Hei, kysyn nyt uudelleen.
Liput on tilattu siis FCBarcelonan omilta sivuilta, mutta siellä ei ole asiakaspalveluun edes sähköpostiosoitetta!! Pitää varmaan siis soittaa ja kysyä, olisiko lipuista mahdollista saada rahat takaisin...?
Yritän nyt siis olla kokonaan lähtemättä tuolle matkalle, jos saan lentolipuista rahat takaisin... MUTTA, nämä helkutin liput! Sivuilta ymmärsin, että JOIHINKIN peleihin liput voi oikein kätevästi tulostaa itse kotona ja sen jälkeen antaa vaikka ensimmäiselle vastaantulijalle, mutta JOIHINKIN (kuten tähän meikäläisen) peliin tulee olla ihan itse luottokortteineen Barcelonassa niitä lippuja hakemassa. Käsittämätöntä.
Anyone, kokemuksia kyseisestä sivustosta? Peruutusmahdollisuudet? Miten tuo myyminen eteenpäin onnistuu ilman et mun tarvitsisi mennä paikanpäälle...?
Nnyyh...
Et pysty peruuttamaan lippuja. Mene sinne paikan päälle, hae liput, myy ne jollekin, vedä kännit ja itke itsesi uneen. Tai mene matsiin, yritä nauttia siitä, bongaa paikallinen mies, juokaa cavaa ja nussikaa kiihkeästi aamuun asti