FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 14:16:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]
 
Kirjoittaja Aihe: Lupaavat euroopassa ensi kauden pelaavat pelaajat?  (Luettu 2217 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Angel of the North

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seablues Seniorineuvoston Tiedottaja


Vastaus #25 : 05.09.2006 klo 14:35:10

  ::)

Niin mitä?

poolsince79

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 05.09.2006 klo 17:10:58

Niin mitä?


No ei,ei mitään.On se varmaan ainakin Newcastlen lupaavin maalivahti
Ior Bock

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Ajax Amsterdam. Winnipeg Jets


Vastaus #27 : 05.09.2006 klo 23:47:05

Hermanni Vuorinen Fredriekstrad FK Ylos
Angel of the North

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seablues Seniorineuvoston Tiedottaja


Vastaus #28 : 06.09.2006 klo 12:21:50

No ei,ei mitään.On se varmaan ainakin Newcastlen lupaavin maalivahti

http://access.fifa.com/en/article/0,4151,110119,00.html

Ainut mitä nopealla googletuksella löysin. Lisäksi itse olen nähnyt listauksen, jossa oli rankattu maailman parhaat ja (lupaavimmat) 1988(?)-syntyneet ja nuoremmat, jolla listalla Krul oli top-10:ssä ainoana maalivahtina. Toki nuori poika vielä ja mitä tahansa voi tapahtua, mutta samassa joukkueessa Givenin kaltaisen maalivahdin kanssa ei voi olla haitaksi kehitykselle... tai ei ainakaan pitäisi olla...
erno

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RMA, Dortmund, City, United, Chelski, Bayern, Arsu


Vastaus #29 : 06.09.2006 klo 12:24:23

Rooman Epemehko - Udinese
poolsince79

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 06.09.2006 klo 16:39:20

http://access.fifa.com/en/article/0,4151,110119,00.html

Ainut mitä nopealla googletuksella löysin. Lisäksi itse olen nähnyt listauksen, jossa oli rankattu maailman parhaat ja (lupaavimmat) 1988(?)-syntyneet ja nuoremmat, jolla listalla Krul oli top-10:ssä ainoana maalivahtina. Toki nuori poika vielä ja mitä tahansa voi tapahtua, mutta samassa joukkueessa Givenin kaltaisen maalivahdin kanssa ei voi olla haitaksi kehitykselle... tai ei ainakaan pitäisi olla...

No toki varmasti on lahjakas maalivahti,emmä sitä kiistä.Lähinnä vaan ehkä arveluttaa noin nuoria jannuja hehkuttaa maailman lupaavimpina paikoillaan yms.
Tiedä sitten onko vaan hyväksi kun seurassa on Givenin tasoinen molari,hautautuuko penkille nuori mies?Jos esim. Pooliin vertaa,niin Reina nuori molari ja vuosia paljon jäljellä ja sen takia nuorta lahjakkuutta Carsonia(häntäkin muuten hehkutettu pelipaikkansa suurimmaksi lupaukseksi Englannissa) joudutaan lainailemaan Coventryihin ja Charltoneihin ja ei välttämättä ikinä pelaa Poolissa ykkösenä.Ja noin ylipäätään nämä alle parikymppiset on niin nuoria ettei kehityksestä ole vielä mitään takeita,Sinama-Pongolle ja Le Tallechan valittiin joku vuosi sitten ikäluokkansa parhaiksi koko pallolla ja vain taivas piti olla rajana ja hehän dominoivat ikäluokkansa mm-kisoja näytöstyyliin.No,Sinamasta voi tulla keskivertopelaaja valioliigaan,ehkä parempikin,mutta Le Tallecista ei tule yhtään mitään ikinä,se on jo nähty.Ja ylipäätään nykyisin on iso liuta näitä kahta parempia saman ikäluokan pelaajia.
Mutta mitäpä minä tästä jauhan,aikahan sen vasta näyttää ja ties vaikka siitä Kruhlista tulisikin maailman paras maalivahti.
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 06.09.2006 klo 16:44:13

http://access.fifa.com/en/article/0,4151,110119,00.html

Ainut mitä nopealla googletuksella löysin. Lisäksi itse olen nähnyt listauksen, jossa oli rankattu maailman parhaat ja (lupaavimmat) 1988(?)-syntyneet ja nuoremmat, jolla listalla Krul oli top-10:ssä ainoana maalivahtina. Toki nuori poika vielä ja mitä tahansa voi tapahtua, mutta samassa joukkueessa Givenin kaltaisen maalivahdin kanssa ei voi olla haitaksi kehitykselle... tai ei ainakaan pitäisi olla...

Krul on hyvä esimerkki internet-aikakauden hypetysihmeestä. Kun hän saapui Newcastleen, kukaan ei luonnollisestikaan ollut kuullut hänestä mitään, paitsi hollantilaiset jalkapalloa tarkasti seuraavat ihmiset. Niinpä eräs alankomaalainen Newcastle-fani laittoi internetin keskustelupalstalle tietoa tästä "maailman lupaavimmasta maalivahdista" ja pian tämä käsitys oli jo levinnyt ympäri mustavalkoraitaisen maailman "faktatietona". Satun tuntemaan (porttilamaisesti) kyseisen keskustelupalstahypettäjän henkilökohtaisesti ja hän on myöntänyt laittaneensa hiukan omiaan peliin Krulista kirjoittaessaan.

Toki kyseessä on erittäin lupaava maalivahti ja nämä objektiiviset rankingit eri lähteistä osoittavat sen, ja saattaa olla, että Tim tulee ottamaan vastaan Hollannin ykkösveskarin suuret hanskat tulevaisuudessa, mutta tässä tapauksessa hype on noussut pelaajan yläpuolelle. Ajaxin Kenneth Vermeer tullee olemaan tiukka kilpakumppani Krulille kunhan molemmat tuosta vielä varttuvat, ja kehityksen nopeutta ja lopullista suuntaa ei kukaan vielä voi arvioida.
RD

Poissa Poissa


Vastaus #32 : 06.09.2006 klo 16:51:19

Vermeer on muuten FM:ssä kova sana. Ja ainakin halpa.

 
Sivuja: 1 [2]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa