Boström kävi toissapäivänä vakoiluretkellä. Boström istui VIP-aitiossa, teki muistiinpanoja ja joi vettä. Boström näki, kun mestaruuden puolustaja ja tämän hetkinen ykkönen voitti Paiden 1-0, joka esitti hampaatonta peliä. Siku antoi haastattelun puoliajalla.
Miltä peli näytti? Onko pelissä petraamisen varaa?
En sano mitään heikkouksista ja vahvuuksista. Pidän päätelmät omassa tiedossa. Sitä paitsi tiedätte Kaljusta varmasti enemmän kuin minä.
Onko vastustajasta täydellinen kuva?
Luulen niin. Katsoin myös edellisen pelin sekä muutaman videon. Tiedän niin paljon kuin tarvitsee.
Haittaako suosikkina olo HJK:ta?
Ei. Tässä ei ole meille mitään uutta. Olemme tottuneet tilanteeseen. Meillä on Suomessa joka pelissä pakkovoitto. Toisaalta europeleissä tämä ei ole niin tavallista. Emme kuitenkaan mieti sitä ja lähdemme näyttämään parastamme.
Missä tilanteessa HJK on tällä hetkellä?
Peli paranee jatkuvasti. Viimeisin peli oli jo aika hyvää. Liigassa oli pieni tauko ja saimme hiottua tiettyjä asioita. Olemme valmiita tulevaan peliin.
Tuliko lisäpaineita muiden suomalaisten joukkueiden kehnojen europelien jälkeen?
Jokainen joukkue pelaa itselleensä, joten tämä ei ole vaikuttanut meihin millään tavalla.
Onko naapurimaan kohtaaminen erityistä?
Varmasti faneille ja joukkueelle tämä tuo jotakin lisää. Tällaisia kamppailuja odotetaan. Olen varma, että HJK:n fanit tukevat meitä myös täällä (vieraissa).
HJK on tuonut joukkueeseen monia paluumuuttajia. Onko se siirtopolitiikkaa vai sattumaa?
Hieman molempia. Suurin osa heistä on lähtenyt maailmalle HJK:sta, tehnyt hyvän uran ja halunnut myös palata Suomeen. Selvä se, että he valitsevat silloin HJK:n, menestyneimmän joukkueen Suomessa.
Voitteko vahvistaa, ettei Väyrynen pelaa Kalju-kohtaami
sissa?
92% todennäköisyydellä näin.
Litmanen on ollut paljon esillä medioissa. Oletteko puhuneet Litmasen kanssa Kaljusta?
Olemme ystäviä, mutta emme ole puhuneet tästä kohtaamisesta
Odotatteko Litmasta takaisin HJK:hon?
Saa nähdä
Siinäpä tuo haastattelu. Keskiviikkona mennään