FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.12.2024 klo 13:22:18 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Missä kannattaa myydä lippunsa pois? (Barcelona kuukauden kuluttua)  (Luettu 2152 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
naeldss

Poissa Poissa

: 15.11.2012 klo 22:24:09

Hei,

Minulla on ongelma; kaksi lippua Barcelona - Atletico de Madrid -peliin kuukauden kuluttua.
Tai ne liput eivät ole ongelma vaan se, etten halua mennä peliin.

Kallit ne olivat (230€/2kpl, Lateral 1st), joten mieluusti ottaisin ainakin omani pois.

Kertokaa joku, missä/miten lippunsa kannattaa myydä? Koska näitä ei voi tulostaa, joudun joka tapauksessa itse olemaan paikanpäällä Barcelonassa luottokortin kanssa niitä noutamassa. Korjatkaa jos olen väärässä? Liput ostin FCBarcelonan omilta nettisivuilta.

Onko sallittua kaupitella lippusiaan esim. stadionin ulkopuolella/mitä niistä kannattaa pyytää? Onko joku jo nyt halukas hakemaan liput minulta Barcelonasta?

Auttakaa eron runtelemaa tyttörukkaa...
jokk3

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 15.11.2012 klo 22:46:43

ootko kysynyt suoraan lippujen myyjältä?
Paitselo

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 15.11.2012 klo 23:26:16

Viagogon kautta ainakin pystyy myymään ja ostamaan. Suht luotettava palvelu. Itsellä tosin kokemusta vain ostamisesta, silloin homma toimi hienosti.
http://www.viagogo.com/fi
León

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nettihuligaani

Vastaus #3 : 16.11.2012 klo 01:50:59

Lippujen myyminen ei ole sallittua ja kai ne tuota koittaa jotenkin valvoakin, toki huonolla menestyksellä. Suurempi ongelma onkin sitten se miten ne saat myytyä jos kielitaito ei ole parhaasta päästä. Viagogon kautta koittaisin itse, sen pitäisi toimia ihan hyvin.
naeldss

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 16.11.2012 klo 07:50:49

Myisin ne muuten netin kautta, mutta ongelmana on se, että minun pitää ilmeisesti joka tapauksessa olla niitä siellä paikanpäällä noutamassa... :(

Niin, toki jos myyn ne ja sitten olen siellä niitä hakemassa ja luovuttamassa eteenpäin ja... Huh.

Puhun espanjaa, mutten katalaania, saisinkohan trokattua ne jollekin siinä hoodeilla.

Nyyh.
Hööpin Kakkosnikki

Poissa Poissa

Vastaus #5 : 16.11.2012 klo 22:11:25

Voin tulla sun kans peliin? ??? ;)
naeldss

Poissa Poissa

Vastaus #6 : 17.11.2012 klo 09:48:46

Hööpin Kakkosnikki, oletko pitkä, perheetön 30+ akateeminen mies joka mieluummin urheilee kuin katsoo sitä tv:stä, ei siivoa eikä sotke ja arvostaa väittelysävyisiä keskusteluja?

Yritän vielä ottaa yhteyttä sinne mistä liput ostinkin, josko ne saisi jotenkin "peruttua" ja rahat takaisin.
Hööpin Kakkosnikki

Poissa Poissa

Vastaus #7 : 17.11.2012 klo 12:49:06

olen, laita yv:tä niin sovitaan detskut.
León

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nettihuligaani

Vastaus #8 : 18.11.2012 klo 14:03:39

olen, laita yv:tä niin sovitaan detskut.
Ketjun pohjavire ei paljon innosta nauramaan, mutta tämä hieman puskista tullut käänne veti kyllä naaman virneeseen. :D Alku jonkun suuremman?
naeldss

Poissa Poissa

Vastaus #9 : 24.11.2012 klo 20:23:57

Hei, kysyn nyt uudelleen.

Liput on tilattu siis FCBarcelonan omilta sivuilta, mutta siellä ei ole asiakaspalveluun edes sähköpostiosoitetta!! Pitää varmaan siis soittaa ja kysyä, olisiko lipuista mahdollista saada rahat takaisin...?

Yritän nyt siis olla kokonaan lähtemättä tuolle matkalle, jos saan lentolipuista rahat takaisin... MUTTA, nämä helkutin liput! Sivuilta ymmärsin, että JOIHINKIN peleihin liput voi oikein kätevästi tulostaa itse kotona ja sen jälkeen antaa vaikka ensimmäiselle vastaantulijalle, mutta JOIHINKIN (kuten tähän meikäläisen) peliin tulee olla ihan itse luottokortteineen Barcelonassa niitä lippuja hakemassa. Käsittämätöntä.

Anyone, kokemuksia kyseisestä sivustosta? Peruutusmahdollisuudet? Miten tuo myyminen eteenpäin onnistuu ilman et mun tarvitsisi mennä paikanpäälle...?

Nnyyh...
Alfons X

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barça, TPS, CE Europa, Huuhkajat

Vastaus #10 : 24.11.2012 klo 22:56:07

Hei, kysyn nyt uudelleen.

Liput on tilattu siis FCBarcelonan omilta sivuilta, mutta siellä ei ole asiakaspalveluun edes sähköpostiosoitetta!! Pitää varmaan siis soittaa ja kysyä, olisiko lipuista mahdollista saada rahat takaisin...?

Yritän nyt siis olla kokonaan lähtemättä tuolle matkalle, jos saan lentolipuista rahat takaisin... MUTTA, nämä helkutin liput! Sivuilta ymmärsin, että JOIHINKIN peleihin liput voi oikein kätevästi tulostaa itse kotona ja sen jälkeen antaa vaikka ensimmäiselle vastaantulijalle, mutta JOIHINKIN (kuten tähän meikäläisen) peliin tulee olla ihan itse luottokortteineen Barcelonassa niitä lippuja hakemassa. Käsittämätöntä.

Anyone, kokemuksia kyseisestä sivustosta? Peruutusmahdollisuudet? Miten tuo myyminen eteenpäin onnistuu ilman et mun tarvitsisi mennä paikanpäälle...?

Nnyyh...
Et pysty peruuttamaan lippuja. Mene sinne paikan päälle, hae liput, myy ne jollekin, vedä kännit ja itke itsesi uneen. Tai mene matsiin, yritä nauttia siitä, bongaa paikallinen mies, juokaa cavaa ja nussikaa kiihkeästi aamuun asti Ylos
lml

Poissa Poissa

Vastaus #11 : 25.11.2012 klo 18:23:57

En mene vannomaan, mutta oma käsitykseni on se, että liput ovat kyllä tulostettavissa kotoa, mutta tämä onnistuu vasta vähän lähempänä ottelua. Tällä hetkellähän ottelun ajankohtaakaan ei ole vielä virallisesti vahvistettu.

Itsekin olen kyllä tuohon matsiin menossa, mutta odottelen vielä sopivien edullisempien lippujen vapautumista.
naeldss

Poissa Poissa

Vastaus #12 : 25.11.2012 klo 19:08:40

lml, Jos tuo pitäisi paikkansa (että liput voi tulostaa), niin voit ostaa multa sopivat liput :)

Luottokorttiani en kyllä voi matkaan antaa.
lml

Poissa Poissa

Vastaus #13 : 25.11.2012 klo 21:52:48

Matkaseuraani ei juuri jalkapallo kiinnosta, joten ei ole oikeastaan tarvetta kuin yhdelle lipulle. Senkin ajattelin hommata halvemmasta katsomonosasta. Tarpeeksi edulliseen (alle puoleen) hintaan toki voisin nuo poistaa, mutta kannattaa varmaan myydä esim. mainitun viagogon kautta, jos haluat maksamasi summan takaisin. Tällä hetkellä lippuja ei ole vielä juurikaan vapautunut myyntiin Barçan sivujen kautta, mikä varmaan parantaa menekkiä.

Sivuja: [1]

Siirry: