Onhan se nyt perkele kumma, että liigan alkuun ei paria viikkoakaan ja missään ei tunnu olevan minkäänlaista markkinointia asian suhteen. On aivan turha lähteä kritisoimaan liian vähäistä medianäkyvyyttä jos ei kyetä luomaan edes pientä kevätkiimaa ihmisille. Pari joukkuetta on hyvällä duunilla onnistunut iskemään sosiaalisen media kautta hieman pintaa rikki, mutta yleisesti ottaen tilanne on aivan naurettavalla tolalla. Liigan toimistossa meno jatkuu siitä mihin Waldenin aikana jäätiin eli peukalot pyörii, mutta mitään konkreettista ei tapahdu. Seurat taas keskittyvät yrityksiin eivätkä ymmärrä sitä, että luomalla kiinnostusta suureen yleisöön saadaan myös kokonaispaketista selvästi kiinnostavampi yritysmyyntiä ajatellen.
Tämä maa on täynnä markkinointi-ihmisiä, joita vieläpä koulutetaan koko ajan. Kuinka voi olla, että liigaseurat eivät esimerkiksi tarjoa työharjoittelua opiskelijoille jos rahaa palkkaamiseen ei ole.
Ei sitä liigatoimistoa kannata täysin dumata, ei kaikki ole niiden vika. Siellä on töissä neljä henkeä ja varmasti raha on siinäkin päässä tiukilla. Tietysti kritiikki on paikallaan, mutta ei neljä henkeä toimistossa määränsä enempää duunia pysty tekemään.
Tästä päästääkin Veikkaukseen joka on pääsponsorina. He ilmeisesti kustantavat liigatoimiston väen ja budjetin, joten voi vaan ihmetellä kuinka halvalla Veikkaus on Veikkausliigan nimisponsorin sopimuksen saanut. Vielä kun otetaan huomioon että seurat saavat muutaman paketin saludoa. Tämä tosin jo kuuluu toiseen topicciin.
Ja vähän aiheeseenkin, Klubilla tällä hetkellä 19 777 seuraajaa feisbuukissa. Kymppitonnit paukkuu vielä ennen kauden alkua.