FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.12.2024 klo 22:50:45 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 120 [121] 122 ... 136

Kirjoittaja Aihe: FC Honka 2013 - Garden City Massive  (Luettu 459299 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nozick

Poissa Poissa

Vastaus #3000 : 25.09.2013 klo 16:52:51

Eli positiivisesti sanoen, kauden keskivaiheen loistavat pelit tuottivat Hongalle 120 000 euroa ja mahdollisuuden ansaita lisää menestyksellä europeleissä.
Karl Immet

Poissa Poissa

Vastaus #3001 : 25.09.2013 klo 18:44:00

Eli positiivisesti sanoen, kauden keskivaiheen loistavat pelit tuottivat Hongalle 120 000 euroa ja mahdollisuuden ansaita lisää menestyksellä europeleissä.

Täytyy suuresti ihmetellä jos ei Honka onnistu myymään Väyrystä talvella. Honka onnistui erinomaisesti pelaajahankinnoissa viime keväänä. Nyt odotellaan samaa toiseen suuntaan. Sama pätee kohta melkeen myös Mosaan.
Erkki Kantonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Fc Honka

Vastaus #3002 : 26.09.2013 klo 07:35:19

IS Urheilusanomissa (19.9.) oli Gideon Baahista aukeaman juttu, jossa tuli esiin, se että Gideon oli Honkaan tullessaan kertonut olevansa vasemman laidan pelaaja, ensisijaisesti puolustaja mutta kykenevänsä pelaamaan myös ylempänä. Baah aloittikin vasempana puolustajana mutta varsin nopeasti Lehkosuo sitten siirsi hänet keskelle. Ja tämä siirtohan on osoittautunut erinomaiseksi ratkaisuksi. Nyt kun Hongan tilanne on se, että on vain voitettavaa, niin mielestäni Baahia voisi kokeilla laitapelaajana. Hongan suurimmat ongelmat hyökkäyspelissä ovat mielestäni olleet juuri laitapelissä: laitapelaajat eivät ole päässeet riittävästi keskittämään eikä keskitysten laatu ole ollut paras mahdollinen. Olisi mielenkiintoista nähdä pystyisikö Baah parantamaan vasemman laidan peliä, toppariksihan on käytettävissä Hatakka, jonka uskon pärjäävän Meiten rinnalla varsin hyvin. Myös toista uutta juttua voisi kokeilla kauden lopussa, eli Yaghoubin peluuttamista 10-paikalla. Tämä siis tarkoittaisi sitä, että Vasara ja Yaghoubi vaihtaísivat pelipaikkaa. Vasara on parhaimmillaan puolustaessaan, avut hyökkäyspelin rakentelussa ovat rajalliset. Yaghoubi on mielestäni kehittynyt siinä määrin kauden aikana, että uutta haastetta ja motivaatiota pelaamiseen voisi löytyä 10-paikan kokeilusta. Näin siis "katsomovalmentajan" mielestä, ampukaa alas mikäli kuulostaa älyttömältä!
Tonton Drozdowski

Poissa Poissa

Vastaus #3003 : 26.09.2013 klo 08:42:37

^Luulisin, että Baah palaa vaspaksi kun Rexhepi toipuu kuntoon. Eiköhän siis lähtökohtaisesti Meite-Rexhepi ole topparipari ja Baah vaspa ensi kaudella.
hoppis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi & suomalaiset

Vastaus #3004 : 26.09.2013 klo 12:27:03

^Luulisin, että Baah palaa vaspaksi kun Rexhepi toipuu kuntoon. Eiköhän siis lähtökohtaisesti Meite-Rexhepi ole topparipari ja Baah vaspa ensi kaudella.

Toisaalta, mikseipä Baah voisi palata vaspaksi jo nyt ja Bana antaa minuutteja niitä tarvitsevalle, Oulussa ja U21-majussa pääosin kuitenkin lupaavasti esiintyneelle Hatakalle?
Alkhemyst

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, KyIF, FC Seoul

Vastaus #3005 : 26.09.2013 klo 14:01:52

Itse pidän kuitenkin ihan todennäköisenä, että Baah ja Meite lähtevät talven aikana. Mestaruuden tullen mestarien liigan karsinnat olisivat voineet olla miehille mieluinen porkkana, mutta kakkossijalla tarjolla olisi sitä samaa kuin tällä kaudellakin. Jos miehistä kelvolliset korvaukset saa, niin lähtö ei olisi välttämättä suuri katastrofi, sillä uskon Rexhepi-Hatakan olevan ainakin liigan hyvin pätevä topparipari. Potentiaalia ainakin olisi, käytännön toimivuudesta ei vielä hirveästi näyttöjä ole.
Jörg

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln

Vastaus #3006 : 26.09.2013 klo 14:47:17

Jos tämä scoutti toi näin näin hyvät vahvistukset täksi kaudeksi, niin eiköhän sieltä jotain tule, jos liian monta tärkeää pelaajaa lähtee...
palloseura

Poissa Poissa

Vastaus #3007 : 26.09.2013 klo 16:20:14

Tänään postilaatikkoon kolahtaneessa Urheilusanomissa kerrotaan, että Hongan vanhoja saamisia on maksettu pois paljon. Budjetti ei tule kuitenkaan ensikaudelle nousemaan.

Mosan sopimus loppumassa, eikä ole ilmeisesti uutta sopparia tekemässä? Kiinnostusta löytyy ulkomailla ja kotimaassa. Ruben Palazuelosin ja Meiten jatko on auki. Sampo Koskinen varma lähtijä. Mombilon ja Kastratin jatkosta ei ole tehty päätöstä.
Lihis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue

Vastaus #3008 : 26.09.2013 klo 17:03:07

Eli Mosa menossa hupilupiin. Sääli jos ei sopparia jatka, sillä hänestä voisi saada todella hyvät rahat Hongan mittapuulla. Koskinen ilmeisesti lopettaa? :(
Karl Immet

Poissa Poissa

Vastaus #3009 : 26.09.2013 klo 17:56:46

Tuskin Mosa Suomessa siirtyy mihinkään muuhun kuin Lubiin.  Mutta siirtyykö edes Lubiin vai löytyykö paikka suoraan ulkomailta. Tuskin Hongassa jatkaa kuitenkaan.

Baah pystyisi pelaamaan Hongassa millä tahansa pelipaikalla mv paikkaa lukuunottamatta. myös kkk voisi olla kova.
Ilkeä Eläinlääkäri

Poissa Poissa

Vastaus #3010 : 26.09.2013 klo 19:07:51

Honak on hyvä kasvattaseura oikeille jalkapalloseuroille. Eiköhän Mosa nähdä Klubissa ensi kaudella Ylos Jatkakaa hommia niin kiitämme.
fraser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka

Vastaus #3011 : 26.09.2013 klo 22:50:22

Honak on hyvä kasvattaseura oikeille jalkapalloseuroille.

Onneksi Suomesta ei sellaisia löydykkään.

Olisi kyllä mukava saada tietoa jatkoista mahdollisimman nopeasti.
Mikäs on foorumin tietämys Henri Aallon tilanteesta. Jatkaako vai?
BrDead
Vastaus #3012 : 26.09.2013 klo 22:58:07

Olisi kyllä mukava saada tietoa jatkoista mahdollisimman nopeasti.

Kovin montaa pelaajasopimusta ei kannata julkaista ainakaan kovin paljoa ennen kuin niihin on varaa. Ensin sponssisopparit kuntoon, ettei käy niin kuin viime talvena. Joukkueeseen sitoutuneet ja haluavat pelaajat malttavat kyllä odottaa, kunhan jonkinlaiset esisopimukset tehdään pian ja julkistus sitten vasta joskus talvemmalla, kun talous on turvattu.
ackaz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapiola

Vastaus #3013 : 27.09.2013 klo 10:15:47

Honak on hyvä kasvattaseura oikeille jalkapalloseuroille. Eiköhän Mosa nähdä Klubissa ensi kaudella Ylos Jatkakaa hommia niin kiitämme.

Vedä itsesi jojoon, niin kiitämme.

PS. Kannattaa perehtyä nimimerkki palloseuran viestihistoriaan ja miettiä sen jälkeen, että kuinka luotettava lähde jälleen on kyseessä.
« Viimeksi muokattu: 27.09.2013 klo 10:18:50 kirjoittanut ackaz »
palloseura

Poissa Poissa

Vastaus #3014 : 27.09.2013 klo 11:56:56

Vedä itsesi jojoon, niin kiitämme.

PS. Kannattaa perehtyä nimimerkki palloseuran viestihistoriaan ja miettiä sen jälkeen, että kuinka luotettava lähde jälleen on kyseessä.

Tällä kertaa paransin tapani ja laitoin lähteen. Ihan oikeasti ne sopimusjutut lukee tän viikon urheilusanomissa. Jos ne ei pidä sitten paikkaansa, niin se ei ole minun vikani.
Pahoittelen että olen aikaisemmin ilakoinut hongan talousongelmilla ilman lähteitä. Olen varmaan itse keksinyt ne eikä niissä ole ollut mitään perää.

Enkä mä siis väittänyt että Mosa klubiin menee. Sen joku muu päätteli täällä ihan itse.
Erkki Kantonen

Poissa Poissa

Vastaus #3015 : 27.09.2013 klo 12:36:54

Tällä kertaa paransin tapani ja laitoin lähteen. Ihan oikeasti ne sopimusjutut lukee tän viikon urheilusanomissa. Jos ne ei pidä sitten paikkaansa, niin se ei ole minun vikani.
Pahoittelen että olen aikaisemmin ilakoinut hongan talousongelmilla ilman lähteitä. Olen varmaan itse keksinyt ne eikä niissä ole ollut mitään perää.

Enkä mä siis väittänyt että Mosa klubiin menee. Sen joku muu päätteli täällä ihan itse.
Kirjoitustapasi niissä aiemmissa n. vuosi sitten olleissa kirjoituksissa on sellainen, että heität jotain konkreettista mutta kuitenkin samalla tarpeeksi epämääräistä. Niitä on vaikea ymmärtää muuksi kuin mustamaalamiseksi, mutta kukin tavallaan. Muut asiat Urheilusanomien (26.9) juttuun pohjaavassa viestissäsi ovat kohdallaan, mutta Yaghoubista kirjoitat "Mosan sopimus loppumassa, eikä ole ilmeisesti uutta sopparia tekemässä?". Itse jutussa Masalin sanoo: "Olemme jutelleet jatkosta. Yleisesti filosofiamme on yksinkertainen: jos ei ole sataprosenttisen sitoutunut Hongassa pelaamiseen, silloin ei ole järkeä jatkaa täällä. Emme juokse kenenkään perässä." Urheilusanomien jutussa ei haastatella Yaghoubia eikä hänen agenttiaan. Eli siis Yaghoubin puolelta/puolesta kukaan ei tuossa jutussa sano mitään siitä, onko Yaghoubi tekemässä jatkosopimusta Honkaan vai ei. Noh, tuossa ylemmässä viestissä pelastat nahkasi kysymysmerkillä lauseen lopussa, se lisää siihen juuri sopivasti epämääräisyyttä!
TKK

Poissa Poissa

Vastaus #3016 : 27.09.2013 klo 13:27:23

Muut asiat Urheilusanomien (26.9) juttuun pohjaavassa viestissäsi ovat kohdallaan, mutta Yaghoubista kirjoitat "Mosan sopimus loppumassa, eikä ole ilmeisesti uutta sopparia tekemässä?". Itse jutussa Masalin sanoo: "Olemme jutelleet jatkosta. Yleisesti filosofiamme on yksinkertainen: jos ei ole sataprosenttisen sitoutunut Hongassa pelaamiseen, silloin ei ole järkeä jatkaa täällä. Emme juokse kenenkään perässä."

No tuollainen lausuntohan antaa nimenomaan ymmärtää, ettei Mosa ole ainakaan liian kiinnostunut jatkosopimuksesta.
palloseura

Poissa Poissa

Vastaus #3017 : 27.09.2013 klo 13:39:05

Mielenkiintoinen oli myös Banan kommentti Helsingin Sanomissa 24.9.2013 JJK tasurin jälkeen. "Muutoksen seuraavaan otteluun täytyy tapahtua pelaajien pään sisällä. Jokaisen pitää päättää, haluaako pelata täysillä. Saa nähdä ketkä tulevat seuraaviin harjoituksiin, pettynyt Lehkosuo heitti".

Viitattiinko tällä erityisesti Mosaan jonka sopimus on katkolla ja joka ei ihan välttämättä ole Hongassa jatkamassa. Eikä se JJK pelikään tainnut Mosalla ihan viimeisen päälle mennä. Oli miten oli, mun on vaikea nähdä Mosalle mitenkään kauhean ruusuista tulevaisuutta ammattilaisena jos kusta on päässä enemmän kuin pitäisi. Toisaalta onhan noita Balotelleja. Kai se riittää jos on vaan tarpeeksi hyvä.
Erkki Kantonen

Poissa Poissa

Vastaus #3018 : 27.09.2013 klo 13:45:46

Masalinin lausunto voidaan ihan hyvin tulkita myös neuvottelutaktiseksi, jolla pyritään vaikuttamaan vastapuoleen. Masalin on ilmeisesti aika tiukka neuvottelija, ja saanut ainakin monien foorumistien mielestä varsin ikävän miehen maineen. Itse en pysty arvioimaan onko tämä maine saatu aiheettomasti vai ei. Aiemmin myös Urheilusanomien Yaghoubi-jutusta sain sen käsityksen, että nuoren miehen tähtäin on ensisijaisesti Suomen ulkopuolella tasokkaammassa sarjassa. Se, ettei ole sopimuksen alaisena, voi helpottaa siirtymistä.
Lihis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Honakki, Suomen jalkapallon A-maajoukkue

Vastaus #3019 : 29.09.2013 klo 19:02:27

Baah ja Palazuelos hommasivat tänään pelikiellot seuraavaan otteluun. Mikäli Meite on loukkaantuneena tuolloin, niin Hongalla lienee varsin mielenkiintoinen topparipari ottelussa. Hatakka-Saarinen? Ei kai sentään. Aalto-Hatakka on luultavasti se järkevin vaihtoehto.
Ilkay Gündogan

Poissa Poissa

Vastaus #3020 : 29.09.2013 klo 19:51:52

Lainaus käyttäjältä: Ilkay Gündogan -  9. Syyskuuta 2013 klo 19:56:43
Kuulemma loppuu tähän kauteen.

Niinkuin sinun mukaan kaikkien muidenkin Hongan avainpelaajien.. Noh, sinun tietolähteesi tiedot ei paljoa hetkauta. :D Menepähän pois.

http://futisforum2.org/index.php?topic=149436.msg7606314#msg7606314

Niin mitenkäs tämä nyt meni?
Veloso

Poissa Poissa

Vastaus #3021 : 29.09.2013 klo 20:06:39

Onko Viherissä päin olevassa sähköboksissa oleva "FC Honka Ultras" -graffiti joku trolli?
Gheddafi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ne, jotka ei koskaan pärjää

Vastaus #3022 : 29.09.2013 klo 20:52:15

Onko Viherissä päin olevassa sähköboksissa oleva "FC Honka Ultras" -graffiti joku trolli?
Tämä osui eilen itsellänikin silmään, kun ajoin bussilla ohi. Jos siis kyse on Vanhan Turuntien varressa olevasta graffitista.
der llama

Paikalla Paikalla

Vastaus #3023 : 29.09.2013 klo 20:52:38

Samanlainen bongattu kalasatamasta
janijee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JTFC, FC Honka

Vastaus #3024 : 29.09.2013 klo 20:59:25

Samanlainen bongattu kalasatamasta
Tapiolassaki yks. Trolleja lienee

Sivuja: 1 ... 120 [121] 122 ... 136

Siirry: