FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.12.2018 klo 02:12:18 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Joulupata 2018, FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 21 [22]

Kirjoittaja Aihe: Palloliitto - Puuhastelua jo vuodesta 1907  (Luettu 153033 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Anti-FA

Vastaus #525 : 12.07.2018 klo 23:08:39

Koskahan Palloliitto meinasi tiedottaa Julle Karjalaisen siirtymisestä Venäjälle UEFA:n palkkalistoille oikein mukavalta kuulostavaan suojatyöpaikkaan? Pari viikkoa ollut jo tuolla töissä.

Seuraaja on joku naisoletettu Baronalta. :)

Tätä oon odotellut itsekin. Pari viikkoa sitten tuosta kuulin, mutta pestin sijaintia (Venäjä) tai aloitusajankohtaa en muista* kuulleeni.

* olin jossain vaiheessa iltaa sanoinkuvaamattomassa humalassa :o
Mateush

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Se viereinen tolppa

Vastaus #526 : 13.07.2018 klo 22:40:01

Tätä oon odotellut itsekin. Pari viikkoa sitten tuosta kuulin, mutta pestin sijaintia (Venäjä) tai aloitusajankohtaa en muista* kuulleeni.

* olin jossain vaiheessa iltaa sanoinkuvaamattomassa humalassa :o

Ja Julle tais olla jossain roolissa Venäjä - Kroatia -ottelussa. Olimme molemmat kylläkin silloin *-kondiksessa, mutta kuiteskin.
Vorssander

Poissa Poissa

Vastaus #527 : 14.07.2018 klo 00:42:19

Kuulin aiheesta jo kesäkuun alussa naisten karsintapelissä, mutta olin siinä uskossa, että uusi toimipaikka löytyisi Sveitsistä.
Vanda

Poissa Poissa

Vastaus #528 : 14.07.2018 klo 10:19:45

Kuulin aiheesta jo kesäkuun alussa naisten karsintapelissä, mutta olin siinä uskossa, että uusi toimipaikka löytyisi Sveitsistä.

Pitää paikkansa. Eiköhän nämä tapahtumat ole asia ihan erikseen.
Lenko

Poissa Poissa

Vastaus #529 : 08.09.2018 klo 21:29:08

39 § Valvonta
1. Liiton ja piirien toimistojen tulee valvoa näiden kilpailumääräysten ja niiden perusteella annettujen määräysten noudattamista ja käynnistää tarvittaessa kurinpitomenettely tai muuttaa ottelun lopputulos tai määrätä kilpailun järjestäjän määräämä maksu toimenpiteestä tai laiminlyönnistä. Valvonnan pitää kohdella kaikkia yhdenvertaisesti.

Kysymys: kuinka Palloliitto huolehtii yllä olevasta kilpailumääräysten kohdasta. Esimerkiksi, seuraako liitto jotenkin aktiivisesti kilpailumääräysten noudattamista omissa sarjoissaan? Puuttuuko oma-aloitteisesti rikkeisiin niitä havaitessaan vain reagoiko ainoastaan, kun rikkeestä jätetään vastalause?
« Viimeksi muokattu: 08.09.2018 klo 21:34:58 kirjoittanut Lenko »
Mombasa

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Homovitun huutaminen

Vastaus #530 : 14.09.2018 klo 16:15:55

Viimeisessä Pallokerhossa käytiin oikein ansiokkaasti läpi tämän viikon puuhasteluita. Halukkaat voivat kuunnella tästä: https://www.supla.fi/supla/3295549

Aiheina oli Futsal-majun Arber Istrefin rangaistamatta jättäminen siitä, että oli pelannut nelinumeroisella summalla oman jenginsa tappiota puolivälieräottelussa. Tässä linkki iltasanomien uutiseen: https://www.is.fi/muutlajit/art-2000005825092.html?utm_medium=social&utm_content=ios.is.fi&utm_source=t.co&utm_campaign=tweet-share

Palloliiton paljoa sanova tiedote oli kokonaisuudessaan tälläinen:
Uutinen
Someron Voiman pelaaja Arber Istrefin ei ole havaittu rikkoneen kilpailumääräyksiä

Tämän lisäksi käytiin EIFin maalivahdin rasismitapausta, mistä ei jaettu Palloliiton toimesta muuta rangaistusta kuin varoitus, vaikka hänet oli todettu syylliseksi rasismiin. Palloliiton viestinnän laatua myös kritisoitiin. Kannattaa kuunnella jakso, mikäli haluaa olla kohtuu vihaisella päällä tänään illalla.
Titanic

Poissa Poissa

Vastaus #531 : 15.10.2018 klo 20:27:52

Pitää kehua, kun on aihetta. En tiedä kuka ylläpitää, mutta Huuhkajat twittertili on todella hyvä tällä hetkellä
jiibzter

Poissa Poissa

Vastaus #532 : 16.10.2018 klo 07:37:36

Onkohan itse viestintäpäällikkö? Tuntuu naisen kirjoittamilta jutuilta. Samaa mieltä että hyvää settiä.

Sivuja: 1 ... 21 [22]

Siirry: