FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.01.2025 klo 13:57:20 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 10 [11] 12 ... 113

Kirjoittaja Aihe: MyPa 2013  (Luettu 253535 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
settingsun
Vastaus #250 : 09.12.2012 klo 17:22:12

Selinillä oli aika paljon samaa ongelmaa kuin muillakin pelaajilla MyPan keskikentällä. Rakasti palloa liikaa eikä edistänyt tarpeeksi peliä rooliinsa toivomalla tavalla, joten pelaaminen meni turhan usein tehottomaksi pörräämiseksi. Kun ei sitten peliälyltään tai fysiikaltaan ollut selkeästi vahvistus esimerkiksi Saxmaniin tai Kaipioon verrattuna, niin joutaa menemään. Ikääkin tässä tapauksessa "jo" 24 vuotta, joten ei voida kuitenkaan puhua nuoresta lupauksesta. Ja tiedän, esimerkkejä myöhäisherännäisistä liigapelaajista on jo ihan MyPan sisälläkin, mutta Selinillä mikään ei viime kaudella antanut viiteitä tähän.
elina

Poissa Poissa

Vastaus #251 : 10.12.2012 klo 13:06:51

Ihan ekana Nimimerkki Elina ei ole Make itse eikä Maken Isä ei Äiti vaan Maken hyvä kaveri.Täytyy aluksi todeta että tää asiantuntiajoukko joka täällä kirjoittelee tuntuu tietävän kaikesta kaiken.Niko Kukka sai sopparin tiedätte minne niin jo joku älykääpiö kirjoitti et nyt tietää mistä laidasta kannattaa mennä läpi.Onneksi olkoon Nikolle diilistä hieno asia.Joku puhui Maken peliälystä sehän on ollut Maken parhaita puolia aina.Sinä joka näitä kirjoitat taisit olla itse sitä jakamassa kuin näemmä jäit itse ilman.Kaverit puolustaan kavereitaan tosiasiahan on se et sillä peliajalla mitä Make sai niin ei ihmeitä voi esittää. kerran 10 min. 20 min. joskus jopa puoliaika.Jos jotakin potkupallosta ymmärtää niin pitäis vähän mitä kirjoittelee.Joku ihmetteli Maken kitisemistä yleisesti eli taas joku joka tietää!!!!!!.Kyseinen toimittaja otti Makee yhteyttä sen jälkee kun oli haastatellut Tokea mikä oli ihan fiksua niin sai Makekin kertoa mielipiteensä.Mut tärkein pointti miksi viellä kerran kirjoitan on se miten luokattomasti Mypa ja sen johto hoiti asian.Sopimusaika ummessa kukaan ei kerro mitään missä mennään on asunto + muut asiat jotka pitäisi hoitaa,pääkaupunkiseudulta kun asunnon saa tosta vaan.Mun mielestä kuitenkin pelaajat on seuran tärkein voimavara,asiallinen keskustelu NAAMA NAAMAA vasten pelaajan kanssa on vähintä mitä pitää tehdä seuran taholta oli ne asiat sitten vaikka kuinka nekatiivisiä tahansa vaan eipä ole kuullemma Mansosta mitään kuulunut.
Ps. Maken puolesta sanon viellä sen mitä Make aina sanoo en ole lukennut mitä siellä kirjoitetaan musta enkä tule koskaan lukemaankaan,jokaisella on kuullemma oikeus mielipiteeseen, mut mä halun vain pelata Jalkapalloa.
Vakeva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa & MUFC

Vastaus #252 : 10.12.2012 klo 13:10:14

Jos jotakin potkupallosta ymmärtää niin pitäis vähän mitä kirjoittelee.

Tämä Ylos
shots

Poissa Poissa

Vastaus #253 : 10.12.2012 klo 13:11:03

Olipas muuten vitun vaikea lukea..
Pahan ilman lintu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RvP&Wayne > Cole&Yorke

Vastaus #254 : 10.12.2012 klo 13:26:18

.
Ps. Maken puolesta sanon viellä sen mitä Make aina sanoo en ole lukennut mitä siellä kirjoitetaan musta enkä tule koskaan lukemaankaan,jokaisella on kuullemma oikeus mielipiteeseen, mut mä halun vain pelata Jalkapalloa.
Voi miten kauniita sanoja. Tuli tippa linssiin.
tallywagon

Poissa Poissa

Vastaus #255 : 10.12.2012 klo 13:26:54

Vau.

Jos Selinin peliäly on samaa tasoa kuin tuo teksti, niin ei ihme että sopparia ei uusittu. 

Mutta tsemiä kuitenkin "Makelle", ehkä se ura jossain vielä urkenee.
Elba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Huuhkajat

Vastaus #256 : 10.12.2012 klo 14:12:25

Olipas muuten vitun vaikea lukea..
Äidinkielen tunneilta on ainakin lintsattu Alas

Jos kerran "Make" itse ei näitä juttuja lue eikä näistä välitä niin suosittelisin samaa nimim. elinalle. Nyt kun tuntuu nää jutut ottavan vähän turhan koville.
BorisC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Purha

Vastaus #257 : 10.12.2012 klo 14:56:02

sillä peliajalla mitä Make sai niin ei ihmeitä voi esittää. kerran 10 min. 20 min. joskus jopa puoliaika.
Ihan tosissasi, väitätkö nyt, ettei Selin saanut tarpeeksi peliaikaa? Jos on avarissa ja pelaa päin helvettiä, niin tottakai se otetaan puoliajalla pois. Jos siinä 10-20 minuutissa ei pysty millään tavalla näyttää ansaitsevansa enemmän, niin silloin niitä minuutteja tuskin tuleekaan.
Fakta on se, että Selin sai liian monta ja liian suuria mahdollisuuksia esitystensä tasoon verrattuna. Joskus on syytä katsoa peiliin mahdollisuuksien vähyydestä valittamisen sijaan.
Selin saa olla Tokelle ja MyPalle kiitollinen, että sai mahdollisuuden pelata liigaa. Nyt vain rahkeet eivät riittäneet sen mahdollisuuden käyttämiseen.

Ps. Pieni kappalejako tekee tekstistä huomattavasti helppolukuisempaa.

E. Tosiaan jos kritisoit muita asiantuntijan leikkimisestä ja arvostelet muita kirjoittajia, niin ei se älykääpiöksi haukkuminen nyt mitenkään kovin fiksua ole. Ymmärrätkö sinä peliä paremmin kuin muut, tiedätkö sinä kaikesta enemmän?
Kaikkea hyvää Makelle tulevaisuuteen, jalkapalloa on muuallakin kuin liigassa.
« Viimeksi muokattu: 10.12.2012 klo 15:01:18 kirjoittanut BorisC »
Syöttöharhojen maailma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kovat kansainväliset pelit

Vastaus #258 : 10.12.2012 klo 14:58:48

Mut tärkein pointti miksi viellä kerran kirjoitan on se miten luokattomasti Mypa ja sen johto hoiti asian.Sopimusaika ummessa kukaan ei kerro mitään missä mennään on asunto + muut asiat jotka pitäisi hoitaa,pääkaupunkiseudulta kun asunnon saa tosta vaan.Mun mielestä kuitenkin pelaajat on seuran tärkein voimavara,asiallinen keskustelu NAAMA NAAMAA vasten pelaajan kanssa on vähintä mitä pitää tehdä seuran taholta oli ne asiat sitten vaikka kuinka nekatiivisiä tahansa vaan eipä ole kuullemma Mansosta mitään kuulunut.

Tämähän se todellista puuhastelua on. Roikutetaan löysässä hirressä.

Alas
Nakster

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Lahti

Vastaus #259 : 10.12.2012 klo 15:03:29

Ihan ekana Nimimerkki Elina ei ole Make itse eikä Maken Isä ei Äiti vaan Maken hyvä kaveri.Täytyy aluksi todeta että tää asiantuntiajoukko joka täällä kirjoittelee tuntuu tietävän kaikesta kaiken.Niko Kukka sai sopparin tiedätte minne niin jo joku älykääpiö kirjoitti et nyt tietää mistä laidasta kannattaa mennä läpi.Onneksi olkoon Nikolle diilistä hieno asia.Joku puhui Maken peliälystä sehän on ollut Maken parhaita puolia aina.Sinä joka näitä kirjoitat taisit olla itse sitä jakamassa kuin näemmä jäit itse ilman.Kaverit puolustaan kavereitaan tosiasiahan on se et sillä peliajalla mitä Make sai niin ei ihmeitä voi esittää. kerran 10 min. 20 min. joskus jopa puoliaika.Jos jotakin potkupallosta ymmärtää niin pitäis vähän mitä kirjoittelee.Joku ihmetteli Maken kitisemistä yleisesti eli taas joku joka tietää!!!!!!.Kyseinen toimittaja otti Makee yhteyttä sen jälkee kun oli haastatellut Tokea mikä oli ihan fiksua niin sai Makekin kertoa mielipiteensä.Mut tärkein pointti miksi viellä kerran kirjoitan on se miten luokattomasti Mypa ja sen johto hoiti asian.Sopimusaika ummessa kukaan ei kerro mitään missä mennään on asunto + muut asiat jotka pitäisi hoitaa,pääkaupunkiseudulta kun asunnon saa tosta vaan.Mun mielestä kuitenkin pelaajat on seuran tärkein voimavara,asiallinen keskustelu NAAMA NAAMAA vasten pelaajan kanssa on vähintä mitä pitää tehdä seuran taholta oli ne asiat sitten vaikka kuinka nekatiivisiä tahansa vaan eipä ole kuullemma Mansosta mitään kuulunut.

Jaahas Selinin tukijoukot liikkeellä.. Aika naurettavaa itkemistä ,jos kerta kaverin pelitaidot eivät yksinkertaisesti riitä liigatasolle!. Loistava juttu ettei saannut jatkosopimusta MyPan kanssa. Selinin oikea paikka on 1-3divarissa korkeintaan,taidot eivät anna mahdollisuutta pelata" potkupalloliigaa" Suomessa! Painukoon sinne mistä tulikin,aina Selinin ollessa kentällä, jostain syystä MyPa oli aina vaikeuksissa...
elina

Poissa Poissa

Vastaus #260 : 10.12.2012 klo 15:36:20

Eihän siellä kentällä varmaan muita pelaajia ton tekstin mukaan muita ollutkaan kuin Make.Joo kyllä oon jalkapalloa kanssa ollut ja oon edelleen tekemissä.On kyllä ihme miten paljon yksi pelaaja saa aikaan.Jos 33 ottelun peliaika on yh. 2970 min. ja pelaajan peliaika on noin 500 min. niin siitä voi laskea ne mahdollisuudet.
kluru

Poissa Poissa

Vastaus #261 : 10.12.2012 klo 15:50:20

niin siitä voi laskea ne mahdollisuudet.

Minähän ne tuolla edellisellä sivulla jo laitoin kaikkien näkyville, ei tarvitse enää laskea:
Selinille annettiin seitsemän kertaa mahdollisuus avauskokoonpanossa liigatasolla:

- 4 tappiota
- 0-0-nyhjäys Lahden kanssa sekä 1-1 -tasuri Klubin kanssa (Selin vaihtoon tappiotilanteessa)
- KuPS-vierasvoitto (Selin vaihtoon tasatilanteessa)

Kiitos Gnistan Ylos.

e. oli myös avauksessa Cupin välierässä, turpaan tuli.
HÄI

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkoposkihanhet & merimetsot

Vastaus #262 : 10.12.2012 klo 15:55:10

Taisi olla avauksessa myös Rapid-kotipelissä (tappio).
kluru

Poissa Poissa

Vastaus #263 : 10.12.2012 klo 15:58:50

Taisi olla avauksessa myös Rapid-kotipelissä (tappio).

Jep, teki siinäkin pelissä Selinit (vaihtoon puoliajalla).
elina

Poissa Poissa

Vastaus #264 : 10.12.2012 klo 16:04:25

Niin nässäkin peleissä Make ainoana kentällä.Tää tuntuu siltä että Make oli ainoa syypää tappioihin.On se vaan tosi vaikeata yksin pärjätä 10 muuta vastaan.
Elba

Poissa Poissa

Vastaus #265 : 10.12.2012 klo 16:08:14

Ei vittu nyt oikeesti. Ketään muutako ei ole koskaan täällä kritisoitu? :D Ihan yhtä säälimättä täällä kritisoidaan jokaista pelaajaa joka siihen aihetta antaa, ja se on maksavan katsojan oikeus. Jos pelaaja itse tai pelaajan "hyvät kaverit" ei perusteltua ja asiallista kritiikkiä kestä niin kannattanee joko kasvattaa paksumpi nahka tai pysytellä pois näiltä keskustelupalstoilta. Suosittelisin jälkimmäistä vaihtoehtoa.
BorisC

Poissa Poissa

Vastaus #266 : 10.12.2012 klo 16:20:17

pelaajan peliaika on noin 500 min. niin siitä voi laskea ne mahdollisuudet.
Silloin mahdollisuuksia on 500 minuutin edestä. Jos hyökkäävä pelaaja ei siinä ajassa mitään onnistu näyttämään, on syytä vilkaista heijastavaan pintaan ja miettiä tason riittävyyttä.
Okei, se maalisyöttö Jyväskylässä oli ihan nätti.
Ei vittu nyt oikeesti. Ketään muutako ei ole koskaan täällä kritisoitu? :D Ihan yhtä säälimättä täällä kritisoidaan jokaista pelaajaa joka siihen aihetta antaa, ja se on maksavan katsojan oikeus. Jos pelaaja itse tai pelaajan "hyvät kaverit" ei perusteltua ja asiallista kritiikkiä kestä niin kannattanee joko kasvattaa paksumpi nahka tai pysytellä pois näiltä keskustelupalstoilta. Suosittelisin jälkimmäistä vaihtoehtoa.
Tähän täysin sama.
elina

Poissa Poissa

Vastaus #267 : 10.12.2012 klo 16:22:59

Kyllä kritisoida voi mut nyt pitäisi alkaa laskemaan kuka oli kentällä kun tuli turpaan sitä ja sitä vastaan ja niin edelleen.Mulla on sellainen kuva et tappioita tuli vaikka Make ei ollut kentälläkään,kas kummaa mitenhän tässä näin pääsi käymään.
kaakonkulma

Poissa Poissa

Vastaus #268 : 10.12.2012 klo 16:29:41

Tokehan sanoi että Selinin hyvät otteet harjoituksissa eivät siirtyneet pelikentälle ja uskon että Toke tämän myös viestittänyt Selinille.Ja varmaan myös Selin itse huomannut saman,ainakin luulisi näin olevan.
Siitä varmaan pelaajan luulisi tekevän itse joitakin johtopäätöksiä,kuten esim että koska peleissä vauhti aika paljon kovempaa kuin harkoissa ja koska peleissä ei siis kulje niin ehkä liigataso ei sitten olekaan se sopiva sarjataso,ainakaan tällä hetkellä.

Mistä sitten päästään siihen että koska soppari oli vain vuoden mittainen niin ei varmaan mikään estä pelaajaa itseään alkavan miettiä tulevaisuuttaan kauden loppupuolela ja alkavan katsella ja kysellä vaihtoehtoja divarin puolelta vaikka,tai ilmottautuvan pelaajapörsiin.Kynsin hampain ei tarvi pitää liigapelaaja statuksesta kiinni.

Peliaikaa ei ansaita,se otetaan,vai miten se sanonta nyt menikään ja sitä juuri ja näyttöpaikkoja Selin kyllä ihan riittävästi sai.

Kaikesta huolimatta hyvää jatkoa Selinille,(toisin kuten esim Hyyryselle aikoinaan toivottiin) missä ura sitten jatkuukaan ja toivotaan että kehityskäyrä lähtisi joskus nousuun.
elina

Poissa Poissa

Vastaus #269 : 10.12.2012 klo 16:33:32

Nyt kannattaisi katsoa niiden muidenkin tehoja ei tosiaankaan näytä kovin kaksisilta peliaikaan nähden.Tehothan lepäsi hyvin paljon Peksin varassa.Monella Mypan pelaajalla on liigamin. paljon paljon enenmän eikä vaan tehoja löydy.Ai niin olihohan nekin yksin kentällä.Kiitos Boris siinäkin pelissä Make tais tulla kentälle noin 80 min kohdalla.
BorisC

Poissa Poissa

Vastaus #270 : 10.12.2012 klo 16:40:54

Nyt kannattaisi katsoa niiden muidenkin tehoja ei tosiaankaan näytä kovin kaksisilta peliaikaan nähden.Tehothan lepäsi hyvin paljon Peksin varassa.Monella Mypan pelaajalla on liigamin. paljon paljon enenmän eikä vaan tehoja löydy.Ai niin olihohan nekin yksin kentällä.Kiitos Boris siinäkin pelissä Make tais tulla kentälle noin 80 min kohdalla.
Eivät näytöt tarkoita automaattisesti samaa kuin tehot. Jos aiheuttaa pallonmenetyksiä, ei kykene edistämään peliä tai edes näyttämään vaaralliselta, niin ei niitä näyttöjä juurikaan ole. Pelaaja voi pelata hyvin syöttämättä tai tekemättä maalia, kuin myös toisinpäin. Nyt ei valitettavasti (todellakin valitettavasti, ei kukaan tälläkään foorumilla Selinille, tai kenellekään MyPan pelaajalle mitään pahaa toivonut) kumpaakaan nähty.
kluru

Poissa Poissa

Vastaus #271 : 10.12.2012 klo 16:43:42

Uutinen
- Kuismala ei jatka, kertoo Mypan valmentaja Toni Korkeakunnas.

Mypan maalisinko Pekka Sihvola kävi näytillä Saksassa, mutta sopimusta ei syntynyt. Sihvola voi vielä tammikuussa siirtyä ilmaiseksi.

- Hänellekin on jo seuraajaa katseltu, Korkeakunnas sanoo.

Perkele.
elina

Poissa Poissa

Vastaus #272 : 10.12.2012 klo 16:49:01

Se on just näin.Rapidin pelin puoliajalla Toke sanoi Makelle nyt taisit pelata itsellesi peliaikaa,mut kun sait varoituksen niin otin vaihtoon.Seuraavat kaksi peliä penkillä.Tähän kasvattaa sitä itseluottamusta eikö näin.
Elba

Poissa Poissa

Vastaus #273 : 10.12.2012 klo 16:49:55

Uutinen

Mypan maalisinko Pekka Sihvola kävi näytillä Saksassa, mutta sopimusta ei syntynyt. Sihvola voi vielä tammikuussa siirtyä ilmaiseksi.

Perkele.
Vittu. Kuismalan jos jonkun kohdalla olisi seurajohdon kyllä kannattanut sitä pussinsuuta raotella. En usko että mahdottomia pyysi kuitenkaan.

e. Ja tosiaan, hattua päästä Kuismalalle. Hieno mies ja upea viime kausi Ylos Jokohan Iiskola houkuttelisi bestiksensä Herkku Vuorisen Mylsälle jos Peksi lähtee? ;)
« Viimeksi muokattu: 10.12.2012 klo 16:57:56 kirjoittanut Elba »
Näätäkeisari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa

Vastaus #274 : 10.12.2012 klo 16:55:27

Uutinen

Perkele.
Ei hätää, luotto Ville Iiskolaan ja puolustuslinjan pitävyyteen on vahva Ylos

Sivuja: 1 ... 10 [11] 12 ... 113

Siirry: