FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.09.2024 klo 19:34:41 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 577 [578] 579 ... 587
 
Kirjoittaja Aihe: HJK 2013 - Ikuinen dominanssi (ei koske eurohöntsiä)  (Luettu 1658134 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Vince

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #14425 : 15.10.2013 klo 19:22:24

En ala näistä makuasioista kanssasi riitelemään,en kuitenkaan pidä siitä että vedät tähän typeryyyttäsi pelaajan itsensä mukaan.Jos nyt en ihan väärin muista ei ole ensimmäinen kerta kun kirjoituksesi pohjavire perustuu puhtaasti kateuteen ja ilkeyteen.Minä arvostelen pelaajia sen mukaan mitä kausaripaikaltani näen.
Vaihtopenkiltä?
Iron Hammer

Poissa Poissa


Vastaus #14426 : 15.10.2013 klo 20:14:52

Ja mitä vitun väliä, vaikka ilmoitetaankin kesken kauden.

Ei mitään, mikäli siirtyy Tapiolaan välittömästi tai treenaa sopimuskauden loppuun 04:n mukana.
kunq

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: :keskari:


Vastaus #14427 : 15.10.2013 klo 22:50:05

En ala näistä makuasioista kanssasi riitelemään,en kuitenkaan pidä siitä että vedät tähän typeryyyttäsi pelaajan itsensä mukaan.Jos nyt en ihan väärin muista ei ole ensimmäinen kerta kun kirjoituksesi pohjavire perustuu puhtaasti kateuteen ja ilkeyteen.Minä arvostelen pelaajia sen mukaan mitä kausaripaikaltani näen.

Kyllä minä voin myöntää ilman minkäänlaista kateutta sinun, Joel, olevan minua parempi pelaaja, jos se yhtään lohduttaa. Kuten sanoin, Klubin keskikentällä sinä jäit muiden varjoon.
Ehistipotamesa

Poissa Poissa


Vastaus #14428 : 16.10.2013 klo 08:37:40

Kyllä minä voin myöntää ilman minkäänlaista kateutta sinun, Joel, olevan minua parempi pelaaja, jos se yhtään lohduttaa. Kuten sanoin, Klubin keskikentällä sinä jäit muiden varjoon.
Miksi sotket edelleen pelaajan itsensä tähän?Tule sinne raflakatsomoon, niin mennään yhdessä pelin jälkeen juttelemaan itse pelaajan kanssa.Vai sinäkö olet siellä vaihtoaitiossa?Pitänee vetää hihasta sitä pääty-tv haastattelijaa joka mun nimimerkin sotki Perovuon haastatteluun, täysin ajattelematon ja typerä teko häneltä.Joutuu tällästä paskaa lässyttämään sen takia.
BlyzR
Vastaus #14429 : 16.10.2013 klo 08:44:21

Miksi sotket edelleen pelaajan itsensä tähän?Tule sinne raflakatsomoon, niin mennään yhdessä pelin jälkeen juttelemaan itse pelaajan kanssa.Vai sinäkö olet siellä vaihtoaitiossa?Pitänee vetää hihasta sitä pääty-tv haastattelijaa joka mun nimimerkin sotki Perovuon haastatteluun, täysin ajattelematon ja typerä teko häneltä.Joutuu tällästä paskaa lässyttämään sen takia.

Tietysti jos nimimerkin jokainen viesti koskee aina vain yhtä ja samaa pelaajaa, herää herkästi epäilyksiä kirjoittajan henkilöllisyydestä...
Ehistipotamesa

Poissa Poissa


Vastaus #14430 : 16.10.2013 klo 09:33:58

Tietysti jos nimimerkin jokainen viesti koskee aina vain yhtä ja samaa pelaajaa, herää herkästi epäilyksiä kirjoittajan henkilöllisyydestä...
No tuon perusteellahan tänne ei sitten muut kirjoitakaan kuin pelaajat itse.En usko että kovinkaan moni pelaaja on niin dorka että edes lukee näitä juttuja.Sen verran tulee olla itsesuojeluvaistoa.
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #14431 : 16.10.2013 klo 09:45:31

En usko että kovinkaan moni pelaaja on niin dorka että edes lukee näitä juttuja.Sen verran tulee olla itsesuojeluvaistoa.

suurin osa suomalaisista pelaajista
radics

Poissa Poissa


Vastaus #14432 : 16.10.2013 klo 10:12:13

Mä en lähtis Perovuo fiiliksiä tulkitsemaan Hongan laatiman tiedotteen perusteella. Koko Honga elinvoima kumpuaa Klubi-vihasta, joten kun Honka jotain tiedottaa, jutuissa on aina jotain piikittelyä Klubin suuntaan. Honkaa ei olisi ilman Klubia, ja sen ne katkerasti tietävät.

Tää oli hyvä ratkaisu niin Klubille, Perovuolle kuin Hongallekin. Kaikki voittaa. Tsemppiä, Jolle, ja kiitos vuosista HJK:ssa!
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa


Vastaus #14433 : 16.10.2013 klo 10:45:49

Kiitokset Perovuolle, täytti paikkansa ja oli aina tunnollisesti tekemässä sitä, mitä pitikin tehdä.

Mitä tulee Perovuon kommenttiin, niin kolme asiaahan tuosta on luettavissa:
1) kettuja, sanoi pihlajat marjoista - vai miten sen sananlasku menikään, jossa kettu ei yletä marjoihin eikä siksi edes tykkää niistä
2) Honakin tiedotteeseen vedetään aina tietty sävy klubista, jos vaan mahdollista, eli värikynää lienee tuossakin
3) Perovuolla sen verran vahvoja mielipiteitä valmentajista ja ennen kaikkea heidän metodeistaan, että eiköhän Joelista vielä valmentaja tule.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #14434 : 16.10.2013 klo 10:56:13

Ehostemasolle (tjsp) ja muulle Joelin nikkiarmeijalle lyhyenä kommenttina vaan sen verran, että jos nelisen kappaletta valmentajia peräjälkeen kokee pelaajan peluutusten valossa jonkin verran ongelmallisena, niin kannattaa etsiä vikaa myös muualta. Mitä itse asiaan tulee, niin eiköhän ulkomailta Suomeen haettu vahvistus hankittu ensisijaisesti vahvistukseksi. Nyt kävi niin että hyvätasoista vahvistamista nähtiin yksittäisissä peleissä, mutta missään nimessä ei kokonaisuutena. Ei siis täyttänyt paikkaansa, mutta oli hyvä rotaatioukko. Hyviä jatkoja Honkaan, eiköhän Joel ole tuolla taas liigan neljän parhaan oman pelipaikkansa pelaajan joukossa.
kunq

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: :keskari:


Vastaus #14435 : 16.10.2013 klo 12:45:42

Miksi sotket edelleen pelaajan itsensä tähän?Tule sinne raflakatsomoon, niin mennään yhdessä pelin jälkeen juttelemaan itse pelaajan kanssa.Vai sinäkö olet siellä vaihtoaitiossa?Pitänee vetää hihasta sitä pääty-tv haastattelijaa joka mun nimimerkin sotki Perovuon haastatteluun, täysin ajattelematon ja typerä teko häneltä.Joutuu tällästä paskaa lässyttämään sen takia.

Kyllähän kaikki tiesivät sinun nimimerkkisi jo haastattelua ennenkin.

Ehistipotamesa

Poissa Poissa


Vastaus #14436 : 16.10.2013 klo 15:22:27

Kyllähän kaikki tiesivät sinun nimimerkkisi jo haastattelua ennenkin.


Ei jaksa tätä.Tämä mun nimimerkki voidaan vapaasti suomentaa "onko sulla kusta päässä"? Sitä sulla kyllä taitaa olla.
Lihapiirakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Spurs, Super-Jolle


Vastaus #14437 : 16.10.2013 klo 15:25:03

Ihan hyvä, että lähdet sinne Espooseen. Eipä tartte näin vammaisia juttuja lukea tässä topikissa enää :D
JDredd

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TF 141


Vastaus #14438 : 16.10.2013 klo 15:29:37

Näen kristallipallostani, että ensi kaudesta alkaen nimim. Ehistipotamesa yhdessä kaverinsa nimim. mckasparovin kanssa kirjoittelee lähinnä Hongan topikkeihin. Katsotaan sitten miten hyvin Perovuon otteiden seuraaminen onnistuu sieltä Töölön stadionin kausaripaikalta käsin :D
El Murray

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #14439 : 16.10.2013 klo 15:32:40

Ehistipotamesalle :D Tuoppi
Säämies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Huuhkajat


Vastaus #14440 : 16.10.2013 klo 15:57:35

Kuka tulee Joelin tilalle? Ei nyt mikään iso menetys Klubille ollut, mutta kai joku tulee rotaatiomieheksi tilalle. Oisko Malolo mahdollinen?
Spielbergo

Poissa Poissa


Vastaus #14441 : 16.10.2013 klo 16:01:22

Hyvä vaihtoehto perovuolle kun minuutteja ei ole tiedossa. Hyvä rotaatio pelaaja oli kyseessä, mutta vakituiseen avaukseen oli vähän turhan yksinkertainen pelaaja. Voikohan tarkoittaa ett pervo espooseen ja mosa stadiin?
Ja kiitos Joelille bilbao pelin maalista.
« Viimeksi muokattu: 16.10.2013 klo 16:04:39 kirjoittanut Spielbergo »
hoppis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi & suomalaiset


Vastaus #14442 : 16.10.2013 klo 16:03:09

Kuka tulee Joelin tilalle? Ei nyt mikään iso menetys Klubille ollut, mutta kai joku tulee rotaatiomieheksi tilalle. Oisko Malolo mahdollinen?

Eiköhän joku Mattilan rooli kasva hivenen entisestään, ja niin kuin joku spekuloikin, niin esimerkiksi Emerik Grönroosille voi antaa hyvin osan Perovuon minuuteista. Lassas ja Malolo pystynevät liigassakin sparraamaan jos kova tarve on, mutta todennäköisesti esim. Robin Lod tippuu sitten ryhmityksessä hivenen alemmas?
rojadirecta

Poissa Poissa


Vastaus #14443 : 16.10.2013 klo 16:39:38

Paljon riippuu siitä jatkaako Tainio ja lähteekö Schüller ulkomaille. Jos jompikumpi ei jatka, tarvitaan tuohon joka tapauksessa ainakin yksi kovan tason vahvistus. Luultavasti joka tapauksessa yksi kaveri tulee tuohon keskikentälle sisään. Ja hyvä niin, kun muistelee esimerkiksi alkukauden Jaro-peliä, jossa keskellä pelasivat Moren ja Mannström.

Jos nykyisillä mennään, Mattila saa varmaankin lisää peliaikaa. Jämäminuutteja sitten Grönroosille (jonka varsinainen pelipaikka taitaa kuitenkin olla ylempänä, jossa toivottavasti saa vastuuta) ja junnuille.

Säämies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Huuhkajat


Vastaus #14444 : 16.10.2013 klo 16:56:40

Paljon riippuu siitä jatkaako Tainio ja lähteekö Schüller ulkomaille. Jos jompikumpi ei jatka, tarvitaan tuohon joka tapauksessa ainakin yksi kovan tason vahvistus. Luultavasti joka tapauksessa yksi kaveri tulee tuohon keskikentälle sisään. Ja hyvä niin, kun muistelee esimerkiksi alkukauden Jaro-peliä, jossa keskellä pelasivat Moren ja Mannström.

Jos nykyisillä mennään, Mattila saa varmaankin lisää peliaikaa. Jämäminuutteja sitten Grönroosille (jonka varsinainen pelipaikka taitaa kuitenkin olla ylempänä, jossa toivottavasti saa vastuuta) ja junnuille.



Uskon Tainion jatkoon Klubissa. Teme haluaa varmasti pelata vielä seuraavissa em-karsinnoissa. Rade voi hyvinkin lähteä ulkomaille. Pitäisikö Väyrynen vielä pitää ringissä, joka kuitenkin kunnossa ollessaan on oikea pelimies. Miten muuten Grönroos on pelannut mypassa?
Untermars

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #14445 : 16.10.2013 klo 17:25:32

Kuka tulee Joelin tilalle? Ei nyt mikään iso menetys Klubille ollut, mutta kai joku tulee rotaatiomieheksi tilalle. Oisko Malolo mahdollinen?

Tällä hetkellä keskikentällä (jätin nämä laituri pois selkeyden vuoksi):
Grönroos - palannee takaisin MyPasta, mutta onko sopimusta?
Lod - jää
Mannström - ehkä jää ehkä ei
Mattila - jäänee mutta sopimus on vain kauden loppuun
Perovuo - lähtee
Schüller - lähtee viimeistään kesällä?
Väyrynen - mahtaako saada jäädä?

Tämä kai on yleisin ryhmitys:

------------- Lod tai Schüller tai Mannström (Grönroos) tai Väyrynen

----- Tainio ---------- Mattila tai Väyrynen tai Schüller ja tästä siis poistui Perovuo

Hyökkäävämmin sitten pelattaisiin niin, että Tainio/Mattila/Perovuo yksin varmistelee.

No Väykkä on ollut koko kauden klesana, ja jos Schüller lähtee (tammikuu tai elokuu - lähde tiistainen Sportsmagazinet: Schüllerin haastattelu), niin puolustussuunnassa lienee tarvetta uudelle kaverille, vaikka Väykkä jatkaisikin. Mannströmin on myös huhuttu vaihtavan seuraa kauden päätteeksi.

Eli kysymys lieneekin, että kuka jää Lodin kanssa?
Terry

Paikalla Paikalla


Vastaus #14446 : 16.10.2013 klo 21:57:26

Mannströmillä vuosi vielä sopimusta (lähde sopimus-topic). Kukaan tuskin maksaa hänestä mitään ja parempaa rotaatiomiestä tuskin on mahdollista saada. Vaikka hän haluaisi lähteä, niin ei seuralla mitään järkeä päästää pois. Tuskin Mannström lähtee minnekään.
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #14447 : 16.10.2013 klo 23:02:44

Niin kauan, kun Mannströmiä pidetään varamiehenä laidalle, niin jatko on ihan ok. Alkukauden esitykset kymppipaikalla olivat sen verta järkyttäviä, että kuka tahansa muu tilalle.
Claret

Poissa Poissa


Vastaus #14448 : 16.10.2013 klo 23:58:59

Jaahas, mitähän Alholta on tulossa ?? Aika monta Klubi-jätkää on videossa mainittu...

http://www.hjk.fi/uutiset/Miehet-1865
leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes


Vastaus #14449 : 17.10.2013 klo 09:24:33

Heikohkoa, mutta toisaalta vähän nuoremmille suunnattua rap/r'n'b-kamaa, luulisiin. :)

 
Sivuja: 1 ... 577 [578] 579 ... 587
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa