5DYd_dPr0
Vesa7

Poissa Poissa


Vastaus #17 : 10.01.2013 klo 08:17:40

Onko tuo PSG-Lille -peli määritelty korkean riskin peliksi, johon ei myydä yksittäisiä lippuja, samalla tavoin kuin syksyn peli Lillessä oli?

Eilen näyttäs tulleen yksittäiset liput myyntiin.

 Tuonne ois tarkotus itsekkin suunnata. Osaisko joku aiemmin käynyt vihjata mistä katsomosta liput kannattas ottaa? Ja kun tuo ranskankieli ei oo mikään mun paras osa-alue niin ymmärsinkö oikein, et edullisempia lippuja kaarteisiin myydään vaan jäsenille ja me tavantallaajat voidaan ostaaa lippuja vaan "pitkillesivuille" alkaen hintaan 55 €?
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #18 : 11.01.2013 klo 01:02:41

Eilen näyttäs tulleen yksittäiset liput myyntiin.

 Tuonne ois tarkotus itsekkin suunnata. Osaisko joku aiemmin käynyt vihjata mistä katsomosta liput kannattas ottaa? Ja kun tuo ranskankieli ei oo mikään mun paras osa-alue niin ymmärsinkö oikein, et edullisempia lippuja kaarteisiin myydään vaan jäsenille ja me tavantallaajat voidaan ostaaa lippuja vaan "pitkillesivuille" alkaen hintaan 55 €?

Itse asiassa se "Carte TOUS PSG" on ilmainen kortti, jonka saa kuka tahansa. Sen saamiseksi täytyy kuitenkin todistaa henkilöllisyytensä. Eli kun kävelet passin kanssa lipputiskille niin sen saamisen ja lipun ostamisen pitäisi onnistua. Toki jos sen viitsit hankkia ja yksin olet menossa, niin lutuureinta meno on Auteuilin päädyssä. Nyt alkaa tuo lippujen hintaero kasvaa sellaiseksi, että pitäisiköhän se kortti itsekin hankkia.
Juike
Vastaus #19 : 11.01.2013 klo 02:34:29

lutuureinta meno on Auteuilin päädyssä.

Onko muuten kellään kokemuksia psg:n otteluiden tunnelmasta esim. viimeisen vuoden ajalta? Kuitenkin aika hyvin yritetty tukahduttaa eräs euroopan parhaista(?) ultras-meiningeistä viimeisen kymmenen vuoden aikana. Siis noita ryhmittymiä lopetettu jne ja osa ihan syystäkin.
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #20 : 11.01.2013 klo 03:04:46

Onko muuten kellään kokemuksia psg:n otteluiden tunnelmasta esim. viimeisen vuoden ajalta? Kuitenkin aika hyvin yritetty tukahduttaa eräs euroopan parhaista(?) ultras-meiningeistä viimeisen kymmenen vuoden aikana. Siis noita ryhmittymiä lopetettu jne ja osa ihan syystäkin.

Surkeaa kevään 2010 tapahtumien jälkeen.
kettu5115

Poissa Poissa


Vastaus #21 : 13.01.2013 klo 11:59:31

Onko PSG:n peleissä tunnelma ja turvallisuus sellainen, että kannattaa mennä 11v nassikan kanssa? Mihin katsomoon kannattaa / ei kannata lippuja hankkia, jos on lapsen kanssa liikkeellä? Zlatanin näkeminen kiinnostaisi ja Pariisiin ollaan menossa, mutta onko tunnelma ja turvajärjestelyt kohdallaan?
abcp

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Vepsulona


Vastaus #22 : 13.01.2013 klo 12:38:28

Onko PSG:n peleissä tunnelma ja turvallisuus sellainen, että kannattaa mennä 11v nassikan kanssa? Mihin katsomoon kannattaa / ei kannata lippuja hankkia, jos on lapsen kanssa liikkeellä? Zlatanin näkeminen kiinnostaisi ja Pariisiin ollaan menossa, mutta onko tunnelma ja turvajärjestelyt kohdallaan?
Kannattaako sen nassikan kanssa poistua kotoa ollenkaan? Voi jäädä vaikka auton alle!

Jos pidät turpasi katsomossa kiinni pysytte 99% todennäköisyydellä vahingoittumattomana missä vaan..
äägee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: GrIFK, CFC ja IFKM


Vastaus #23 : 13.01.2013 klo 14:42:37

Onko PSG:n peleissä tunnelma ja turvallisuus sellainen, että kannattaa mennä 11v nassikan kanssa? Mihin katsomoon kannattaa / ei kannata lippuja hankkia, jos on lapsen kanssa liikkeellä? Zlatanin näkeminen kiinnostaisi ja Pariisiin ollaan menossa, mutta onko tunnelma ja turvajärjestelyt kohdallaan?
En ole käynyt, mutta tottakai se on turvallista. Pitkälle sivulle vielä liput niin ei ole hädän päivää, voi istua koko ottelun ajan ja nauttia rauhassa tunnelmasta, todennäköisesti monen muun lapsiperheen ja turistin keskellä.

Harvassa ovat ne ottelut Euroopassa johon ei lapsen kanssa tänä päivänä uskaltaisi mennä.
Hippo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen maajoukkueet - FC Ilves - Tampere


Vastaus #24 : 13.01.2013 klo 15:44:10

Onko PSG:n peleissä tunnelma ja turvallisuus sellainen, että kannattaa mennä 11v nassikan kanssa? Mihin katsomoon kannattaa / ei kannata lippuja hankkia, jos on lapsen kanssa liikkeellä? Zlatanin näkeminen kiinnostaisi ja Pariisiin ollaan menossa, mutta onko tunnelma ja turvajärjestelyt kohdallaan?
Kuten missä tahansa muussakin maassa, niin muutamalla perustempulla selviää:
- älä pukeudu vierasjoukkueen väreihin
- nauti tunnelmasta

Anna mennä vaan, turvallisuus on Parc Des Princesillä kohdillaan ja niihin katsomoihin, joihin ei kannata mennä, ei käytännössä helposti edes pääse.
Itse olen ollut PSG:n peleissä Presidentiellen puolella niin ylhäällä kuin alhaallakin ja näkymät ovat mitä mainioimmat.
Jos nassikkaa kiinnostaa ylipäätänsä futis, niin eihän silloin ole edes vaihtoehtoja!

 
Sivuja: [1] 2 3
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa