FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.09.2024 klo 21:24:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 135 [136] 137 ... 587
 
Kirjoittaja Aihe: HJK 2013 - Ikuinen dominanssi (ei koske eurohöntsiä)  (Luettu 1658138 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lihamuuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ...uudet suosikkijoukkueet...


Vastaus #3375 : 17.01.2013 klo 13:46:46


Kupsin signaama Gambian maajoukkueen 20-vuotias ja 190-senttinen laidoilla pelaamaan kykenemä toppari olisi kovettanut ensitiedoilla huomattavasti enemmän Alas

Tähän sama voisi luulla että olisi tarjottu ensin Klubille testiin.
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #3376 : 17.01.2013 klo 13:53:36

Gambian maajoukkueen 20-vuotias all-rounderi ei ole kuitenkaan ihan sitä mitä tuo puolustuslinja huutaa. Kokenut serbi taas voisi sitä puolustuksen johtamista teoreettisella tasolla pystyäkkin tekemään.
leeremick26

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes


Vastaus #3377 : 17.01.2013 klo 13:55:29

Eiköhän samoilta nimimerkeiltä olisi ollut samanlainen vastustus, mikäli Gambian mies olisi tullut Klubiin ja Kuopiossa testattaisiin serbiä.

"Mix Klubiin testiin jotain keltanokkia, me tarvitaan kokeneita pelaajia kuten se Kupsin testimies!"
Jari Sporttila

Poissa Poissa


Vastaus #3378 : 17.01.2013 klo 14:30:32

Gambian maajoukkueen 20-vuotias all-rounderi ei ole kuitenkaan ihan sitä mitä tuo puolustuslinja huutaa. Kokenut serbi taas voisi sitä puolustuksen johtamista teoreettisella tasolla pystyäkkin tekemään.

Se mistä kokemus on hankittu, ei ole yhdentekevää. Serbialaisen kohdalla seurahistoria alkaa indikoida jo aika vahvasti kaverin tasoa ja sen suhteen tässä ollaankin epäileväisiä.

Mut joo, toivottavasti osoittautuu pelimieheksi ja saa sopimuksen. Ylos
Kroatian Pele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #3379 : 17.01.2013 klo 14:37:09

Miks?  Toivon, että on ihan paska ja jättää mahdollisuuden omille nuorille tai mieluummin vaikka Turuselle.
Hugo Salmela

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Пу́тін хуйло́


Vastaus #3380 : 17.01.2013 klo 14:49:02

Miks?  Toivon, että on ihan paska ja jättää mahdollisuuden omille nuorille tai mieluummin vaikka Turuselle.

Minä taas toivon vain, että Klubin puolustukseen saadaan se pätevä toppari vahvistukseksi, olkoon sitten Serbiasta, Vinku-Intiasta tai Jakomäestä.
Helldinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #3381 : 17.01.2013 klo 15:16:44

Se mistä kokemus on hankittu, ei ole yhdentekevää. Serbialaisen kohdalla seurahistoria alkaa indikoida jo aika vahvasti kaverin tasoa ja sen suhteen tässä ollaankin epäileväisiä.

Joo ei olekkaan yhdentekevää ja onneksi serbillä on pelikokemusta kovasta Serbiliigasta jossa on pelannut isoja pelejä isoilla stadioneilla joten seurahistorian suhteen ei kannata olla huolissaan. Jos tekniikka riittää niin uskon että kaveri on hyvä lisäys joukkueeseen koska viime kaudella Klubilla oli Veikkausliigassakin ajoittain ongelmia puolustuspään keskityksissä.
Hugo Salmela

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Пу́тін хуйло́


Vastaus #3382 : 17.01.2013 klo 16:19:49

Joo ei olekkaan yhdentekevää ja onneksi serbillä on pelikokemusta kovasta Serbiliigasta jossa on pelannut isoja pelejä isoilla stadioneilla joten seurahistorian suhteen ei kannata olla huolissaan.

Serbian liiga ei todellakaan ole oleellisesti kovempi kuin Veikkausliiga Belgradin kahta suurseuraa lukuun ottamatta. Vai mitä kertovat tarunhohtoiset nimet FK Jagodina, Sloboda Užice ja Radnički Kragujevac? Kyseessä on Serbian liigassa viime kaudella sijoille 4, 5 ja 6 tulleet seurat. Belgradin kaksikon perässä kolmantena oli jonkinlaista €-menestystäkin joskus, ei tosin ihan viime vuosina saavuttanut FK Vojvodina Novi Sad.

Bulatovic voi olla ihan hyväkin toppari ja vahvistus Klubille, mutta ei kokemus serbiliigasta hänestä automaattisesti sellaista tee.
Rantasipi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eurokiimassa


Vastaus #3383 : 17.01.2013 klo 16:36:48

Kuten ei tehnyt huima seurahistoria 28-vuotiaana Klubiin tulleesta Rafinhastakaan. Aika vaikea näitä on arvioida muutamien klippien ja seurojen euromenestysten pohjalta. Toivottavasti esiintyy edukseen :)

Ja sanotaan nyt vielä, että mikäli 28-vuotias toppari, jolla olisi paljon pelikokemusta, olisi Klubiin tulossa Serbian kärkijengeistä, niin hänessä pitäisi olla jotain vikaa tai hänellä olisi jokin ammattiinsa liittymätön syy tähän ryhtyä. Siirto Klubiin olisi pelaajalle selvä TOM.
Njord

Poissa Poissa


Vastaus #3384 : 17.01.2013 klo 16:56:21

Onko tosiaan 17 päivän tauko ennen seuraavaa peliä? Mitä järkeä?
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #3385 : 17.01.2013 klo 16:58:03

Onko tosiaan 17 päivän tauko ennen seuraavaa peliä? Mitä järkeä?

HJK lähtee Turkin leirille, eikä siksi höntsää liigacuppia tänä aikana.
dusselinpoika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF:n nazihomomodet ottakaa vähe parrua peppuun


Vastaus #3386 : 17.01.2013 klo 17:22:39

Melkoinen korttihai tuo Bulatovic. Viimeisessä 61 pelissä ottanut keltasia kortteja 23, sekä kaksi punaista. Tänään tuli myös jälleen jatketta korttisaldolle.

http://www.worldfootball.net/spieler_profil/rados-bulatovic/2/

« Viimeksi muokattu: 17.01.2013 klo 17:25:56 kirjoittanut dusselinpoika »
Chief

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #3387 : 17.01.2013 klo 17:22:46

eikö tuo leiri ollut vasta maaliskuussa?
Bacchus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomo Saarnio Loyals


Vastaus #3388 : 17.01.2013 klo 17:27:30

eikö tuo leiri ollut vasta maaliskuussa?
On, eikös Siku puhunut että jokaisella preseason kuukaudella on joku kohokohta jota pelaajat odottaa. Tässä kuussa oli Maspalomas, ens kuussa Vantaan turnaus ja Turkin leiri sitten tosiaan maaliskuussa.
4-5-2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #3389 : 17.01.2013 klo 17:37:33

Melkoinen korttihai tuo Bulatovic. Viimeisessä 61 pelissä ottanut keltasia kortteja 23, sekä kaksi punaista. Tänään tuli myös jälleen jatketta korttisaldolle.

http://www.worldfootball.net/spieler_profil/rados-bulatovic/2/

Tänään ei liike riittänyt edes vähää alusta. Ei ainakaan tämänpäiväisellä sopimusta käteen.
elukha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: crossit, palkkasoturit


Vastaus #3390 : 17.01.2013 klo 17:41:58

Ei kyllä kovettanu serbian ihme hönäkhöntsän perusteella. Jalalla melko onneton ja kova rikkomaan. Maali vaparin jälkitilanteesta oli kyllä lähellä. Ei jatkoon minusta Alas
Kigara

Poissa Poissa


Vastaus #3391 : 17.01.2013 klo 18:03:58

- Jalalla onnettoman hidas
- Hitaampi kuin Lindström
- Älytön taklaus, josta olisi voinut punainen heilua myös
- 28v
- Ei vaikuttanut miltään johtajalta

Ei joutunut hirveästi töihin puolustuksesa, mutta näillä näytöillä ei jatkoon.
« Viimeksi muokattu: 17.01.2013 klo 18:07:18 kirjoittanut Kigara »
barbarian

Poissa Poissa


Vastaus #3392 : 17.01.2013 klo 18:09:06

http://www.bold.dk/nyt/Broendbys-Sadik-interesse-koelnet

Jonne Lindblom kertoo jutussa, että HJK olisi tarjonnut Berat Sadikille sopimusta, mutta Sadik olisi itse kieltäytynyt jatkosta.

Olin itse aiemman uutisoinnin perusteella siinä käsityksessä, ettei Klubi ollut kiinnostunut tarjoamaan Sadikille jatkoa.
Njord

Poissa Poissa


Vastaus #3393 : 17.01.2013 klo 18:12:23

http://www.bold.dk/nyt/Broendbys-Sadik-interesse-koelnet

Jonne Lindblom kertoo jutussa, että HJK olisi tarjonnut Berat Sadikille sopimusta, mutta Sadik olisi itse kieltäytynyt jatkosta.

Olin itse aiemman uutisoinnin perusteella siinä käsityksessä, ettei Klubi ollut kiinnostunut tarjoamaan Sadikille jatkoa.

Uskoisin, että ovat tarjonneet 50 pinnan palkanalennusta. Hyökkäykseen on pakko hankkia vielä joku ja Sadik voisi olla hyvä penkkiveikko em. palkalla.
grasso

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Markku


Vastaus #3394 : 17.01.2013 klo 18:19:40

http://www.bold.dk/nyt/Broendbys-Sadik-interesse-koelnet

Jonne Lindblom kertoo jutussa, että HJK olisi tarjonnut Berat Sadikille sopimusta, mutta Sadik olisi itse kieltäytynyt jatkosta.

Olin itse aiemman uutisoinnin perusteella siinä käsityksessä, ettei Klubi ollut kiinnostunut tarjoamaan Sadikille jatkoa.

Huhujen mukaan olisi tarjottu jatkoa, mutta Berat halusi säilyttää mahdollisuuden siirtoon ulkomaille tammikuun aikana. Tällaista pykälää Klubi ei ymmärrettävästi halunnut diiliin laittaa.
Pöle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, E.C Vitória


Vastaus #3395 : 17.01.2013 klo 18:22:30

Voisiko joku matsin nähnyt raportoida vähän tapahtumista, sekä eritellä pelaajien otteita? Tietysti jos joku oma matsi-topic löytyy niin linkkikin kelpaa :)
PG

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa


Vastaus #3396 : 17.01.2013 klo 18:23:03

Voisiko joku matsin nähnyt raportoida vähän tapahtumista, sekä eritellä pelaajien otteita? Tietysti jos joku oma matsi-topic löytyy niin linkkikin kelpaa :)

Zizinho

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC HooJiiKoo


Vastaus #3397 : 17.01.2013 klo 18:24:09

En nyt vielä täysin dumais tätä serbiä. Tänään ei ollut hirveesti töitä. En kyllä luonnehtisi miestä miksikään erityisen moderniksi toppariksi, vanhan koulun luunmurskaaja pikemminkin.
Pöle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, E.C Vitória


Vastaus #3398 : 17.01.2013 klo 18:28:25



Danke schön!
katkarapukatsomo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #3399 : 17.01.2013 klo 18:47:00

Ainakin viime kaudella HJK:n ottelut-sivulta sai ladattua esimerkiksi Googlen kalenteriin otteluohjelman.
Nyt tuolla ei sitä näy... http://www.hjk.fi/ottelut/1

Kellään vinkkiä mistä löytyisi? Parempi tietysti olisi sellainen mitä joku vielä päivittäisi kauden mittaan ottelumuutosten myötä. Kelpaa toki joku harrastelijan päivittämä myös.
Jaksa noita kaikkia kännykkään yksitellen näpytellä. :-[

edit. sori oon sokee siinähän se on heti. :D

Saitko tuon toimimaan? Mulla herjaa epäkelpoa tiedostoa... Olen kokeillut iPhonella, Macbookilla ja Gmailin importilla eikä millään toimi.

 
Sivuja: 1 ... 135 [136] 137 ... 587
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa