FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.11.2024 klo 17:39:48 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Jalkapallojoukkue vähäosaisille nuorille  (Luettu 1215 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MTJP80

Poissa Poissa

: 26.12.2012 klo 22:22:37

Moikka!

En ole lukenut aiempia keskustelunaloituksia, joten en ole varma, onko tästä puhuttu tällä palstalla ennen.

Olisin kiinnostunut pääkaupunkiseudulla jalkapallojoukkueesta, joka olisi suunnattu pääasiassa pienituloisten perheiden -, maahanmuuttajien tai muuten huonompiosaisten lapsille. Tämä siitä syystä, koska siskoni on yksinhuoltaja ja hänen poikansa on pienestä lähtien ollut minun mielestä ihan mielettömän lahjakas liikunnallisesti. Nykyään poika lauleskelee Cantores Minores-kuorossa, mutta olisi lämmennyt aatukselle aloittaa jalkapallon. Ikää kaverilla on 8v. Siskoni on pienituloinen, joten hänellä ei ole varaa panostaa pojan pelaamiseen.

Tämän vuoksi etsin joukkuetta, jossa pelaaminen ei maksaisi paljoa. Jos sellaista ei löydy - perustan sen itse. (kokemusta on)

Perustettava joukkue toimisi Helsingin seudulla ja joukkueeseen haalittaisiin pelaajia pienituloisista perheistä, sekä maahanmuuttajien keskuudesta. Uskoisin tukirahaakin irtoavan, koska tässä panostettaisiin taloudellisesti heikompaan pelaajistoon, jossa saattaa mahdollisesti piillä montakin hiomatonta timanttia...

Mitä ajatuksia muilla on tämän suhteen? Rakentavat kommentit olis kivoja, koska ne voisivat kantaa paremmin hedelmää.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee

Vastaus #1 : 26.12.2012 klo 22:25:09

Tällaiset projektit ovat aina paikallaan. Mä voin tulla koutsaamaan veskareita, jos pistät jengin jalkeille.
ZZlatan

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 26.12.2012 klo 22:29:55

Oman seuran perustaminen on työläs ja hintavahko projekti. Ei kannata tuhlata energiaa ja rahaa moiseen. Tänne alueelle kirjoittaa nimimerkkejä, jotka tietävät 100% varmuudella kysymästäsi toiminnasta. Saat varmasti yhteydenottoja.
referee3000

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal

Vastaus #3 : 27.12.2012 klo 13:47:20

Yleisesti ottaen nykyään trendi on toisen suuntainen ja kustannustaso tahtoo nousta ympäri Suomea. Onneksi meillä on vielä näitä seuroja, joissa toimintaa johdetaan muutenkin kuin ihmisten rahapussien kautta. Pääsääntöisesti nämä eivät ole niitä kaupunkien ja alueiden suurseuroja, vaan katse kannattaa suunnata pienempiin, kylän tai kaupunginosan ns. omiin joukkueisiin. Näissä joukkueissa kausimaksut ovat sen suuruisia varsinkin noissa nuorimmissa ikäluokissa, että sosiaaliviranomaiset saattavat maksaa 200-300 euroa per kausi, jolloin itselle ei juuri jää kustannuksia kausimaksun osalta.
zekki

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 27.12.2012 klo 14:58:14

Kaikkea ei kannata lähteä tekemään alusta asti itse.

Iceheartseilla on valmiit toimintamallit, kokemusta sekä halua laajentaa toimintaa, joten sinne kannattaa ensin ottaa yhteyttä.

http://www.icehearts.fi/?sivu=joukkueet&&alasivu=joukkue3
andyjack

Poissa Poissa

Vastaus #5 : 27.12.2012 klo 20:18:30

Seuroilla on myös tarjolla tällaisia järjestelyjä:
http://www.vjs.fi/?x103997=544085

Sivuja: [1]

Siirry: